Lääkekustannukseni täysi omavastuu nousi juuri 600euroa/ vuosi.

Anonyymi

Ählymatuille ostetaan kelasitoumuksilla kännyköitä, maksetaan joissakin kunnissa ajokortteja syrjäytymisen estämiseksi. Ylisuurta sopeutumisrahaa on myöskin maksettu sangen avokätisesti. Myös autoihin ovat saaneet suomessa maksusitoumuksia. Pääministeri sipilä tilasi suoraan sanottuna kelvotonta ihmisp*sk*a suomeen eläteiksi 30000-50000, - laskutavasta riippuen, - ja piikki on yhä auki. Sipilän mahtipontisesti aloittama kelakorvattavien lääkkeiden alasajo aiheuttaa minulle - kantasuomalaiselle, pitkän linjan veronmaksajalle, nyt min. 600 euron lisäkustannukset/vuosi. Tuo kustannuslisä ei vaikuta maksukattooni, joten se kaikki on 100% eläkeläisen pussista pois. V-ttu, että sitä päivää odotan patoutuneella innolla, kun kohtaan Juha Sipilän face to face! Siinä on ainesta isohkoihin lööppeinin.

19

58

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sipilän mulkku olisi jo aikaa sitten pitänyt heivata tästä maailmasta. Tuo vajakki lestakepuli aiheutti enemmän tuhoa suomelle, kuin vielä pystymme edes arvioimaan.

• Anonyymi

kehtasikin vielä al-jazeeran etusivulla elvistellä taloaan tarjoamassa, tämä porvariskoijari. 3< ..muista vaalikopissa.

• Anonyymi

Eikö kalliille lääkkeellesi löydy halvempaa korvaavaa lääkettä?

• Anonyymi

Ei löydy. Rinnakkaisvalmisteen saatavuus mahdotonta sitten 08/2020 ja ilmeisesti jatkuu yhä edelleen - information by Yliopiston apteekki. Kaikki tämä alkoi, kun Sipilä aloitti pääministerinä 350 miljoonan euron säästöt lääkekorvauksista, jotta matuille jäisi kuokittavaksi 2000-3900 miljoonaa euroa veronmaksajien rahoja suoriin elättikustannuksiin/vuosi. Nyt mennään näillä, ja Sipilän "kättelyyn & perinpohjaiseen kukitukseen" valmistaudutaan ihan 110%. Tulee olemaan mun elämäni täyttymys!

• Anonyymi

600 € on pitkäaikaistyöttömän kuukauden tulo. Jos asuu syrjässä, on pakko olla auto, mikä syö parin kuukauden tulot. Kuitenkin toimeentulo on niin niukka, että nälkää näkee vaikka ei euruokaan menisi muuhun kuin ruokaan. Lääkkeistä puhumattakaa. Ja jos joku älypää nyt sanoo, että muuta työn perässä muualle tai koulutaudu parempaan ammattiin, ei se yli 55-vuotiaille auta mitään ja yhteiskunnalle tulee vielä kalliimmaksi maksaa asumistukia jostain 600 € kuukausvuokrista, jotta joku paskakokkare kiinteistösijoittaja tienaisi kaltaistensa rikastuttamiseksi räätälöidyllä asunto- ja asumistukipolitiikalla. Suomi on läpimätä. Rikaat vallassa ajavat rikkaiden, eli itsensä etuja. Ääniä kalastellaan puhumalla paskaa ja valehtelemalla.

• Anonyymi

Niin ja kehitys apuun valuu 1,1 miljardia mistä ei seuraa muuta kuin väestöräjähdys.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Minä en vie! Olisin ollut varsin tyytyväinen "muutaman satasen kelakorvaukseen vuosittaisesta erikoislääkkeestäni" - kuten aiemminkin, vaan nyt Juha Sipilä aiheutti mulle pysyvän helvetin ja ja raadollisen kostokierteen, - paitsi itselleen, niin myös muijalleen. Sehän oli matumajoitusidean pääarkkitehti? Takaisin maksua luvassa isosti Sipilöille ja perikunnalle!

• Anonyymi

Vieläkö joku ihmettelee mun haluani "kukittaa ja kätellä" Sipilä? Suojatie oli tuskin mitään siitä, mitä ajattelin kyseiselle pas*alle tarjota ja suoraan triplana. Elämäni nykyään on juurikin tuon saastaisen yhteiskuntaamme kuppaavan lestahäiskän johdosta täyttä helvettiä. Joko kuolen nälkään, tai sitten kuolen lääkkeiden puutteisiin. Miksi siis Sipilän mulkku ei ansaitsisi "perusteellisia kantasuomalaisia kiitoksia ja oikein erityisen mieleenpainuvin huomioon-osoituksin"?

• Anonyymi

Jumala on antanut minulle jo valmiin synninpäästön, jos päädyn Sipilän alhaisessa tapauksessa oman käden oikeuteen. Jeesus on myötä kansallisessa poliittisessa rankaisuratkaisussani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on antanut minulle jo valmiin synninpäästön, jos päädyn Sipilän alhaisessa tapauksessa oman käden oikeuteen. Jeesus on myötä kansallisessa poliittisessa rankaisuratkaisussani.

Todellinen ihme, ettei kukaan ole jo "niistänyt" Sipilää kunnolla?

• Anonyymi

Kantasuomalaisilla ei ole niin väliä. Ohituskaistaa kulkee kunniavieraat ilman omavastuita kaikkiin hoitoihin.
      Tanan tunarit sanoisi Kekkonenkin mamuttajille.

• Anonyymi

Maksaahan voi niin kauan kun on rahaa, hyvin yksinkertaista.
      Jos ei ole rahaa niin ei voi maksaa, silloin yhteiskunta kustantaa lääkkeet, asunnon, ruuan ja pakolliset menot, jokaiselle suomalaiselle kuka sitä tarvitsee.

Jokaiselle lasketaan samalla laskurilla.
      Ei ole mitään rakettitiedettä, vaikka joillekkin tuntuu olevan.

• Anonyymi

Tuo on sinun teoreettinen teoriasi. Matujen kohdalla se ylittyy kirkkaasti, mutta suomalaisten kohdalla väität puutaheinää. Olen nähnyt viranomaisten sen verran paljon polkevan ihmisten perusoikeuksia, että voit pitää satuilusi ihan omana uskontonasi. Totuutta siinä on siteeksi, mutta käytännön elämässä tapahtuu ihan muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on sinun teoreettinen teoriasi. Matujen kohdalla se ylittyy kirkkaasti, mutta suomalaisten kohdalla väität puutaheinää. Olen nähnyt viranomaisten sen verran paljon polkevan ihmisten perusoikeuksia, että voit pitää satuilusi ihan omana uskontonasi. Totuutta siinä on siteeksi, mutta käytännön elämässä tapahtuu ihan muuta.

Sipilän muka oikein nyrkittämällä nyrkittänyt. Pitäisi laittaa syytteeseen Hirviön inhimillisempää kitumaan jättämisestä

• Anonyymi

...jotta lähtöö tuo Sipilän pas*a muijineen kuitenkin....rakettina ja ties minne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, en tiedä matuista mitä ne saa, sinä kai tiedät..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, en tiedä matuista mitä ne saa, sinä kai tiedät..

Jos joku tuttusi on esimerkiksi isossa marketissa, jossa käydään erilaisilla maksusitoumuksilla ostamassa voit vaikka kysäistä heiltä. Pikkuisen epäilen, että "rasismi"-pelotteella irtoaa rahaa helpommin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku tuttusi on esimerkiksi isossa marketissa, jossa käydään erilaisilla maksusitoumuksilla ostamassa voit vaikka kysäistä heiltä. Pikkuisen epäilen, että "rasismi"-pelotteella irtoaa rahaa helpommin.

En ole ikinä nähny kenenkään kaupassa antavan maksusitoumusta kassalla.
        Aika harvinaisia tuollaiset on, kun suurimmalle osalle se tuki annetaan rahana.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      134
      10647
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5120
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      44
      2322
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      107
      2135
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      29
      2043
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1641
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1472
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1154
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      34
      1113
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      1007
    Aihe