Mällit naamalle

Anonyymi

Haluaako poikaystävänne laueta naamallenne.

Oma poikaystäväni on halunnut laueta useamman kerran naamalleni ja suuhuni.

Onko normaalia

17

4440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko normaalia kysellä asiasta, tai syödä kermaista pastaa illalla....tai kävellä nopeasti?!? Haloo, jokaisella omat mieltymykset ja tavat, ei ole normaalia ja epänormaalia. Vain typeriä kysymyksiä

      • Anonyymi

        Siinäpä se tulikin, mutta aloitus taisi olla alunperinkin vain pelkkä provo..


    • Anonyymi

      Mä teen asian juuri toisinpäin.
      Mä pyydän kundeja, miehiä, äijiä tulemaan mun naamalle.
      Useat on onnesta soikeina kun jotkut pokiottajat ei halua.
      Eivät naamalle tai suuhun.
      Mä taas nautin bukkakesta.
      Ennätys on playa de inglesin dyyneillä. 17 liemet naamalle.

      • Anonyymi

        Missä pääsee lahjoittaan sulle lisää? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä pääsee lahjoittaan sulle lisää? :)

        Perjantaina 9.4
        US-video. 18-20.

        Kaikia palvellaan.
        Käsityöt, poskiotto, persettä tarjolla. Paljaalla.
        Makusi mukaan.
        Itse toivon finaalia naamalle.


      • Hei sinä
        ""Mä teen asian juuri toisinpäin. Mä pyydän kundeja, miehiä, äijiä tulemaan mun naamalle.""
        Nuo urheat 17, runkkasivatko he itse liemet sinun naamallesi. Vai runkkasitko tai imitkö sinä heiltä limet naamallesi?


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Hei sinä
        ""Mä teen asian juuri toisinpäin. Mä pyydän kundeja, miehiä, äijiä tulemaan mun naamalle.""
        Nuo urheat 17, runkkasivatko he itse liemet sinun naamallesi. Vai runkkasitko tai imitkö sinä heiltä limet naamallesi?

        Kaikkea edellä mainittua. Kaksi junttasi myös mun takavittuun.


    • On normaalia. En tykkää roiskia, mutta etenkin suuhun on oikein kiihottavaa päästä lataamaan. Mitä enemmän, sen parempi. Pidemmän tauon jälkeen ensin kovimmat paineet kitusiin ja sitten voi alkaa rauhassa hoitelemaan naista. Jos se on sulle ok, anna mennä, jos mies tykkää ja tykkäähän se.

      • Anonyymi

        Itsekäs mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsekäs mies

        Niinkö luulet?

        Mitä jos palvonkin maata naiseni jalkojen alla ja teen kaiken, ihan kaiken, mitä hän vaan haluaa, milloin vaan missä vaan ja niin kauan kun vaan hän haluaa ja toivoo. Halutessani jotain on myös palvelu samaa.

        Tämä on yhteispeliä. Tietenkkn on niitäkin, jotka vain vaatii, mutta ei Anna. En ole sellaien.


    • Se on meillä yksi ohjelma numero kesän mökkikauden avajaisissa.

      • Ihanaa


    • Anonyymi

      Jokainen päättää mihin suostuu. On asioita joita voi kokeilla ja ei.

      Itselle vastenmieliset asiat ja tavat on myös syy olla olematta ihmisen kanssa.

      Joku voi tykätä mutta ketään ei tarvitse miellyttää. Ehkä tämä ei ole asia jota pitää oppia tai josta oppii tykkämään.

    • Anonyymi

      Kyllä se hyvin yleistä parisuhdeseksissä on. Eli sen mukaan kun on yleistä, niin on normaalia (common=normal).
      Kyllä joskus kunnon pikapanon jälkeen nainen mielellään antaa lauetaa naamalleen ja suuhun ja nielee kaiken ja imee vielä kullin puhtaaksi. Tämän hän tekee omasta tahdostaa, enkä ole ikinä sellaista pyytänyt. Jos hän ei ole päässyt tunnelmaan, niin ei anna laueta kasvoilleen, mutta kylläkin ihan mihin vain muualle.

    • Anonyymi

      Mun mies nauttii kun laukeaa pilluuni ja sitten tuo kullin suuhuni. Haluaa että nuolen kullin puhtaaksi ja aika usein käykin niin että se ei löysene lainkaan vaan jatketaan uusi kierros

    • Anonyymi

      Oma poikaystäväni tykkää myös laueta kasvoilleni.
      Varmaan joittenkin pornosivujen vaikutuksesta viimeaikoina on innostunut tulemaan puserolleni.

      t. Riina

      • Anonyymi

        Eipä mitenkään ainutlaatuista. Kai sillä tosiaan on vaikutusta mitä pornosivuilta löytyy.
        Viimeaikoina poikakaverini on halunnut että lopuksi otan puseron pois ja joudun runkkaamaan rintaliiveilleni.

        t. Siru 22v


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe