Aihe

Outo sihinäsäteily korvissa

Anonyymi

Vaikea nukkua, kun outo sihinä korvissa. Tekee esim. päänsärkyä. Alkoi massiivisena joskus viime viikolla. Mikä rikolloinen taho tuota suorittaa? Ovatko muut joutuneet uhreiksi? Oletteko esim. vastustaneet koronarokotteita, jos ootte vastaavaan törmänneet?

Kuka tuon on keksinyt ja mikä ryhmä ajaa ihmisiä "koukkuihin" saadakseen säteilyn piiriin? Tuomio tulee, se on varma!

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korvien äänet ovat ihan tavallista tinnitusta, eikä sille mahda mitään. Siihen on vain totuttava. Se voi olla minkälaista ääntä tahansa.

• Anonyymi

Tottakai se sihisee kun välissä ei ole mitään edessä. Korvien välissä on selvästikin tuulitunneli oireista päätellen.

• Anonyymi

Syyllinen tuli herjaamaan??

• Anonyymi

Sulla valskaa suonet päässä. Siihen kuolee hitaasti.

• Anonyymi

Huono kuulo humisee ja soittelee ovikellojakin päässä. Kun nyt on kuulolaite ja verenpaine hoidossa, on äänet loppuneet. Mene kuulontarkastukseen, hoida verenpaine, muihin tutkimuksiin.

• Anonyymi

Mulla ei ole verenpaine koholla eikä kuulovikaa. Tuli todellakin ykskaks yöllä ja jatkunut. Jos menen kävelylle ilman kännykkää päällä, niin ei säteile. Ja muutoinkin kävelyllä huomattavan rauhallisempaa. Viiltävä ääni ja yöllä ja jos olen aivan hiljaa ja paikallaan, niin esim alusta tärinee. En itse tärisi ja siis voin ollaihan liikkumattakin tarkistaakseni tilan. Myös sellaista päähän kohdistuvaa juttua tai sitten sydämeen. Jos vaihdan asentoa niin kohdistus tulee siihen kohtaan, mihin tuli ennen asennon vaihtoa. Esim. jos tuli sydämen kohdalle ja vaihan asentoa, niin tulee vaikkapa toiselle puolen kylkeä kuten oikea keuhko... Näin se vaihtaa paikkaa , kun eivät ehdi kohdistaa samaa tahtia säteilyä tiettyyn kohtaa.

Joku aloitti sodan, ja se aloittaja tulee saamaan tuomion. Uskon, että on voitu aloittaa rokotekriittisiä vastaan. Menossa loppujuoksu ja lopputapahtumat. Kesällä rokottamattomat on suljettu pois yhteiskunnasta ja vaino täysillä päällä. Myös te muut, jotka ette nyt vielä ole uhreina, ellette sitten pelkuroi ottamaan rokotetta. Näin näen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole verenpaine koholla eikä kuulovikaa. Tuli todellakin ykskaks yöllä ja jatkunut. Jos menen kävelylle ilman kännykkää päällä, niin ei säteile. Ja muutoinkin kävelyllä huomattavan rauhallisempaa. Viiltävä ääni ja yöllä ja jos olen aivan hiljaa ja paikallaan, niin esim alusta tärinee. En itse tärisi ja siis voin ollaihan liikkumattakin tarkistaakseni tilan. Myös sellaista päähän kohdistuvaa juttua tai sitten sydämeen. Jos vaihdan asentoa niin kohdistus tulee siihen kohtaan, mihin tuli ennen asennon vaihtoa. Esim. jos tuli sydämen kohdalle ja vaihan asentoa, niin tulee vaikkapa toiselle puolen kylkeä kuten oikea keuhko... Näin se vaihtaa paikkaa , kun eivät ehdi kohdistaa samaa tahtia säteilyä tiettyyn kohtaa.

Joku aloitti sodan, ja se aloittaja tulee saamaan tuomion. Uskon, että on voitu aloittaa rokotekriittisiä vastaan. Menossa loppujuoksu ja lopputapahtumat. Kesällä rokottamattomat on suljettu pois yhteiskunnasta ja vaino täysillä päällä. Myös te muut, jotka ette nyt vielä ole uhreina, ellette sitten pelkuroi ottamaan rokotetta. Näin näen.

Alustan mahdollisen tärinän voit voit tarkistaa panemalla ohuen, ehkä kertakäyttömukin vettä täynnä patjan päälle. Tärinä näkyy veden pinnalla. Pane muki myös lattialle,näet täriseekö se.

• Anonyymi

Jutuistasi päätelleen olet kiimassa rokotteisiin. Hyvinkin tuo kiima vaikuttaa. Ja kyllä se siitä kunnon kohinaksi muuttu, jahka saat molemaat kuolaamasi rokotteet.

• Anonyymi

Päin vastoin!
        Olen kirjoittanut koronarokotteista varoittavia kirjoituksia!
        Iltasanomien tai Iltalehden sivuilla oli jokin aika sitten juttu, miten supolla tai mikä järjestelmä nyt olikaan, on tarkka tieto rokotevastasista ihmisistä. Hyvin tarkassa seurannassa siis olemme.
        Mutta en ole kuitenkaan Ossi Tiihosen tai Petri Paavolan tai Rapsodia.fi:n kaltainen aktiivipaikoilla seuraaja ja tiedottaja, vaan ennemminkin esim. heiltä tietoa etsinyt. Toki muualtakin ja ihan unessa on mulle ilmoitettu jo viime keväänä rokotteen vaarallisuus.

Tuo säteilytys on mahdollisesti sodan aloitus rokotevastaisia kohtaan. Ja tiedustelenkin, onko muita, jotka olisivat vastaavaan joutuneet.

Uskon, että tässä on nyt massatappoajatus rokotekriittisiä kohtaan.

• Anonyymi

Niska- hartiaseudun voimistelu voi auttaa. Myös kofeiinipitoisten juomien nauttiminen kannattaa lopettaa, että verenpaine alenee.

• Anonyymi

Minun korvat sirisee ja vinkuu yleensä silloin kun on normaalia enemmän kemikaalivanoja taivaalla.
      Joku yhteys noilla kahdella asialla täytyy olla, mutta en tiedä asiasta tämän enempää.

• Anonyymi

Oletko käynyt korona rokotteen joku niistä tekee korvien särnää?

Onko mikro aalto uuni ollut liikaa käytössä ja säteily tai melu rikkonut korvassa jotain.
      Toki säteilyä voidaan tehdä kuten ULTRA ohjelma USA ssa jossa ihmisten koteihin pantiin pieniä säteileviå mikrokiteitå huomaamattomia, ja jotenkin ne tomi mutta se kiellettiin.

Kyse vo olla fyysosestä viasta korvan osissa, älå sano sitä noilla sanoilla lääkärille, sillä on melko varmaa joudut lukkojen taa, korvan särinåstä, tinnituksesta voit puhua, ja siitä ei joudu lukkojen taa.

Huolehdi että kannykkä lataus piste on vähintään 2metriä sängystäsi (ne säteilee kuten kännykät varsinkin jos olet sähkö yliherkkä tai käytät 5 G verkkoa tai asut maston lähellä, niin kyllä säeilyä saat. Ota kännykkä laturi pois pistokkeesta jos et lataa, siitäkin tulee stattista säteilyä. Muuta en osaa neuvoa kuin rukoilla että jeesuksen nimessä särinåt pois.

• Anonyymi

Olet saanut Astraa suoneen ja kohta pamahtaa veritulppa päässä,,,,onnea vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Megasexy! Erika Vikman kiehnää sängyssä punaisessa lateksipuvussa: "Ilman häpeää..."

Ensin tuli Cicciolina, sitten Syntisten pöytä ja nyt Häpeä. Superseksikkäästi pukeutuva Erika Vikman osaa todellakin kohahduttaa vai mitä mieltä olet?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      8060