Aihe

Suomalaisille hankittavat etno-uskonnollisen erityisryhmän asema

Anonyymi

Meitä syrjitään ja sensuroidaan alituisesti rasistisesti. Fenno-Ugri kansoille eli Suomalaisille on saatava etno-uskonnollisen erityisryhmän asema jonka nojalla saame erivapauksia verotuksen ja maanomistuksen suhteen. Sitten voimme perustaa reservaatteja jossa voimme harjoittaa omaa uskontoamme ja harjoittaa kulttuurimme elinkeinoja.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen uusi J.V Snellman. Aijon perustaa Fenno-Ugri kansoille oman maan jossa on oma valuutta.

• Anonyymi

Snellman oli se joka käynnist Fennomaani aatteen ja kansallisvaltio aatteen, että Fenno-Ugri kansoille piti saada oma valtio, jolla olisi vielä oma valuuttakin. Oma valuutta on ehkäpä tärkein valtakunnan konkreettisesti rajaava asia. Ei siis pelkästään symbolisesti vaan ihan konkreettisesti esineen muodossa.

• Anonyymi

J.V Snellman on tullut takaisin näinä lopun aikoina! Muistakaa kuolleiden ylösnousemus sanoi Herramme Jeesus Kristus

• Anonyymi

Unkarissa on mustalaiskyliä jossa asuu vain mustalaisia. Se on vanha itä-eurooppalainen tapa. Tämä on se syy miksi suvakit haukkuu Unkaria. Eivät kuitenkaan kehtaa paljastaa syytä koska se on niin hyvä idea.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Loppuu tää rasistinen syrjintä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. HS: Stora Enso sulkee Kemin Veitsiluodon tehtaan

Siinä se tuli. Odotettu uutinen. Ei yllättävä enää. Työpaikkansa menettää 600 ihmistä. Eipä tuohon ole enää paljon lisättävää..
      Kemi
      580
      6529
    2. Tekis mieli muuttaa korpeen

Pentuna asuin korvessa, ei ollut katuvaloja, oli vain kyläkauppa ja kyläkoulu suht lähellä :) Nyt kun työt muuttui vakiosti etätöiksi, olen miettinyt
      Maailman menoa
      280
      4929
    3. Ansiosidonnaisen porrastaminen olisi vain reilua

Nykyisin sinnitellään töissä tasan minimiaika, jonka jälkeen heittäydytään ansiosidonnaiselle maksimiajaksi. Uudessa mallissa olisi oikeus sitä pidemp
      Maailman menoa
      147
      2326