Kukahan oli? No kannattaa tietysti olla varovainen jos nimiä tänne laittaa ettei leimaa väärää henkilöä, tuo taitaisi olla jo laitontakin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4bfe2094-c0a8-44f0-bc34-034a3bf51e27
Kouvolalainen Turun kaksoismurhaajana
7
764
Vastaukset
- Anonyymi
Siistin näköinen mies oli minkä kuvista näki, vaikka olihan noita sutattu mediaan minusta tyhmää kun murhaaja ei itse halunnut peitellä kuin korona maskilla kasvojaan ,voi sitä rehti olla tappajakin . Huumeilla lienee osuutta tapaukseen median mukaan ,näin kovat keinot viittaisi ei vain ihmishenkien vaan suuren huumemäärän menetykseen ?
- Anonyymi
Turrehan se.
- Anonyymi
Niin IL kertoi olleen tyypin näitä "turreja" jotka kai pukeutuu elämiksi ja harrastaa jotain japanilaista ilmeisesti pervoja juttuja ,olen nähnyt pk seudulla tyttöjä näissä eläinasuissa häntineen ,onko tämä siten intersexuaalifemismiä sitten vai mitä seon, luulin noita keppihevos harrastaja samoiksi onko ei kerrottu jutussa ? Ensin oli huumeista nyt sitten eläimeksi pukeutujia kertoivat vielä sarjakuvista inostuvan näiden , ilmeisesti uuspervojen laji josta muuten Shout Park sarjassa taisi olla ,ehkä sieltäpäin tullut sekoamisen lajityyppi , ehkä kyse on vaan huumehörhöistä jotka oli jo pahasti sekasin aineistaan luulivat olevansa olentoja ?
- Anonyymi
Vähän oikeastaan kiinnostaisi tuo touhu, mukava olisi painaa takaapäin jotain mirriksi pukeutunutta typyä niin että karvat vain pöllyäisi. Itse pukeutuisin dobermanniksi. Onko Kouvolassa jotain yhteisöä tähän touhuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän oikeastaan kiinnostaisi tuo touhu, mukava olisi painaa takaapäin jotain mirriksi pukeutunutta typyä niin että karvat vain pöllyäisi. Itse pukeutuisin dobermanniksi. Onko Kouvolassa jotain yhteisöä tähän touhuun?
On yhteisö täällä mäellä, tule mukaan vaan!
- Anonyymi
Vihreät sallisivat huumeet ettei tulisi tälläisiä viattomien ampumisia.
- Anonyymi
Liput salkoo mustalaispäivänä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109865YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47714- 55707
- 57700
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69631Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40626