Paluu normaaliin

Kesän tapahtumia ollaan viimeinkin avaamassa. Sisään pääsevät henkilöt joilla on rokotustodistus tai todistus sairastetusta koronasta. Tapauksesta riippuen negatiivinen testitulos saattaa riittää.
Baila, baila!!! 💃🏾🕺🏼

45

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata nuolaista ennenkuin tipahtaa.
      Heti, kun yhteiskuntaa avataan alkaa korona lisääntymään.

      • Anonyymi

        Kyllä se laantuu kun saadaan kaikki rokottettua jotka ei ole sairastaneet.


      • Anonyymi

        Ei se lisäänny kun sisälle ei päästetä kuin rokotettuja. Alusta alkaen on tiedetty, että lennoille ja vastaaviin ei ole mitään asiaa ilman rokotuspassia.


    • Anonyymi

      SIIRAKKIA VÄLIIN

      21:14 Tyhmän sisin
      on kuin särkynyt astia:
      ei hänessä pysy mikään tieto

      21:15 Jos ymmärtäväinen kuulee
      viisaan sanan,
      hän sitä ylistää ja siihen vielä lisää;
      jos hekumoitsija sen kuulee,
      ei se ole hänelle mieleen,
      ja hän heittää sen selkänsä taakse.

      21:16 Tyhmän juttelu on kuin taakka taipaleella,
      mutta ymmärtäväisen huulilta
      löydetään mieluinen puhe.

      21:17 Ymmärtäväisen suuta
      etsitään seurakuntakokouksessa,
      ja hänen sanojansa
      tutkistellaan sydämessä.

      • Anonyymi

        KAIKESSA ON IKUISUUS JA TOIVO

        24:9 Ennen ikiaikoja, alussa, hän minut loi,
        enkä minä milloinkaan lakkaa olemasta.

        24:10 Pyhässä majassa
        minä hänen edessänsä pappina palvelin,
        ja myös Siionissa minä sain pysyvän sijan.

        24:11 Rakastettuun kaupunkiin
        Hän samoin asetti minut
        rauhassa asumaan,
        Ja Jerusalemissa on minulla valta.

        24:12 Ja minä juurruin
        kunnioitettuun kansaan,
        Herran omaan perintöosaan,

        24:13 Minä ylenin korkeaksi
        kuin setri Libanonilla
        ja kuin kypressi Hermonin vuorilla.

        24:14 Minä ylenin korkeaksi
        kuin palmu Engeddissä
        ja kuin ruusupuut Jerikossa,
        kuin kaunis öljypuu kedolla.
        Ja minä ylenin korkeaksi kuin plataani.

        24:15 Minä levitin hyvää hajua
        niinkuin kaneli
        ja niinkuin sulotuoksuinen maustepuu,
        ja niinkuin valittu mirha
        minä levitin tuoksua,
        niinkuin galbane ja onyks ja stakte,
        ja niinkuin suitsukkeen savu
        ilmestysmajassa.

        24:16 Minä ojensin oksani kuin terebintti,
        ja minun oksani olivat ihanat oksat.

        24:17 Minä versoin kuin sorea viiniköynnös,
        ja minun kukistani tuli ihana ja runsas hedelmä.

        24:19 Tulkaa minun tyköni ,
        te jotka minua halajatte,
        ja nauttikaa kylliksenne minun antimiani.

        24:20 Ajatella minua on
        makeampaa kuin mehiläisen mesi.

        24:21 Jotka minua syövät,
        ne isoavat yhä lisää,
        ja jotka minua juovat,
        ne janoavat yhä lisää.

        24:22 Joka minua kuulee.,
        ei häpeään joudu;
        ja jotka minua harrastavat,
        eivät syntiä tee."

        24:23 Tämä kaikki on sanottu Jumalan,
        Korkeimman, liiton kirjasta
        laista, jonka Mooses sääti
        perinnöksi Jaakobin seurakunnille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAIKESSA ON IKUISUUS JA TOIVO

        24:9 Ennen ikiaikoja, alussa, hän minut loi,
        enkä minä milloinkaan lakkaa olemasta.

        24:10 Pyhässä majassa
        minä hänen edessänsä pappina palvelin,
        ja myös Siionissa minä sain pysyvän sijan.

        24:11 Rakastettuun kaupunkiin
        Hän samoin asetti minut
        rauhassa asumaan,
        Ja Jerusalemissa on minulla valta.

        24:12 Ja minä juurruin
        kunnioitettuun kansaan,
        Herran omaan perintöosaan,

        24:13 Minä ylenin korkeaksi
        kuin setri Libanonilla
        ja kuin kypressi Hermonin vuorilla.

        24:14 Minä ylenin korkeaksi
        kuin palmu Engeddissä
        ja kuin ruusupuut Jerikossa,
        kuin kaunis öljypuu kedolla.
        Ja minä ylenin korkeaksi kuin plataani.

        24:15 Minä levitin hyvää hajua
        niinkuin kaneli
        ja niinkuin sulotuoksuinen maustepuu,
        ja niinkuin valittu mirha
        minä levitin tuoksua,
        niinkuin galbane ja onyks ja stakte,
        ja niinkuin suitsukkeen savu
        ilmestysmajassa.

        24:16 Minä ojensin oksani kuin terebintti,
        ja minun oksani olivat ihanat oksat.

        24:17 Minä versoin kuin sorea viiniköynnös,
        ja minun kukistani tuli ihana ja runsas hedelmä.

        24:19 Tulkaa minun tyköni ,
        te jotka minua halajatte,
        ja nauttikaa kylliksenne minun antimiani.

        24:20 Ajatella minua on
        makeampaa kuin mehiläisen mesi.

        24:21 Jotka minua syövät,
        ne isoavat yhä lisää,
        ja jotka minua juovat,
        ne janoavat yhä lisää.

        24:22 Joka minua kuulee.,
        ei häpeään joudu;
        ja jotka minua harrastavat,
        eivät syntiä tee."

        24:23 Tämä kaikki on sanottu Jumalan,
        Korkeimman, liiton kirjasta
        laista, jonka Mooses sääti
        perinnöksi Jaakobin seurakunnille.

        Elämähän lähtee siemenestä sinapinsiemenestä, todellisuudessa tuo siemen on vielä pienempi, mutta ikuisuuksia kestävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAIKESSA ON IKUISUUS JA TOIVO

        24:9 Ennen ikiaikoja, alussa, hän minut loi,
        enkä minä milloinkaan lakkaa olemasta.

        24:10 Pyhässä majassa
        minä hänen edessänsä pappina palvelin,
        ja myös Siionissa minä sain pysyvän sijan.

        24:11 Rakastettuun kaupunkiin
        Hän samoin asetti minut
        rauhassa asumaan,
        Ja Jerusalemissa on minulla valta.

        24:12 Ja minä juurruin
        kunnioitettuun kansaan,
        Herran omaan perintöosaan,

        24:13 Minä ylenin korkeaksi
        kuin setri Libanonilla
        ja kuin kypressi Hermonin vuorilla.

        24:14 Minä ylenin korkeaksi
        kuin palmu Engeddissä
        ja kuin ruusupuut Jerikossa,
        kuin kaunis öljypuu kedolla.
        Ja minä ylenin korkeaksi kuin plataani.

        24:15 Minä levitin hyvää hajua
        niinkuin kaneli
        ja niinkuin sulotuoksuinen maustepuu,
        ja niinkuin valittu mirha
        minä levitin tuoksua,
        niinkuin galbane ja onyks ja stakte,
        ja niinkuin suitsukkeen savu
        ilmestysmajassa.

        24:16 Minä ojensin oksani kuin terebintti,
        ja minun oksani olivat ihanat oksat.

        24:17 Minä versoin kuin sorea viiniköynnös,
        ja minun kukistani tuli ihana ja runsas hedelmä.

        24:19 Tulkaa minun tyköni ,
        te jotka minua halajatte,
        ja nauttikaa kylliksenne minun antimiani.

        24:20 Ajatella minua on
        makeampaa kuin mehiläisen mesi.

        24:21 Jotka minua syövät,
        ne isoavat yhä lisää,
        ja jotka minua juovat,
        ne janoavat yhä lisää.

        24:22 Joka minua kuulee.,
        ei häpeään joudu;
        ja jotka minua harrastavat,
        eivät syntiä tee."

        24:23 Tämä kaikki on sanottu Jumalan,
        Korkeimman, liiton kirjasta
        laista, jonka Mooses sääti
        perinnöksi Jaakobin seurakunnille.

        Paluuta normaaliin ei tule. Ihmiset muuttavat maaseudulle harvaan asutuille alueille, joissa pandemia pysyy kohtuullisesti kurissa, joudumme elämään aivan uudenlaisisda olosuhteissa. Suomi köyhtyy huomaamattamme, emme enää pysty olemaan koko maalman sosiaalitoimisto, rikokset vähenevät, maahanmuitto loppuu, ilmasto paranee. Eli on tästä viruksesta jotain hyötyäkin. Luoja on pannut sormensa peliin.
        Vihreät menettävät kannatuksensa kun kansa huomaa niiden turhuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paluuta normaaliin ei tule. Ihmiset muuttavat maaseudulle harvaan asutuille alueille, joissa pandemia pysyy kohtuullisesti kurissa, joudumme elämään aivan uudenlaisisda olosuhteissa. Suomi köyhtyy huomaamattamme, emme enää pysty olemaan koko maalman sosiaalitoimisto, rikokset vähenevät, maahanmuitto loppuu, ilmasto paranee. Eli on tästä viruksesta jotain hyötyäkin. Luoja on pannut sormensa peliin.
        Vihreät menettävät kannatuksensa kun kansa huomaa niiden turhuuden.

        Justiisa näin tämä näkemys vain pitäisi saaha leviämään, tuossa on suomalaiselle totuus ja elämä tulevaisuus


    • Anonyymi

      Helppo nakki väärentää todistus kuin todistus. Ja mistä pieraistaan satoja tarkastajia?

      • Anonyymi

        Voi olla että on helppo väärentää, mutta on pomminvarmaa, että joku käräyttää! 😈


    • Anonyymi

      älä unta nää ,,,mitään todistuksia ei tartte ,,mennään mihin huvittaa koska vaan ..

      • Anonyymi

        SIIRAKKI MEINAA Kuolema ja sen välttämättömyys

        41:1 Oi kuolema, kuinka katkeralla mielellä
        sinua muistaakaan ihminen,
        joka elää rauhassa
        omaisuuksiensa keskellä,
        mies, joka on huolista vapaa
        ja jolla kaikki menestyy
        ja joka vielä kykenee nauttimaan ruuista!
        42:2 Oi kuolema, ihana on
        sinun välttämättömyytesi ihmiselle,
        joka on tarvitsevainen ja voimaton,
        ja ylen vanha
        ja kaikkinaisten huolten alainen,
        luottamuksensa ja kärsivällisyytensä menettänyt!

        41:3 Kuoleman välttämättömyyttä
        älä pelkää,
        muista edelläsi eläneitä ja jälkeesi tulevia.

        41:4 Tämän välttämättömyyden
        Herra on asettanut kaikelle lihalle,
        ja minkätähden sinä torjuisit pois,
        mitä Korkein on hyväksi nähnyt?
        Olipa kymmenen vuotta
        tai sata tai tuhat -
        ei tuonelassa kysytä elämän pituutta.

        Jumalattoman jättämä perintö häviää TÄSTÄ VOIPI KATELLA LISÄÄ TERÄVYYTTÄ


    • Anonyymi

      Toivottavasti tuo viimeinen, eli että negatiivisella testillä pääsisi sisään. Siitä syntyisi valtavaa takkuamista kun tarkistetaan asiakirjan aikaleimaa. Asiakas on voinut tullessaan käydä kaljaostoksilla ja saanut tartunnan.
      Julkisen puolen todistuksia ei ainakaan saa hyväksyä tällaisiin biletarkoituksiin vaadittua todistusta. Maksakoon itse omat lystinsä!

    • Anonyymi

      Kaikki kiinni! 2022 saakka.

    • Anonyymi

      Uutisissa kertoivat rokotuspassin tulevan pankkikorttiin. Hyvä niin, mutta kai sen voi jotenkin muutenkin todistaa? Itse en luottaisi kotona tulostettuihin papereihin. Niitä olisi aivan liian helppo väärentää.
      Toisaalta melkein kaikilla on pankkikortti, niin ongelma on marginaalinen. Vahvalla tunnustautumisella pankkitunnuksilla pitää päästä paikkaan kuin paikkaan, jos rokotus on kerran otettuna.

      • Anonyymi

        Mikä teitä vaivaa. ? Kaikki ajatte diktaruuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teitä vaivaa. ? Kaikki ajatte diktaruuria.

        Vituttaako se noin ankarasti kun me rokotetut pääsemme lennoille ja festareille sitten kun niitä aletaan järjestämään ja sinä pysyt kotona?


    • Anonyymi

      Tanskassa jokaisella pitää olla sähköinen henkilökortti ja siihen on helppo laittaa tälläiset tiedot. Suomessakin tulee olemaan sama pakko, ilman henkkareita ei saa liikkua.

    • Matkoissa kannattaa suosia Espanjaa. Se saa 140 miljardia EU-tukea ja pääsee kohta laittamaan paikkoja priimakuntoon tukipaketin ensimmäisellä puoliskolla. Muista matkaa valitessasi, että joukossa on sinunkin rahojasi, joten niistä kannattaa iloita. 😁
      https://yle.fi/uutiset/3-11885556

      • Anonyymi

        Painu sä vaikka espanjan taa ja pysy siälä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt on järjestetty ensimmäiset bileet joihin on päässyt tietenkin vain koronapassilla, negatiivisella testituloksella tai rokotustodistuksella.
      Tällä mennään nyt uutisten mukaan vuosi.

      Jos joku ei aio ottaa rokotusta, saa varautua maksamaan testeistä ison summan. Tämän lisäksi hän voi vielä saada koronan. Virus kun ei tiedä onko se rokotetun vai rokottamattoman iholla. Kannattanee siis pysyä kotona vielä ainakin vuosi.
      Sanovat kyllä että korona on tullut jäädäkseen, joten rokottamaton saa sen aika varmasti jossain kohtaa.

      Niin tai näin, vain passilla bileisiin tai ylipäätään minnekään!

      • Anonyymi

        THL mainitsee, että rokotus ei estä saamasta tartuntaa ja se ei myöskään estä tartuttamasta muita. Ainut hyöty saman laitoksen antaman tiedon mukaan on, että rokotus saattaa, huom. saattaa lieventää oireita ja sitä myöden vähentää sairaalahoidon tarvetta. Eli todellisuudessa THLn mukaan rokotteesta ei ole paskan hyötyä jos halutaan tuosta viruksesta eroon. Mutta ettehän te sitä maski-, rokote- yms. kiimoisanne tajua...


    • Anonyymi

      Ei se rokotus teitä millään tavalla suojaa, täyttä kusetusta

    • Anonyymi

      Tämä ei ole viimeinen tuomio, mutta todennäköisesti toiseksi viimeinen. Ihan samalla lailla joudut oman käytöksesi takia suljetuksi paratiisista ulkopuolelle.

    • Anonyymi

      Saako mennä festarille jos on rokotus todistus

      • Johan nyt toki! Mitä muuta ne voisi vaatia? Maskia, mutta se on muutenkin aina kaikilla mukana.


    • Anonyymi

      Nyt se on virallista, rokotetut saavat matkustaa, rokotetut pääsevät festareille, rokotetut... 💉 🩸 🦠

    • Anonyymi

      Vähän liian myöhään tulee koronapassit.
      EU:n koronatodistus otetaan Suomessa käyttöön portaittain kahdessa eri vaiheessa, sosiaali- ja terveysministeriöstä (STM) kerrotaan.

      STT:n tietojen mukaan todistuksen rokotuksesta voisi saada heti heinäkuun alussa.

    • Anonyymi

      Ei, kaikille festivaaleille, pitää olla IKL:n hyväksymä passi. Pelkona on jos IKL:n passia kantamatoon pääsis vuoteilemaan. Sosialisti voisi tartuttaa ajatusta vapaasta elämästä. Ja hyi, jos kommunisti, vie koko Simpsiön.
      Nyt passit kunniaan!

    • Anonyymi

      Älä unta nää normaaliin paluusta! Puolet kansasta on rokottamatta ja uusi kaikkein tarttuvin D-variantti juurtui juuri Lapualle, joten ei mitään joukkokokouksia, jos meinataan säilyä hengissä!

      • Kyllä meidän on jollain aikataululla päästävä palaamaan normaaliin. Nyt hallitus aikoo viimeinkin ottaa käsittelyyn koronapassin ja 12-vuotiaiden rokotukset. "Onneksi saimme juuri 200 000 lisäannosta, joilla voimme tätä asiaa hoitaa". Jotenkin noin Marin kommentoi tänään.

        Koronapassilla estetään rokotettujen ja rokottamattomien suurimuotoinen kohtaaminen.

        Hallituksen on kiirehdittävä päätöksien tekoa, koska viimeaikaiset uutiset koronan aiheuttamista aivovaurioista ja nousevista nuorempien ikäluokkien tartuntamääristä ovat erittäin huolestuttavia.

        70%:n laumasuojan turvaan on turha tuudittautua. Rokotustavoitteeksi täytyy asettaa mieluummin sata, eli jokainen jolla ei ole estettä rokotukselle, on myös rokotettava.


      • Anonyymi
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Kyllä meidän on jollain aikataululla päästävä palaamaan normaaliin. Nyt hallitus aikoo viimeinkin ottaa käsittelyyn koronapassin ja 12-vuotiaiden rokotukset. "Onneksi saimme juuri 200 000 lisäannosta, joilla voimme tätä asiaa hoitaa". Jotenkin noin Marin kommentoi tänään.

        Koronapassilla estetään rokotettujen ja rokottamattomien suurimuotoinen kohtaaminen.

        Hallituksen on kiirehdittävä päätöksien tekoa, koska viimeaikaiset uutiset koronan aiheuttamista aivovaurioista ja nousevista nuorempien ikäluokkien tartuntamääristä ovat erittäin huolestuttavia.

        70%:n laumasuojan turvaan on turha tuudittautua. Rokotustavoitteeksi täytyy asettaa mieluummin sata, eli jokainen jolla ei ole estettä rokotukselle, on myös rokotettava.

        Koronapassia alettiin valmistelemaan, mutta taitaa kestää kauan ennen kuin se on käytössä.
        Toisaalta edelleenkin iso osa on rokottamatta toiseen kertaan, joten siinä mielessä sillä ei olekaan kiire.
        Toivottavasti se on kuitenkin käytössä ennen lokakuuta, kuten on kaavailtu. En halua mennä minnekään missä on paljon rokottamattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronapassia alettiin valmistelemaan, mutta taitaa kestää kauan ennen kuin se on käytössä.
        Toisaalta edelleenkin iso osa on rokottamatta toiseen kertaan, joten siinä mielessä sillä ei olekaan kiire.
        Toivottavasti se on kuitenkin käytössä ennen lokakuuta, kuten on kaavailtu. En halua mennä minnekään missä on paljon rokottamattomia.

        vaan ilmeisesti menet jalka edellä hautaan ? ei se koronapiikki mitään limsaa ole ,,,haittavaikutukset näkyvät jo sinussa,,onko tuntemus millainen ,heikottaako ?


      • Anonyymi
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Kyllä meidän on jollain aikataululla päästävä palaamaan normaaliin. Nyt hallitus aikoo viimeinkin ottaa käsittelyyn koronapassin ja 12-vuotiaiden rokotukset. "Onneksi saimme juuri 200 000 lisäannosta, joilla voimme tätä asiaa hoitaa". Jotenkin noin Marin kommentoi tänään.

        Koronapassilla estetään rokotettujen ja rokottamattomien suurimuotoinen kohtaaminen.

        Hallituksen on kiirehdittävä päätöksien tekoa, koska viimeaikaiset uutiset koronan aiheuttamista aivovaurioista ja nousevista nuorempien ikäluokkien tartuntamääristä ovat erittäin huolestuttavia.

        70%:n laumasuojan turvaan on turha tuudittautua. Rokotustavoitteeksi täytyy asettaa mieluummin sata, eli jokainen jolla ei ole estettä rokotukselle, on myös rokotettava.

        sä se vellihousu jaksat kitistä turhasta ja vouhottaa koronasta,,et taida oikein tietää mistä on kysymys


      • Anonyymi

        normi flunssa ,,oireet suurimmalla osalla minimaalisia,,montako kuollutta tunsit ?


      • Anonyymi

        Kohta vuosi tuostakin ja tilanne pahenee päivä päivältä. Yli puolet koronaan kuolleista on kolmelta viimeiseltä kuukaudelta. Kuolleisuus kasvaa siis räjähdysmäisesti. Viikonlopun aikana Lapualla oli yli sataviisikymmentä tutkittua sairastapausta ja varmasti moninkertainen määrä jotka sairastavat kotonaan. Kuolema vaanii nyt joka ainoan kulman takana!


    • Anonyymi

      Mahtavaa kun saa rokotettuna, mutta passittomana, jäädä pois oikein luvan kanssa kaikesta höpöhöpöstä. Toiset vouhottavat passinsa perään uskoen, että se olisi ratkaisu ongelmaan. Kukaanko ei ole tärinöissään miettinyt toista vaihtoehtoa seurauksista? Se passi voi ollakkin se viimeinen naula esim. yrittäjän arkkuun, koska loppuviimein asiakasmäärät saattavatkin sen takia laskea. Passihuumassa vain oletetaan, että kansa alkaisi ryntäilemään todistustensa kanssa sinne sun tänne kuluttamaan muka vastuullisesti ja turvallisesti.

      • Anonyymi

        Hä? Nyt ei asiakkaita ole ollut ollenkaan. Rokotuksen on luvannut ottaa n. 80% kansasta ja se loppu 20% tuskin on mitään suurkuluttajia, vaan elämämkoululaisia jotka kapinoivat yhteiskuntaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hä? Nyt ei asiakkaita ole ollut ollenkaan. Rokotuksen on luvannut ottaa n. 80% kansasta ja se loppu 20% tuskin on mitään suurkuluttajia, vaan elämämkoululaisia jotka kapinoivat yhteiskuntaa vastaan.

        No sitten baarit yms. olisivat saaneet olla kokoajan auki heille, jotka niiden palveluja olisivat uskaltaneet käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hä? Nyt ei asiakkaita ole ollut ollenkaan. Rokotuksen on luvannut ottaa n. 80% kansasta ja se loppu 20% tuskin on mitään suurkuluttajia, vaan elämämkoululaisia jotka kapinoivat yhteiskuntaa vastaan.

        vai oliko se luku 50-60 ,,,mistä vessasta tuon 80 huitaasit ? HÄ ??


    • Anonyymi

      Lapualla viisasta porukkaa mennään heti kaikkiin aukaistuihin bileisiin räkä poskella ilman maskeja, mikä tulos 50 karanteeniin ja monessa paikassa altistumisia 👿 tämän viikon lopun bilettämisien jälkeen joudutaan laittamaan kovat rajoitukset koska järki ei asu pään sisällä.

      • Anonyymi

        normi kausiflunssaan kuole 2 kertaa ihmisiä enemmän,,,,ei rajoitteita,elämä jatkuu,,,vouhotusta vähemmälle!


    • Anonyymi

      Eipäs palatakaan normaaliin, kun ei ole koronapassi vielä käytössä. Pannaan tiukat kokoontumisrajoitukset, vaikka täysin rokotettuja olisi jo niin paljon että paikkoja voisi aivan hyvin pitää auki. Nyt ei pääse kukaan minnekään, kun kokoontumisrajat on niin pienet, ettei kannata pitää auki tai jos onkin auki, niin ei mahdu.

    • Anonyymi

      Bailabaila!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe