Jos meistä tulisi me mies

Anonyymi

Niin käytäisiinkö aina yhdessä kaupassa ruokaostoksilla metsästämässä punasia lappuja?

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ostan ihan täyshintaisia tuotteita, kiitos, haluan tukea paikallista kauppiasta parhaani mukaan.

• Anonyymi

No sekin käy. Pointti oli, että lähtisitkö seurakseni ruokaostoksille.

• Anonyymi

Ai käyt jossain kivijalkakaupoissa etkä lainkaan ketjujen omistamissa? Rispekt.

• Anonyymi

Tottahan toki.

• Anonyymi

Tämä ei sitten ole multa :)
      heh.

• Anonyymi

Aloitus ei ole keneltäkään naiselta, heh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus ei ole keneltäkään naiselta, heh.

Siitä en tiedä. Aihe vaan on jotenkin lähellä sydäntä, sitä naureskelin.

• Anonyymi

Pakkohan sinne mukaan on mennä että saa mitä haluaa. 😐

• Anonyymi

Näin on rakas.

• Anonyymi

Ilmaisia muoviämpäreitä vois yhdessä kytätä.

• Anonyymi

Minä punaiset hintalaput sieltä etsisin, sinä saisit kyllä ostaa mitä haluat itse.

• Anonyymi

Iltasella B-vitamiineja halvennuksesta.

• Anonyymi

Kävisin hakemassa aamulenkillä suoraan vuoteeteesi pariisilaisesta patonkileipomosta aamiaisen tryffeleineen, patonkeineen ja samppanjoineen aamupalaksi, muulloin palvelusväkemme hakisi meille päivittäistavaratuotteet jotka he myös itse valmistaisivat.
      Voimme tehdä näin koska voitin eurojackpotissa miljoonia.

• Anonyymi

Parasta arkea tollanen mikä tahansa yhteis juttu, käytäs ❤️

• Anonyymi

Noo, mun tuntevat tietää, että ostan laputettujakin tuotteita. Vähänkö nolloo, oikeesti en piittaa paskaakaan muiden ajatuksista sen suhteen. Ostamalla laputettuja ruokia säästän sekä rahapussiania että ympäristöä, kun pystyn ruokahävikkiä sillä tavoin vähentämään, ja kyllä se kauppiaskin siitä paremman tuoton saa, kun saa myytyä kuin että menis roskikseen. En tähtäämällä tähtää laputettuihin ruokiin, mutta tottakai kohdalle osuessa hyödynnän, niissä on monesti päivä pari vielä käyttöaikaa.

• Anonyymi

Kaikki tietävät sinun olevan ahmattien ahmatti joka syö -60% alennuksella kaikki tuotteet, jättäen nälkäkurjille vain jonkun patonginpaholaisen.

• Anonyymi

Mitä hiton noloo..? Pelkästään järkevää. Hullu paljon maksaa.

• Anonyymi

Varmasti myös sellaista tekisimme. Yhdessä sekin mukavampaa.

• Anonyymi

Ehdottomasti, ja foodrescue, pakastin välttämätön, tiedän ihmisiä jotka eivät luultavasti käytä ruokaan juurikaan rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      1
      4072
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      4023
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      80
      3281
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      3085
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      2927
    6. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      163
      2821
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2389
    8. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      4
      2250
    9. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1828
    10. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1737
    Aihe