Omavanhurskaus

Anonyymi

"Olen parempi ja pyhempi uskova siis olen adventisti."

10

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Typerä aloitus, ja kertoo enemmän aloittajasta itsestään kuin yhdestäkään adventistista.

      • Anonyymi

        Liha ja hengetön adventismi puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liha ja hengetön adventismi puhuu.

        Valheesi ei meitä hetkauta. Sinussa liha urputtaa sydämesi pimeyttä.


    • Anonyymi

      Minkähän takia teit tämän aloituksen ?

      kysynpävaan.

      • Anonyymi

        Uskovaiset KAIKKI ovat omahyväisiä ja halveksivat myös toisiaan. Uskova on uskovan pahin vihollinen. Jokaiselle lahkolle toisen lahkon edustajat ovat vääräuskoisia ja eksyneitä.


    • Anonyymi

      Adventisti on pieru-uskova, hernerokka uskovainen. Hänelle vatsa on jumala, jota pitää palvoa. Sille ei saa antaa kahvikuppia, kinkkuleipää, teetä, jossa on kofeiinia jne.
      Ei saa syödä ja juoda sitä eikä tätä, koska tosiuskovan tunnistaa hernerokkapierusta ja sen hajusta sekä itsetyytyväisyyden löyhkästä.

      • Anonyymi

        Sanotaan että vatsa on heidän jumalansa.
        Siitä on adventisteilla jopa omat kurssinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan että vatsa on heidän jumalansa.
        Siitä on adventisteilla jopa omat kurssinsa.

        Omavanhurskauttaminen syömällä...

        Fil. 3:19
        heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.

        Adventismiopin mukainen ruoka vaikuttaa epäterveellä tavalla päänuppiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omavanhurskauttaminen syömällä...

        Fil. 3:19
        heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.

        Adventismiopin mukainen ruoka vaikuttaa epäterveellä tavalla päänuppiin.

        Soijanakkoon voi tukehtua. Itse meinasin tukehtua kerran adventtikirkon myymään 'Nuttolene' tuotteeseen, joka oli kuin paksua koiranmakkaraa.
        Sellaista kitalakeen ja kurkkuun helposti tarttuvaa töhnää.
        Tässä kuva tuotteesta:
        http://1.bp.blogspot.com/_NIqkRDln1IM/S-rMXbsLeII/AAAAAAAAAOg/efUzoAIJ6bQ/s1600/nuttolene2.jpg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soijanakkoon voi tukehtua. Itse meinasin tukehtua kerran adventtikirkon myymään 'Nuttolene' tuotteeseen, joka oli kuin paksua koiranmakkaraa.
        Sellaista kitalakeen ja kurkkuun helposti tarttuvaa töhnää.
        Tässä kuva tuotteesta:
        http://1.bp.blogspot.com/_NIqkRDln1IM/S-rMXbsLeII/AAAAAAAAAOg/efUzoAIJ6bQ/s1600/nuttolene2.jpg

        Pitkälle jalostettua epämääräistä mössöä nuo ns. 'terveysruuat' joita adventtikirkkokin mainostaa ja on myynyt. Ennemmin ostan sisäfileetä, jonka kypsennän miedossa lämmössä pitkään uunissa ja valmistan kylkeen punaviinikastikkeen. 100 kertaa parempaa ja terveellisempää kuin nuo pitkälle jalostetut mukamas makkaran ja lihan korvikkeet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe