Fenno-Ugri kansoille eli Suomalaisille on saatava etno-uskonnollisen erityisryhmän asema jonka nojalla saame erivapauksia verotuksen ja maanomistuksen suhteen. Sitten voimme perustaa reservaatteja jossa voimme harjoittaa omaa uskontoamme ja harjoittaa kulttuurimme elinkeinoja.
Fenno-Ugri kansoille eli Suomalaisille on saatava etno-uskonnollisen erityisryhmän asema
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen uusi J.V Snellman. Aijon perustaa Fenno-Ugri kansoille oman maan jossa on oma valuutta.
- Anonyymi
Satasen setelissä on keklu ja iso samettihame
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satasen setelissä on keklu ja iso samettihame
Snellman perusti mummonmarkan! Me pystymme siihen milloin vain uudestaan!
- Anonyymi
Ehdotan Karjalaa. Tosin eihän ketään voi kotiseudultaan pois ajaa. Siellä meinaan on jo uudet asukit sitten NL:n toimien. No, kyllä sekaan mahtuu. Mustilta ja etelänmaalaisilta pääsykielletty. Kyllä suomalaiset venäläisistä hyötyy kaupan muodossa.
- Anonyymi
Snellman oli se joka käynnist Fennomaani aatteen ja kansallisvaltio aatteen, että Fenno-Ugri kansoille piti saada oma valtio, jolla olisi vielä oma valuuttakin. Oma valuutta on ehkäpä tärkein valtakunnan konkreettisesti rajaava asia. Ei siis pelkästään symbolisesti vaan ihan konkreettisesti esineen muodossa.
- Anonyymi
J.V Snellman on tullut takaisin näinä lopun aikoina! Muistakaa kuolleiden ylösnousemus sanoi Herramme Jeesus Kristus
- Anonyymi
Persuille pitäisi kyllä perustaa oma uskonto jonka Jumalana on Mestari. Tai sehän on jo, mutta status pitäisi virallistaa.
- Anonyymi
Ilman muuta. Mestarin ratsastajapatsas jokaiseen maan kylään, kuntaan ja kaupunkiin.
- Anonyymi
Mestari nimitys on ironisesti henkilöpalvontaa pilkkaava nimitys. Ettekö tajua?
- Anonyymi
Meillä on jo oma uskonto. Se on Suomalainen protestanttisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on jo oma uskonto. Se on Suomalainen protestanttisuus
Ai. Siksikös teitä johtaa ateisti?
- Anonyymi
Unkarissa on mustalaiskyliä jossa asuu vain mustalaisia. Se on vanha itä-eurooppalainen tapa. Tämä on se syy miksi suvakit haukkuu Unkaria. Eivät kuitenkaan kehtaa paljastaa syytä koska se on niin hyvä idea.
- Anonyymi
Kannattaisikohan sinun käydä peruskoulu loppuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisikohan sinun käydä peruskoulu loppuun?
Minä olen sosiologian tohtori. Mikä sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkö? Olen ydinfyysikko, aivokirurgi ja Jumala. Netissä on helppoa olla ihan mitä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko tosissas? En tarkoita, että olet tuo mitä sanoit, mutta yleensä? Täällähän kuka hyvänsä voi väittää olevansa mitä vain, mutta toivoisin enemmän realiteettejä peliin.
- Anonyymi
Saamme käyttää suomenkieltä ilman pakkoruotsia.
- Anonyymi
Kyllä siis jokaisen maakunnan reservaatissa vaalitaan nimenomaan paikallisia murteita
- Anonyymi
Kulttuurimme elinkeinoihin kuuluu mm. kumisaappaat ja kännykkäteknologia
- Anonyymi
Bingo
- Anonyymi
Tarkoitatko että reservaatti suomen sisään, jossa on markka ja joka ei kuulu EU hun eikä euroon, se olisi super järkevää, eli se osa saisi ite tullirahat autoistaan ja muista tavaroista joita aasian maista ja muualta tulee,
2.EU n kanssa tullivapaa kauppasopimus kuten sveitsillä, britellä ja norjalla.
3.eu jäsenmaksuihin, bryseelin lentoihin ja EU parlamentaarikkojen biojardi palkkoja ei tarvisisi maksaa.
Tietenkin reservaatti olisi kansan äänestys yhteiskunta, jossa ai ole puolueita, vaan kansa äänestää kutakin asiaa suoraan, virkamiesten velvollisuus on toimeenpanna kansan äänetysken tulos (ei valvoa toimintaa , sillä valvovat virkamiehet ei nytkään valvo kuin tilinauhansa) eli kaikki toiminta tulisi perustua kilpailuun, myös terveyden hoito bakuutuksin, jotka maksetaan samalla rahalla jolla nyt järkyttävän ylihintaisia hankintoja tekevä lahjottu julkinen, vakuutus terbeys on ainoa tomiva malli. Olen mualiman matkooja ja piätynnä siihe johtopiätökseen er järjestelmii katelessa ja huastellessa ulukomailla asuissan ja vakuutus terveyteen päätynyt koska se on halvempi maksaa ihmisille veroista kuin byrokratia pesä julkinen joka on naurettavan toimiamton.
4. Kristin usko jossa saa laulaa suvivirsiä ja enkelilauluja, eli sumen lakia ei tarvitse noudattaa, vaan reservaatilla peruatus ja kaikki lait tejdään kansan äänestyksrllä, ja suomen lait on voimassa reservaatin ulkopulella.
5. Reservaatti voisi olla keskellä sumea, joku vinonelio josta on helsinkiin ja ouluun sama matka, reservaatti käy kauppaa suomen kanssa tullivapaasti.
Reservaatissa abortit eli tulevien insinöörien ja sairaanhoitajien murhat äitien kohtuun olisi kielletty.
Reservaatin rajalla turisti suomalainen vaihtaa euronsa markoiksi.
Reservaatti ei maksa eu lle korona eikä mitään korvauksia.
Reservaatti harjoittaa uskontoa myös kouluissa eholuutio valheen sijaan.
Reservaatti koostuu kirkkoraamattuun uskovista etilaisista seurakunnista jotka tomii
Kuten nytkin hieman keskustellen lapsikasteesta jne.
Reservaqttiin saa muuttaa jokainen suomen kansalainen heti,
Reservaatin eläkesopimukset samat kuin ruotsin ja suomen välillä, ilman kaksoisverotusta.
Reservaatti on tarpeen koska kohta olemme EU pedon merkki otsassa, ellei reservaattia perusteta.
Jos puhut tallaisesta olen mukana,
Jos puhut kultista ilman perustuslakia, en ole mukana kun vasta sitten jos pedon merkki pakottaa rekisteröimättömään reservaatti valtioon, monaco ja mitå niitä on kuopion kokosia maita malta jne.- Anonyymi
Heh. Te lahkolaispersut olette jokseenkin säälittäviä.
- Anonyymi
"Reservaatissa abortit eli tulevien insinöörien ja sairaanhoitajien murhat äitien kohtuun olisi kielletty."
Paitsi jos nähdään, että kersa on vammainen.
- Anonyymi
Pitkään aikaan en ole mitään näin mielenkiintoista lukenut täältä.
Perustan uuteen valtioon uuden turvallisuuspalvelun, jonka periaatteet lähes samat, kuin itänaapurissa. Vaikka pääjohtaja vaihtui hetkeksi länsimieliseen, vaikka koko neukkila kaatui, se pysyi.
Eräs tutkija kirjoitti: "... Se on vaikea organisaatio kuvata, eikä USA:ssa ole mitään sen kaltaista. Voidakseni päästä edes lähelle sellaista, pitäisi pyytää CIA yhdistymään 7-päiseksi hydraksi yhdessä FBI:n, DEA:n, NSA:n, raja/rannikkovartioston, laivaston erikoisjoukkojen ja rikollisjoukkojen kanssa".
Sitten luon peiteorganisaatioita, jotka tekee huipputeknologiaa tai on puolueita tms. joka vetää puoleensa kuin hunaja... ja kohta meillä on liuta vakoojia ansassa... - Anonyymi
Suurin osa suomalaisista ei ole fenno-ugreja. Suomi rakennetti eurooppalaisten mamujen voimin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 695407
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2845353Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964045- 522850
- 222457
- 1192050
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472010Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991737- 721271
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541118