Kuka siellä asuu?! :D
Salinien kämppä
13
2355
Vastaukset
- KaleviS
Saku, silja, aleksi, hanna, maarit, jukka, "tsikilii" ja onhan näitä.
- ettei siinä asu ketään
Vois saada hyvät vuokratulot ja jos sen myis ni sittenkin.. minne ne kaikki siitä ees katos?
Nooh.. kämppä on tyhjillään ja eiköhän joku käsikirjottaja muista pian, että asia on niin ja raahaa siihen taas jonkun uuden perheen...
Jos vaikka Laura ja Aaro ja lapset muuttas siihen vähän isompaan (tosin lauran asuntoonkin on jostai ilmestyny lisähuoneita..) ja sit siihen pienempään muuttas vaik Ami ja Riku :D - kupre
ettei siinä asu ketään kirjoitti:
Vois saada hyvät vuokratulot ja jos sen myis ni sittenkin.. minne ne kaikki siitä ees katos?
Nooh.. kämppä on tyhjillään ja eiköhän joku käsikirjottaja muista pian, että asia on niin ja raahaa siihen taas jonkun uuden perheen...
Jos vaikka Laura ja Aaro ja lapset muuttas siihen vähän isompaan (tosin lauran asuntoonkin on jostai ilmestyny lisähuoneita..) ja sit siihen pienempään muuttas vaik Ami ja Riku :DJoo kieltämättä hassua että Lauran kämppään on tullut uusia huoneita. Sillon kun Sauli muutti sinne, niin sille ei ollut omaa huonetta. Sitten sillä yhtäkkiä olikin, ja nyt on oonallakin oma huone. Siis kaksi lisähuonetta tosta vain. Juujuu.
- mellu
kupre kirjoitti:
Joo kieltämättä hassua että Lauran kämppään on tullut uusia huoneita. Sillon kun Sauli muutti sinne, niin sille ei ollut omaa huonetta. Sitten sillä yhtäkkiä olikin, ja nyt on oonallakin oma huone. Siis kaksi lisähuonetta tosta vain. Juujuu.
Oonalla ole omaa huonetta vaan ne jakaa Saulin kanssa saman huoneen, vai olenko väärässä?
- Anonyymi
Ketä ne on??
- BTK
Salinit katosi kummasti kuin pieru saharaan...
Nykyjään siellä asuu Ruohosten perhe- Edvin
Ismo siellä asuu.
- BTK
Edvin kirjoitti:
Ismo siellä asuu.
Ismo asuu luomaseten kämpässä, Luomasia ei vaan näytetty paljon...
Kato tavallisissakin kerrostaloissa on usein asunnot samannäkösii...
Nyt taas Salineilla asuu Ruohoset niin ne ei juurikaan kuulu juoneen, ei koko talo sarjaan kuulu - ja koko
BTK kirjoitti:
Nyt taas Salineilla asuu Ruohoset niin ne ei juurikaan kuulu juoneen, ei koko talo sarjaan kuulu"talo" sijaitsee itseasiassa Konalan teollisuusalueella...
- Edvin
BTK kirjoitti:
Nyt taas Salineilla asuu Ruohoset niin ne ei juurikaan kuulu juoneen, ei koko talo sarjaan kuuluOli vaan samannäkönen asunto. Tuskin se siellä oikeesti asuu. Varmaan sama lavaste.
- ihme
BTK kirjoitti:
Nyt taas Salineilla asuu Ruohoset niin ne ei juurikaan kuulu juoneen, ei koko talo sarjaan kuuluketkä ihmeen ruohoset???
en oo ikinä kuullukaa..... - Anonyymi
Edvin kirjoitti:
Ismo siellä asuu.
Ismo on vaan paras, siis kaikkein paras!
- Anonyymi
Edvin kirjoitti:
Ismo siellä asuu.
höpsis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579