Voi ihme sentään, miten ärsyttävät ihmiset on tuossa ohjelmassa ! Ääliömäinen tapa kaikilla katsoa ja kommentoida ohjelmia . Enpä tykkää.
Kaksi minuuttia riitti!
15
1496
Vastaukset
- Anonyymi
Ja hirveän monella viinilasi kädessä, ovat kai moderneja 2000- luvun ihmisiä. Kahvi/teekuppi ja korvapuusti sopis paremmin, onhan se koko perheen ohjelma! Ja lapsille limupullot nenän eteen.
- Anonyymi
Samoja ohjelmia esitellään. Lähes joka jaksossa suomi lovea, maajussille morsianta, temptation islandia.
- Anonyymi
Vakiokommentoijat leviävät jatkuvasti sohvillaan sivusuunnassa. Joskus kymmenen vuoden päästä heillä pitää jokaisella olla oma sohva napostelutahdista päätellen.
Totta puhuen ohjelmaidea on kuluttanut itsensä loppuun. - Anonyymi
Se Perkeleen Naisjuontaja On Viimeinen Niitti Ja Naula Arkkuun Ärsyttävä Sänkyäänellä Puhuva Akka.Ei Voi Lainkaan Sietää Ei Minuuttiakaan.Vetäköön Käteen Ja Kävelköön Eteen.
- Anonyymi
Sohviksien alkutaipaleella oli paras kommentti se, jossa sohvis-äiskä kysyy temppareista sohvis-tyttäreltään samalla sohvalla, jotta mikä tämmöisen ohjelman tarkoitus on?
Tytär vastaa, että kaikki panevat ohjelmassa kaikkia ja voittaja on se, jolla todetaan lopussa eniten sukupuolitautitartuntoja.
Sen jälkeen olen katsonut kaikki sohvikset - ja katson vastedeskin.
PS. Kaikki tempparit ja BB:t sekä niiden ulkomaalaisversiot olen jättänyt katsomatta. Mistä kaikesta lienen jäänyt paitsi?? Hahahahahah.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sohviksien alkutaipaleella oli paras kommentti se, jossa sohvis-äiskä kysyy temppareista sohvis-tyttäreltään samalla sohvalla, jotta mikä tämmöisen ohjelman tarkoitus on?
Tytär vastaa, että kaikki panevat ohjelmassa kaikkia ja voittaja on se, jolla todetaan lopussa eniten sukupuolitautitartuntoja.
Sen jälkeen olen katsonut kaikki sohvikset - ja katson vastedeskin.
PS. Kaikki tempparit ja BB:t sekä niiden ulkomaalaisversiot olen jättänyt katsomatta. Mistä kaikesta lienen jäänyt paitsi?? Hahahahahah....Ja tuoreimmalla kaudella pienen lapsen äiti (Salli?) katsoi riiviöitä supernanny-ohjelmassa ja voihkaisi "Voi ei...mitä mä oon menny tekemään!".
Aika paljon sohvaperunoissa just sellaisia ohjelmia joita itse ei oo seurannut, niin saapahan vähän käsitystä noistakin.
- Anonyymi
Mitä järkeä muutenkaan on katsoa telkkarista ihmisiä jotka katsovat telkkaria.
- Anonyymi
No ei mitään järkee koko ohjelmassa 😒!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mitään järkee koko ohjelmassa 😒!
Meillä ei ole sohvaperunoita. Muija katsoo rikos ja murhamysteerejä omassa huoneessaan ja minä olohuoneessa koitan löytää kanavilta seksuaalisesti virittyneitä ohjelmia, joita tulee vähemmän, verrattuna murhaamiseen ja tappamiseen. Voi voi, masentavaa.
- Anonyymi
Lässyn lässyn ohjelma!
- Anonyymi
Ärsyttävä!
- Anonyymi
Esittää nuo jotkut.
- Anonyymi
Toosan laatohjelmia.
Perkele mitä paskaa sinne tungetaan.
Onneksi ei tarvitse katsoa.
Päälle vielä kaikenmaailman asunnontailaus,vitunmoiset remontit,
puutarhan tonkimiset,sopansotkemiset & taikinan vatkaamis ohjelmat.
https://postimg.cc/JGjTyc8D - Anonyymi
Helsingin ja lähialueiden karjakot ja sukupuolikummajaiset moittii kaikki ohjelmat.
Hirveissä ryysyissä ja revityissä flanelleissa käsi suun edessä kommentoidaan.
Varmaan ne talmattiset läskikoiratkin on homoja - Anonyymi
Ne saakelin Riihimäen tyhjän naurajat pilaa koko ohjelman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900