Pian tippuu muillakin. Buaahhhaahh😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂😍😍🤣🤣🤣🤣🤣🥂🥂🥂🥂🥂
Tästä päivästä uusi isku tulee pian
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraavaksi siihen pentuun. Tuplasti takasin.
- Anonyymi
En pyytänyt tällaista. Olen omassa asunnossani. Mietin töiden hakemista. Hurraa sille. Prinsessa tippuu kuolevaisten maailmaan.
- Anonyymi
Jättikö se sinut ja jouduit muuttamaan omaan asuntoon naisen siiveltä elämästä? Nyt suututtaa kun pitää mennä töihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättikö se sinut ja jouduit muuttamaan omaan asuntoon naisen siiveltä elämästä? Nyt suututtaa kun pitää mennä töihin?
Ei vaan jätän mieheni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan jätän mieheni.
Opiskellut olen työttömänä. Nyt tarvitaan sivutöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan jätän mieheni.
Ahaa, olet itse se prinsessa?
- Anonyymi
No prinsessasta en tiedä ja kyllä kuolevaisten elämä on muutakin kuin Suomi24 kiusaa ja ihme juttuja.
- Anonyymi
Ota lääkkeet ennen sitä
- Anonyymi
Sitä suosittelen sinulle. Tulevat ajat, niin kuin sanoin. Joka asia laitetaan takaisin. Sinä päätät, koska jätät rauhaan. Tee päätätte. En minä. Lääkkeitä en itselle tarvitse, muiden iloksi en syö. Joten kipkop, ei muuta kun etsimään oikea vihollinen tai purnukkaa esiin. Laittavat kyllä pistoinakin. Psykoosi, skitsofrenia, vihan hallinta, apuja on monia. Teidät ohjataan vaan pois täältä. Ja kyllä, töitä riittää itsellä, kokoaikaista, sivuaikaista, vapaaehtoista, jne. Aina riittänyt. Kun hakee, ja hoitaa hommansa. Erilaista hommaa löytyy. Mutta on kovin noloa että pitää tänne laittaa syyttömille, itselle, lapsille, ja muille. Mitä voi tehdä, iskeä takaisin, ryhtyä teidän orjiksi, vai mitä? Miten saadaan loppumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä suosittelen sinulle. Tulevat ajat, niin kuin sanoin. Joka asia laitetaan takaisin. Sinä päätät, koska jätät rauhaan. Tee päätätte. En minä. Lääkkeitä en itselle tarvitse, muiden iloksi en syö. Joten kipkop, ei muuta kun etsimään oikea vihollinen tai purnukkaa esiin. Laittavat kyllä pistoinakin. Psykoosi, skitsofrenia, vihan hallinta, apuja on monia. Teidät ohjataan vaan pois täältä. Ja kyllä, töitä riittää itsellä, kokoaikaista, sivuaikaista, vapaaehtoista, jne. Aina riittänyt. Kun hakee, ja hoitaa hommansa. Erilaista hommaa löytyy. Mutta on kovin noloa että pitää tänne laittaa syyttömille, itselle, lapsille, ja muille. Mitä voi tehdä, iskeä takaisin, ryhtyä teidän orjiksi, vai mitä? Miten saadaan loppumaan?
Juuri pidin tänään yhdelle puhetta, että hänen työnsaantinsa ei ole minusta kiinni. Hänen riitansa ei ole minun vika, ei hänen hullut sukulaisensa, exä sä tai kaverinsa. Joten ei muuta kun jätätte rauhaan, tai sitten se isku tehdään. Meneekö jakeluun? Ihan sama kuka on vastassa, aina löytyy vahvempi. Kovin tyhmää on riidellä, mutta ei tule mitään tästä. Loppuuko vai laitetaanko rumaksi? Kiusaa voin minäkin tehdä. En kerro mitä. Ei mitään laitonta, ainakaan todistettavasti.
- Anonyymi
Taidat olla vähän ns urpå
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä12811148Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15610324- 268040
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1916555Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.535651- 735081
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1484400Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai254236Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas704067Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1333624