Haluatko olla Paavalin seuraaja vai Jeesuksen seuraaja?

Anonyymi

Paavalin syntiopilla pelastus palvelemaan lihalla synninlakia, kun julistat ehtoollisella tosi Jumalan kuolemaa, mutta Jeesuksen seuraajana olet Jumalan kuvana ja Jumalan valtakunta on sisäisesti sinussa. Joudut kuitenkin noudattamaan Isän tahtoa ja kömpimään ahtaasta portista. Mutta jos pääset perille paratiisiin, saat syödä Jeesuksen lupaamaa salattua mannaa paratiisin puista. Kumman valitset?

40

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo. Olen kristitty, seuraan siis Jeesusta. En ryhdy paavalilaiseen kummituskulttiin.

• Uskosi täytyy tulla myös näkyväksi teoissa. Jeesus opetuslapsineen söi seder-aterian ja siitä on peräisin leipä ja viini. Farisealainen profeetta Jeesus uskoi ylösnousemukseen ja henkiolentoihin. Profeettana hän ei tuntenut keskitietä vaan vaati täydellisyyttä. Jeesus sanoi olevansa maailman lunastus kun hänet teloitettiin kielletyn sanan tähden.
        Opetuslapset jäivät muistamaan rabbiaan viinillä ja leivällä. Jokin sai heidät kuitenkin vakuuttumaan siitä, että Jeesus oli herännyt eloon ja tätä sanomaa he alkoivat ihmisille jakaa.

• Anonyymi

Kristitty ei seuraa Jeesusta vaan Paavalia, koska kristinusko perustuu Paavalin luomaan kristuskulttiin ja Kristus on Paavalin antama arvonimi Jeesukselle tosi Jumalana, joka uhrataan tässä uskonnossa pääsiäisen teurastettuna lampaana ja tosi Jumalana.

Kahdella hevosella et voi edelleenkään samaan aikaan ratsaastaa, sanoi Jeesus jo muinoin.

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Uskosi täytyy tulla myös näkyväksi teoissa. Jeesus opetuslapsineen söi seder-aterian ja siitä on peräisin leipä ja viini. Farisealainen profeetta Jeesus uskoi ylösnousemukseen ja henkiolentoihin. Profeettana hän ei tuntenut keskitietä vaan vaati täydellisyyttä. Jeesus sanoi olevansa maailman lunastus kun hänet teloitettiin kielletyn sanan tähden.
        Opetuslapset jäivät muistamaan rabbiaan viinillä ja leivällä. Jokin sai heidät kuitenkin vakuuttumaan siitä, että Jeesus oli herännyt eloon ja tätä sanomaa he alkoivat ihmisille jakaa.

Sinä... sanonko mikä.... lopeta se jauhaminen Jeesuksesta farisealaisena tai fariseuksena, puhut niin paljon pölvästiä, etten ole moista ennen nähnyt. Tarinoissasi ei ole edes häivähdystä totuudesta sen enempää Jeesuksesta kuin Raamatustakaan. En ole eläissäni nähnyt mitään noin omituista mielikuvitussykkyrää, jos ei oteta huomioon madame Blav... mikä hän nyt olikaan salasine oppeineen, jolla ei nyt ole kyllä mitään tekemistä minkään todellisen opin kanssa tai Jeesuksen kuin ei myöskään Paavalin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä... sanonko mikä.... lopeta se jauhaminen Jeesuksesta farisealaisena tai fariseuksena, puhut niin paljon pölvästiä, etten ole moista ennen nähnyt. Tarinoissasi ei ole edes häivähdystä totuudesta sen enempää Jeesuksesta kuin Raamatustakaan. En ole eläissäni nähnyt mitään noin omituista mielikuvitussykkyrää, jos ei oteta huomioon madame Blav... mikä hän nyt olikaan salasine oppeineen, jolla ei nyt ole kyllä mitään tekemistä minkään todellisen opin kanssa tai Jeesuksen kuin ei myöskään Paavalin.

Kannattaa tutustua juutalaisuuteen niin "mielikuvitussykkyräni" aukenevat.
        Mikä väittämistäni on valhe?

1. Jeesus oli juutalainen
        2. Jeesus oli profeetta
        3. Jeesus oli fariseus
        4. He söivät seder-aterian
        5. Profeetta ei tunne keskitietä
        6. Jeesus sanoi olevansa maailman lunastus
        7. Jeesus teloitettiin kielletyn sanan tähden
        8. Opetuslapset muistivat rabbiaan leivällä ja viinillä
        9. Jokin sai opetuslapset uskomaan että Jeesus oli herännyt henkiin.

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Kannattaa tutustua juutalaisuuteen niin "mielikuvitussykkyräni" aukenevat.
        Mikä väittämistäni on valhe?

2. Jeesus oli profeetta
        3. Jeesus oli fariseus

Ja sitten Raamatusta sitä kuuluisaa faktaa kiitos! Kun minä kirjoitan jotakin, laitan kohdan Raamatusta todisteeksi, saman vaadin muilta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten Raamatusta sitä kuuluisaa faktaa kiitos! Kun minä kirjoitan jotakin, laitan kohdan Raamatusta todisteeksi, saman vaadin muilta.

Itse sanoit että väittämäni on valhetta. Kerro mikä niistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tavallisesti vain kaikki mitä lainaan Raamatusta kuitataan sillä, että se on "Luciferin kynästä."

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Tavallisesti vain kaikki mitä lainaan Raamatusta kuitataan sillä, että se on "Luciferin kynästä."

Niin, että minä etsisin sinulle tyhjän kohdan Raamatun sivulta kaikkiin näihin kohtiin, ja sanoisin, että KATSO, ei tuossa lue tätä eikä tätä?!

2. Jeesus oli profeetta
        3. Jeesus oli fariseus

Hulluko sinä olet?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, että minä etsisin sinulle tyhjän kohdan Raamatun sivulta kaikkiin näihin kohtiin, ja sanoisin, että KATSO, ei tuossa lue tätä eikä tätä?!

2. Jeesus oli profeetta
        3. Jeesus oli fariseus

Hulluko sinä olet?!

Vasta sen jälkeen, kun edes olet etsinyt väitteillesi jotakin faktaa, voimme tarkastella niitä yksityiskohtaisesti, että pitääkö väitteesi todella paikkansa, vai onko syytä olettaa, että olet vain luullut tai kuvitellut tai ne jopa ovat 'Luciferin kynästä lähtöisin'. Pietari kun 2.kirjeessään väitti, että koko Paavalin syntiopin seuraaminen on Luciferin seuraamista. Ja Jeesuksestakin kertova evankeliumi on täynnä Paavalin syntiopin tekstilisäyksiä ja ihan omia saarnaajien tarininalisäyksiä tutkijoiden mukaan. Evankeliumit eivät ole historiankirjoituksia, vaan saarnajulistuksia todistamaan Jeesusta Jumalan pojaksi. Käytä apunasi netistä löytyvää Raamattu-hakua.

• Anonyymi kirjoitti:

2. Jeesus oli profeetta
        3. Jeesus oli fariseus

Hulluko sinä olet?!

1. Jeesus on Daavidin juurivesa. Jeesus sanoi olevansa juutalaisten kuningas. Samarialainen nainen tunnisti hänet juutalaiseksi.
        2. Jeesusta sanotaan profeetaksi ties kuinka monta kertaa. Jeesuskin toteaa ettei häntä profeettana oteta vastaan omalla kotiseudullaan.
        3. Jeesus uskoi henkiolentoihin ja ylösnousemukseen.
        4. Jos tunnet seder-aterian tunnistat kyllä ruuat ja ajankohdan ja muistat että silloin murrettiin aina yksi leipä. Millä muulla aterialla Jeesus olisi leipää murtanut?
        5. Profeetta on juuri sitä varten että hän paljasta kansansa pahat teot ja hän puhuu jumalan nimissä, joten hän ei jousta.
        6. "Hyvä paimen antaa henkensä lampaitten edestä." Jeesus ei pannut vastaan kun hänet pidätettiin, eikä saanut Pietarikaan panna.
        7. Jumalan nimeä (Ani huu) ei ole kirjoitettu sellaisenaan Raamattuun, joten emme tiedä hetkeä jolloin Jeesus sen sanoi.
        8. Opetuslapset mursivat leipää ja joivat viiniä Jeesuksen pois menon jälkeen.
        9. Opetuslapset olivat varmoja, että heidän rabbinsa elää. He saivat puhua ja syödä hänen kanssaan.
        9.

• Anonyymi kirjoitti:

Vasta sen jälkeen, kun edes olet etsinyt väitteillesi jotakin faktaa, voimme tarkastella niitä yksityiskohtaisesti, että pitääkö väitteesi todella paikkansa, vai onko syytä olettaa, että olet vain luullut tai kuvitellut tai ne jopa ovat 'Luciferin kynästä lähtöisin'. Pietari kun 2.kirjeessään väitti, että koko Paavalin syntiopin seuraaminen on Luciferin seuraamista. Ja Jeesuksestakin kertova evankeliumi on täynnä Paavalin syntiopin tekstilisäyksiä ja ihan omia saarnaajien tarininalisäyksiä tutkijoiden mukaan. Evankeliumit eivät ole historiankirjoituksia, vaan saarnajulistuksia todistamaan Jeesusta Jumalan pojaksi. Käytä apunasi netistä löytyvää Raamattu-hakua.

Minä uskon mieluummin tietokirjailijoita. Nettiin voi kuka tahansa panna mitä tahansa. Olen tutkinut teologiaa ja tutustunut erilaisiin uskomuksiin ja filosofioihin kirjojen kautta.

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Minä uskon mieluummin tietokirjailijoita. Nettiin voi kuka tahansa panna mitä tahansa. Olen tutkinut teologiaa ja tutustunut erilaisiin uskomuksiin ja filosofioihin kirjojen kautta.

Nyt faktaa noihin kohtiisi Raamatun mukaan - juuri selittelit MINUN käsityksiä Raamatun väärentämisestä, ja olen sataprosenttisesti sitä mieltä, että Raamattu on viimeistä piirtoa myöten Jumalan sana ja sinun jutuillasi ei ole mitänä tekemistä Raamatun kanssa, kuten ei kenenkään uskovaisen, joten siinä mielessä et tee mitään poikkeusta - teillä on pelkkiä luuloja, kuvitelmia ja uskomuksia, jotka lähes sata prosenttisesti edustavat vain teidän omaa hyötynäkökohtaa suhteessa uskontoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt faktaa noihin kohtiisi Raamatun mukaan - juuri selittelit MINUN käsityksiä Raamatun väärentämisestä, ja olen sataprosenttisesti sitä mieltä, että Raamattu on viimeistä piirtoa myöten Jumalan sana ja sinun jutuillasi ei ole mitänä tekemistä Raamatun kanssa, kuten ei kenenkään uskovaisen, joten siinä mielessä et tee mitään poikkeusta - teillä on pelkkiä luuloja, kuvitelmia ja uskomuksia, jotka lähes sata prosenttisesti edustavat vain teidän omaa hyötynäkökohtaa suhteessa uskontoon.

Annoin sinulle jo perustelut.
        Se että saatana istui temppelin harjalla valmiina repäisemään temppelin väliverhon kahtia kuolinhetkellä, onko se jokin fakta?😁

• Ashera12 kirjoitti:

1. Jeesus on Daavidin juurivesa. Jeesus sanoi olevansa juutalaisten kuningas. Samarialainen nainen tunnisti hänet juutalaiseksi.
        2. Jeesusta sanotaan profeetaksi ties kuinka monta kertaa. Jeesuskin toteaa ettei häntä profeettana oteta vastaan omalla kotiseudullaan.
        3. Jeesus uskoi henkiolentoihin ja ylösnousemukseen.
        4. Jos tunnet seder-aterian tunnistat kyllä ruuat ja ajankohdan ja muistat että silloin murrettiin aina yksi leipä. Millä muulla aterialla Jeesus olisi leipää murtanut?
        5. Profeetta on juuri sitä varten että hän paljasta kansansa pahat teot ja hän puhuu jumalan nimissä, joten hän ei jousta.
        6. "Hyvä paimen antaa henkensä lampaitten edestä." Jeesus ei pannut vastaan kun hänet pidätettiin, eikä saanut Pietarikaan panna.
        7. Jumalan nimeä (Ani huu) ei ole kirjoitettu sellaisenaan Raamattuun, joten emme tiedä hetkeä jolloin Jeesus sen sanoi.
        8. Opetuslapset mursivat leipää ja joivat viiniä Jeesuksen pois menon jälkeen.
        9. Opetuslapset olivat varmoja, että heidän rabbinsa elää. He saivat puhua ja syödä hänen kanssaan.
        9.

Nämä ovat tietenkin Paavalin lisäyksiä, millä perustelin väitteeni?🤭
        Mistä sinä muuten tiedät mitkä ovat totta ja mitkä Paavalin lisäyksiä?😂

• Anonyymi

Jeesuksessa oli tärkeintä että hän kuoli ristillä meidän syntiemme takia ja sovitti ne. Paavali vain opetti sen mitä Jeesus hänelle kertoi. Uskomme siis Jeesuksen tekoihin ja Paavalin opetuksiin. Ei joko tai.

• Anonyymi

fariseus Paavali ei koskaan tavannut Jeesusta, mutta Jeesus kyllä kertoi meille Raamatun mukaan, että fariseukset ovat isästä perkeleestä ja vain valehtelevat ja vaanivat hänen henkeään väärästä opetuksesta, että pääsisivät tappamaan hänet. Ja sitten onnistuivat, ja niin Jeesus tuomittin jumalanpilkasta, koska vastusti fariseusten Jumalaa Jahve saatanaa, jolle on nyt sitten kristinuskossa uutena liittona verellään tosi Jumalan uhrilahja.

• Anonyymi

Ei onnistu taaskaan ratsastaan kahdella hevosella - poimia opeista ne rusinat - sanoi Jeesus edelleen, ei pysty kuulemma hänen sanoin myöskään jännittämään kahta jousta yhtä aikaa. Jeesuksen ja Paavalin opit on aivan eri universumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei onnistu taaskaan ratsastaan kahdella hevosella - poimia opeista ne rusinat - sanoi Jeesus edelleen, ei pysty kuulemma hänen sanoin myöskään jännittämään kahta jousta yhtä aikaa. Jeesuksen ja Paavalin opit on aivan eri universumista.

Ei pidä paikkaansa. Jeesus puhui Paavalille Damaskoksen tiellä. Sinulle ei ole puhunut kumpikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Jeesus puhui Paavalille Damaskoksen tiellä. Sinulle ei ole puhunut kumpikaan.

Niin väitti - kuulleensa Jeesuksen äänen salamaniskusta - mutta mikä saa sinut uskomaan, kun Jeesus sanoi itse, että fariseukset vain valehtelevat ja ovat isästä perkeleestä, ja Paavali muutti koko Jeesuksen opetuksen ja teki hänestä teurastettuna lampaana uhrin? Käski vielä perata pois vanhan hapatuksen, kun Jeesus itse opetti, että taivasten valtakunta on happaman taikinan kaltainen ja Pietari jätti tiedon 2. kirjeeseensä, että Paavalin opin seuraaminen on Luciferin seuraamista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin väitti - kuulleensa Jeesuksen äänen salamaniskusta - mutta mikä saa sinut uskomaan, kun Jeesus sanoi itse, että fariseukset vain valehtelevat ja ovat isästä perkeleestä, ja Paavali muutti koko Jeesuksen opetuksen ja teki hänestä teurastettuna lampaana uhrin? Käski vielä perata pois vanhan hapatuksen, kun Jeesus itse opetti, että taivasten valtakunta on happaman taikinan kaltainen ja Pietari jätti tiedon 2. kirjeeseensä, että Paavalin opin seuraaminen on Luciferin seuraamista?

Näin pieni valhe, ja te olette valmiit muuttamaan kaiken ja ryhdytte palvomaan Jeesusta kidutettuna ristiin tosi Jumalana kuvitellen saavanne siitä jotakin hyötyä itsellenne?! Käsittämätöntä.

• Anonyymi kirjoitti:

Et vastannut vielä yllä olevaan viestiini. Mikä väitteistä ei ole totta?

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Et vastannut vielä yllä olevaan viestiini. Mikä väitteistä ei ole totta?

Nyt vastasin. Sinä perustelet väitteesi, enkä minä lähde etsimän tyhjiä kohtia Raamatusta, jossa näitä ei ole! Ja osoittamaan niitä sormin sinulle - että, katso, tuossa ei lue mitä väitit!

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt vastasin. Sinä perustelet väitteesi, enkä minä lähde etsimän tyhjiä kohtia Raamatusta, jossa näitä ei ole! Ja osoittamaan niitä sormin sinulle - että, katso, tuossa ei lue mitä väitit!

Jos sinä ajattelet gnostilaisittain niin tottakai silloin koko Raamattu on mielestäsi väärennös. Sinun mielestäsi

1. Ensimmäinen ihminen oli Barbelo, kaitsija, äiti-isä
        2. Sofia ja Kristus ovat symbolisessa luomismyytissä pari.
        3. Sofia tekee Jaldabaothin/Jahven, joka vie äidiltään voimaa.
        4. Jahve tekee ihmisen, mutta tällä on vaikeuksia saada sitä hereille.
        5. Sofia menee tiedonpuuhun, mistä on kielletty syömästä ja kutsuu Evaa.
        6. Eva syö hedelmää ja muistaa että hän ja Adam ovat lähtöisin hengellisestä ja nyt on materiaalisesta eroon päästävä.
        7. Jahve suuttuu kun näkee, että ihmiset ovat tuon keksineet ja ajaa heidät pois puutarhasta.

Sinusta Jeesus edustaa kristusta ja Maria Magdaleena Sofiaa ja nämä ovat maallinen pari.
        Jeesus opettaa kuinka saavuttaa androgyyni mieli ja irtautuu kehostaan ristiinnaulitessa.

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Jos sinä ajattelet gnostilaisittain niin tottakai silloin koko Raamattu on mielestäsi väärennös. Sinun mielestäsi

6. Eva syö hedelmää ja muistaa että hän ja Adam ovat lähtöisin hengellisestä ja nyt on materiaalisesta eroon päästävä.
        7. Jahve suuttuu kun näkee, että ihmiset ovat tuon keksineet ja ajaa heidät pois puutarhasta.

Sinusta Jeesus edustaa kristusta ja Maria Magdaleena Sofiaa ja nämä ovat maallinen pari.
        Jeesus opettaa kuinka saavuttaa androgyyni mieli ja irtautuu kehostaan ristiinnaulitessa.

Minä en ajattele Raamattua väärennöksenä, vaan nimenomaan Luojajumalan ehtana sanan alusta loppuun asti miten Raamattu todistaa, kun Luojajumalan sanoin ihminen karkoitettiin paratiisista, kun Jumala ensin loi ihmisen omaksi kuvakseen ja sitten tuli tietämällä hyvä ja paha vielä jumalien kaltaiseksi ja Luojajumala sanoi 'Voi kun se ei vielä...!' pelästyneenä ja suojasi ikuisen elämän puun ihmiseltä sitomalla ihmisen aikaan ja materiaan, että RAAMATTU ON EHTAA JUMALAN SANAA JA TODISTAA MIKSI OLI VÄLTTÄMÄTÖNTÄ SUOJATA TUO PUU, KOSKA IHMINEN EI EDES RAAMATUSTA EROTA HYVÄÄ JA PAHAA TIETOA, PYHÄSTÄ JA PAHASTA PUHUMATTAKAAN, KUN PITÄÄ PYHÄNÄ ASIANA ITSE JUMALAN KÄYTTÄMISTÄ UHRILAHJANA.

YMMÄRRÄTKÖ? Ihminen siis ei erottanut edes Saatanaa Jumalasta!

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Höpö, höpö jälleen, et ymmärrä hölkäsen pöläystä mistään. Siinä on nyt edellä MITÄ MINÄ SANON, ja se on sataprosenttisesti Raamatusta todistettavissa, että tämä on myös totta ja pitää paikkansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Höpö, höpö jälleen, et ymmärrä hölkäsen pöläystä mistään. Siinä on nyt edellä MITÄ MINÄ SANON, ja se on sataprosenttisesti Raamatusta todistettavissa, että tämä on myös totta ja pitää paikkansa.

Tuollainen on gnostilaitten luomismyytti pähkinänkuoressa.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en ajattele Raamattua väärennöksenä, vaan nimenomaan Luojajumalan ehtana sanan alusta loppuun asti miten Raamattu todistaa, kun Luojajumalan sanoin ihminen karkoitettiin paratiisista, kun Jumala ensin loi ihmisen omaksi kuvakseen ja sitten tuli tietämällä hyvä ja paha vielä jumalien kaltaiseksi ja Luojajumala sanoi 'Voi kun se ei vielä...!' pelästyneenä ja suojasi ikuisen elämän puun ihmiseltä sitomalla ihmisen aikaan ja materiaan, että RAAMATTU ON EHTAA JUMALAN SANAA JA TODISTAA MIKSI OLI VÄLTTÄMÄTÖNTÄ SUOJATA TUO PUU, KOSKA IHMINEN EI EDES RAAMATUSTA EROTA HYVÄÄ JA PAHAA TIETOA, PYHÄSTÄ JA PAHASTA PUHUMATTAKAAN, KUN PITÄÄ PYHÄNÄ ASIANA ITSE JUMALAN KÄYTTÄMISTÄ UHRILAHJANA.

YMMÄRRÄTKÖ? Ihminen siis ei erottanut edes Saatanaa Jumalasta!

Nyt tulin todistaneeksi, että kaikki väittämäni pitävät paikkansa.

• Anonyymi

Lainatkaa minulle miljoona niin maksan sen korkoineen jeesukselle.

• Anonyymi

En usko, että hän välittää rahasta, kun pystyy sormia napsauttamalla tekemään sitä niin paljon kuin haluaa.

• Anonyymi

Uskon tiukasti Raamatun sanomaan. En menisi muuttamaan yhdenkään jakeen merkitystä. Raamattu on se kallio, johon kristinuskon täytyy perustua. Miksi niin moni väittää Paavalista aivan ihmeellisiä asioita, joita ei Uudesta testamentista löydy. Jeesus itse inspiroi meille Uuden testamentin, josta käy täysin kirkkaasti selville Hänen sanomansa meille. Älkää sorkkiko Jeesuksen tarkkaa sanomaa, vaan tutkikaa sitä janoten, jotta voisitte riemuiten toteuttaa Hänen kokonaisvaltaista hyvyyttään ympäristössänne.

• Anonyymi

<<Miksi niin moni väittää Paavalista aivan ihmeellisiä asioita, joita ei Uudesta testamentista löydy.<<

Pistäpä ylös nyt näitä 'ihmeellisiä' asioita, että voimme yhdessä tutkia, että pitävätkö ne Raamatun mukaan paikkansa. Vakuuttelu ilman faktaa on joko totaalista tyhmyyttä tai vain täydellistä ymmärtämättömyyttä, väitän että kohdallasi on kyse molemmista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<<Miksi niin moni väittää Paavalista aivan ihmeellisiä asioita, joita ei Uudesta testamentista löydy.<<

Pistäpä ylös nyt näitä 'ihmeellisiä' asioita, että voimme yhdessä tutkia, että pitävätkö ne Raamatun mukaan paikkansa. Vakuuttelu ilman faktaa on joko totaalista tyhmyyttä tai vain täydellistä ymmärtämättömyyttä, väitän että kohdallasi on kyse molemmista.

Minä laitan heti yhden kohdan näistä Paavalin 'ihmeellisistä' asioista verrattuna Jeesuksen opetukseen ja puheisiin:

Paavali sanoo:

<<Apt24:14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja NÄIN PALVELEN ISIENI JUMALAA ja uskon kaiken, mitä laissa ja profeetoissa on kirjoitettu.<<

Ja Jeesus:

Luuk. <<16:16 LAKI JA PROFEETAT OLIVAT JOHANNEKSEEN; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.<<

Siinäpä se Paavalin tunnustus - Jahve kun määräsi ihmeidentekijän tappamisen ja kostonkäden nostamisen seuraajien ylle 5.Mooseksen kirjan 13. luvussa, koska ihmeidentekijä houkutteli toisen Jumalan luokse - Jeesuksen puhuman taivasten valtakunnan Isä Jumalan luokse - pois Jahven uhrikultista, josta jumalanpilkasta joutui ristinkuolemaan Paavalin toimiessa suuren juutalaisneuvoston jäsenenä johtamassa Jeesuksen seuraajien murhia.

Ja nyt teillä on uusi uhrikultti Paavalin tekemänä Jeesuksesta tosi Jumalana, jota palvotte Paavalin syntiopilla ja olette vaihtaneet tuon Jumalan valtakunnan sisäisesti itsestänne Paavalin Saatanan valtakunnaksi Jahven uhrikultilla nyt jo ihmisuhrina ja tosi Jumalan uhrina ja Jeesuksen verellä uutena liittona Jahven kanssa.

• Anonyymi

<<Uskon tiukasti Raamatun sanomaan. En menisi muuttamaan yhdenkään jakeen merkitystä.<<

Niin minäkin, ja pysy sitten siinä Raamatun sanassa muuttamatta YHDENKÄÄN JAKEEN MERKITYSTÄ!

- Jumala ei karkoittanut ihmistä paratiisista minkään synnin vuoksi (1Moos.3:22), jotta voidaan tästä hyvästä rienata Jumalaa ristiinnaulitsemalla Jeesus tosi Jumalana ja kiduttaa kuoliaaksi tosi Jumalana ja kirota Paavalin sanoin (Gal.3:13) ristille sekä perata pois vanha hapatus (1.Kor. 5:7), kun Jeesus sanoo, että taivasten valtakunta on happaman taikinan kaltainen (Matt.13:33)! Eikä tällä perusteella vaihtaa Jeesuksen puhumaa Jumalan valtakunta sisäisesti meissä (Luuk. 17:20) Paavalin tarjoamaan läpeensä syntiseen paholaisen valtakuntaan, josta Luther sanoo, että Paavali tahtookin meitä olemaan ja tekemään niin, että kaikki se on vain ansainnut vihan eikä mitään armoa (Lutherin referaatti Paavalin opista, Sidottu ratkaisuvalta).

Luojajumalan sanat:

1.Moos. <<3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"<<

Ihmistä ei karkoitettu synnin vuoksi paratiisista, vaan hyvän ja pahan tiedon vuoksi, kun ihminen tuli jopa jumalien kaltaiseksi, eikä minkään läpeensä syntisen saatanan kaltaiseksi!

Pysykää Raamatun tekstissä.

• Anonyymi kirjoitti:

<<Uskon tiukasti Raamatun sanomaan. En menisi muuttamaan yhdenkään jakeen merkitystä.<<

Niin minäkin, ja pysy sitten siinä Raamatun sanassa muuttamatta YHDENKÄÄN JAKEEN MERKITYSTÄ!

- Jumala ei karkoittanut ihmistä paratiisista minkään synnin vuoksi (1Moos.3:22), jotta voidaan tästä hyvästä rienata Jumalaa ristiinnaulitsemalla Jeesus tosi Jumalana ja kiduttaa kuoliaaksi tosi Jumalana ja kirota Paavalin sanoin (Gal.3:13) ristille sekä perata pois vanha hapatus (1.Kor. 5:7), kun Jeesus sanoo, että taivasten valtakunta on happaman taikinan kaltainen (Matt.13:33)! Eikä tällä perusteella vaihtaa Jeesuksen puhumaa Jumalan valtakunta sisäisesti meissä (Luuk. 17:20) Paavalin tarjoamaan läpeensä syntiseen paholaisen valtakuntaan, josta Luther sanoo, että Paavali tahtookin meitä olemaan ja tekemään niin, että kaikki se on vain ansainnut vihan eikä mitään armoa (Lutherin referaatti Paavalin opista, Sidottu ratkaisuvalta).

Luojajumalan sanat:

1.Moos. <<3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"<<

Ihmistä ei karkoitettu synnin vuoksi paratiisista, vaan hyvän ja pahan tiedon vuoksi, kun ihminen tuli jopa jumalien kaltaiseksi, eikä minkään läpeensä syntisen saatanan kaltaiseksi!

Pysykää Raamatun tekstissä.

Profeetta Jeesus ei tullut tekemään tooraa tyhjäksi.
        "Varokaa fariseusten hapatusta." Onko tuokin jälkikäteen lisätty? Ei Jeesus ainakaan voi käskeä jumalan valtakuntaa varomaan.🤔

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

"Varokaa fariseusten hapatusta." Onko tuokin jälkikäteen lisätty? Ei Jeesus ainakaan voi käskeä jumalan valtakuntaa varomaan.🤔

Meneekö sekaisin Saatanan valtakunta ja Jumalan valtakunta? Meneekö sekaisin Pyhä ja Paha? Onko hukassa erottaa hyvä tieto ja paha tieto?

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Nyt oli pointtia löydössäsi!

Matteuksen evankeliumi:

<<16:6 Ja Jeesus sanoi heille: "Varokaa ja kavahtakaa fariseusten ja saddukeusten hapatusta."<<

Markuksen evankeliumi:

<<8:15 Ja hän käski heitä sanoen: "Varokaa ja kavahtakaa fariseusten hapatusta ja Herodeksen hapatusta."<<

Koska tämähän nyt kumoaa jälleeen Paavalin sanat, kun hän käskeä perata pois 'vanhan hapatuksen'. Eli jos Paavalilla olisi hapatus. Se on -0 tämän mukaan - ei ole mitään hapatusta edes. Tyhjää. Pelkkää matematiikkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Matteuksen evankeliumi:

<<16:6 Ja Jeesus sanoi heille: "Varokaa ja kavahtakaa fariseusten ja saddukeusten hapatusta."<<

Markuksen evankeliumi:

<<8:15 Ja hän käski heitä sanoen: "Varokaa ja kavahtakaa fariseusten hapatusta ja Herodeksen hapatusta."<<

Koska tämähän nyt kumoaa jälleeen Paavalin sanat, kun hän käskeä perata pois 'vanhan hapatuksen'. Eli jos Paavalilla olisi hapatus. Se on -0 tämän mukaan - ei ole mitään hapatusta edes. Tyhjää. Pelkkää matematiikkaa.

Jos Jeesuksen seurassa oli vaikkapa saddukeus niin eikö hänen luonnollisesti kuulunut "perata pois vanha hapatus," jota Jeesus oli käskenyt varomaan?

Missä on "kiistaton todisteesi" siitä että saatana riuhtaisi väliverhon kahtia kuolinhetkellä?

Miksi väität että valehtelen Barbelosta, Jaldabaothista, Sofiasta, Kristuksesta ym?
        Gnostilainen luomiskertomus, joka on symbolinen yksinkertaisesti kuuluu noin.

• Anonyymi kirjoitti:

Matteuksen evankeliumi:

Markuksen evankeliumi:

Jos siirrymme tutkimaan nasorealaista Jeesusta raamatullisen sijasta niin voimme kysyä myös "haluatko olla Maria Magdaleenan vai Pietarin seuraaja?" Kumpi sinä olet?

• Anonyymi

Onko aloittaja sitä mieltä, että Jeesus edelleen tepastelee ja saarnaa Lähi-Idässä?
      Missä tämä Jeesus sijaitsee - tämä Jesus, jota tulisi "seurata"?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3404
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2622
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2516
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      81
      1740
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1395
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1070
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      975
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      945
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      26
      771
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      724
    Aihe