Profeetta täällä taas

Anonyymi

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miltäs nyt tuntuu kun olen saapunut keskuuteenne?

Jo on näitä aikoja odoteltu ja nyt ne ovat tulleet.
Profeetta on saapunut vitsauksien ja merkkien kera ja elätte tätä ainutlaatuista aikaa, jollaista ei ole ennen ollut.
Koko maailma vain seisoo paikoillaan, odottaa ja ihmettelee mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Olenkin aloittanut jo hieman nuhtelemaan näitä kirjanoppineita ja fariseuksia, jotka opettavat seurakunnan keskellä.

Mitä odotan uskovilta?
Vieraanvaraisuutta, hyvyyttä, oikeamielisyyttä.
Mutta mitä onkaan odotettavissa?
Syytöksiä, ovi paiskataan kiinni nenän edessä, eripuraa.
Ettekö te kaikki ole samassa uskossa?
Kuppikuntia, seurakuntia, lahkoja ym.

Lampaat hajallaan, on monta laumaa ja monta paimenta, vaikka pitäisi olla yksi lauma ja yksi paimen.

No, tulin nyt huutamaan lampaat kotiin.
Tulkaa kaikki tänne, älkää katselko toisianne kuin vierasta, sillä olette kaikki samaa laumaa.
Milloin tämä pääsi teiltä unohtumaan?

Miten kuuluu lähetyskäsky?
Eikö olisikin suuremmoinen asia, kun Herra lähettäisi työmiehen keskellenne, joka keräisi teidät yhteen ja toteutuisi se sana: on oleva yksi lauma ja yksi paimen?

No älkää kuitenkaan seuratko minua, vaan häntä, jota seurata tulee.

Tässä teille pieni sanoma, eikä ole nyt muuta sanottavaa tähän hätään.

76

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, ripin rapin tulkaa ja ihmetelkää.

      Ja niin saapui ensimmäinen ja sanoi: "kuulin äänesi ja tulin, koska tunsin äänessäsi jotain tuttua, olen kuulunut 23 vuotta seurakuntaan, kuullut samoja saarnoja päivittäin, opetuksia ja kielillä puhumista. Menin sinne viikottain ja katselin ja kuuntelin, mutta aina tuntuu niin tyhjältä. Olen istunut kaiken aikaa ja kuunnellut, mutta jotain aina puuttuu, mikään ei muutu, kaikki jatkuu kuin ennenkin, enkä ole löytänyt sitä, mitä olen etsinyt."

      Ja profeetta vastasi hänelle:
      Olet tullut ensimmäisten joukossa, katso ympärillesi, koko niitty on sinun, sinua varten valmistettu. Täällä saat olla vapaana, tulla ja mennä kuten muutkin, vapauteen on teidät kutsuttu.

      Ja niin lammas iloissaan katseli valtavaa niittyä, söi sen antimia ja päätti mennä kertomaan asiasta myös muille.

      Ja profeetta sanoi: Muistakaa, että tähän tarhaan on vain yksi ovi, kukaan ei tule tähän tarhaan muutoin kuin oven kautta.

    • Anonyymi

      "Lampaat hajallaan, on monta laumaa ja monta paimenta, vaikka pitäisi olla yksi lauma ja yksi paimen."

      Ilm. 1:
      11 joka sanoi: "Kirjoita kirjaan, mitä näet, ja lähetä niille seitsemälle seurakunnalle, Efesoon ja Smyrnaan ja Pergamoon ja Tyatiraan ja Sardeeseen ja Filadelfiaan ja Laodikeaan".

      20 Niiden seitsemän tähden salaisuus, jotka näit minun oikeassa kädessäni, ja niiden seitsemän kultaisen lampunjalan salaisuus on tämä: ne seitsemän tähteä ovat niiden seitsemän seurakunnan enkelit, ja ne seitsemän lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa."

      Gal. 1:2
      ja kaikki veljet, jotka ovat minun kanssani, Galatian seurakunnille.

      Gal. 1:22
      Mutta olin kasvoiltani tuntematon Juudean seurakunnille, jotka ovat Kristuksessa.

      Ilm. 3:22
      Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"

      Joo
      Nyt joko sinä, arvoinen profeetta tahi sitten Jeesus, Pyhä Henki (Joh 4: Jumala on Henki) ja apostolit, eturivissä pakanoiden apostoli, on väärässä.

      Jumala sanoo että ainakin seitsemän seurakuntaa, eli omilla maakunnilla, kuten galatian, ja juudean maakunnilla oli monia seurakuntia.

      Kumpi, oi arvoisa profeetta, on erehtynyt; Jumala itse vai sinä?

      • Anonyymi

        Ei kumpikaan, vaan sinä olet erehtynyt tulkinnassasi, oi arvoisa fariseus.


    • Anonyymi

      Se että on yksi, seurakunta eli Herran ruumis on totta, mutta se on ESIKUVA!
      Herran Jeesuksen ruumis ei ole oikeasti seurakunta !

      1. Kor. 12:27
      Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä.

      Room. 12:
      4 Sillä niinkuin meillä yhdessä ruumiissa on monta jäsentä, mutta kaikilla jäsenillä ei ole sama tehtävä,
      5 niin me, vaikka meitä on monta, olemme yksi ruumis Kristuksessa, mutta itsekukin olemme toistemme jäseniä;

      Joten, oi arvoisa profeetta, mitä jos:
      Opettelisit "uskon" ja seurakunnan ALKEET!

      • Anonyymi

        Arvoisa fariseus.
        Te eksytte, koska ette tunne kirjoituksia ettekä jumalan voimaa.
        Toivottavasti ette opeta ihmisiä, sillä sokeat putoavat kuoppaan ja vievät mukanaan ne, joita taluttavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvoisa fariseus.
        Te eksytte, koska ette tunne kirjoituksia ettekä jumalan voimaa.
        Toivottavasti ette opeta ihmisiä, sillä sokeat putoavat kuoppaan ja vievät mukanaan ne, joita taluttavat.

        hah hah ja hah
        Etkö todellakaan pysty mitään sanomaan?

        Suuresti ihmettelen, kuinka olet sanaton ja ei mitään, järkevää sanottavaa.
        Järjettömiä tomppeleita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hah hah ja hah
        Etkö todellakaan pysty mitään sanomaan?

        Suuresti ihmettelen, kuinka olet sanaton ja ei mitään, järkevää sanottavaa.
        Järjettömiä tomppeleita!

        Kerrohan mikä on oleva kaiken lopputulos.
        Me profeetat katsomme eteenpäin, pidämme katseemme kiinnitettynä maaliin siinä kun sinä katselet taaksepäin.

        Sinä et tee mitään muutoksia, sinä pysyt paikoillasi, pitäydyt vanhassa ja olet sitonut itsesi jakeilla, joita et ymmärrä ja joista ei ole sinulle yhtään mitään hyötyä vaan haittaa, sillä sinä jäät siivilöimään hyttysiä matkan varrelle kun pitäisi juosta.

        Nyt sinä järjen jättiläinen lopetat opettamasta ihmisille asioita, joita et itsekään ymmärrä.
        Sinulla on paljon parannettavaa.
        Sinun hedelmiäsi ei ole alttarilla näkynyt.
        Kenelle sinä uhraat aikasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan mikä on oleva kaiken lopputulos.
        Me profeetat katsomme eteenpäin, pidämme katseemme kiinnitettynä maaliin siinä kun sinä katselet taaksepäin.

        Sinä et tee mitään muutoksia, sinä pysyt paikoillasi, pitäydyt vanhassa ja olet sitonut itsesi jakeilla, joita et ymmärrä ja joista ei ole sinulle yhtään mitään hyötyä vaan haittaa, sillä sinä jäät siivilöimään hyttysiä matkan varrelle kun pitäisi juosta.

        Nyt sinä järjen jättiläinen lopetat opettamasta ihmisille asioita, joita et itsekään ymmärrä.
        Sinulla on paljon parannettavaa.
        Sinun hedelmiäsi ei ole alttarilla näkynyt.
        Kenelle sinä uhraat aikasi?

        Jeesus, itse, "virkaan-astujais" puheessa katsoi taakse päin!
        Luuk 4
        Jes. 61:2 : Jes. 42:7

        ja miksi, me eli te eksytte?
        Koska ette tunne Kirjoituksia eli katso taakse päin!

        Sekin, mitä jo toin esille on sekä Profeetojen, OIKEIN suulla ja kirjoituksella ilmoitettu ja oma tulkintani siitä on selvä ja suora!

        Et voi osoittaa, yhden yhtä kohtaa missä olisi, KIRJOITUKSIIN nähden ja virhettä, ja sinun, kuka lie olet, ei muuta olekaan kuin virheitä!

        En minä teenkää mitään muutoksia!
        Jumala itse ei muutu, eli Jumalan Sana, ja
        Jumalan Sana juuri kehoittaa:

        Ole paikalla älä mene sinne ja tänne. Matt 24 Jeesus, ja sitten Isä, eli Jumala Kaikkivaltias:
        Jes. 30:
        15 Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet,

        Kääntymällä, mihin?

        16 vaan sanoitte: "Ei! Hevosilla me tahdomme kiitää" -niinpä saatte kiitää pakoon. "Nopean selässä me tahdomme ratsastaa" -niinpä ovat vainoojanne nopeat.

        Mene sinä vain, profeetojen kanssa nopesti, minne menet ,itse olen Herran Edessä, kunnes Hän, tulee ja saan nähdä Hänet!
        Ja Jeesus sanoo:

        Ap. t. 1:
        4 Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.

        KÄSKI, odottakaa. älkää lähtekö!
        ENNEKUIN Jumala itse tulee, eli Pyhä Henki (Joh 4)

        Nyt lupauksen täyttyminen edellyttää että tietää eli katsoo ja kysyy, muinaisia teitä, eli tuntee, Jumalan Sanan, mitä sinä et ymmärrä!

        Kyllä, olen sitonut itseni, Jumalan Sanoille, mitä sanot jakeiksi, niin itseni KIINNI Jumalaan, ja Jumala minuun!
        Olen jopa tehnty vapaaehtoisen Lupauksen josta en ole päässyt irti, eli Jos Jumalalle lupaa jotain tulee olla valmis, siihen että Herra kuulee.

        se että jotkut sitovat käsiin ja otsaan Jumalan Sanoja, on oikein mutta ne tulee sitoa sydämeen, ei lihaa.

        En minjä juokse, se jolla on kiire, usein pahuuteen juoksee, jos oikein muistan Jumalan Poika ei ikinä juossut, mutta oli usein ellei joka aika rauhallinen ja levossa.

        Joukseminen tässä yhteydessä on rauhattomuutta!
        eli minä LEPÄÄN Herrassa ja olen levossa, ei tarvitse juosta, sillä tekoni joita teen on EDELTÄ jo tehty ja suunniteltu.
        ei siinä ole kiire, vaan se että kuulee ja tietää, mitä Herra, itsekultakin tahtoo.
        Minulla on aika taulu, ja se on osin selvää mutta se osa mitä en tiedä, on Jumalan edessä ja en siitä hermoile, vaikka usein tuntuu että olisi parempi jos jo olisi se iso-vaihde päällä.

        En minä lopeta, en, pois se, vaan yhä enemmän ja enemmän tulen sitten julistamaan, mitä on Kirjoitettu, eli vanhaa ja mitä lähemmäksi loppua kohti mennää, sitä enemmän sitä mitä On ilmoitettu.
        ei, näillä näkymillä, kukaan ei voi suutani tukkia eikä mitään vastaan sanoa!

        se on PERINTÖ-osa jonka Herra on antanut, minulle!

        Kyllä. paljon on parannettavaa, mutta sen työn ja paramtamisen jätän Herran käteen, ja siellä se on.
        se kuinka ja koska Herra sitten tekee, on Jumalan Asia, ei minun.

        jaa, mitä hedelmiä etsit, ja mistä?!
        Kun Hedelmäni tulee esille, teille se ei ole ilo ja riemu vaan itku ja voivotus.

        joten itke ja valita, sillä
        Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, on kanssani. ja Hänen Poikansa, Jeesus on Pelastajani joka asiassa ja päivä.

        joten olett järjetön tomppeli etkä tätä voi ymmärtää etkä sitä ymmärrä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus, itse, "virkaan-astujais" puheessa katsoi taakse päin!
        Luuk 4
        Jes. 61:2 : Jes. 42:7

        ja miksi, me eli te eksytte?
        Koska ette tunne Kirjoituksia eli katso taakse päin!

        Sekin, mitä jo toin esille on sekä Profeetojen, OIKEIN suulla ja kirjoituksella ilmoitettu ja oma tulkintani siitä on selvä ja suora!

        Et voi osoittaa, yhden yhtä kohtaa missä olisi, KIRJOITUKSIIN nähden ja virhettä, ja sinun, kuka lie olet, ei muuta olekaan kuin virheitä!

        En minä teenkää mitään muutoksia!
        Jumala itse ei muutu, eli Jumalan Sana, ja
        Jumalan Sana juuri kehoittaa:

        Ole paikalla älä mene sinne ja tänne. Matt 24 Jeesus, ja sitten Isä, eli Jumala Kaikkivaltias:
        Jes. 30:
        15 Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet,

        Kääntymällä, mihin?

        16 vaan sanoitte: "Ei! Hevosilla me tahdomme kiitää" -niinpä saatte kiitää pakoon. "Nopean selässä me tahdomme ratsastaa" -niinpä ovat vainoojanne nopeat.

        Mene sinä vain, profeetojen kanssa nopesti, minne menet ,itse olen Herran Edessä, kunnes Hän, tulee ja saan nähdä Hänet!
        Ja Jeesus sanoo:

        Ap. t. 1:
        4 Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.

        KÄSKI, odottakaa. älkää lähtekö!
        ENNEKUIN Jumala itse tulee, eli Pyhä Henki (Joh 4)

        Nyt lupauksen täyttyminen edellyttää että tietää eli katsoo ja kysyy, muinaisia teitä, eli tuntee, Jumalan Sanan, mitä sinä et ymmärrä!

        Kyllä, olen sitonut itseni, Jumalan Sanoille, mitä sanot jakeiksi, niin itseni KIINNI Jumalaan, ja Jumala minuun!
        Olen jopa tehnty vapaaehtoisen Lupauksen josta en ole päässyt irti, eli Jos Jumalalle lupaa jotain tulee olla valmis, siihen että Herra kuulee.

        se että jotkut sitovat käsiin ja otsaan Jumalan Sanoja, on oikein mutta ne tulee sitoa sydämeen, ei lihaa.

        En minjä juokse, se jolla on kiire, usein pahuuteen juoksee, jos oikein muistan Jumalan Poika ei ikinä juossut, mutta oli usein ellei joka aika rauhallinen ja levossa.

        Joukseminen tässä yhteydessä on rauhattomuutta!
        eli minä LEPÄÄN Herrassa ja olen levossa, ei tarvitse juosta, sillä tekoni joita teen on EDELTÄ jo tehty ja suunniteltu.
        ei siinä ole kiire, vaan se että kuulee ja tietää, mitä Herra, itsekultakin tahtoo.
        Minulla on aika taulu, ja se on osin selvää mutta se osa mitä en tiedä, on Jumalan edessä ja en siitä hermoile, vaikka usein tuntuu että olisi parempi jos jo olisi se iso-vaihde päällä.

        En minä lopeta, en, pois se, vaan yhä enemmän ja enemmän tulen sitten julistamaan, mitä on Kirjoitettu, eli vanhaa ja mitä lähemmäksi loppua kohti mennää, sitä enemmän sitä mitä On ilmoitettu.
        ei, näillä näkymillä, kukaan ei voi suutani tukkia eikä mitään vastaan sanoa!

        se on PERINTÖ-osa jonka Herra on antanut, minulle!

        Kyllä. paljon on parannettavaa, mutta sen työn ja paramtamisen jätän Herran käteen, ja siellä se on.
        se kuinka ja koska Herra sitten tekee, on Jumalan Asia, ei minun.

        jaa, mitä hedelmiä etsit, ja mistä?!
        Kun Hedelmäni tulee esille, teille se ei ole ilo ja riemu vaan itku ja voivotus.

        joten itke ja valita, sillä
        Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, on kanssani. ja Hänen Poikansa, Jeesus on Pelastajani joka asiassa ja päivä.

        joten olett järjetön tomppeli etkä tätä voi ymmärtää etkä sitä ymmärrä!

        "Olet järjetön tomppeli", sanoo hän joka odottelee, että Sebaot notkistaisi taivaat ja toisi hänelle valtikan henkilökohtaisesti.

        Ja sen olet löytänyt kirjoituksista?

        Salli mun nauraa.
        Hah hah haa.

        Niin ne fariseuksetkin luulivat tietävänsä asiat ja ymmärtävänsä kirjoitukset ja messias toteutti profetioita ja teki ihmeitä aivan heidän silmiensä edessä, eivätkä he ymmärtäneet.

        Ei sinua turhaan sanota fariseukseksi taikka sokeaksi.
        Sinun "järkesi" on sinut sokeuttanut.


    • Anonyymi

      "Lampaat hajallaan, on monta laumaa ja monta paimenta, vaikka pitäisi olla yksi lauma ja yksi paimen."

      oi suuri ja arvoisa profeetta,
      mahtoiko Herra Jeesus viitata johonkin Vanhan Testamentin eli liiton Kirjoituksiin sanoessaaan tämän:

      Joh 10:
      16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

      Nyt en sitä ja niitä paikkoja laita esille, sillä tottahan toki, oi arvoisa profeetta sen itse tiedät!

      Joten Mihin Kirjoituksiin, Herra Jeesus viittasi?

      Koskeeko tämä myös samaa asiaa:
      Ap. t. 1:
      6 Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?"

      eli, HUOM, Israelille valtakunnan!

      Onko nyt, oi arvoisa profeetta, jo sitten koottu kaksi laumaa yhdeksi vai vielä tulee odottaa?

      ja jos tulee odottaa, onko merkit niin selvät että jopa "sokeat" ne havaisevat?

      Jer. 31:
      4 Minä rakennan sinut jälleen, ja sinä tulet rakennetuksi, neitsyt Israel. Sinä kaunistat itsesi jälleen käsirummuillasi ja lähdet iloitsevaisten karkeloon.

      8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.

      9 Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
      10 Kuulkaa Herran sana, te kansat, ilmoittakaa kaukaisissa merensaarissa ja sanokaa: Hän, joka Israelin hajoitti, on sen kokoava ja varjeleva sitä niinkuin paimen laumaansa.

      Nyt oi suuri ja mahtava, arvoisa profeetta:
      Mikä osuus Suomella on tässä, koko ja KAIKKIEN seurakuntien keskellä?

      Sak. 6:8
      Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".

      Nyt jos ja kun eli, Kun Herran Henki, joka on itse Jumala:
      Joh. 4:
      24 Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."

      Jos siis täällä pohjolassa Herra lepää ja samalla Aabrahamille antamilla mailla, israelissa, niin miten on:
      Mikä on "tärkein" osa eli Jaakobin pojista, tässä yhteydessä?
      esikoinen?

      Joten oi suuri ja arvoisa profeetta, mitä jos
      Lukisit mitä Jumala on sanonut ennen ja nyt ja tulee sitten vielä sanomaan eli tekemään!

      Sarkasmi ja ironia on taiteen laji jota harva osaa ;(

      • Anonyymi

        Oi fariseus.
        Messias on maailman vapahtaja, hän on koko maailman kuningas, hänen valtakuntansa on se mikä pysyy iäti, muut valtakunnat katoavat.


    • Anonyymi

      Jer 31
      "8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne. "

      Oi suuri ja mahtava, arvoisa profeetta, mitä opetus lapset kysyivät ja mitä Herra, Seurakunnan, Ruumiin Pää vastasi:

      Kysymys:
      Ap. t. 1:
      6 Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?"

      ja vastaus on mielenkiitoinen:
      7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,

      Isä, kenen Isä?
      Efraimin, sillä:
      Jer. 31:
      9 " Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni."
      ja
      8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".
      "maan ääriin saakka".

      Nyt kuten tiedät, niin siihen aikaan ja vielä enemmän nyt, oli juutalaisilla ajatus, että edes OIKEAT JAAKOBin jälkeläiset, Samariassa eivät olleet heidän mielestään, oikeita juutalaisia, oli se kova paikka kovapäisille juutalaisille:

      Menkää Samariaa!
      Ap. t. 10:

      28 Ja hän sanoi heille: "Te tiedätte, että on luvatonta juutalaisen miehen seurustella vierasheimoisen kanssa tai mennä hänen tykönsä; mutta minulle Jumala on osoittanut, etten saa sanoa ketään ihmistä epäpyhäksi enkä saastaiseksi.

      eli Jaakobin kadonneet heimot ja suvut, ovat sitten heidän, mielestä:
      epäpyhiä ja saastaisia!

      ja sekään ei vielä ollut tarpeeksi, sillä tuli mennä pakanoiden luokse, jotka eivät ole edes ihmisiä, vaan saastaisia olentoja!

      Mutta, tämä oli Herran Jeesuksen vastaus!

      Nyt oi arvoisa profeetta, koska tämä tulee tapahtumaan ja onko se suuri merkki Jumalalta, niin ettei se mene ja ole keneltäkää havaitsematta?

      Itkekää ja valittakaa, te kurjat syntiset, ja iloitkaa te Jotka Jumalaa Rakastette, eli Jumalan Sanaa ja ilmoituksia!

      voi teitä, voi voi ja voi!

      • Anonyymi

        Oi arvoisa suuri ja mahtava fariseus.
        Sinun ei tule tietää aikoja ja tapahtumia vaan sinun tulisi seurata Herraa.
        Se mikä on vanhaa on vanhaa, Herra luo uutta.


    • Anonyymi

      Ef. 2:14
      11 Muistakaa sentähden, että te ennen, te lihanne puolesta pakanat, jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi-
      12 että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, olitte vailla Israelin kansalaisoikeutta ja vieraat lupauksen liitoille, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa;
      13 mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä.
      14 Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,
      15 kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan,
      16 ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.

      14 Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,

      Nyt siis, juutalaisten = ympärileikkattu - pakanoiden = ympärileikkaamatton
      on muuri eli väliseinä, on erottava tekijä:

      Mitä se merkitsee?
      sitä että he, eli me emme ikinä voi olla yhtä ja yksi, ellei sitä seinää hajoteta eli poisteta.

      miten tämä poistuu? juutalaiset saavat tietoa ja ymmärräystä ja muuta, mitä lie. vai:

      Kuten tässä on esillä;
      eli Jeesuksessa, Kristuksessa, eli Messias, tämä väliseinä poistuu, mutta ei muilta kuin niiltä jotka tulevat uskoon!

      Room. 1:16
      Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.

      1. Kor. 1:24
      mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.

      1. Kor. 12:13
      sillä me olemme kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, ja kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

      Gal. 3:28
      Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa.

      Kol. 3:11
      Ja tässä ei ole kreikkalaista eikä juutalaista, ei ympärileikkausta eikä ympärileikkaamattomuutta, ei barbaaria, ei skyyttalaista, ei orjaa, ei vapaata, vaan kaikki ja kaikissa on Kristus.

      Nyt se tekijä joka poistaa, VIHOLLISUUDEN on usko Jeesukseen ja tätä, usein väärin lainattu kohta on selvä:

      Tässä ei ole kreikkalaista tahi juutalaista, ei ympärileikkausta eikä ympärileikkaamattomuutta,


      Joten jos juutalainen joka on tullut uskoon, tahi mukamas tullut, niin tämä on hyvä mitta, onko "usko oikea",
      jos he pitävät juutalaisen opin ja tapojen puolta, ja ovat sitten pakonoita "vastaan", niin he eivät ole yhtä ja yksi Herrassa, sillä:

      Herra Jeesus on YKSI RUUMIS, ei kaksi!

      mutta tästä alitan enemmän kunhan kerkiän!

      AINA TE EKSYTTY"!

      • Anonyymi

        On yksi paimen, yksi lauma, yksi ovi tähän tarhaan.
        Tähän tarhaan ei tulla kuin oven kautta.
        Jotka ovat ulkopuolella ovat ulkopuolella.

        Lopulta juutalaisetkin tunnustavat messiaansa, mutta ensimmäiset on jätetty viimeisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On yksi paimen, yksi lauma, yksi ovi tähän tarhaan.
        Tähän tarhaan ei tulla kuin oven kautta.
        Jotka ovat ulkopuolella ovat ulkopuolella.

        Lopulta juutalaisetkin tunnustavat messiaansa, mutta ensimmäiset on jätetty viimeisiksi.

        Joh 10
        16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

        kaksi laumaa, sanoo Hyvä Paimen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh 10
        16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

        kaksi laumaa, sanoo Hyvä Paimen!

        Kaksi laumaa, sanoo Fariseus.
        Etsi se kohta tuosta jossa lukee KAKSI LAUMAA.
        Minä en sitä näe, mutta sinun "lukulasisi" (tulkintasi) vääristävät tekstiä, että näet jotain mitä ei ole.

        Minäpä tulkkaan sinulle, mitä Jeesus tarkoitti.
        Maailmassa on myös muitakin ihmisiä, jotka eivät ole juutalaisia, myös heitä minun tulee johdattaa. Myös he saavat kuulla evankeliumin ja on oleva yksi valtakunta ja yksi kuningas.
        Yksi lauma, yksi paimen.
        Nyt toki laumoja on tällä hetkellä monia ja niin on paimeniakin.
        Jos sinä ymmärtäisit lukemasi, niin sinä ymmärtäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi laumaa, sanoo Fariseus.
        Etsi se kohta tuosta jossa lukee KAKSI LAUMAA.
        Minä en sitä näe, mutta sinun "lukulasisi" (tulkintasi) vääristävät tekstiä, että näet jotain mitä ei ole.

        Minäpä tulkkaan sinulle, mitä Jeesus tarkoitti.
        Maailmassa on myös muitakin ihmisiä, jotka eivät ole juutalaisia, myös heitä minun tulee johdattaa. Myös he saavat kuulla evankeliumin ja on oleva yksi valtakunta ja yksi kuningas.
        Yksi lauma, yksi paimen.
        Nyt toki laumoja on tällä hetkellä monia ja niin on paimeniakin.
        Jos sinä ymmärtäisit lukemasi, niin sinä ymmärtäisit.

        "Etsi se kohta tuosta jossa lukee KAKSI LAUMAA."

        https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Jhn&c=10#conc/16
        Strong's G833 - aule
        Nyt oi suuri tutkija, mitä tämä sana merkitsee!

        Matt. 26:
        69 Mutta Pietari istui ulkopuolella esipihassa. Ja hänen luoksensa tuli muuan palvelijatar ja sanoi: "Sinäkin olit Jeesuksen, galilealaisen, seurassa".

        eli sana tarkoitta myös ulkopiha, ulkohuone, tahi palatsi.

        käännös, 1776
        16 Minulla on myös muita lampaita, jotka ei ole tästä lammashuoneesta: ne pitää minun myös tänne saattaman: ja he saavat kuulla minun ääneni; ja pitää oleman yksi lammashuone ja yksi paimen.

        KAKSI lammashuonetta, eli palatsia, kuten oli siihen aikaa tapana sanoa.

        "ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen."
        Nyt MIHIN Herra, SE Hyvä Paimen viittaa?
        eli tässä on sisällä se että jotta voidaan yhdistää yhdeksi, tulee olla vähintää kaksi.

        ja JUURI siihen Herra Jeesus, HYVÄ PAIMEN viittaa.

        samaa asiaa voit lukea:
        Hesekiel 34
        Hesekiel 37

        Onko muilla sauvaa kuin lammasten hoitajilla, tässä asia yhteydessä!

        Jer. 31:10
        JA HUOM asia yhteys, jota on tässäkin ketjussa käsitelty!
        eli Jumala kokoaa, kaksi, valtakuntaa, kaksi heimoa ja kaksi laumaa, ja tekee niistä yhden.

        se että tarkalleen ei ole sanaa kaksi, tässä ei merkitse että se on siinä, jos edes ymmärät sanoja ja niiden merkityksiä!

        eli, nyt oi suuri ja mahtava arvoisa, tutkija, miten vastaat?

        Joten olen varma ettet kykene mitään SANAN perusteella vastata, vai tyhjää hokemista!

        ja koska osaat sekä hebreaa että arameaa, joka oli Jeesuksen kuten muidenkin sillä alueella olevien äidinkieli, niin tässä:

        "Mutta minulla on myös toiset lampaat, ne, jotka eivät ole tästä laumasta, ja myös heitä täytyy tuoda minulle, ja he tulevat kuulemaan minun ääneni, ja koko lauma on oleva yksi, ja on oleva yksi paimen."

        ja taas sana: 'toiset' ei myöskään ole tarkaleen sana, kaksi, mutta jos et tätä kykene ymmärtämään, kysy lapsilta!
        He kyllä sitten opettavat sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi laumaa, sanoo Fariseus.
        Etsi se kohta tuosta jossa lukee KAKSI LAUMAA.
        Minä en sitä näe, mutta sinun "lukulasisi" (tulkintasi) vääristävät tekstiä, että näet jotain mitä ei ole.

        Minäpä tulkkaan sinulle, mitä Jeesus tarkoitti.
        Maailmassa on myös muitakin ihmisiä, jotka eivät ole juutalaisia, myös heitä minun tulee johdattaa. Myös he saavat kuulla evankeliumin ja on oleva yksi valtakunta ja yksi kuningas.
        Yksi lauma, yksi paimen.
        Nyt toki laumoja on tällä hetkellä monia ja niin on paimeniakin.
        Jos sinä ymmärtäisit lukemasi, niin sinä ymmärtäisit.

        "Myös he saavat kuulla evankeliumin ja on oleva yksi valtakunta ja yksi kuningas.
        Yksi lauma, yksi paimen."

        Missä OIKEAT Profeetat tahi Itse Jumala puhuu, pakana valtakunnista tahi kuninkaista jotka yhdistetään Jumalan Pojan Valtakuntaan?

        SUURESTI te eksytty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi laumaa, sanoo Fariseus.
        Etsi se kohta tuosta jossa lukee KAKSI LAUMAA.
        Minä en sitä näe, mutta sinun "lukulasisi" (tulkintasi) vääristävät tekstiä, että näet jotain mitä ei ole.

        Minäpä tulkkaan sinulle, mitä Jeesus tarkoitti.
        Maailmassa on myös muitakin ihmisiä, jotka eivät ole juutalaisia, myös heitä minun tulee johdattaa. Myös he saavat kuulla evankeliumin ja on oleva yksi valtakunta ja yksi kuningas.
        Yksi lauma, yksi paimen.
        Nyt toki laumoja on tällä hetkellä monia ja niin on paimeniakin.
        Jos sinä ymmärtäisit lukemasi, niin sinä ymmärtäisit.

        "Jos sinä ymmärtäisit lukemasi, niin sinä ymmärtäisit."

        kuten, Jumalan enkeli, sanoi Danielille, niin:
        Dan. 12:
        10 Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.

        Joten et ole esittänty mitään, mikä olisi edes lähellä ymmärtämistä, joten olet jumalaton ja et voi edes ymmärtää!

        ja kuten olen sanonut, et voi mitään Kirjoitusten perusteella, vastata, muuta kuin typeryyttä ja järjettömyyttä!
        Olet järjetön tomppeli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Etsi se kohta tuosta jossa lukee KAKSI LAUMAA."

        https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Jhn&c=10#conc/16
        Strong's G833 - aule
        Nyt oi suuri tutkija, mitä tämä sana merkitsee!

        Matt. 26:
        69 Mutta Pietari istui ulkopuolella esipihassa. Ja hänen luoksensa tuli muuan palvelijatar ja sanoi: "Sinäkin olit Jeesuksen, galilealaisen, seurassa".

        eli sana tarkoitta myös ulkopiha, ulkohuone, tahi palatsi.

        käännös, 1776
        16 Minulla on myös muita lampaita, jotka ei ole tästä lammashuoneesta: ne pitää minun myös tänne saattaman: ja he saavat kuulla minun ääneni; ja pitää oleman yksi lammashuone ja yksi paimen.

        KAKSI lammashuonetta, eli palatsia, kuten oli siihen aikaa tapana sanoa.

        "ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen."
        Nyt MIHIN Herra, SE Hyvä Paimen viittaa?
        eli tässä on sisällä se että jotta voidaan yhdistää yhdeksi, tulee olla vähintää kaksi.

        ja JUURI siihen Herra Jeesus, HYVÄ PAIMEN viittaa.

        samaa asiaa voit lukea:
        Hesekiel 34
        Hesekiel 37

        Onko muilla sauvaa kuin lammasten hoitajilla, tässä asia yhteydessä!

        Jer. 31:10
        JA HUOM asia yhteys, jota on tässäkin ketjussa käsitelty!
        eli Jumala kokoaa, kaksi, valtakuntaa, kaksi heimoa ja kaksi laumaa, ja tekee niistä yhden.

        se että tarkalleen ei ole sanaa kaksi, tässä ei merkitse että se on siinä, jos edes ymmärät sanoja ja niiden merkityksiä!

        eli, nyt oi suuri ja mahtava arvoisa, tutkija, miten vastaat?

        Joten olen varma ettet kykene mitään SANAN perusteella vastata, vai tyhjää hokemista!

        ja koska osaat sekä hebreaa että arameaa, joka oli Jeesuksen kuten muidenkin sillä alueella olevien äidinkieli, niin tässä:

        "Mutta minulla on myös toiset lampaat, ne, jotka eivät ole tästä laumasta, ja myös heitä täytyy tuoda minulle, ja he tulevat kuulemaan minun ääneni, ja koko lauma on oleva yksi, ja on oleva yksi paimen."

        ja taas sana: 'toiset' ei myöskään ole tarkaleen sana, kaksi, mutta jos et tätä kykene ymmärtämään, kysy lapsilta!
        He kyllä sitten opettavat sinulle!

        Ei, miten sinä nyt oikein vääntelet sitä sanaa kieroon.
        muitakin lampaita, ei tarkoita että niillä olisi huoneet tai tarhat.
        Ne ovat villeinä eksyksissä vailla paimenta.

        Jos Jeesus olisi puhunut toisesta laumasta, hän olisi sanonut on toinenkin lauma ja sitäkin minun tulee paimentaa.
        Mutta hän sanoi on muitakin lampaita ja niitäkin minun tulee paimentaa.

        Eikö Herra ole sanonut kuin lampaat ilman paimenta?
        Minä etsin lampaani jne.
        Lampaat hajallaan jne.

        Toinen lauma on sinun juttusi.

        Jotta voidaan yhdistää yhdeksi laumaksi, ei tarvita kahta laumaa vaan tarvitaan yhdistettäviä.
        Minä voin kerätä marjoja yhteen varastoon, ei tarvita toista varastoa.
        kun kutsutut ei saapuneet, haettiin köyhät ja raajarikot turuilta ja toreilta ja sieltä täältä ym. Ei siis kutsuttu naapuripitäjää, valtiota taikka kaupunkia, vaan ihmisiä.
        Ei kutsuttu muita uskontoja, vaan ihmisiä.

        Kutsu on henkilökohtainen, kaikki on kutsuttu ja kutsun ottaa kukin henkilökohtaisesti vastaan tai siitä kieltäytyy.
        Ei kutsua lähetetty naapurivaltion kuninkaalle, joka olisi sitten päättänyt kansan puolesta.
        Jokainen saa olla vastuussa itse siitä ottaako kutsun vastaan.

        Jos joku roudaa sinut väkisin juhliin, etkä tiedä asiasta, niin siellä sinulta kysytään missä on juhlapukusi? Siinä sitten olisit hämmästyneenä ja mykkänä.
        Monet lampaat seuraavat vääriä paimenia ja opettajia ja he ovat niitä, jotka sanovat" emmekö me sinun nimessäsi tehneet sitä ja tätä".

        Mutta, sinun teoriasi ei kestä.
        Yksi lauma ei tarvitse kahta laumaa vaan niitä lampaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, miten sinä nyt oikein vääntelet sitä sanaa kieroon.
        muitakin lampaita, ei tarkoita että niillä olisi huoneet tai tarhat.
        Ne ovat villeinä eksyksissä vailla paimenta.

        Jos Jeesus olisi puhunut toisesta laumasta, hän olisi sanonut on toinenkin lauma ja sitäkin minun tulee paimentaa.
        Mutta hän sanoi on muitakin lampaita ja niitäkin minun tulee paimentaa.

        Eikö Herra ole sanonut kuin lampaat ilman paimenta?
        Minä etsin lampaani jne.
        Lampaat hajallaan jne.

        Toinen lauma on sinun juttusi.

        Jotta voidaan yhdistää yhdeksi laumaksi, ei tarvita kahta laumaa vaan tarvitaan yhdistettäviä.
        Minä voin kerätä marjoja yhteen varastoon, ei tarvita toista varastoa.
        kun kutsutut ei saapuneet, haettiin köyhät ja raajarikot turuilta ja toreilta ja sieltä täältä ym. Ei siis kutsuttu naapuripitäjää, valtiota taikka kaupunkia, vaan ihmisiä.
        Ei kutsuttu muita uskontoja, vaan ihmisiä.

        Kutsu on henkilökohtainen, kaikki on kutsuttu ja kutsun ottaa kukin henkilökohtaisesti vastaan tai siitä kieltäytyy.
        Ei kutsua lähetetty naapurivaltion kuninkaalle, joka olisi sitten päättänyt kansan puolesta.
        Jokainen saa olla vastuussa itse siitä ottaako kutsun vastaan.

        Jos joku roudaa sinut väkisin juhliin, etkä tiedä asiasta, niin siellä sinulta kysytään missä on juhlapukusi? Siinä sitten olisit hämmästyneenä ja mykkänä.
        Monet lampaat seuraavat vääriä paimenia ja opettajia ja he ovat niitä, jotka sanovat" emmekö me sinun nimessäsi tehneet sitä ja tätä".

        Mutta, sinun teoriasi ei kestä.
        Yksi lauma ei tarvitse kahta laumaa vaan niitä lampaita.

        "16 Minulla on myös muita lampaita, jotka ei ole tästä lammashuoneesta:"

        eikö tässä nimenomaan puhuta, toisesta LAMMASHUONEESTA eli lammastarhasta, ei niissä olevista lampaista, sillä se on päivän selvää että lammastarhassa on lampaita.

        kuten maito kaupassa on maitoa!

        ja Jos luit, mitä suuresti epäilen, mitä Jeremia, Jesaja sekä Hesekiel, sekä Hosea että Sakarja asiasta puhuu, niin
        Jumala yhdistää, kaksi, olkoot sen erikuva tahi merkitys, valtakunta, heimoa tahi sukua tahi lammaslaumaa.

        SUURESTI te AINA EKSYTTE!

        "Minä voin kerätä marjoja yhteen varastoon, ei tarvita toista varastoa."

        Oi sinä Järjetön tomppeli, menet omien sanojesi vangiksi kuten Jeesus, vamgiksi vastaan sanojat!

        nyt siis jos sinulla on KAKSI varastoa, olkkot siellä sitten marjoja tahi ei, niin sinulla on kaksi varastoa, vai ei ole?

        "Ei siis kutsuttu naapuripitäjää, valtiota taikka kaupunkia, vaan ihmisiä."
        aj taas, kuten edellä, olet nyt sitonut itsesi, näihin sanoihin!
        eli olet jo hävinnyt!
        HÄPEÄ!

        jos siis olisi kutsuttu, naapuripitäjän, tahi toisen valtion tahi toisen kaupunkin asukkaita, niin omien sanojen mukaan niitä oli ja olisi KAKSI!

        Jäörjetön tomppeli, et ymmärrä ja aivoituksesi menee pahasti harhaa!

        aj tällä sitten pyrit ohjaanaan keskustelun pois aiheesta!

        "Jos joku roudaa sinut väkisin juhliin, etkä tiedä asiasta, niin siellä sinulta kysytään missä on juhlapukusi? Siinä sitten olisit hämmästyneenä ja mykkänä.
        Monet lampaat seuraavat vääriä paimenia ja opettajia ja he ovat niitä, jotka sanovat" emmekö me sinun nimessäsi tehneet sitä ja tätä"."

        Miten tämä liittyy kahteen eli toiseen tahi
        "16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen."

        toinen, tahi toiset ja tahi kaksi!

        eli et kykene edes omai ajatuksiasi pitämään järjestyksessä!

        Onneton väittelijä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, miten sinä nyt oikein vääntelet sitä sanaa kieroon.
        muitakin lampaita, ei tarkoita että niillä olisi huoneet tai tarhat.
        Ne ovat villeinä eksyksissä vailla paimenta.

        Jos Jeesus olisi puhunut toisesta laumasta, hän olisi sanonut on toinenkin lauma ja sitäkin minun tulee paimentaa.
        Mutta hän sanoi on muitakin lampaita ja niitäkin minun tulee paimentaa.

        Eikö Herra ole sanonut kuin lampaat ilman paimenta?
        Minä etsin lampaani jne.
        Lampaat hajallaan jne.

        Toinen lauma on sinun juttusi.

        Jotta voidaan yhdistää yhdeksi laumaksi, ei tarvita kahta laumaa vaan tarvitaan yhdistettäviä.
        Minä voin kerätä marjoja yhteen varastoon, ei tarvita toista varastoa.
        kun kutsutut ei saapuneet, haettiin köyhät ja raajarikot turuilta ja toreilta ja sieltä täältä ym. Ei siis kutsuttu naapuripitäjää, valtiota taikka kaupunkia, vaan ihmisiä.
        Ei kutsuttu muita uskontoja, vaan ihmisiä.

        Kutsu on henkilökohtainen, kaikki on kutsuttu ja kutsun ottaa kukin henkilökohtaisesti vastaan tai siitä kieltäytyy.
        Ei kutsua lähetetty naapurivaltion kuninkaalle, joka olisi sitten päättänyt kansan puolesta.
        Jokainen saa olla vastuussa itse siitä ottaako kutsun vastaan.

        Jos joku roudaa sinut väkisin juhliin, etkä tiedä asiasta, niin siellä sinulta kysytään missä on juhlapukusi? Siinä sitten olisit hämmästyneenä ja mykkänä.
        Monet lampaat seuraavat vääriä paimenia ja opettajia ja he ovat niitä, jotka sanovat" emmekö me sinun nimessäsi tehneet sitä ja tätä".

        Mutta, sinun teoriasi ei kestä.
        Yksi lauma ei tarvitse kahta laumaa vaan niitä lampaita.

        "Mutta, sinun teoriasi ei kestä.
        Yksi lauma ei tarvitse kahta laumaa vaan niitä lampaita."

        voi mitä järjettömyyttä!

        Joh. 10:
        16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

        "Yksi lauma ei tarvitse kahta laumaa"
        !!!

        Jeesus sanoo että on kaksi lammastarhaa eli huonetta, joissa on lampaita!

        eli kaksi maito kaupaa ja molemmissa on maitoa!

        Olet sekaisin kuin käkikello !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, miten sinä nyt oikein vääntelet sitä sanaa kieroon.
        muitakin lampaita, ei tarkoita että niillä olisi huoneet tai tarhat.
        Ne ovat villeinä eksyksissä vailla paimenta.

        Jos Jeesus olisi puhunut toisesta laumasta, hän olisi sanonut on toinenkin lauma ja sitäkin minun tulee paimentaa.
        Mutta hän sanoi on muitakin lampaita ja niitäkin minun tulee paimentaa.

        Eikö Herra ole sanonut kuin lampaat ilman paimenta?
        Minä etsin lampaani jne.
        Lampaat hajallaan jne.

        Toinen lauma on sinun juttusi.

        Jotta voidaan yhdistää yhdeksi laumaksi, ei tarvita kahta laumaa vaan tarvitaan yhdistettäviä.
        Minä voin kerätä marjoja yhteen varastoon, ei tarvita toista varastoa.
        kun kutsutut ei saapuneet, haettiin köyhät ja raajarikot turuilta ja toreilta ja sieltä täältä ym. Ei siis kutsuttu naapuripitäjää, valtiota taikka kaupunkia, vaan ihmisiä.
        Ei kutsuttu muita uskontoja, vaan ihmisiä.

        Kutsu on henkilökohtainen, kaikki on kutsuttu ja kutsun ottaa kukin henkilökohtaisesti vastaan tai siitä kieltäytyy.
        Ei kutsua lähetetty naapurivaltion kuninkaalle, joka olisi sitten päättänyt kansan puolesta.
        Jokainen saa olla vastuussa itse siitä ottaako kutsun vastaan.

        Jos joku roudaa sinut väkisin juhliin, etkä tiedä asiasta, niin siellä sinulta kysytään missä on juhlapukusi? Siinä sitten olisit hämmästyneenä ja mykkänä.
        Monet lampaat seuraavat vääriä paimenia ja opettajia ja he ovat niitä, jotka sanovat" emmekö me sinun nimessäsi tehneet sitä ja tätä".

        Mutta, sinun teoriasi ei kestä.
        Yksi lauma ei tarvitse kahta laumaa vaan niitä lampaita.

        "Ei, miten sinä nyt oikein vääntelet sitä sanaa kieroon.
        muitakin lampaita, ei tarkoita että niillä olisi huoneet tai tarhat.
        Ne ovat villeinä eksyksissä vailla paimenta.

        Jos Jeesus olisi puhunut toisesta laumasta, hän olisi sanonut on toinenkin lauma ja sitäkin minun tulee paimentaa.
        Mutta hän sanoi on muitakin lampaita ja niitäkin minun tulee paimentaa."

        Tämä menee jo naurun puolelle!
        voi voi ja voi!

        16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

        Puhuuko Herra, että on toinen lammastarha vai että lampaat ovat villeinä luonnossa!
        He ovat kyllä kadokisissa, ja ilman paimenta, mutta jossain Herran tarkoin vartioimassa lammastarhassa!

        eli lue mitä Hesekiel ja Jeremia sanoo. ja Jesaja sekä Hoosea että Sakarja!

        "jotka eivät ole tästä lammastarhasta; "

        jos ne lampaat eivät ole tässä tarhassa, huoneessa, niin missä tarhassa ja huoneessa ne ovat!

        joten tämä on turha, sinun kansasi jatkaa, ellet sitten nimen omaan tahdo tulla suureen häpeää!

        joten, jatka jos tahdot!

        "hän olisi sanonut on toinenkin lauma ja sitäkin minun tulee paimentaa."
        onko sama asia:
        "myös niitä tulee minun johdattaa,"

        eli paimentaa?


    • Anonyymi

      Jooh, oletko se kuuluisa se profeetta winapple ja digiennustaja lopunajaksi? Himane oli aika huono.

    • Anonyymi

      No oi mahtava arvoisa, profeetta, meinaatko vastata mitä kysyin ja toin esille, muutamissa kommenteissa edellä.

      Turhuutta on teidän järjettömät sananne!

      • Anonyymi

        Meinaako fariseus itse vastata siihen mitä kysyin?
        Miltäs nyt tuntuu kun profeetta on saapunut keskuuteenne?
        Miltä tuntuu, kun profeetta sanoo sinulle: Turhuutta on sinun järjettömät saarnasi ja opetuksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaako fariseus itse vastata siihen mitä kysyin?
        Miltäs nyt tuntuu kun profeetta on saapunut keskuuteenne?
        Miltä tuntuu, kun profeetta sanoo sinulle: Turhuutta on sinun järjettömät saarnasi ja opetuksesi.

        Sinä olet yhtä kaukana oikeasta profeetasta, saati sitten niistä muutamista joita on ennustettu eli ilmoitettu, kuin itä on lännestä.

        100 % varmuudella et ole ja et tule olemaan!
        se että pieni teoreettinen mahdollisuus on että olet "profeetta", mutta ei hyvässä mielessä, kuten on matt 24 ja 2 tes 2!

        Se että kun tulee Herran Oikea Profeetta tahi kuka lie, ja mitä lie, nii kuviteteletko että täällä sitten jauhaa turhuuksia!

        eli sen havaitsee varmasti kaikki, jopa sokeat, kuten olen esille tuonnut!
        Jer 31


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet yhtä kaukana oikeasta profeetasta, saati sitten niistä muutamista joita on ennustettu eli ilmoitettu, kuin itä on lännestä.

        100 % varmuudella et ole ja et tule olemaan!
        se että pieni teoreettinen mahdollisuus on että olet "profeetta", mutta ei hyvässä mielessä, kuten on matt 24 ja 2 tes 2!

        Se että kun tulee Herran Oikea Profeetta tahi kuka lie, ja mitä lie, nii kuviteteletko että täällä sitten jauhaa turhuuksia!

        eli sen havaitsee varmasti kaikki, jopa sokeat, kuten olen esille tuonnut!
        Jer 31

        Älä nyt kiertele ja kaartele kysymystä vaan vastaa miltä tuntuu.
        Sokeahan sinä olet ja minä voin antaa sinulle näkösi takaisin.

        Sinä et taida tietää mikä profeetta on.
        Itse odottelet valtikkaasi ja täällähän sinä jauhat kahvisi lisäksi juuri niitä turhuuksia.

        Ethän sinä ole edes vieraanvarainen, joku äkäinen erakko hemuli.
        Oikeamielinen? kaukana siitä.
        purnaat siinä, syyttelet ja lietsot eripuraa, etkä edes kahvia tarjoa.
        Ja lyöt oven kiinni nenän edessä.
        Jopas on kristitty mies mennyt merkilliseksi.

        Mitä minä ennalta sanoin, tapahtui.
        Oikein profeetan merkki ja niin lähellä sinua, ettei lähempänä voisi tapahtua.
        Oikein sokaisee noita sokeita silmiäsi.
        Mutta eikö näin ole ennustettukin, että se merkki sokaisee jokaisen vastaanväittäjän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt kiertele ja kaartele kysymystä vaan vastaa miltä tuntuu.
        Sokeahan sinä olet ja minä voin antaa sinulle näkösi takaisin.

        Sinä et taida tietää mikä profeetta on.
        Itse odottelet valtikkaasi ja täällähän sinä jauhat kahvisi lisäksi juuri niitä turhuuksia.

        Ethän sinä ole edes vieraanvarainen, joku äkäinen erakko hemuli.
        Oikeamielinen? kaukana siitä.
        purnaat siinä, syyttelet ja lietsot eripuraa, etkä edes kahvia tarjoa.
        Ja lyöt oven kiinni nenän edessä.
        Jopas on kristitty mies mennyt merkilliseksi.

        Mitä minä ennalta sanoin, tapahtui.
        Oikein profeetan merkki ja niin lähellä sinua, ettei lähempänä voisi tapahtua.
        Oikein sokaisee noita sokeita silmiäsi.
        Mutta eikö näin ole ennustettukin, että se merkki sokaisee jokaisen vastaanväittäjän?

        Jeesus sanoi, ettei ole tullut tuomaa rauhaa vaan miekan!

        ja jos Herra on armollinen, saattaa olla että minä. kuka lie olen, olen se mistä Herra puhuu!

        Kuten olen sanonut, niin sanon taas, odotan ja JOS eli KUN, sillä Herra sen tekee, niin tulen kohtaamaan Herran, kasvoista kasvoihin.
        se kaikki mitä olen pyytänty tulee sinä hetkenä, kuinka pitkä lie, sitten tapahtumaan, ja sitten jos eli KUN tämä tapahtuu, niin kaikki sen tietävät ja saavat nähdä!

        ja kuten olen sanonut, täällä kulutan aikaani, kuten Mooses oli lampaita "potkimassa" ja kun sitten Herra kutsuu, olen valmis.

        ja kuten sanoin:
        100 % varmuudella et ole ,mikään niistä luvatuista, mitä on Kirjoituksissa sanottu!
        joten, tunne mitä etsit on myötä häpeä!

        "Älä nyt kiertele ja kaartele kysymystä vaan vastaa miltä tuntuu."

        Häpeä suuresti puolestasi!
        voi voi ja voi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi, ettei ole tullut tuomaa rauhaa vaan miekan!

        ja jos Herra on armollinen, saattaa olla että minä. kuka lie olen, olen se mistä Herra puhuu!

        Kuten olen sanonut, niin sanon taas, odotan ja JOS eli KUN, sillä Herra sen tekee, niin tulen kohtaamaan Herran, kasvoista kasvoihin.
        se kaikki mitä olen pyytänty tulee sinä hetkenä, kuinka pitkä lie, sitten tapahtumaan, ja sitten jos eli KUN tämä tapahtuu, niin kaikki sen tietävät ja saavat nähdä!

        ja kuten olen sanonut, täällä kulutan aikaani, kuten Mooses oli lampaita "potkimassa" ja kun sitten Herra kutsuu, olen valmis.

        ja kuten sanoin:
        100 % varmuudella et ole ,mikään niistä luvatuista, mitä on Kirjoituksissa sanottu!
        joten, tunne mitä etsit on myötä häpeä!

        "Älä nyt kiertele ja kaartele kysymystä vaan vastaa miltä tuntuu."

        Häpeä suuresti puolestasi!
        voi voi ja voi!

        Se että tunnet häpeää, vaikka sekin sinussa näyttää olevan kieroutunutta, niin sinulla saattaisi olla toivoa.

        Vähän aikaa kun luet näitä, niin ehkäpä huomaat, että olet ymmärtänyt ihan yksinkertaisiakin asioita väärin.
        Jättänyt sanoja huomiotta kun silmäsi ei kerran toimi.

        jos minä sanoisin vaikka "ei saa lyödä" niin sinun valikoiva silmäsi lukisi "saa lyödä".
        Ja sitten pitäisit saarnan kuinka sinua oikein hävettää puolestani kun kehotan lyömään.
        Ja sitten oletkin taas raiteiltasi hetken ja syyttelet kuinka väärässä olen, koska sinä näet asiat väärin.

        Onneksi nuhtelet voimakkaasti ja kärkkäästi, sillä se on kaikki sinulle itsellesi.
        Sitä hetkeä odotellessa hae kuppi kahvia ja lue ja ihmettele kuinka sokea sinä todella olet ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi, ettei ole tullut tuomaa rauhaa vaan miekan!

        ja jos Herra on armollinen, saattaa olla että minä. kuka lie olen, olen se mistä Herra puhuu!

        Kuten olen sanonut, niin sanon taas, odotan ja JOS eli KUN, sillä Herra sen tekee, niin tulen kohtaamaan Herran, kasvoista kasvoihin.
        se kaikki mitä olen pyytänty tulee sinä hetkenä, kuinka pitkä lie, sitten tapahtumaan, ja sitten jos eli KUN tämä tapahtuu, niin kaikki sen tietävät ja saavat nähdä!

        ja kuten olen sanonut, täällä kulutan aikaani, kuten Mooses oli lampaita "potkimassa" ja kun sitten Herra kutsuu, olen valmis.

        ja kuten sanoin:
        100 % varmuudella et ole ,mikään niistä luvatuista, mitä on Kirjoituksissa sanottu!
        joten, tunne mitä etsit on myötä häpeä!

        "Älä nyt kiertele ja kaartele kysymystä vaan vastaa miltä tuntuu."

        Häpeä suuresti puolestasi!
        voi voi ja voi!

        Huuhaa juttuja.

        Kuka tuomitsee ja ketä?
        Kuka niitä lippuja taivaaseen jakaa 24 palstalla?
        Höpö höpö


    • Anonyymi

      Kahvia?

    • Anonyymi

      Oletus, että kyseinen kirjoittaja hyväksyy sen Jumalan ilmoituksen että, on kaksi ryhmää, joita kutsutaan monilla termeillä, kuten kaksi lammaslaumaa, kaksi valtakuntaa, kaksi huonetta, kaksi sauvaa ja muita, niin, se merkitsee että jopa aloittaja havaitsee Jumalan ennen ilmoittamat asiat, ja pienen vähäisen käsityskyvyn, sen tulevaisuuteen vaikuttavasta merkityksestä, niin jatkan toisella asialla mitä aloittaja väittää.

      • Anonyymi

        Jos lukisit aloituksen, niin huomaisit kyllä, että siellä lukee:
        "Lampaat hajallaan, on monta laumaa ja monta paimenta, vaikka pitäisi olla yksi lauma ja yksi paimen."

        Toinen juttu löytyy sitten Danielista, kun se kivi tulee ja hajottaa ja pyyhkii muut valtakunnat pois, kuin tuhka tuuleen ne katoavat.

        Minä katson eteenpäin, sinä taaksepäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lukisit aloituksen, niin huomaisit kyllä, että siellä lukee:
        "Lampaat hajallaan, on monta laumaa ja monta paimenta, vaikka pitäisi olla yksi lauma ja yksi paimen."

        Toinen juttu löytyy sitten Danielista, kun se kivi tulee ja hajottaa ja pyyhkii muut valtakunnat pois, kuin tuhka tuuleen ne katoavat.

        Minä katson eteenpäin, sinä taaksepäin.

        Tästähän on jo paljon esillä, joten:
        Totta on OLEVA eli TULEVA YKSI LAUMA JA YKSI PAIMEN.

        Nyt tilanne on kuten Ilmestyskirja sanoo, se että on USEITA laumoja eli Seurakuntia ja kuppikuntia ja lahkoja, ja sen tulee olla niin sillä se on Kirjoitettu, kunnes, Herra RAKENTAA oman Valtakunnan ja se on se että tulee yksi lauma ja yksi Paimen.

        mutta ei tästä enempää.


    • Anonyymi

      "Profeetta on saapunut vitsauksien ja merkkien kera ja elätte tätä ainutlaatuista aikaa, jollaista ei ole ennen ollut."

      Jumalan, koko maailmaa, (mihin tahtonet viitata, sekä Suomea koskevat) ilmoitukset, tulevista profeetoista, ei ole sinua lähettänyt.

      Väität että olet profeetta jolla on, merkit ja vitsaukset.

      Nyt mikä on see ja ne merkit joihin viittaat ja mikä on se ja ne vitsaukset, mitä toivot tulevat?

      • Anonyymi

        Merkeistä.
        Minä sanon ja se toteutuu.
        Minä sokaisen vastaanväittäjät, mutta minä annan heille myös näön jos tahdon.

        Sinä olet sokea ja pysyt sokeana niin kauan kuin väität vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkeistä.
        Minä sanon ja se toteutuu.
        Minä sokaisen vastaanväittäjät, mutta minä annan heille myös näön jos tahdon.

        Sinä olet sokea ja pysyt sokeana niin kauan kuin väität vastaan.

        Totta on että, OIKEAT Herran palvelijat, eli uskovat, heillä on lupaus että voivat tehdä, ihmeitä, mutta harvat ovat, ne jos kukaa tällä haavaa, joka sitten on Herran palvelija joka voi ja saa käyttää sitä valtaa.

        Tämäkö sitten on arvoisan profeetan merkki että antaa sokeille näön ja poistaa sen tahtonsa mukaan!
        Nyt MISSÄ TÄMÄ IHME ON HAVAITTAVISSA?
        mikä kaupunki tahi kylä pahanen?
        Niin että voi sen tarkistaa, toki sitä voi ja saa aj täytyy arvostella?

        Tämä on mielenkiintoinen lause:
        "Sinä olet sokea ja pysyt sokeana niin kauan kuin väität vastaan."

        ja mitä se sisältää:
        eli jos olen samaa mieltä en ole sokea ja jos olen toista mieltä, olen sokea.
        eli tekeekö, nyt vastaan väittämäni, asia ja todistelu, Kirjoitusten perusteella,
        1. minut sokeaksi
        2. vain sinun sanasi?

        Toki arvoisa profeetta osaa sen vastata!

        "Minä sanon ja se toteutuu."
        ja
        "No, tulin nyt huutamaan lampaat kotiin.
        Tulkaa kaikki tänne, "

        Ny on siis suuri ja mahtava, arvoisa profeetta sitten sanonut sanan:
        Koska tämä sitten tapahtuu ja minne ne kaikki tulevat tahi menevät?
        Toki kerrot paikan?

        Koskeeko tämä vain niitä jotka täällä lukevat vai kaikkia? Suomessa vai myös ulkomailla?

        arvoisan profetan tulee antaa selvä pasuunan ääni ettei lampaat ole hämmillää ja sitten etsi sieltä ja täältä!

        kuten Herra Jeesus sanoo:
        Matt. 24:
        23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

        missä sitten nyt on arvoisa profeetta tahi, Herra jota tulee seurata?

        kirjoitat:
        "No älkää kuitenkaan seuratko minua, vaan häntä, jota seurata tulee."
        itse teen usein kirjoitus virheitä, on sana häntä, nyt kirjoitus virhe vai ei?

        no es on sivuseikka.

        Nyt jos tulee sitten Herraa seurata, tahi arvoisan profeetan tykö tultava, niin mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta on että, OIKEAT Herran palvelijat, eli uskovat, heillä on lupaus että voivat tehdä, ihmeitä, mutta harvat ovat, ne jos kukaa tällä haavaa, joka sitten on Herran palvelija joka voi ja saa käyttää sitä valtaa.

        Tämäkö sitten on arvoisan profeetan merkki että antaa sokeille näön ja poistaa sen tahtonsa mukaan!
        Nyt MISSÄ TÄMÄ IHME ON HAVAITTAVISSA?
        mikä kaupunki tahi kylä pahanen?
        Niin että voi sen tarkistaa, toki sitä voi ja saa aj täytyy arvostella?

        Tämä on mielenkiintoinen lause:
        "Sinä olet sokea ja pysyt sokeana niin kauan kuin väität vastaan."

        ja mitä se sisältää:
        eli jos olen samaa mieltä en ole sokea ja jos olen toista mieltä, olen sokea.
        eli tekeekö, nyt vastaan väittämäni, asia ja todistelu, Kirjoitusten perusteella,
        1. minut sokeaksi
        2. vain sinun sanasi?

        Toki arvoisa profeetta osaa sen vastata!

        "Minä sanon ja se toteutuu."
        ja
        "No, tulin nyt huutamaan lampaat kotiin.
        Tulkaa kaikki tänne, "

        Ny on siis suuri ja mahtava, arvoisa profeetta sitten sanonut sanan:
        Koska tämä sitten tapahtuu ja minne ne kaikki tulevat tahi menevät?
        Toki kerrot paikan?

        Koskeeko tämä vain niitä jotka täällä lukevat vai kaikkia? Suomessa vai myös ulkomailla?

        arvoisan profetan tulee antaa selvä pasuunan ääni ettei lampaat ole hämmillää ja sitten etsi sieltä ja täältä!

        kuten Herra Jeesus sanoo:
        Matt. 24:
        23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

        missä sitten nyt on arvoisa profeetta tahi, Herra jota tulee seurata?

        kirjoitat:
        "No älkää kuitenkaan seuratko minua, vaan häntä, jota seurata tulee."
        itse teen usein kirjoitus virheitä, on sana häntä, nyt kirjoitus virhe vai ei?

        no es on sivuseikka.

        Nyt jos tulee sitten Herraa seurata, tahi arvoisan profeetan tykö tultava, niin mihin?

        Tämä ihme on havaittavissa tässä ja nyt, sinunkin kaupungissasi tai kyläpahasessa.
        Ei minun tarvitse olla paikalla avatakseni tai sulkeakseni silmät. Sana riittää.
        Mutta kuten aiemmin kirjoitin, sokeat eivät näe, vaikka ihme tapahtuisi heidän silmiensä edessä.
        Kun avaan silmäsi, niin sitten vasta näet.

        Sinut tekee sokeaksi oma sydämesi, mielesi.

        Se, että minä sokaisen vastaanväittäjät, on profeetan merkki.
        Se, että minä voin antaa näön, on profeetan merkki.
        Se, että sanani toteutuvat, on profeetan merkki.
        Ja se, että puhun totta, on profeetan merkki.

        Se kokoontumispaikka on siellä, missä sanani ovat.
        Ne ovat kuin tuli ja leviävät kaikkialle.

        Äläkä sinä sokea ala neuvomaan miten ja missä profeetan tulee olla ja miten toimia ja millaisia ääniä tulee päästellä.

        Kokeile olenko profeetta.
        Minä en käskenyt sinua sukeltamaan seitsemästi jordanin virrassa vaan sanoin:
        "Sinä olet sokea ja pysyt sokeana niin kauan kuin väität vastaan".
        Mieti jos edessäsi olisi Herran palvelija ja olisit nöyrä sokea kerjäläinen ja pyytäisit näköäsi takaisin, sen saisit.
        Ja kuin Naeman, tekisit sen, mitä profeetta sanoo, niin tiedät mitä tapahtuu.
        Vaikka sinä odotatkin, että pitäisi tulla luo ja pitäisi pasuunoiden laulaa ym kättä heilutella.
        Sana on jo lähetetty.

        Sinä olet jo tullut profeetan tykö ja sinä tiedät, että Herraa tulee seurata.
        Minä olen puhunut sinulle totta ja sinä siivilöit hyttysiä ja väität vastaan ja minä näen, ettei sinun sydämesi ole oikea.
        Sinä et ollut kristitty, sinä tulit ilkkuen, koska luulit näkeväsi.
        Minä odotin kristityltä hieman arvokkaampaa kohtaamista.

        Käyttäydy, kuten kristityn tulee käyttäytyä.
        Olisi ihan sama olisinko profeetta tai en, sinulta vaaditaan silti,kuten kristityltä vaaditaan.
        Mutta se, että olen profeetta, niin sen pitäisi pistää hiukan ajattelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ihme on havaittavissa tässä ja nyt, sinunkin kaupungissasi tai kyläpahasessa.
        Ei minun tarvitse olla paikalla avatakseni tai sulkeakseni silmät. Sana riittää.
        Mutta kuten aiemmin kirjoitin, sokeat eivät näe, vaikka ihme tapahtuisi heidän silmiensä edessä.
        Kun avaan silmäsi, niin sitten vasta näet.

        Sinut tekee sokeaksi oma sydämesi, mielesi.

        Se, että minä sokaisen vastaanväittäjät, on profeetan merkki.
        Se, että minä voin antaa näön, on profeetan merkki.
        Se, että sanani toteutuvat, on profeetan merkki.
        Ja se, että puhun totta, on profeetan merkki.

        Se kokoontumispaikka on siellä, missä sanani ovat.
        Ne ovat kuin tuli ja leviävät kaikkialle.

        Äläkä sinä sokea ala neuvomaan miten ja missä profeetan tulee olla ja miten toimia ja millaisia ääniä tulee päästellä.

        Kokeile olenko profeetta.
        Minä en käskenyt sinua sukeltamaan seitsemästi jordanin virrassa vaan sanoin:
        "Sinä olet sokea ja pysyt sokeana niin kauan kuin väität vastaan".
        Mieti jos edessäsi olisi Herran palvelija ja olisit nöyrä sokea kerjäläinen ja pyytäisit näköäsi takaisin, sen saisit.
        Ja kuin Naeman, tekisit sen, mitä profeetta sanoo, niin tiedät mitä tapahtuu.
        Vaikka sinä odotatkin, että pitäisi tulla luo ja pitäisi pasuunoiden laulaa ym kättä heilutella.
        Sana on jo lähetetty.

        Sinä olet jo tullut profeetan tykö ja sinä tiedät, että Herraa tulee seurata.
        Minä olen puhunut sinulle totta ja sinä siivilöit hyttysiä ja väität vastaan ja minä näen, ettei sinun sydämesi ole oikea.
        Sinä et ollut kristitty, sinä tulit ilkkuen, koska luulit näkeväsi.
        Minä odotin kristityltä hieman arvokkaampaa kohtaamista.

        Käyttäydy, kuten kristityn tulee käyttäytyä.
        Olisi ihan sama olisinko profeetta tai en, sinulta vaaditaan silti,kuten kristityltä vaaditaan.
        Mutta se, että olen profeetta, niin sen pitäisi pistää hiukan ajattelemaan.

        "Vaikka sinä odotatkin, että pitäisi tulla luo ja pitäisi pasuunoiden laulaa ym kättä heilutella."

        Miten ymmärrät, tässä asia yhteydessä, että väität olevasi, arvoisa profeetta,
        Mikä ja mitä on pasuuna, ja mikä sen tehtävä on ja mikä sen tarkoitus on?

        jos joku puhaltaa pasuunaa, mitä tulee tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vaikka sinä odotatkin, että pitäisi tulla luo ja pitäisi pasuunoiden laulaa ym kättä heilutella."

        Miten ymmärrät, tässä asia yhteydessä, että väität olevasi, arvoisa profeetta,
        Mikä ja mitä on pasuuna, ja mikä sen tehtävä on ja mikä sen tarkoitus on?

        jos joku puhaltaa pasuunaa, mitä tulee tehdä?

        Sinä sitä pasuunaa odottelet tässä asiayhteydessä, joten voit itse kertoa.

        Minä olen jo selvääkin selvemmin antanut äänen, kuurokin olet vielä sokeuden lisäksi.
        Ja hyttystä siivilöit, on siinä tärkeä työ.
        Toisaalla julistat kuinka tällaisia turhia väittelyitä tulee välttää ja sitten tulet itse siivilöimään hyttysiä, väittelemään ja kyselemään ihan turhia.

        Minä olen jo sanonut että olet eksyksissä, sokea ja nyt vielä kuurokin.
        Yksi puuttuu, se tärkein, josta sinulle olisi hyötyä. Mykkä.


    • Anonyymi

      "Olenkin aloittanut jo hieman nuhtelemaan näitä kirjanoppineita ja fariseuksia, jotka opettavat seurakunnan keskellä."

      vai niin.
      ja missä seurakunnassa, tahi voiko arvoisa profeetta kertoa missä läänissä tahi maakunnaassa, teälä Suomessa, Pohjoisessa vai idässä ja tahi lännessä.

      Miten on, arvoisa profeetta, aloittaako se ja ne tulevat profeetat toimensa ja virkansa netissä, vieläpä suoli24?
      se että he, ne voivat tulla heti julkisesti esille tahi hiljaa, kuin varkain, kunnes eivät enää ole "piilosalla", vaan tekevät mitä Herra on käskenyt ja ilmoittanut, oikeiden profeetojen, näkijöidensä kautta.

      Nyt missä olet aloittanut?

      • Anonyymi

        Täällä te fariseukset ja opettajat pyöritte ja täällä minä teitä nuhtelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä te fariseukset ja opettajat pyöritte ja täällä minä teitä nuhtelen.

        "Täällä te fariseukset ja opettajat pyöritte ja täällä minä teitä nuhtelen."
        ja kirjoitat:

        "Olenkin aloittanut jo hieman nuhtelemaan näitä kirjanoppineita ja fariseuksia, jotka opettavat seurakunnan keskellä."

        onko TÄMÄ PAIKKA SITTEN SE SEURAKUNTA vai missä se on?

        Jos sittenkin olet aloittanut, seurakunnissa tahi yhdessä, niin voitko kertoa, mikä tahi missä se seurakunta on?
        tietysti tämä suoli24, seurakunnan lisäksi!

        Mielenkiitoista, sillä et näy kuinka sotkeudut omiin sanoihisi, eli et muista en vaivudu tarkistamaan mitä olet itse kirjoittanut!

        eli helppo nakki saada sinut kiinni ja "sidottua" omista sanoistasi, aivan kun Herra Jeesus teki niille jotka vastustivat Totuutta, eli Herra.

        Toki tiedät, että minulla on TÄHÄN Perintö osa, ja se on se, osin mitä et voi ohittaa saati, vastaan sanoa!

        mutta, toki jatka, sillä tämä menee tietyssä mielesssä joa sirkuksen ja huvin puolelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täällä te fariseukset ja opettajat pyöritte ja täällä minä teitä nuhtelen."
        ja kirjoitat:

        "Olenkin aloittanut jo hieman nuhtelemaan näitä kirjanoppineita ja fariseuksia, jotka opettavat seurakunnan keskellä."

        onko TÄMÄ PAIKKA SITTEN SE SEURAKUNTA vai missä se on?

        Jos sittenkin olet aloittanut, seurakunnissa tahi yhdessä, niin voitko kertoa, mikä tahi missä se seurakunta on?
        tietysti tämä suoli24, seurakunnan lisäksi!

        Mielenkiitoista, sillä et näy kuinka sotkeudut omiin sanoihisi, eli et muista en vaivudu tarkistamaan mitä olet itse kirjoittanut!

        eli helppo nakki saada sinut kiinni ja "sidottua" omista sanoistasi, aivan kun Herra Jeesus teki niille jotka vastustivat Totuutta, eli Herra.

        Toki tiedät, että minulla on TÄHÄN Perintö osa, ja se on se, osin mitä et voi ohittaa saati, vastaan sanoa!

        mutta, toki jatka, sillä tämä menee tietyssä mielesssä joa sirkuksen ja huvin puolelle!

        Missä kristityt kokoontuvat keskenään, siellä seurakunta.
        Täällä on monen monta saarnaajaa ja opettajaa ja myös profeetta.


    • Anonyymi

      "Mitä odotan uskovilta?
      Vieraanvaraisuutta, hyvyyttä, oikeamielisyyttä.
      Mutta mitä onkaan odotettavissa?
      Syytöksiä, ovi paiskataan kiinni nenän edessä, eripuraa.
      Ettekö te kaikki ole samassa uskossa?
      Kuppikuntia, seurakuntia, lahkoja ym."

      Joopa joo.
      Siis sinulla, arvoisa profeetta on käsitys että, ne, he Profeetat, sitten ovat arvostettuja, sekä maailman että uskovien eli Herran omien keskellä, mitä ja kuka lie sitten "herran omia".

      siis odotat, "Vieraanvaraisuutta, hyvyyttä, oikeamielisyyttä."
      Maailmalta ja sen taholta via uskovilta/"uskovilta"?

      Näinkö Herra, Jumala Kaikkivaltias, tahi Herra Jeesus, Jumala Poika, sitten ilmoittaa ja opettaa ,että
      he,ne kuka ja ketä lie, sitten saavat maailman ja uskovien kunniaa ja osakseen?

      Miten, Herran Jeesuksen sanojen mukaan heille, avrsinkin Profeetoille tulee olemaan se, mitä he ,ne ketä lei, kohtaamaan?

      Rakkautta ja ystävällisyyttä, vieraanvaraisuttta ja arvostusta?

      Jos siis, ne he, eli lampaat, "tavallinen", "normi", uskova tulee kokemaan, mitä Jumala ja Herra Jeesus ilmoittaa, niin:
      eikö paljoa enemmän, nämä "kiusankappaleet" tule saamaan osakseen "kiusaa ja pahaa"


      Nyt oi mahtava ja arvoisa, profeetta, kuinka käy tuoreelle puulle, eli Jumalan lapsille, tässä loppu ajassa?
      Mitä on jumalan näkijä, nähnyt ja kuullut?

      ja nyt otan taas uutta kahvia, ettei vatsa pääse liiaan vähällä.

      • Anonyymi

        Minä kerroin kyllä mitä odotan kristityiltä ja mitä on odotettavissa ja sinä toteutat sen, mitä odotettavissa oli.

        Sinä väännät sanaa ja minunkin sanojani kieroon.
        Kunniasta en ole tässä sanonut.
        Mitä odotan, odotan sitä kristityiltä ja todellinen kristitty täyttäisi odotukseni.
        Se lammas, joka kuulee Paimenen äänen ja seuraa paimenta, se ei kävisi kimppuuni kuin susi tai fariseus.

        Miten käy puille?
        Se riippuu hedelmästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kerroin kyllä mitä odotan kristityiltä ja mitä on odotettavissa ja sinä toteutat sen, mitä odotettavissa oli.

        Sinä väännät sanaa ja minunkin sanojani kieroon.
        Kunniasta en ole tässä sanonut.
        Mitä odotan, odotan sitä kristityiltä ja todellinen kristitty täyttäisi odotukseni.
        Se lammas, joka kuulee Paimenen äänen ja seuraa paimenta, se ei kävisi kimppuuni kuin susi tai fariseus.

        Miten käy puille?
        Se riippuu hedelmästä.

        Fandofull tahi miten se kirjotetaaan!

        tässä on paljon asiaa!
        joten Rakas Luukas toimi näin joten on hyvä seurata, mallia:
        Luukas 1:
        3 niin olen minäkin, tarkkaan tutkittuani alusta alkaen kaikki, päättänyt kirjoittaa ne järjestyksessään sinulle, korkea-arvoinen Teofilus,

        joten järjestyksessä, alusta asti, mitä sanot:

        "Minä kerroin kyllä mitä odotan kristityiltä ja mitä on odotettavissa ja sinä toteutat sen, mitä odotettavissa oli."

        ja odotat sitten kristityiltä:
        "Mitä odotan uskovilta?"
        onko uskova sitten sama kuin kristitty? olentan että on, joten se siitä.

        Nyt siis odotat heiltä "kultaista kruunua" ja "arvostusta ja kaikea hyvää itsellesi"?

        "Vieraanvaraisuutta, hyvyyttä, oikeamielisyyttä."
        onko odoteuksesi, tässä sitten oikea vai ei?

        eli, tätä ei edes Herra Jeesus odota, uskovilta saati kristityiltä.

        kirjoitat:
        "Minä kerroin kyllä mitä odotan kristityiltä ja mitä on odotettavissa ja sinä toteutat sen, mitä odotettavissa oli."

        nyt siis olen antanut sinulle, mitä odotit?

        "Vieraanvaraisuutta, hyvyyttä, oikeamielisyyttä."
        vai ei?
        molemmat eivät voi yhtäaikaa olla totta, joko tai?

        vai
        "Syytöksiä, ovi paiskataan kiinni nenän edessä, eripuraa."
        olenko paiskanut oven kiinni nenäsi edessä, ja en stiten puhu tahi vastaa, vai mtiä taarkoittaa että, "paiskaa oven kiinni"?

        eripuraa.
        eli se mitä olen tuonnut esille, mikä niistä on se joka aiheuttaa sinulle eripuraa?

        näytä se toki, oi suuri ja mahtava,arvoisa profeetta!

        "Sinä väännät sanaa ja minunkin sanojani kieroon."
        ja mikä on se paikka, osoita se?
        Totta, et ole mainninnut sanaa, "antakaa minulle kunnia", mutta jokainen virke tahi mikä lie lause, huutaa sitä!

        nyt sanot:

        "Mitä odotan, odotan sitä kristityiltä ja todellinen kristitty täyttäisi odotukseni."
        eli
        "Mitä odotan uskovilta?
        Vieraanvaraisuutta, hyvyyttä, oikeamielisyyttä."


        mitä vieraanvaraisuutta, tässä seurakunnassa, eli täällä foorunilla tahdot ja kuinka se tapahtuua niin että se kelpaa sinulle?
        Tahi jos sanot, missä vaikutat, toki voin, mahdollisesti sitä antaa :)

        mitä hyvyyttä tahdot?
        kerro toki, onko totuus hyvä ja hyvyttä?

        mitä Oikeamielisyyttä tahdot, omaasi vai Jumalan?
        jos omaasi, niin mikä sitten on se oikeus, sama mitä Jumala OIKEIDEN palvelijoiden kautta on tuonnut ilmi ja viimeinen oli Paavali:

        1. Kor. 14:29
        Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot;

        onko arvosteleminen oikeamielisyyttä?
        ja saako sinua eli sanomaasi arvostella?

        Tämä on Jumalan mielestä oikein ja sitten oikeamielisyyttä, onko sinun asenne ja mieli sitten sama Kuin Jumalan?

        jos on miksi sitten et siedä jos sinua tahi sinun sanaasi arvostellaan eli väitettään vastaa?
        jos olen ollut väärässä väitöksissä, näytä se toteen!

        "Se lammas, joka kuulee Paimenen äänen ja seuraa paimenta, se ei kävisi kimppuuni kuin susi tai fariseus."

        tämä on mielenkiitoinen lause, eli mitä se sisältää!

        eli otat Herran avuksi, itsellesi, eli rikot nyt sitä kolmatta käskyä:
        2. Moos. 20:7
        7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

        eli sama mitä Jeesus sanoo:
        Matt. 23:
        22 Ja joka vannoo taivaan kautta, vannoo Jumalan valtaistuimen kautta ja hänen kauttansa, joka sillä istuu.


        eli ottaa Jumalan TAKAAJAKSI omille sanoille!
        Nyt jos joku sitten on ja tekee oikein, eli on oikeamielinen ja arvostelaa sinua ja sanomaasi, se on susi ja fariseus?

        No, katsotaan miten vastaat!

        vähissä sitten on olleet, vastaukset, ja itse olen vastanut mitä kysyt!

        Toki arvoisa profeetta uskaltaa vastata ja Jumala sitten on puolellasi jos oikea olet?

        Viimeiseen kohtaa tulee vastata, oikein kunnolla, niin että havaitset omat aajatuksesi!
        jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kerroin kyllä mitä odotan kristityiltä ja mitä on odotettavissa ja sinä toteutat sen, mitä odotettavissa oli.

        Sinä väännät sanaa ja minunkin sanojani kieroon.
        Kunniasta en ole tässä sanonut.
        Mitä odotan, odotan sitä kristityiltä ja todellinen kristitty täyttäisi odotukseni.
        Se lammas, joka kuulee Paimenen äänen ja seuraa paimenta, se ei kävisi kimppuuni kuin susi tai fariseus.

        Miten käy puille?
        Se riippuu hedelmästä.

        "Miten käy puille?
        Se riippuu hedelmästä."

        mitä tarkoitat, mille puille?
        vai onko arvoisa profeetta unhoittanut että,
        Jeesus on "se ja ne" puut eli yksikkö, puu

        ja ISÄ, akrsii ne OKSAT jotka eivät tee hedelmää,
        ei Herra Jeesus ja vielä vähemmän ihminen!

        jso arvoisa profeetta ei muista niin:
        Joh. 15:
        1 "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
        eli: "Minä olen" = Jeesus

        2 Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.

        ja tämän tekee ISÄ, ei Jeesus tahi vielä vähemmän ihminen!

        Joten:
        "Miten käy puille?"
        MILLE PUILLE tahi Puulle?

        Onko Herran Jeesuksen hedelmä huonoa tahi heikkoa tahi pahaa?
        ja
        "Se riippuu hedelmästä."

        Toki tiedän,. mihin pyrit viitaamaan, mutta toki, Jumalan arvoisa profeetta sen voi ilmoittaa, niin ettei pasuuna, anna epämääräistä ja epäselvää ääntä!

        Kukaan ei tiedä, mihin sitten tulee kokoontua, kun pasuuna antaa äänen, sillä toki pasuunan ääni, tässä kuten olet asian esille tuonnut, tulee olla selvä?

        "Tulkaa kaikki tänne,"

        MINNE oi, arvoisa suuri ja mahtava, profeetta?

        nyt, toki voit vastata, arvoisa profeetta, tarkoitaaako sanasi, yksi eli yhtä vai montaa hedelmää?
        "Se riippuu hedelmästä."

        jos yksi, niin mikä niistä?
        jso kaikki, niin mitkä kaikki?

        no katsotaan miten vastaat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fandofull tahi miten se kirjotetaaan!

        tässä on paljon asiaa!
        joten Rakas Luukas toimi näin joten on hyvä seurata, mallia:
        Luukas 1:
        3 niin olen minäkin, tarkkaan tutkittuani alusta alkaen kaikki, päättänyt kirjoittaa ne järjestyksessään sinulle, korkea-arvoinen Teofilus,

        joten järjestyksessä, alusta asti, mitä sanot:

        "Minä kerroin kyllä mitä odotan kristityiltä ja mitä on odotettavissa ja sinä toteutat sen, mitä odotettavissa oli."

        ja odotat sitten kristityiltä:
        "Mitä odotan uskovilta?"
        onko uskova sitten sama kuin kristitty? olentan että on, joten se siitä.

        Nyt siis odotat heiltä "kultaista kruunua" ja "arvostusta ja kaikea hyvää itsellesi"?

        "Vieraanvaraisuutta, hyvyyttä, oikeamielisyyttä."
        onko odoteuksesi, tässä sitten oikea vai ei?

        eli, tätä ei edes Herra Jeesus odota, uskovilta saati kristityiltä.

        kirjoitat:
        "Minä kerroin kyllä mitä odotan kristityiltä ja mitä on odotettavissa ja sinä toteutat sen, mitä odotettavissa oli."

        nyt siis olen antanut sinulle, mitä odotit?

        "Vieraanvaraisuutta, hyvyyttä, oikeamielisyyttä."
        vai ei?
        molemmat eivät voi yhtäaikaa olla totta, joko tai?

        vai
        "Syytöksiä, ovi paiskataan kiinni nenän edessä, eripuraa."
        olenko paiskanut oven kiinni nenäsi edessä, ja en stiten puhu tahi vastaa, vai mtiä taarkoittaa että, "paiskaa oven kiinni"?

        eripuraa.
        eli se mitä olen tuonnut esille, mikä niistä on se joka aiheuttaa sinulle eripuraa?

        näytä se toki, oi suuri ja mahtava,arvoisa profeetta!

        "Sinä väännät sanaa ja minunkin sanojani kieroon."
        ja mikä on se paikka, osoita se?
        Totta, et ole mainninnut sanaa, "antakaa minulle kunnia", mutta jokainen virke tahi mikä lie lause, huutaa sitä!

        nyt sanot:

        "Mitä odotan, odotan sitä kristityiltä ja todellinen kristitty täyttäisi odotukseni."
        eli
        "Mitä odotan uskovilta?
        Vieraanvaraisuutta, hyvyyttä, oikeamielisyyttä."


        mitä vieraanvaraisuutta, tässä seurakunnassa, eli täällä foorunilla tahdot ja kuinka se tapahtuua niin että se kelpaa sinulle?
        Tahi jos sanot, missä vaikutat, toki voin, mahdollisesti sitä antaa :)

        mitä hyvyyttä tahdot?
        kerro toki, onko totuus hyvä ja hyvyttä?

        mitä Oikeamielisyyttä tahdot, omaasi vai Jumalan?
        jos omaasi, niin mikä sitten on se oikeus, sama mitä Jumala OIKEIDEN palvelijoiden kautta on tuonnut ilmi ja viimeinen oli Paavali:

        1. Kor. 14:29
        Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot;

        onko arvosteleminen oikeamielisyyttä?
        ja saako sinua eli sanomaasi arvostella?

        Tämä on Jumalan mielestä oikein ja sitten oikeamielisyyttä, onko sinun asenne ja mieli sitten sama Kuin Jumalan?

        jos on miksi sitten et siedä jos sinua tahi sinun sanaasi arvostellaan eli väitettään vastaa?
        jos olen ollut väärässä väitöksissä, näytä se toteen!

        "Se lammas, joka kuulee Paimenen äänen ja seuraa paimenta, se ei kävisi kimppuuni kuin susi tai fariseus."

        tämä on mielenkiitoinen lause, eli mitä se sisältää!

        eli otat Herran avuksi, itsellesi, eli rikot nyt sitä kolmatta käskyä:
        2. Moos. 20:7
        7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

        eli sama mitä Jeesus sanoo:
        Matt. 23:
        22 Ja joka vannoo taivaan kautta, vannoo Jumalan valtaistuimen kautta ja hänen kauttansa, joka sillä istuu.


        eli ottaa Jumalan TAKAAJAKSI omille sanoille!
        Nyt jos joku sitten on ja tekee oikein, eli on oikeamielinen ja arvostelaa sinua ja sanomaasi, se on susi ja fariseus?

        No, katsotaan miten vastaat!

        vähissä sitten on olleet, vastaukset, ja itse olen vastanut mitä kysyt!

        Toki arvoisa profeetta uskaltaa vastata ja Jumala sitten on puolellasi jos oikea olet?

        Viimeiseen kohtaa tulee vastata, oikein kunnolla, niin että havaitset omat aajatuksesi!
        jatkuu.

        "eli, tätä ei edes Herra Jeesus odota, uskovilta saati kristityiltä."
        eli tässä on virhe eli, kyllä Herra odottaa, mutta turhaa sillä ihminen ei sitä voi eikä tahdo antaa.


    • Anonyymi

      "No, tulin nyt huutamaan lampaat kotiin.
      Tulkaa kaikki tänne, älkää katselko toisianne kuin vierasta, sillä olette kaikki samaa laumaa.
      Milloin tämä pääsi teiltä unohtumaan?

      Miten kuuluu lähetyskäsky?
      Eikö olisikin suuremmoinen asia, kun Herra lähettäisi työmiehen keskellenne, joka keräisi teidät yhteen ja toteutuisi se sana: on oleva yksi lauma ja yksi paimen?"

      Tästä oli jo pitkät, ellen sanoisi, jopa liian pitkät keskustelut, mutta toki, jaksan kerrata ja teille se on hyväksi.

      JA Herran Jeesuksen ilmoituksen, eli ennustuksen eli profetian, mukaan, lopunajalla, jopa perheet sitten ovat yhtä ihanaa laumaa ja rakastavat toisiaan?

      ja kaikki, uskovat kerätään tahi kerättäisiin yhteen ja kaikilla olisi niin mukavaa ja rauha ja lepo, sekä toisesten uskovien puolesta ja varsinkin maailman, olis loppumaton aj voi kuinka ihanaa olla yhdessä koolla?

      Niikö, Jumala opettaa, Kirjoituksissa, eli Vanhan Testamentin, eli Liiton puheissa ja esimerkeissä ja ilmoituksissa.
      Niinkö Jeesus opettaa?
      Niinkö Herran palvelijat, esim Galatian maakunnille opettaa, ja he istuvat yhdessä ja rauhassa, kunnes tulee sitten rauhaisa ja levollinen lähtö?

      voi voi ja voi sinua, joka olet mitä lie olet.

      Kaikki mitä on Ennusttettu, tulee tapahtumaan ja jokainen profetia eli ilmoitus, mitä Jumala on palvelijoilleen ja Profeetoilleen ilmoittanut, tulee tapahtumaa ja täyttymään.

      Joten onko tämä täyttynty vai tulee vielä odottaa:
      Matt. 7:
      27 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."
      28 Ja kun Jeesus lopetti nämä puheet, olivat kansanjoukot hämmästyksissään hänen opetuksestansa,
      29 sillä hän opetti heitä niinkuin se, jolla valta on, eikä niinkuin heidän kirjanoppineensa.

      Eli tulee RANKKASADE, ja se tekee sitten mitä?

      No tässä sitten on nyt sinulla, kolme eri-aihe aluetta, mitä itse toit esille, mikä niistä on se ensimmäinen johon tahdot vastata, sillä
      toki oikeaa profeetta vastaa sanoistaa?

      • Anonyymi

        Herran lampaat ja lauman tunnistaa siitä, että heillä on keskinäinen rakkaus.
        Kyllä Herran laumassa saa rauhan ja levon.

        Tuo rankkasade on profetia jokaiselle henkilökohtaisesti kun heidät koetellaan.
        Sinulle se toteutuu myös ja sinun tämä uskonrakennuksesi sortuu.
        Suureksi olet sen rakentanut ja sitä suurempi on sen sortuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herran lampaat ja lauman tunnistaa siitä, että heillä on keskinäinen rakkaus.
        Kyllä Herran laumassa saa rauhan ja levon.

        Tuo rankkasade on profetia jokaiselle henkilökohtaisesti kun heidät koetellaan.
        Sinulle se toteutuu myös ja sinun tämä uskonrakennuksesi sortuu.
        Suureksi olet sen rakentanut ja sitä suurempi on sen sortuminen.

        "Herran lampaat ja lauman tunnistaa siitä, että heillä on keskinäinen rakkaus.
        Kyllä Herran laumassa saa rauhan ja levon."

        Heillä tulisi olla keskinäinen rakkaus, HENGEN SITEELLÄ sidottu, mutta kuten Jeesus sanoo:
        "he vihaavat toisiaa"
        Matt. 24:
        10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.

        Rakkaus olisi tietysti se mitä tulesi olla, mutta ei edes alussa se ollut esillä!
        Tämä on tietysti, sen mukaan, miten Rakkaus määritellään!

        Herrassa meillä on RAUHA ja LEPO.
        laumassa saattaa olla ja Herran sanojen mukaan ei.

        Nyt alku seurakunnan rauha ja lepo:
        Miksi oli Apostolien kokous, ap 15?
        Rauhan ja levon takia vai valheveljien joka kylki riittaa ja eripuraa veljien keskuuteen?

        LUE koko Galatalaiskirje, siinä on alkuseurakunnan rauha ja lepo!
        saati sitten nyt!

        "Tuo rankkasade on profetia jokaiselle henkilökohtaisesti kun heidät koetellaan.
        Sinulle se toteutuu myös ja sinun tämä uskonrakennuksesi sortuu.
        Suureksi olet sen rakentanut ja sitä suurempi on sen sortuminen."

        ja mitä sitten vaikka se eli oma rakentami talo, sortuisi?
        eikö PERUS eli Jeesus silti kestä?

        ei kuolema, ole meille tappio, vaan voitto.
        se että tulisi ja tulee rankkasade, on edessä, mutta se ei ole meille, jos uskomme tappio vaan voitto!

        se mitä merkitsee se ettei sitten rakennus, jonka jokainen itse rakentaa, kestä, merkitsee:
        1. Kor. 3:
        11 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.
        12 Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,
        13 niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on.
        14 Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan;
        15 mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi.

        eli tämä on palkka elämän vealluksesta ei, eli oli rakennus kuinka hyvin tahansa rakennettu niin se ei pelasta vaan se, PERUS eli Jeesus.

        Nyt se mitä puhuin rankkasateesta, ei ole tätä, kuten voit tarkistaa!

        "eli RANKKASADE!
        nyt Jumala itse on ilmoittanut että tulee, väkevä eksytys, joka jos mahdollista, (tästä on vielä lisää sanottavaa)
        niin vie ja saa jopa uskovat luopumaan."

        eli puhui Jumalan SANOJEN rankkasateesta, joka sitten tekee, joko hyvää tahi pahaa!

        Eli etkö osaa erottaa, kahta eriasiaa, vaikka niillä on sama sana eli termi?

        Minkä olen suureksi rakentanut?
        eksytyksen ? vai talon eli omat teot? eli sen mitä aivoittelen Jumalalle olevat mieleen?

        Tämä jälkimmäinen mihin viittaat, on vapaa-ehtoinen valinta, ei eksytys:

        "Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,"

        eli voit valita millä aineella ja rakennus tarpeilla rakennat.
        Jos oletus on että kulta on arvokasta ja olki halpaa, niin
        NIITSÄ TULEE maksaa, hinta eli, saada sitten Jumalalta.

        Kulta on hyvää ja se tulee puhistaa seitsemän kertaa ja sitten se on jaloa.
        heinä ja olki, niitä on kaikkialla.

        samaa on tässä:
        2. Tim. 2:
        20 Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta-ja hopea-astioita, vaan myös puu-ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten.
        21 Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.

        ja taas vapaa-ehtoinen teko.
        tämä teko ei mene, heti kuumaan pätsiin, vaan aluksi, Savenvalajan Huoneeseen ja siellä on itku ja parku.
        ja jos sitten kestää, niin astia on jaloa käyttöä varten, jos ei kestä on se halpaa käyttöä varten.

        aj taas tämä ei vaiktua pelastukseen vaan palveluun!

        aj itse olen seuranut Paaavin neuvoa:

        1. Kor. 12:31
        Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista. Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.

        eli LAHJA ei ansio:
        ja listat on tässä:
        1. Kor. 12 ja
        1. Kor. 14:

        se, saanko mitä olen pyytänyt on Jumala asia, ja jos saan, olen sitten astia jaloa käyttöä varten ja jos saan mitä olen anonut, niin olen myös rakennuksen rakentanut, taitavan rakentajan tavoin, parhaista raaka-aineista, en oljista enkä heinistä.

        eli kullasta ja jalokivistä!

        jso sitten käy niin että en saa, enkä kestä, niin mitä sitten, se ei ole pelastuksen edellytys, mutta tietyn, mitä lie palkan edellytys, taivaassa.

        Nyt edellä oleva rankkasade ei puhu rakentamisesta vaan EKSYTYKSESTÄ, jos et sitä ymmärtänyt!

        joten lue uudelleen!

        "Suureksi olet sen rakentanut"
        Kyllä hyvin suureksi!

        kun tämän Seurakunnan paimenen, opettajan sek'ä evenkelistan todistajina olessa, Jumalan eteen toin, he "kaikki" olivat sitä mieltä että ÄLÄ LUPAA, älä sano tätä Herran edessä, et tule kestämään!

        eli suuri oli ja on se lupaus, mite tein ja suuri on se palkka, eli toimi mitä saan jos kestän:

        aj tähän päivään asti, on Herra ollut kanssani ja ollut armollinen!
        eli totta viserrät:
        "Suureksi olet sen rakentanut"
        et edes voi tahi osaa arvata, kuinka suuri se on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Herran lampaat ja lauman tunnistaa siitä, että heillä on keskinäinen rakkaus.
        Kyllä Herran laumassa saa rauhan ja levon."

        Heillä tulisi olla keskinäinen rakkaus, HENGEN SITEELLÄ sidottu, mutta kuten Jeesus sanoo:
        "he vihaavat toisiaa"
        Matt. 24:
        10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.

        Rakkaus olisi tietysti se mitä tulesi olla, mutta ei edes alussa se ollut esillä!
        Tämä on tietysti, sen mukaan, miten Rakkaus määritellään!

        Herrassa meillä on RAUHA ja LEPO.
        laumassa saattaa olla ja Herran sanojen mukaan ei.

        Nyt alku seurakunnan rauha ja lepo:
        Miksi oli Apostolien kokous, ap 15?
        Rauhan ja levon takia vai valheveljien joka kylki riittaa ja eripuraa veljien keskuuteen?

        LUE koko Galatalaiskirje, siinä on alkuseurakunnan rauha ja lepo!
        saati sitten nyt!

        "Tuo rankkasade on profetia jokaiselle henkilökohtaisesti kun heidät koetellaan.
        Sinulle se toteutuu myös ja sinun tämä uskonrakennuksesi sortuu.
        Suureksi olet sen rakentanut ja sitä suurempi on sen sortuminen."

        ja mitä sitten vaikka se eli oma rakentami talo, sortuisi?
        eikö PERUS eli Jeesus silti kestä?

        ei kuolema, ole meille tappio, vaan voitto.
        se että tulisi ja tulee rankkasade, on edessä, mutta se ei ole meille, jos uskomme tappio vaan voitto!

        se mitä merkitsee se ettei sitten rakennus, jonka jokainen itse rakentaa, kestä, merkitsee:
        1. Kor. 3:
        11 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.
        12 Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,
        13 niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on.
        14 Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan;
        15 mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi.

        eli tämä on palkka elämän vealluksesta ei, eli oli rakennus kuinka hyvin tahansa rakennettu niin se ei pelasta vaan se, PERUS eli Jeesus.

        Nyt se mitä puhuin rankkasateesta, ei ole tätä, kuten voit tarkistaa!

        "eli RANKKASADE!
        nyt Jumala itse on ilmoittanut että tulee, väkevä eksytys, joka jos mahdollista, (tästä on vielä lisää sanottavaa)
        niin vie ja saa jopa uskovat luopumaan."

        eli puhui Jumalan SANOJEN rankkasateesta, joka sitten tekee, joko hyvää tahi pahaa!

        Eli etkö osaa erottaa, kahta eriasiaa, vaikka niillä on sama sana eli termi?

        Minkä olen suureksi rakentanut?
        eksytyksen ? vai talon eli omat teot? eli sen mitä aivoittelen Jumalalle olevat mieleen?

        Tämä jälkimmäinen mihin viittaat, on vapaa-ehtoinen valinta, ei eksytys:

        "Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,"

        eli voit valita millä aineella ja rakennus tarpeilla rakennat.
        Jos oletus on että kulta on arvokasta ja olki halpaa, niin
        NIITSÄ TULEE maksaa, hinta eli, saada sitten Jumalalta.

        Kulta on hyvää ja se tulee puhistaa seitsemän kertaa ja sitten se on jaloa.
        heinä ja olki, niitä on kaikkialla.

        samaa on tässä:
        2. Tim. 2:
        20 Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta-ja hopea-astioita, vaan myös puu-ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten.
        21 Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.

        ja taas vapaa-ehtoinen teko.
        tämä teko ei mene, heti kuumaan pätsiin, vaan aluksi, Savenvalajan Huoneeseen ja siellä on itku ja parku.
        ja jos sitten kestää, niin astia on jaloa käyttöä varten, jos ei kestä on se halpaa käyttöä varten.

        aj taas tämä ei vaiktua pelastukseen vaan palveluun!

        aj itse olen seuranut Paaavin neuvoa:

        1. Kor. 12:31
        Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista. Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.

        eli LAHJA ei ansio:
        ja listat on tässä:
        1. Kor. 12 ja
        1. Kor. 14:

        se, saanko mitä olen pyytänyt on Jumala asia, ja jos saan, olen sitten astia jaloa käyttöä varten ja jos saan mitä olen anonut, niin olen myös rakennuksen rakentanut, taitavan rakentajan tavoin, parhaista raaka-aineista, en oljista enkä heinistä.

        eli kullasta ja jalokivistä!

        jso sitten käy niin että en saa, enkä kestä, niin mitä sitten, se ei ole pelastuksen edellytys, mutta tietyn, mitä lie palkan edellytys, taivaassa.

        Nyt edellä oleva rankkasade ei puhu rakentamisesta vaan EKSYTYKSESTÄ, jos et sitä ymmärtänyt!

        joten lue uudelleen!

        "Suureksi olet sen rakentanut"
        Kyllä hyvin suureksi!

        kun tämän Seurakunnan paimenen, opettajan sek'ä evenkelistan todistajina olessa, Jumalan eteen toin, he "kaikki" olivat sitä mieltä että ÄLÄ LUPAA, älä sano tätä Herran edessä, et tule kestämään!

        eli suuri oli ja on se lupaus, mite tein ja suuri on se palkka, eli toimi mitä saan jos kestän:

        aj tähän päivään asti, on Herra ollut kanssani ja ollut armollinen!
        eli totta viserrät:
        "Suureksi olet sen rakentanut"
        et edes voi tahi osaa arvata, kuinka suuri se on!

        kun tämän Seurakunnan paimenen, opettajan sek'ä evenkelistan todistajina olessa, Jumalan eteen toin, he "kaikki" olivat sitä mieltä että ÄLÄ LUPAA, älä sano tätä Herran edessä, et tule kestämään!

        eli tulee olla:

        kun tämän;
        Seurakunnan paimenen, opettajan sek'ä evenkelistan todistajina olessa,
        Jumalan eteen toin, he "kaikki" olivat sitä mieltä että ÄLÄ LUPAA, älä sano tätä Herran edessä, et tule kestämään!

        eli " vapaaehtoinen lupaus" lupaus "rakennettu nasiiri" lupauksen persutelle!

        joten, savenvalajan ja kulta pätsin kuumuus ei enää ole tuntematon, vaan se on jopa helppoa, ja nyt on aika ja tulee, että se tulee sitten Herran käteen:
        astia ja rakennus.


    • Anonyymi

      Ja nyt, toisinaan on tapana sanoa, etukäteen, mihin aivoitteluni johtaa, joten en laita sinulle paulaa enkä ansaa, joten sinun ei tarvitse arvuutella mitä ja miksi ajan takaa.

      eli RANKKASADE!

      nyt Jumala itse on ilmoittanut että tulee, väkevä eksytys, joka jos mahdollista, (tästä on vielä lisää sanottavaa)
      niin vie ja saa jopa uskovat luopumaan.

      Jumala sanoo, että tulee, Kirjoitusten mukaan:
      2. Tess. 2:11
      Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

      ja tämän eksytyksen tekijät/tuojat, joiden kautta se tulee on yksi ilmoitus tässä:
      Matt 24
      eli väärät profeetat, sekä opettajat että muut "voidellut" eli kristukset.

      Nyt tässä on se eräs viittaus, siihen RANKKASATEESEEN:

      Nooaa aika, jolloi koko maailma tuhotiin, Jumalan toimesta, mutta ihmisen tekojen tähden, niin on oleva lopussakin, mutta nyt tulella.

      Nyt, tulevevien profeettojen, missä lie tulevat olemaan, on selvää että, he
      Julistavat Jumalan Sanaa:
      ja mikä on Jumalan Sana?

      Jes. 55:
      10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
      11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

      Jumalan Sana on kuin Sade, vesisade.
      Jos se on virvoittava, pieni tihku sade, maalaiset iloitsevat ja kiittävät Jumalaa ja pelto ja maa antaa hyvän sadon ja taas on aihetta kiitokseen.

      nyt jos eli KUN Sade on raju, RANKKASADE, niin se tekee tuhoa ja hävitystä!

      JUMALAN SANA!
      eli Jumalan Puhe, jonka sitten ne, he tulevat Profeetat julistavat.
      Tässä tapauksessa, jos viittaus on Ilmestyskirjaa, toki siellä "luvataan" vaikka ei ole varmasti ennustettu, niin kuivuus, mutta heillä, ketä lie on valta, joko sulkea taivas tahi avata.
      Miten itse he tahtovat.

      ja he, ne eivät ole suosittuja henkilöitä, ei kukaan, heistä, ja oletus on että, kolme tahi neljä, on heitä luvattu, se onko he samoja, tahi eriä, ei ole selvää ennenkuin tulevat.

      Nyt siis, Jumalan palvelijoiden sanat, ovat kuin tuli tahi vesi.
      ja sama on "lopputulos".
      Meidät tullaan koettelemaan ja meidän olisi syytä olla valmiina, ja Herra Jeesus on meidän kansamme, joka päivä maailman loppuun asti.

      itse uskon ja Kirjoituksista tiedän, että uskovien voima eli kestävyys, saa paljon apua, taivaasta, kun nämä alkavat tapahtua.

      ei meillä ole pelkoa, vaan maailmalla.

      Nyt mikä on eräs Kirjoitus joka lupaa ja sanoo että saamme paljon voimaa ja armoa Jumalalta?

      Ilm. 5:8
      Ja kun se oli ottanut kirjan, niin ne neljä olentoa ja kaksikymmentä neljä vanhinta lankesivat Karitsan eteen, ja heillä oli kantele kullakin, ja heillä oli kultaiset maljat täynnä suitsutuksia, jotka ovat pyhien rukoukset,

      Ilm. 8:3
      Ja tuli eräs muu enkeli ja asettui alttarin ääreen pitäen kultaista suitsutusastiaa, ja hänelle annettiin paljon suitsukkeita pantavaksi kaikkien pyhien rukouksiin kultaiselle alttarille, joka oli valtaistuimen edessä.

      Ilm. 5:
      Tässä on ASIAYHTEYS,
      Sinetit avataan!
      Lue KOKO LUKU!
      ja ensimmäinen sinetti, aj oletus, myös ensimmäinen ukkosen jylinä tulee esille.

      eli TÄSSÄ VAIHEESSA, meillä jotka RIIPUMME ja TUNNEMME, Pelastajamme NIMEN:
      Jeesus, Jumala on meidän kansamme: Immanuel.

      Ilm. 8:
      Tässä AsiaYhteys:
      Pasuunat, eli pieniä vitsauksia ja muuta mitä on pasuunoiden kohdalla esillä:

      5 Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä.

      Tämä on mielenkiitoinen jae, ja sen ilmoitus:
      se että enekelit laittavat PALJON suitsuketta meidän rukouksiin, on että suitsutus astia tulee nopeasti, kiiruuusti täyteen, eli Rukouksiin vastataab hyvin nopeasti :)

      ja se mikä tässä on mielenkiitoista on:
      Taas ukkosen jylinä, kuten oli Mooseksen aikana ja sen jälkeen:
      Jumala väkevää puhetta, ja yleensä, Jumalan palveijat sen kuulevat muut kuulevat vain sen ukkosen jylinän.
      Eli me Kuulemme Jumalamme, ISÄN Äänen, ja se on meille lohdutukseksi ja avuksi!

      Periaatteessa Jumala sanoo:
      ÄLÄ PELKÄÄ, nostkaa katseenne taivaaseen, Kotiin, ja Minä Olen teidän kansanne.
      Minä Olen aj kaikki on minun hallinnassani. olkaa turvallisella mielellä, Minä se olen.

      Jumala teidän pelastuksenne ja nyt on aika teidän tulla KOTIIN!

      Nyt siis taivaasta, tulee sekä Rankkasade, maailman päällä että meille tihkusade.

      ja TÄMÄ ON JUMALAN PUHETTA, eli se sade.

      Nyt seuraavaksi sitten, se että, Jumalan lähettämä / sallima eksytys on myös sitten Jumalan puhetta, mutta ei meidän Jumalamme vaan maailman.
      2 tes 2
      ja taas olen ansainnut uutta kahvia joten ei muuta kuin keitän uuden puolipannua :)

      • Anonyymi

        Sinä olet eksyksissä, olet siis opetuksinesi se sokea taluttaja.
        Ja kuten itse kirjoitit, niin minun kirjoitukseni on sinulle se rankkasade ja saa sinun rakennuksesi sortumaan.
        Ja samalla se koettelee minunkin rakennukseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet eksyksissä, olet siis opetuksinesi se sokea taluttaja.
        Ja kuten itse kirjoitit, niin minun kirjoitukseni on sinulle se rankkasade ja saa sinun rakennuksesi sortumaan.
        Ja samalla se koettelee minunkin rakennukseni.

        "Sinä olet eksyksissä, olet siis opetuksinesi se sokea taluttaja.
        Ja kuten itse kirjoitit, niin minun kirjoitukseni on sinulle se rankkasade ja saa sinun rakennuksesi sortumaan.
        Ja samalla se koettelee minunkin rakennukseni."

        ja taas ,et ymmärrä että tässä on eri-asia mitä aivoittelet!

        en puhunut rakentamisesta vaan EKSYTYKSESTÄ!

        joten eksytys ja Herran palvelun omaehtoinen suunta on eri-asia!

        se että molemmissa on sana rankkasade, sai sinut sitten väärille jäljille, eli
        et ymmärrä ,mitä edellä olevan eksytyksen kohdalla puhuin siitä mikä on se joka eksyttää!
        Jumalan Sana, on se vesi, joka muodostuu rankkasateeksi,
        ja se on osa sitä elsytyksestä.

        Ei Jumala, mutta Jumalan Sanan käyttäminen.
        Jumala itse sen lähettää!

        ja miksi eksyy?
        Jumalan Sanan takia? vai
        siksi ettei RAKASTA ja usko TOTUUTTA!

        eli
        2. Tess. 2:
        10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
        11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

        YRITÄ edes ymmärtää!

        ja samaa sanoo Oikeat Profeetat, joita et arvosta jos et katso taakse!
        eli
        Jer. 13:
        16 Antakaa Herralle, teidän Jumalallenne, kunnia, ennenkuin tulee pimeä ja jalkanne loukkaantuvat vuoriin hämärissä. Silloin te odotatte valoa, mutta hän muuttaa sen pilkkopimeäksi, tekee sen synkeydeksi.

        Jes. 5:
        20 Voi niitä, jotka sanovat pahan hyväksi ja hyvän pahaksi, jotka tekevät pimeyden valkeudeksi ja valkeuden pimeydeksi, jotka tekevät karvaan makeaksi ja makean karvaaksi!


    • Anonyymi

      Ja tähän sitten voit kirjoittaa pahoittelusi.

      Koska kristityn tulee pyrkiä sovintoon, niin kahvinkeittelijä voi olla tässä esimerkkinä.

      • Anonyymi

        Gal. 2:
        5 me emme hetkeksikään alistuneet antamaan heille myöten, että evankeliumin totuus säilyisi teidän keskuudessanne.

        Paavali ei jättänyt, puupää, Pietaria, Johannesta eikä Jaakobia rauhaan eikä lepoon, ennenkuin asia oli selvä ja tutkittu.

        Joten, etkö muuta osaa toistaa kuin sanaa sokea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gal. 2:
        5 me emme hetkeksikään alistuneet antamaan heille myöten, että evankeliumin totuus säilyisi teidän keskuudessanne.

        Paavali ei jättänyt, puupää, Pietaria, Johannesta eikä Jaakobia rauhaan eikä lepoon, ennenkuin asia oli selvä ja tutkittu.

        Joten, etkö muuta osaa toistaa kuin sanaa sokea?

        Kun sanon fariseusta sokeaksi, se on totta ja evankeliumin mukaista.
        Kun fariseus tulee ja yrittää saada Herran voideltua sanoistaan kiinni kieroon väännetyillä ja väärin tulkituilla jakeillaan ja siivilöi jatkuvasti hyttysiä ja kaikki muu menee ohi, niin se ei ole evankeliumin mukaista toimintaa.

        Joten, etkö voisi kuulla ja nähdä, niin ei tarvitsisi toistaa?


    • Anonyymi

      Call himanen

    • Anonyymi

      tämä keskustelu ei mene eteenpäin joten katsotaan tätä:

      "Olenkin aloittanut jo hieman nuhtelemaan näitä kirjanoppineita ja fariseuksia, jotka opettavat seurakunnan keskellä."

      Nyt missä, täällä, tahi missä on se, mitä olet sitten aloittanut, tämä ketjuko vai missä?

      missä on se nuhde, tahi muu mitä olet sitten aloittanut?

      • Anonyymi

        Sokea huutaa: "näytä minulle".


    • Anonyymi

      Paljon on tähän ketjuun kirjoitettu ja paskaa kaikki. Menkää oikeisiin töihin.

      • Anonyymi

        Se, että toit juuri esiin oman elämäsi, tulisi sinun muuttaa asennettasi.
        Totuus sattuu, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että toit juuri esiin oman elämäsi, tulisi sinun muuttaa asennettasi.
        Totuus sattuu, vai mitä?

        "Se, että toit juuri esiin oman elämäsi, tulisi sinun muuttaa asennettasi.
        Totuus sattuu, vai mitä?"

        Toin järjetön tomppeli vain sen esille mitä olen aikaisemminkin tuonnut!
        joten taas väärin arvoisa profeetta:

        Ei siis, nyt
        "toit juuri esiin oman elämäsi,"
        vaan
        olen sitä monille paljastanut JO ENNEN kuin järjetön tomppeli, siitä juuri nyt sai sitten lukea!

        Nyt mitä järjetön tomppeli, arvoisa profeetta sanoo:
        jos tekee lupauksen Jumalalle, tuleeko se pahan päivän kohdatessa sitten purkaa?

        Eikö, nasiiri, joka rikkoo lupauksen; niin kuinka hänen tulee toimia,?
        oi valaise nyt, järjetön tomppeli?

        ja totuus, totta se sattuu, etkö ole lukenut mitä Oikea Profeetta Mooses sanoo?
        Oikea Profeetta Jeremia?
        Herren valitsema Palvelija Paavali?

        eikö Paavali sano:
        2. Kor. 12:9
        Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

        Nyt järjetön tomppeli, mikä oli Paavalin voiman "salaisuus"
        eikö tämä, Jumalan satuttama, Totuuden vaivaama; Paavali parka:

        10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.
        vai eikö se satuta jos kivitetään?
        eikö se tunnu kipeältä kun pahoinpidellää?

        eli TOTUUS, Kyllä se sattuu!

        voit lukea tässä välissä, miehestä, nimeltä Job!
        Toki olet kuullut että on Jumalalle rakas, mies Job!

        Nyt mitä sanoo, Jeremia, sinä järjetön tomppeli?
        Jer. 20:9
        Mutta kun minä sanoin: "En tahdo ajatella häntä enkä enää puhua hänen nimessään", niin sydämessäni oli kuin polttava tuli, suljettuna minun luihini. Ja väsyksiin asti minä koetin sitä kestää, mutta en voinut.

        Siis, huvikseenko Herra OIKEA Profeetta sanoo:
        "sydämessäni oli kuin polttava tuli, suljettuna minun luihini."

        mahdollisesti samaa tulta kuin Jobin kärsimys:
        Eli sinä järjetön tomppeli:
        Kyllä TOTUUS sattuu!

        ja tähän väliin voit lukea, mitä mieltä Jumalan POIKA ON!
        Matt. 26:
        "Isäni, jos mahdollista on, niin menköön minulta pois tämä malja; ei kuitenkaan niinkuin minä tahdon, vaan niinkuin sinä".

        eli oliko tämä malja, sitten ilo ja riemu, jouda pohjaan asti?
        Luuk. 22:40-46
        44 Ja kun hän oli suuressa tuskassa, rukoili hän yhä hartaammin. Ja hänen hikensä oli niinkuin veripisarat, jotka putosivat maahan.

        eli tuska oli mitä valtavin eikä sitä voi kukaan käsittää

        Joten järjetön tomppeli:
        Kyllä TOTUUS sattuu ja satuttaa!

        Nyt mitä sanoo Mooses!
        2. Moos. 5:22
        22 Silloin Mooses palasi Herran tykö ja sanoi: "Herra, miksi olet tehnyt niin pahoin tälle kansalle? Miksi olet lähettänyt minut?

        eli TOTUUS sattui koko kansaa kohtaa, joten

        Järjetön tomppeli:
        "Totuus sattuu, vai mitä?"

        Kyllä, TOTUUS sattuu!

        nyt sisi sinä järjetön tomppeli, onko tämä Jumalan profeetan viesti Jumalalta ,että
        NYT TULEE LUOPUA?

        eli muuttaa asennetta ja mieltä?

        sinä kyykäärmeen sikiö, tahdotko vietellä minut luopumaan ELÄVÄSTÄ Jumalasta?
        sekö on sanomasi?

        "tulisi sinun muuttaa asennettasi."
        Jos, Mooses, Job, Jeremias, Paavali Tahi Jeesus, olisi löynnyt hanskat tiskiin ja lopettaneet , kun TOTUUS sattuu, mikä olisi maailma nyt!

        TEE PARANNSU äläkä viettele uskovia luopumaan elävästä Jumalasta!

        5. Moos. 13:5
        Mutta se profeetta tai unennäkijä surmattakoon, sillä hän on julistanut luopumusta Herrasta, teidän Jumalastanne, joka vei teidät pois Egyptin maasta ja vapahti sinut orjuuden pesästä, ja on tahtonut vietellä sinut siltä tieltä, jota Herra, sinun Jumalasi, käski sinun vaeltaa. Poista paha keskuudestasi.

        5. Moos. 13:10
        Kivitä hänet kuoliaaksi, sillä hän koetti saada sinut luopumaan Herrasta, sinun Jumalastasi, joka vei sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.

        Hepr. 3:12
        Katsokaa, veljet, ettei vain kenelläkään teistä ole paha, epäuskoinen sydän, niin että hän luopuu elävästä Jumalasta,

        Joten, kiitä Jumalaa, sinä kurja, sillä nyt on HERRAN ARMON AIKA, ja saat elää!
        Jos olisi, aika kuin muoinoin tulisi sinut kivittää!

        voi sitä joka viettelee yhden näistä pienistä sanoo Herra!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että toit juuri esiin oman elämäsi, tulisi sinun muuttaa asennettasi.
        Totuus sattuu, vai mitä?

        "Se, että toit juuri esiin oman elämäsi, tulisi sinun muuttaa asennettasi.
        Totuus sattuu, vai mitä?"

        No tulihan se, oikea sydän sieltä esille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se, että toit juuri esiin oman elämäsi, tulisi sinun muuttaa asennettasi.
        Totuus sattuu, vai mitä?"

        Toin järjetön tomppeli vain sen esille mitä olen aikaisemminkin tuonnut!
        joten taas väärin arvoisa profeetta:

        Ei siis, nyt
        "toit juuri esiin oman elämäsi,"
        vaan
        olen sitä monille paljastanut JO ENNEN kuin järjetön tomppeli, siitä juuri nyt sai sitten lukea!

        Nyt mitä järjetön tomppeli, arvoisa profeetta sanoo:
        jos tekee lupauksen Jumalalle, tuleeko se pahan päivän kohdatessa sitten purkaa?

        Eikö, nasiiri, joka rikkoo lupauksen; niin kuinka hänen tulee toimia,?
        oi valaise nyt, järjetön tomppeli?

        ja totuus, totta se sattuu, etkö ole lukenut mitä Oikea Profeetta Mooses sanoo?
        Oikea Profeetta Jeremia?
        Herren valitsema Palvelija Paavali?

        eikö Paavali sano:
        2. Kor. 12:9
        Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

        Nyt järjetön tomppeli, mikä oli Paavalin voiman "salaisuus"
        eikö tämä, Jumalan satuttama, Totuuden vaivaama; Paavali parka:

        10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.
        vai eikö se satuta jos kivitetään?
        eikö se tunnu kipeältä kun pahoinpidellää?

        eli TOTUUS, Kyllä se sattuu!

        voit lukea tässä välissä, miehestä, nimeltä Job!
        Toki olet kuullut että on Jumalalle rakas, mies Job!

        Nyt mitä sanoo, Jeremia, sinä järjetön tomppeli?
        Jer. 20:9
        Mutta kun minä sanoin: "En tahdo ajatella häntä enkä enää puhua hänen nimessään", niin sydämessäni oli kuin polttava tuli, suljettuna minun luihini. Ja väsyksiin asti minä koetin sitä kestää, mutta en voinut.

        Siis, huvikseenko Herra OIKEA Profeetta sanoo:
        "sydämessäni oli kuin polttava tuli, suljettuna minun luihini."

        mahdollisesti samaa tulta kuin Jobin kärsimys:
        Eli sinä järjetön tomppeli:
        Kyllä TOTUUS sattuu!

        ja tähän väliin voit lukea, mitä mieltä Jumalan POIKA ON!
        Matt. 26:
        "Isäni, jos mahdollista on, niin menköön minulta pois tämä malja; ei kuitenkaan niinkuin minä tahdon, vaan niinkuin sinä".

        eli oliko tämä malja, sitten ilo ja riemu, jouda pohjaan asti?
        Luuk. 22:40-46
        44 Ja kun hän oli suuressa tuskassa, rukoili hän yhä hartaammin. Ja hänen hikensä oli niinkuin veripisarat, jotka putosivat maahan.

        eli tuska oli mitä valtavin eikä sitä voi kukaan käsittää

        Joten järjetön tomppeli:
        Kyllä TOTUUS sattuu ja satuttaa!

        Nyt mitä sanoo Mooses!
        2. Moos. 5:22
        22 Silloin Mooses palasi Herran tykö ja sanoi: "Herra, miksi olet tehnyt niin pahoin tälle kansalle? Miksi olet lähettänyt minut?

        eli TOTUUS sattui koko kansaa kohtaa, joten

        Järjetön tomppeli:
        "Totuus sattuu, vai mitä?"

        Kyllä, TOTUUS sattuu!

        nyt sisi sinä järjetön tomppeli, onko tämä Jumalan profeetan viesti Jumalalta ,että
        NYT TULEE LUOPUA?

        eli muuttaa asennetta ja mieltä?

        sinä kyykäärmeen sikiö, tahdotko vietellä minut luopumaan ELÄVÄSTÄ Jumalasta?
        sekö on sanomasi?

        "tulisi sinun muuttaa asennettasi."
        Jos, Mooses, Job, Jeremias, Paavali Tahi Jeesus, olisi löynnyt hanskat tiskiin ja lopettaneet , kun TOTUUS sattuu, mikä olisi maailma nyt!

        TEE PARANNSU äläkä viettele uskovia luopumaan elävästä Jumalasta!

        5. Moos. 13:5
        Mutta se profeetta tai unennäkijä surmattakoon, sillä hän on julistanut luopumusta Herrasta, teidän Jumalastanne, joka vei teidät pois Egyptin maasta ja vapahti sinut orjuuden pesästä, ja on tahtonut vietellä sinut siltä tieltä, jota Herra, sinun Jumalasi, käski sinun vaeltaa. Poista paha keskuudestasi.

        5. Moos. 13:10
        Kivitä hänet kuoliaaksi, sillä hän koetti saada sinut luopumaan Herrasta, sinun Jumalastasi, joka vei sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.

        Hepr. 3:12
        Katsokaa, veljet, ettei vain kenelläkään teistä ole paha, epäuskoinen sydän, niin että hän luopuu elävästä Jumalasta,

        Joten, kiitä Jumalaa, sinä kurja, sillä nyt on HERRAN ARMON AIKA, ja saat elää!
        Jos olisi, aika kuin muoinoin tulisi sinut kivittää!

        voi sitä joka viettelee yhden näistä pienistä sanoo Herra!

        En kirjoittanut sitä sinulle, mutta miten sokea voisikaan nähdä?

        Sinä et ole nasiiri.
        Sinä olet tehnyt itse oman lupauksesi, mikä ei ole lupaus vaan vaatimus.
        Sinun lupauksesi on verrattavissa mieheen, joka sanoo: odotan tässä metsän keskellä, kunnes juna tulee.
        Soitat VR ja jätät heille tämän viestin.
        He eivät rakenna rataa sinulle taikka tule luoksesi junalla, vaikka odottaisit koko ikäsi.

        Sinun kyllä tulisi luopua tuosta asenteestasi, silloin sinulla olisi mahdollisuus tulla Herran luokse.
        Sinulla on oma mielesi jumala ja mielesi linnoitus, Elävää jumalaa et tunne.


      • Anonyymi

        Miksi sitä minulta kyselet?
        Kai minä tiedän miten asiat ovat.


    • Anonyymi

      Nyt arvoisa kahvia keittelevä fariseus.
      Vastaa näihin kysymyksiin.
      1. Oletko kristitty?
      2. Mikä on oleva tuomio sille, joka sanoo "olet järjetön tomppeli".
      3. Ketä sinä palvelet?
      4. Miten sinusta ilmenee, että palvelet häntä?
      5. Puun tunnistaa hedelmistä, pitääkö paikkansa?
      6. Jos teet väärin ja tiedät tehneesi väärin, mitä teet?
      7. Mitä sinun tulisi tehdä?

      • Anonyymi

        Katsotaan sattuuko se.
        Vastaan hänen puolestaan, koska minä näen hänen sydämensä.
        1. omasta mielestään on.
        2. on vaarassa joutua helvetin tuleen.
        3. Omaa sydäntään, omaa "lupaustaan".
        4. Koko rakennus on rakennettu tämän lupauksen päälle.
        5. kyllä.
        6. Unohtaa asian ja kieltäytyy kuulemasta totuutta.
        7. palvella lupaustaaan.

        Ja totuus sattuu, vai mitä?


    • Anonyymi

      Sitten vielä karmea totuus sinulle.
      Onko Herra tullut sinun vuorellesi kun olet pyytänyt? Ei.
      Onko Herra tullut minun vuorelleni kun olen pyytänyt? On.
      Onko Herra puhunut sinulle Ukkosenjylinän kautta? Ei.
      Onko Herra puhunut minulle Ukkosenjylinän kautta? On.
      Onko Herra voidellut sinut tehtävääsi? Ei.
      Onko Herra voidellut minut tehtävääni? On.
      Miksi minä olen saanut sen, mitä olen pyytänyt, mutta sinä et?
      Onko sydämesi oikea Herran edessä? Ei.
      Oletko nöyrä tai kuuliainen hänen äänelleen? Et.
      Tunnetko Herran? Et.

      Totta joka sana.

      • Jobinpostia
        8.8.2017 21:40

        Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

        --------------------------------------------------------------------------------------

        "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

        ........

        Herran rauhaa ja armoa !
        ...................................................

        Johanneksen ilmestys 16

        10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
        11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

        ........

        JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

        ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

        SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

        ........

        JEREMIA 23

        30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
        31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
        32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.


      • Anonyymi
        Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti kirjoitti:

        Jobinpostia
        8.8.2017 21:40

        Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

        --------------------------------------------------------------------------------------

        "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

        ........

        Herran rauhaa ja armoa !
        ...................................................

        Johanneksen ilmestys 16

        10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
        11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

        ........

        JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

        ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

        SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

        ........

        JEREMIA 23

        30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
        31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
        32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

        No jo on markkinat.
        Surusanomanko tuot?
        Monet eivät tee parannusta ja sinä tahdot tietää vain yhden nimen?

        Ja mitä sitten kun tietäisit?

        Tässä on sinulle nyt hyvä opetus.
        Omien sanojesi ja aikeittesi mukaan, se nimi löytyy sinun henkilöllisyystodistuksestasi.
        Nyt tee se kaikki mitä aioit.
        Kaikki, näytä mitä teet, kun sinä saat tietää jonkun nimen, joka ei ole parannusta tehnyt.
        Sen täytyy olla jotain erityistä, sillä ilman nimeä et voi sitä tehdä.

        *vihainen hymiö tähän


    • Anonyymi

      pii pappa padoppo.
      Sori, oli ihan pakko.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe