Omavanhurskaus

Anonyymi

"Olen parempi ja pyhempi uskova siis olen adventisti."

10

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Typerä aloitus, ja kertoo enemmän aloittajasta itsestään kuin yhdestäkään adventistista.

• Anonyymi

Liha ja hengetön adventismi puhuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liha ja hengetön adventismi puhuu.

Valheesi ei meitä hetkauta. Sinussa liha urputtaa sydämesi pimeyttä.

• Anonyymi

Minkähän takia teit tämän aloituksen ?

kysynpävaan.

• Anonyymi

Uskovaiset KAIKKI ovat omahyväisiä ja halveksivat myös toisiaan. Uskova on uskovan pahin vihollinen. Jokaiselle lahkolle toisen lahkon edustajat ovat vääräuskoisia ja eksyneitä.

• Anonyymi

Adventisti on pieru-uskova, hernerokka uskovainen. Hänelle vatsa on jumala, jota pitää palvoa. Sille ei saa antaa kahvikuppia, kinkkuleipää, teetä, jossa on kofeiinia jne.
      Ei saa syödä ja juoda sitä eikä tätä, koska tosiuskovan tunnistaa hernerokkapierusta ja sen hajusta sekä itsetyytyväisyyden löyhkästä.

• Anonyymi

Sanotaan että vatsa on heidän jumalansa.
        Siitä on adventisteilla jopa omat kurssinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaan että vatsa on heidän jumalansa.
        Siitä on adventisteilla jopa omat kurssinsa.

Omavanhurskauttaminen syömällä...

Fil. 3:19
        heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.

Adventismiopin mukainen ruoka vaikuttaa epäterveellä tavalla päänuppiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omavanhurskauttaminen syömällä...

Fil. 3:19
        heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.

Adventismiopin mukainen ruoka vaikuttaa epäterveellä tavalla päänuppiin.

Soijanakkoon voi tukehtua. Itse meinasin tukehtua kerran adventtikirkon myymään 'Nuttolene' tuotteeseen, joka oli kuin paksua koiranmakkaraa.
        Sellaista kitalakeen ja kurkkuun helposti tarttuvaa töhnää.
        Tässä kuva tuotteesta:
        http://1.bp.blogspot.com/_NIqkRDln1IM/S-rMXbsLeII/AAAAAAAAAOg/efUzoAIJ6bQ/s1600/nuttolene2.jpg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soijanakkoon voi tukehtua. Itse meinasin tukehtua kerran adventtikirkon myymään 'Nuttolene' tuotteeseen, joka oli kuin paksua koiranmakkaraa.
        Sellaista kitalakeen ja kurkkuun helposti tarttuvaa töhnää.
        Tässä kuva tuotteesta:
        http://1.bp.blogspot.com/_NIqkRDln1IM/S-rMXbsLeII/AAAAAAAAAOg/efUzoAIJ6bQ/s1600/nuttolene2.jpg

Pitkälle jalostettua epämääräistä mössöä nuo ns. 'terveysruuat' joita adventtikirkkokin mainostaa ja on myynyt. Ennemmin ostan sisäfileetä, jonka kypsennän miedossa lämmössä pitkään uunissa ja valmistan kylkeen punaviinikastikkeen. 100 kertaa parempaa ja terveellisempää kuin nuo pitkälle jalostetut mukamas makkaran ja lihan korvikkeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      146
      1191
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      188
      546
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      529
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe