Sytytkö jännityksestä, torailusta ja kiusoittelusta?

Olen lähes kuusikymppinen sinkkunainen, takana pitkä iloton avioliitto ja aikuiset lapset. Nyt etsinnässä uusi kumppani ja myös oma seksuaalisuus. Deittipalstalta opin termin "sapioseksuaali" ja tunsin, että se kuvaa minua täydellisesti. En tiedä pitääkö se sisällään myös toisen puolen, jonka olen huomannut olevan minulle tärkeä. Sytyn sadomasokismityyppisestä pelistä kumppanin kanssa. Fyysinen alistaminen tai alistuminen ei kiehdo minua, mutta henkinen "mitan ottaminen" toisesta kiehtoo todella voimakkaasti. Samaan tapaan kuin kuvataan sadomasokismia, kummankin hyväksi havaitsemissa rajoissa, satuttamatta oikeasti.
Huomaan, että on todella vaikea löytää samasta pelistä tykkäävää kumppania, mutta toisaalta, kun sellainen osuu kohdalle, tuntuu että palapelin osa osuu juuri paikalleen. Luulen, että minulle on jäänyt kova suurten tunteiden kaipuu pitkässä avioliitossa, jossa ei pariin viimeiseen vuosikymmmeneen ollut mitään positiivista kemiaa. Olisi kiva kuulla, onko muilla vastaavia kokemuksia. On ihanaa olla uudestaan nuori ja seikkailunhaluinen ja toivottavasti se puuttuva palanenkin vielä löytyy.

8

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Munaa sä tarvit 💋

• Anonyymi
      • Kuules Anonyymi. En kirjoittele kenellekään tuntemattomalle ihan noin vain. Mutta jos se mitä kirjoitin jotenkin kolahtaa, kerro ajatuksiasi täällä palstalla.

• Sattuuko muuten joku tietämään, onko tällä tavalla suuntautuneille mitään erillisiä treffisovelluksia tms? Sapioseksuaaleille on Sapio, mutta ainakaan minun kännykässäni sovellus ei käynnistynyt. On rasittavaa viestitellä "herkille" ja "romanttisille" miehille, jotka etsivät pullantuoksuista naista.

• Kommentoin vielä alkuperäiseen viestiini, ettei kiinnostukseni oikein sovi edes sadomasokistiseen ajatteluun, että toinen on dominoiva ja toinen alistuva vaan minua kiehtoo se, että roolit voivat vaihtua lennossa milloin vain. Että dynamiikka kahden välillä toimii kuin tanssi, vaikkakin kissan ja hiiren välillä.
      Tulee mieleen jonkun vanhan Suomi-Filmin nimi: Vihaan sinua, rakas.

• Anonyymi

Onnea etsintään. Et ole selvästi ainakaan minun tyyppiäni.

• Anonyymi

Vaikea alue monelle ja ehkä tuntematon. Hiukan ihmettelen kun olet kuusikymppinen, samanikäiset miehet eivät enään halua, että "otetaan kumppanista mittaa".

Sopii ehkä paremmin nuoremmille. Näin ihan mutuna.

• Anonyymi

On yleinen harhaluulo, että seksuaalisuus on vain nuorten etuoikeus. Tosiasiassa moni vasta löytää oman seksuaalisuutensa, kun lapset on tehty ja lähteneet omilleen eikä ehkäisystäkään tarvitse enää huolehtia, turvallisuudesta toki vieläkin. Kypsä nainen tietää mitä haluaa ja siksi saattaakin saada riesakseen nuoria miehiä, joita tämä avoimuus ja itsevarmuus kiehtoo.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      97
      2596
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      98
      1616
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1505
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      20
      992
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      953
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      42
      889
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      117
      876
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      803
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      736
    Aihe