Katso suoraa lähetystä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000838701.html
Lunta tulee Etelä-Suomeen
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On se hyvä, että vaihdoin talvirenkaat lokakuussa 2014.
- Anonyymi
Poliisihan kertoi aloittavansa sakottamiset alkuviikosta. Kesärenkaita on jo monella, mediahehkutus sakoista on vaikuttanut. Mitenhän tämä homma menee? Vappunakin on usin tullut lunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisihan kertoi aloittavansa sakottamiset alkuviikosta. Kesärenkaita on jo monella, mediahehkutus sakoista on vaikuttanut. Mitenhän tämä homma menee? Vappunakin on usin tullut lunta.
Joko sitä lunta tulee? Saammeko pian sitä lunta? Milloin me saamme sitä lunta? Tulisiko jo huomenna sitä lunta?
Näinhän se yksi uutisankkuri jo stanan alkutalvi sitä mankuu. Pitäisi hyvänäsi vaan ny!!
- Anonyymi
Ilmasto muuttuu, mutta mihin suuntaan.
- Anonyymi
Ilmasto on lämmennyt niin paljon.
- Anonyymi
Ei tarvitse,katsoin ulos ikkunasta.
- Anonyymi
Niin tekee... sitä se ilmaston lämpeneminen aiheuttaa, takatalvia.
- Anonyymi
Jos ette usko, niin kysykää Isomäeltä.
- Anonyymi
Sakottaakohan poliisi tänään talvi vai kesärenkailla ajelevia, vai kumpaisiakin?
- Anonyymi
Hipsii lunta Keski - Suomessakin.
- Anonyymi
Valkoinen on niin puhdasta ja musta täyttä sontaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879