"Nyt jo tällä viikolla Ruotsiin odotetaan saapuvan yli puoli miljoonaa annosta, kun vielä viime viikolla rokotteita saapui 275 280 annosta. Tällä viikolla Ruotsiin on saapumassa poikkeuksellisen paljon Astra Zenecan rokotteita, peräti 252 000 annosta. Kahdella edellisellä viikolla Ruotsiin saapui kumpanakin 26 400 Astra Zenecan annosta".
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/d6a97d91-3c43-4576-b875-76dd0665e93f?ref=ampparit:762d
Samalla Euroopan lääkevirasto tutkii nyt, voiko veritulppatapausten syy olla rokotustekniikassa, eli miten rokote potilaalle annetaan. Erityisesti huomio on keskittynyt aspirointiin.
Lihaksensisäistä rokotusta annettaessa aspiroinnilla voidaan varmistaa, että rokoteneula ei ole verisuonessa, vaan että rokote annetaan lihakseen. Aspirointi tehdään hieman rokoteruiskua taaksepäin vetämällä. Jos vedon mukana tulee verta, neula on suonessa.
Tanskassa ja Ruotsissa aspirointia suositellaan nyt varotoimenpiteenä,
Rokotteita saapuu Ruotsiin jo noin miljoonaa annosta viikossa
Anonyymi
1
52
Vastaukset
- Anonyymi
No kun kaikki muut ovat sen piikin ottaneet paitsi minä. Niin eihän minullakaan ole enään riskiä saada sitä tappavaa koronaa? Kelan ainua loinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797