Omavanhurskaus

Anonyymi

"Olen parempi ja pyhempi uskova siis olen adventisti."

10

110

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Typerä aloitus, ja kertoo enemmän aloittajasta itsestään kuin yhdestäkään adventistista.

• Anonyymi

Liha ja hengetön adventismi puhuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liha ja hengetön adventismi puhuu.

Valheesi ei meitä hetkauta. Sinussa liha urputtaa sydämesi pimeyttä.

• Anonyymi

Minkähän takia teit tämän aloituksen ?

kysynpävaan.

• Anonyymi

Uskovaiset KAIKKI ovat omahyväisiä ja halveksivat myös toisiaan. Uskova on uskovan pahin vihollinen. Jokaiselle lahkolle toisen lahkon edustajat ovat vääräuskoisia ja eksyneitä.

• Anonyymi

Adventisti on pieru-uskova, hernerokka uskovainen. Hänelle vatsa on jumala, jota pitää palvoa. Sille ei saa antaa kahvikuppia, kinkkuleipää, teetä, jossa on kofeiinia jne.
      Ei saa syödä ja juoda sitä eikä tätä, koska tosiuskovan tunnistaa hernerokkapierusta ja sen hajusta sekä itsetyytyväisyyden löyhkästä.

• Anonyymi

Sanotaan että vatsa on heidän jumalansa.
        Siitä on adventisteilla jopa omat kurssinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaan että vatsa on heidän jumalansa.
        Siitä on adventisteilla jopa omat kurssinsa.

Omavanhurskauttaminen syömällä...

Fil. 3:19
        heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.

Adventismiopin mukainen ruoka vaikuttaa epäterveellä tavalla päänuppiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omavanhurskauttaminen syömällä...

Fil. 3:19
        heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.

Adventismiopin mukainen ruoka vaikuttaa epäterveellä tavalla päänuppiin.

Soijanakkoon voi tukehtua. Itse meinasin tukehtua kerran adventtikirkon myymään 'Nuttolene' tuotteeseen, joka oli kuin paksua koiranmakkaraa.
        Sellaista kitalakeen ja kurkkuun helposti tarttuvaa töhnää.
        Tässä kuva tuotteesta:
        http://1.bp.blogspot.com/_NIqkRDln1IM/S-rMXbsLeII/AAAAAAAAAOg/efUzoAIJ6bQ/s1600/nuttolene2.jpg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soijanakkoon voi tukehtua. Itse meinasin tukehtua kerran adventtikirkon myymään 'Nuttolene' tuotteeseen, joka oli kuin paksua koiranmakkaraa.
        Sellaista kitalakeen ja kurkkuun helposti tarttuvaa töhnää.
        Tässä kuva tuotteesta:
        http://1.bp.blogspot.com/_NIqkRDln1IM/S-rMXbsLeII/AAAAAAAAAOg/efUzoAIJ6bQ/s1600/nuttolene2.jpg

Pitkälle jalostettua epämääräistä mössöä nuo ns. 'terveysruuat' joita adventtikirkkokin mainostaa ja on myynyt. Ennemmin ostan sisäfileetä, jonka kypsennän miedossa lämmössä pitkään uunissa ja valmistan kylkeen punaviinikastikkeen. 100 kertaa parempaa ja terveellisempää kuin nuo pitkälle jalostetut mukamas makkaran ja lihan korvikkeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      301
      1075
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      63
      900
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      77
      888
    4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      71
      775
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      711
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      40
      695
    7. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      34
      607
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      44
      607
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      51
      559
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      42
      541
    Aihe