No niin, Pääsiäinen alkaa olla vietetty

🐔🐣 ja huomenna palataan taas arkeen.
Oletko tyytyväinen kuluneeseen pitkään viikkonloppuna? Vai onko sinulla aina viikot ja viikonloput vapaata?

68

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin töissä koko pääsiäisen.

      • Se on hyvä, että yhteiskunta toimii myös pyhinä 😺


      • aito.Iainen kirjoitti:

        Se on hyvä, että yhteiskunta toimii myös pyhinä 😺

        Oma pääsiäinen meni samalla tavalla kuin viikonloput.


    • Anonyymi

      Ei ole mutta sulla taitaa olla kun olet aina täällä arkena ja juhlapyhinä.

      • Olet väärässä 😺 en ole täällä kuin pari kertaa viikossa. Ateisteja on joka päivä. Mikset huomauttele heille ?


      • Anonyymi
        aito.Iainen kirjoitti:

        Olet väärässä 😺 en ole täällä kuin pari kertaa viikossa. Ateisteja on joka päivä. Mikset huomauttele heille ?

        Pari kertaa viikossa 😹 No voihan se laskea noinkin aloitit nytkin torstaina ja tänään olet yhä täällä eli samalla reissulla edelleen.


      • Anonyymi
        aito.Iainen kirjoitti:

        Olet väärässä 😺 en ole täällä kuin pari kertaa viikossa. Ateisteja on joka päivä. Mikset huomauttele heille ?

        Sen takia se ei huomauttele muille ateisteille, koska se elää luulojen varassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pari kertaa viikossa 😹 No voihan se laskea noinkin aloitit nytkin torstaina ja tänään olet yhä täällä eli samalla reissulla edelleen.

        Juuri niin, pari kertaa. Miksi muuten näet vaivaa minun palstalla olostani etkä omastasi kun et edes uskalla nikkiä itsellesi rekata 😺?


      • Anonyymi
        aito.Iainen kirjoitti:

        Juuri niin, pari kertaa. Miksi muuten näet vaivaa minun palstalla olostani etkä omastasi kun et edes uskalla nikkiä itsellesi rekata 😺?

        Ei tarvi kun katsoa etusivua niin sulta löytyy aloitus pääsiäisen jokaiselle päivälle eli valehtelet taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi kun katsoa etusivua niin sulta löytyy aloitus pääsiäisen jokaiselle päivälle eli valehtelet taas.

        Olet väärässä katso uudelleen. Tietääkseni kuitenkaan en ole rikkonut sääntöjä, joten älä sinä Anoliini ala teh omia sääntöjäsi 😺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen takia se ei huomauttele muille ateisteille, koska se elää luulojen varassa.

        Niin, ilmeisesti minä ärsytän häntä 😺
        Eihän korppi korpin silmää noki.


      • Minä en valehtelee, mutta sinä tapasi mukaan näytät taas kyvyttömyyyesi muuhun kuin solvaamiseen.
        Miten muuten sinä sitten tällä palstalla luuhaat?
        Olento koskaan sanonut mitään järkevää😺?


      • Olenko sanonut, etten olisi 😺


      • Anonyymi
        aito.Iainen kirjoitti:

        Olenko sanonut, etten olisi 😺

        Et sinä, mutta hän jolle vastasin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä, mutta hän jolle vastasin.

        No, kumpaa uskot 😺?


      • Anonyymi
        aito.Iainen kirjoitti:

        No, kumpaa uskot 😺?

        Sinua, mutta haluaisin vastauksen häneltä joka pitää sinua ateistina, mihin hän moisen perustaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinua, mutta haluaisin vastauksen häneltä joka pitää sinua ateistina, mihin hän moisen perustaa.

        Tuskin saat asiallista vastausta 😺


      • Minä katsos tunnen nuo trollit, enkä ruoki heitä 😺


      • Anonyymi
        aito.Iainen kirjoitti:

        Minä katsos tunnen nuo trollit, enkä ruoki heitä 😺

        Kuitenkin vastasit hänelle, mutta et korjannut hänen väitettä, että olet ateisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin vastasit hänelle, mutta et korjannut hänen väitettä, että olet ateisti.

        Kuten sanoin, en ruoki trollia ja trollauksia 😺 siksi sivuutin asian,


      • Anonyymi
        aito.Iainen kirjoitti:

        Kuten sanoin, en ruoki trollia ja trollauksia 😺 siksi sivuutin asian,

        Uskovana olisin korjannut moisen virheväitteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskovana olisin korjannut moisen virheväitteen.

        Minä en ruoki trolleja 😺


      • Satun tietämään yhden narsistin.

        usko.vainen on samanlainen. Luulee pystyvänsä pyörittämään toisia mielensä mukaan, eikä huomaa kuinka halveksittu hän on.


      • aito.Iainen kirjoitti:

        Minä en valehtelee, mutta sinä tapasi mukaan näytät taas kyvyttömyyyesi muuhun kuin solvaamiseen.
        Miten muuten sinä sitten tällä palstalla luuhaat?
        Olento koskaan sanonut mitään järkevää😺?

        Hah hah hah.

        Sinulta tuollainen viesti. Ei uskoisi.


      • Anonyymi
        aito.Iainen kirjoitti:

        Minä en ruoki trolleja 😺

        Ei se ole trollin ruokkimista, vaan virheväitteen korjaamista, jonka jälkeen et enää ”trollille” vastaile.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole trollin ruokkimista, vaan virheväitteen korjaamista, jonka jälkeen et enää ”trollille” vastaile.

        Alan uskoa, se oli sinun kommenttisi ja petyit kun en tarttunut trollauksessi 😺 nyt trollaat itseäsi.


      • Anonyymi
        aito.Iainen kirjoitti:

        Alan uskoa, se oli sinun kommenttisi ja petyit kun en tarttunut trollauksessi 😺 nyt trollaat itseäsi.

        Bingo!
        👍


      • Anonyymi
        aito.Iainen kirjoitti:

        Alan uskoa, se oli sinun kommenttisi ja petyit kun en tarttunut trollauksessi 😺 nyt trollaat itseäsi.

        Mikäli pidät minua trollina (mitä en ole), niin miksi sitten tartuit trollaukseen ja vastasi minulle useamman kerran?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli pidät minua trollina (mitä en ole), niin miksi sitten tartuit trollaukseen ja vastasi minulle useamman kerran?

        Jatkat edelleen 😺 minä en!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bingo!
        👍

        Peukutuksesta päätellen olet aito.lainen anona ja vastasit juuri itsellesi.


      • Anonyymi

        Sinulla sitä peukuttamista riittää 😹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari kertaa viikossa 😹 No voihan se laskea noinkin aloitit nytkin torstaina ja tänään olet yhä täällä eli samalla reissulla edelleen.

        On päiviä jolloin juoksee anona torren perässä eikä ole nikillään.


    • Anonyymi

      Eläkeläisenä aina vapaata , huomenna kuiteski pikkasen firabelia :)

      Per-kel

    • Anonyymi

      12 kommenttia, 9 vierailua ketjussa 😂

      • Ilmeisesti sinä olet kommentoit montakin kertaa 😺


      • Anonyymi
        aito.Iainen kirjoitti:

        Ilmeisesti sinä olet kommentoit montakin kertaa 😺

        No sun päivystämät ketjut kyllä tunnistaa...noin 4x enemmän kommentteja kuin vierailuja. No kai se tämäkin on jonkinlaista terapiaa 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sun päivystämät ketjut kyllä tunnistaa...noin 4x enemmän kommentteja kuin vierailuja. No kai se tämäkin on jonkinlaista terapiaa 🤣

        Olet ollut taas aktiivien. Tunnistan kyllä sinut, Anoliini 😺


      • Sinullehan minä juttelen 😺


    • Anonyymi

      Ei sitä heti uskoisi, miten idiootteja ihmiset ovatkaan kun tätäkin lueskelee. Eikö sitä enää osaa muuta, kuin vittuilla toisille ?

      • Anonyymi

        Ei ne osaa, ateismin tulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne osaa, ateismin tulosta.

        Identiteettipolitiikkaa kannattaville ateistisille viherpunikeille valhe ja totuus ovat samanarvoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne osaa, ateismin tulosta.

        Todista, että on ateismin tulosta?!


    • Anonyymi

      Näen pikitiellä ikkunastani ja ihmettelin sitä jumalatonta kaahausta jolla palataan sieltä leviltä ja vastaavista tyhjänmyyntipaikoista !

      siis mikä hirveä kiire takaisin sinne petonilootaan, jäikö some pois matkalta ja sinne nyt mennään pää soikeana, ei voi muut a kuin ihmetellä ihmisten mielettömyyden määrää näinä aikoina.

      jokin on muuttunut todella rajusti. ja jos sinnetielleitse menet, kohta painaa puskuriin rivitalon kokoinen rekka ja toinen heti perässä, saa pitää varansa ettei jää alle.

      • Anonyymi

        Joo sun kannattaa pysyä pois sieltä pikitieltä herranen aika saattais elämä vaikka tempasta sut mukaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sun kannattaa pysyä pois sieltä pikitieltä herranen aika saattais elämä vaikka tempasta sut mukaansa.

        Joo, pois rekkojen tulppana. Ne on töissä eikä mihinkään hellarikokoukseen menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, pois rekkojen tulppana. Ne on töissä eikä mihinkään hellarikokoukseen menossa.

        Rekoilla olisi ihan hyvä olla nopeusmittaritkin kunnossa j a kuskeilla silmät päässä ja auki.

        kysymys kuuluukin, eikö töissäkin pitäisi ajaa merkkien mukaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, pois rekkojen tulppana. Ne on töissä eikä mihinkään hellarikokoukseen menossa.

        Kylläpä olitkin viisas oikein viisas mies taas tänään !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sun kannattaa pysyä pois sieltä pikitieltä herranen aika saattais elämä vaikka tempasta sut mukaansa.

        Kylläpäs se on elämä temponutkin suomalaisia taas pääsiäisen päivinä aika lailla !

        osan letkuihin, osan laatikkoon, osa laskee vain myötämäkeen ja kas sitten taas vastamäkeen.
        elämä se osaa tempoa moneen suuntaan.


    • Anonyymi

      Kiitos kysymästä! Hyvin meni ulkoillessa ja levätessä.

    • Anonyymi

      Mahtava ketju antamaan kuvaa aloittajan sielunmaisemista.

      • Anonyymi

        Ei ole hääppöinen se hänen sielunmaisema, kun koko ketjun hänen vastaustensa osalta lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hääppöinen se hänen sielunmaisema, kun koko ketjun hänen vastaustensa osalta lukee.

        Sinulla on vihaa täynnä oleva sielu.


      • Anonyymi

        Ei varmaan aitolaisen vuorokausi on 72h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan aitolaisen vuorokausi on 72h.

        Ei voi olla kun kyseinen hlö56 ei osaa niin isoja lukuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla kun kyseinen hlö56 ei osaa niin isoja lukuja.

        Miksi itse olet täällä jos muut eivät saisi?


    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe