Euroopassa laitetaan jo asfalttia rullalle. Ajatus vihermassan lisäämisestä Tampereellakin on ollut esillä. Missä olisivat parhaat alueet palauttaa luonto ja millaisia koti/kaupunginosa viherhankkeita Tampereella tulisi edistää? Mitä hyötyjä yhteiskunta ja ympäristö Tampereella saisi viihtyisämmän ja luonnonläheisemmän tavan tähden?
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000007901425.html
Asfalttia rullalle
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän nää rakentele ku jotain uros areenoita.
- Anonyymi
Jo olemassa olevat luonnontilaiset viheralueet täytetään betonirskennuksilla.
- Anonyymi
Betoni voidaan maalata vihreäksi niin saadaa win-win tilanne päästöjen suhteen.
- Anonyymi
Kadut yksisuuntaisiksi ja s-muotoon niin saadan viheraluetta ja nopeutta pudotettua.
Parkkihallit ja paikat ovat tarpeettomia keskustassa koska ratikalla ja polkupyörällä
pääsee ihan hyvin. - Anonyymi
Suomessa ei ole edes asfalttia siellä missä sitä pitäisi olla 🤣
- Anonyymi
Hämeenkatuhan on jo laitetu rullalle. Ei sinne autoilla ole menemistä.
- Anonyymi
Raitiotielle kannattaisi istuttaa puita. Ei se Porakaaan saasteeton ole. Yllyttää vain ihmisiä kuluttamaan.
Ilmankin on hyvin pärjätty. - Anonyymi
Ei tarvitsi rakentaa niin tiiviisti ja kuilumaisesti. Syntyy pirenilmastoja, joihin pienhiukkaset jäävät oyörimään pidempään.
Toisaalta jotkin kuilut saattavat olla varsinaisia tuulen sekoittajia, jolloin sateella kävelijän sateenvarjo kääntyilee välillä suppuun välillä yli mittansa auki vinksahdellen puolelta toiselle rinkoen varjon.- Anonyymi
Pienhiukkaset ovat varsinaisia tappoaineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772