Aihe

Kun julkkiksella pyyhkii nolosti

Anonyymi

... aina voi "tulla uskoon"! Ja taas, pöytä putsattuna, päästä missinä estraadeille... (Mieluiten itse Kristus sivuun tuupattuna.)

https://www.is.fi/viihde/art-2000007901595.html

... ja jopa itse Raamattua opettamaan! Tämä henkilö perusti jopa oman "raamattukoulunkin"!

"– Kun hengelliset asiat alkoivat kiinnostaa entistä enemmän, tuli toisenlaisia mielenkiinnonkohteita. Perustin hengelliseen hyvinvointiin keskittyvän raamattukoulun, jossa opetan edelleen, Heikkilä kertoo."

Kun hengellisyys alkoi lisää kiinnostaa, perustaa "hengelliseen hyviinvointiin perustuvan raamattukoulun"? Ihan noilla meriiteillä ei normaali kristitty perustaisi "raamattukouluja" ja ryhtyisi itse opettajaksi. Onko tääkin hei teitä menestys- / oikea hengitystekniikka-hellareita, vai jokin uusi lahko?

IS Viihdeuutisista:
"– Julkisuus ei ollut mun juttuni. En tunnistanut itseäni siitä mielikuvasta, joka minusta oli."

Moni muu kyllä tunnistaa.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis, lause kuuluu tarkasti: "hengelliseen hyvinvointiin keskittyvän..."

• Anonyymi

Hengellinen hyvinvointi on hyvä asia. Monet kärsivät hengellisestä pahoinvoinnista ja oireilevat palstoilla mollaamassa muita. Aina joku hampaissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hengellinen hyvinvointi on hyvä asia. Monet kärsivät hengellisestä pahoinvoinnista ja oireilevat palstoilla mollaamassa muita. Aina joku hampaissa.

eksytyksissä, harhaanjohtajissa, ei voi "voida hyvin . . .

• Anonyymi

"... ja jopa itse Raamattua opettamaan! Tämä henkilö perusti jopa oman "raamattukoulunkin"!

Carmen tuli uskoon jo 26 vuotta sitten. Heikommillakin eväillä opetetaan. Happamia sanoin kettu pihlajanmarjoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Sofia Belorf avautuu suhteestaan huumetuomittu Niko Ranta-ahoon: "Rakkaus on sokea"

Sofia Belórf on avautunut Katiska-vyyhdin tuomiosta ja rakkaudestaan Niko Ranta-ahoon. Rakkaus on sokea, Sofia tuskailee. https://www.suomi24.fi/viih
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      6213