Moi. Olen kohta murrosiässä eli olen aika nuori. Ajattelin voiko emätintulehduksia olla minkä ikäisellä vain? Koska minulla haisee alapää. Mistä ruskea valkovuoto johtuu? Voiko bakteerivaginoosi olla nuorella? Ei niin teini-iässä? Haluan nopeita vastauksia. Koska olen huolissani:(
Emätintulehdukset
1
354
Vastaukset
- Anonyymi
Luulisin että ruskea valkovuoto on kuukautisten alkua. Alapää kyllä varmasti vähän haiskahtaa mutta ei ole niin vahva haju. Jos alapää kuitenkin haisee kalalle tai hyvin oudolle vahvalle hajulle, niin paras käydä lääkärillä. En ole varma tuosta bakteerivaginoosi (BV) asiasta koska silloin,kun kuukautiset ovat alkaneet luulisin että saa samanlaisia tulehduksia, kun vanhemmillakin naisilla. Sanoit että olet kohta murrosiässä. Eli olet hyvin nuori. En itsellään kauheasti tiedä, koska minäkin olen aika nuori. Täällä ei kuitenkaan tarvitse kysellä. Mene lääkäriin jos huolestuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1941566- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm96894- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85788- 119744
- 111723
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 19566