Kaksi minuuttia riitti!

Anonyymi

Voi ihme sentään, miten ärsyttävät ihmiset on tuossa ohjelmassa ! Ääliömäinen tapa kaikilla katsoa ja kommentoida ohjelmia . Enpä tykkää.

15

1307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja hirveän monella viinilasi kädessä, ovat kai moderneja 2000- luvun ihmisiä. Kahvi/teekuppi ja korvapuusti sopis paremmin, onhan se koko perheen ohjelma! Ja lapsille limupullot nenän eteen.

    • Anonyymi

      Samoja ohjelmia esitellään. Lähes joka jaksossa suomi lovea, maajussille morsianta, temptation islandia.

    • Anonyymi

      Vakiokommentoijat leviävät jatkuvasti sohvillaan sivusuunnassa. Joskus kymmenen vuoden päästä heillä pitää jokaisella olla oma sohva napostelutahdista päätellen.

      Totta puhuen ohjelmaidea on kuluttanut itsensä loppuun.

    • Anonyymi

      Se Perkeleen Naisjuontaja On Viimeinen Niitti Ja Naula Arkkuun Ärsyttävä Sänkyäänellä Puhuva Akka.Ei Voi Lainkaan Sietää Ei Minuuttiakaan.Vetäköön Käteen Ja Kävelköön Eteen.

      • Anonyymi

        Sohviksien alkutaipaleella oli paras kommentti se, jossa sohvis-äiskä kysyy temppareista sohvis-tyttäreltään samalla sohvalla, jotta mikä tämmöisen ohjelman tarkoitus on?
        Tytär vastaa, että kaikki panevat ohjelmassa kaikkia ja voittaja on se, jolla todetaan lopussa eniten sukupuolitautitartuntoja.
        Sen jälkeen olen katsonut kaikki sohvikset - ja katson vastedeskin.
        PS. Kaikki tempparit ja BB:t sekä niiden ulkomaalaisversiot olen jättänyt katsomatta. Mistä kaikesta lienen jäänyt paitsi?? Hahahahahah....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohviksien alkutaipaleella oli paras kommentti se, jossa sohvis-äiskä kysyy temppareista sohvis-tyttäreltään samalla sohvalla, jotta mikä tämmöisen ohjelman tarkoitus on?
        Tytär vastaa, että kaikki panevat ohjelmassa kaikkia ja voittaja on se, jolla todetaan lopussa eniten sukupuolitautitartuntoja.
        Sen jälkeen olen katsonut kaikki sohvikset - ja katson vastedeskin.
        PS. Kaikki tempparit ja BB:t sekä niiden ulkomaalaisversiot olen jättänyt katsomatta. Mistä kaikesta lienen jäänyt paitsi?? Hahahahahah....

        Ja tuoreimmalla kaudella pienen lapsen äiti (Salli?) katsoi riiviöitä supernanny-ohjelmassa ja voihkaisi "Voi ei...mitä mä oon menny tekemään!".
        Aika paljon sohvaperunoissa just sellaisia ohjelmia joita itse ei oo seurannut, niin saapahan vähän käsitystä noistakin.


    • Anonyymi

      Mitä järkeä muutenkaan on katsoa telkkarista ihmisiä jotka katsovat telkkaria.

      • Anonyymi

        No ei mitään järkee koko ohjelmassa 😒!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei mitään järkee koko ohjelmassa 😒!

        Meillä ei ole sohvaperunoita. Muija katsoo rikos ja murhamysteerejä omassa huoneessaan ja minä olohuoneessa koitan löytää kanavilta seksuaalisesti virittyneitä ohjelmia, joita tulee vähemmän, verrattuna murhaamiseen ja tappamiseen. Voi voi, masentavaa.


    • Anonyymi

      Lässyn lässyn ohjelma!

    • Anonyymi

      Ärsyttävä!

    • Anonyymi

      Esittää nuo jotkut.

    • Anonyymi

      Toosan laatohjelmia.
      Perkele mitä paskaa sinne tungetaan.
      Onneksi ei tarvitse katsoa.

      Päälle vielä kaikenmaailman asunnontailaus,vitunmoiset remontit,
      puutarhan tonkimiset,sopansotkemiset & taikinan vatkaamis ohjelmat.

      https://postimg.cc/JGjTyc8D

    • Anonyymi

      Helsingin ja lähialueiden karjakot ja sukupuolikummajaiset moittii kaikki ohjelmat.
      Hirveissä ryysyissä ja revityissä flanelleissa käsi suun edessä kommentoidaan.
      Varmaan ne talmattiset läskikoiratkin on homoja

    • Anonyymi

      Ne saakelin Riihimäen tyhjän naurajat pilaa koko ohjelman.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe