Emätintulehdukset

Moi. Olen kohta murrosiässä eli olen aika nuori. Ajattelin voiko emätintulehduksia olla minkä ikäisellä vain? Koska minulla haisee alapää. Mistä ruskea valkovuoto johtuu? Voiko bakteerivaginoosi olla nuorella? Ei niin teini-iässä? Haluan nopeita vastauksia. Koska olen huolissani:(
1358
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Luulisin että ruskea valkovuoto on kuukautisten alkua. Alapää kyllä varmasti vähän haiskahtaa mutta ei ole niin vahva haju. Jos alapää kuitenkin haisee kalalle tai hyvin oudolle vahvalle hajulle, niin paras käydä lääkärillä. En ole varma tuosta bakteerivaginoosi (BV) asiasta koska silloin,kun kuukautiset ovat alkaneet luulisin että saa samanlaisia tulehduksia, kun vanhemmillakin naisilla. Sanoit että olet kohta murrosiässä. Eli olet hyvin nuori. En itsellään kauheasti tiedä, koska minäkin olen aika nuori. Täällä ei kuitenkaan tarvitse kysellä. Mene lääkäriin jos huolestuttaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Moi. Olen kohta murrosiässä eli olen aika nuori. Ajattelin voiko emätintulehduksia olla minkä ikäisellä vain? Koska minulla haisee alapää. Mistä ruskea valkovuoto johtuu? Voiko bakteerivaginoosi olla nuorella? Ei niin teini-iässä? Haluan nopeita vastauksia. Koska olen huolissani:(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu