Poraajalle kyytiä

Anonyymi

Täällä yksi traumakasa kirjoittelee jatkuvasti porasta - eli ratikasta - hölynpölyä ja pötyä. Kannattaisi liitttyä yksiin turkkilaisen maajussin kanssa, joka julistaa, että haluaa seksiä 5-6 kertaa päivässä. Olisi siinä kirjoittajalle vähän muutakin puuhaa kuin trollailla tällä palstalla.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinkö vähän Turkkilaiset harrastaa seksiä. 6-kertaa käy hyvästä veryttelystä. Sitten voi alkaa p.........n.

• Anonyymi

Vähän törkeää kun ei saa sanoa asioita suoraan 😆

• Anonyymi

Kuinka se maajussi ehtii tehdä töitä jos pitää koko ajan sekstailla?

• Anonyymi

elukoita "hoitelee" duunikseen menee kato siinä samassa huvikin..

• Anonyymi

Maajussille pora? Joo, jos noi kiskot vedettäs Ylöjärven keskustaan saakka, niin pääsis naapurinkin maajussit vihronkin kunnolla poraamaan.

• Anonyymi

Sillonhan se jää sisään jos harrastaa 5-kertaa seksiä?

• Anonyymi

Ei kukaan muu poraa ja parku kuin se yksi aloittaja. Muut sekstailevat ja ovat onnellisia.

• Anonyymi

Olen edelleen sitä mieltä, että mustanmakkaran värinen monorail olisi nostanut Tampereen maailman kartalle.

• Anonyymi

Kartalla ollaan oltu jo Kustaa III:n ajoista.

• Anonyymi

Monorail on vieläkin vaihtoehto mutta ei heikkohermoisille jotka ei halua keskustella asiasta mutta notkuu langoilla.
      Musta makkara on kuninkaallinen väri ja sopii hyvin Poran väriksi puolukkahillon kanssa.

• Anonyymi

Ei kukaan kaipaa mitään monorailia.

• Anonyymi

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000007712027.html

Tuo johtuu siitä että sielä on puutteellisesti toimivat valot, välähtävät kolme kertaa liian nopeaa ja autoilija ei välttämättä ehdi edes huomaamaan koko vilkkuvaloa ennenkuin raitiovaunu on kohdalla ja sitten kolahtaa. Olen koettanut pistää asiasta palauteväylän kautta palautetta, mutta Tampereen kaupunki jättää sen kokonaan julkaisematta. Ilmeisesti yhtäkään Tampereen kaupungin pormestareista tai virkamiehistä ei ole halukas noudattamaan virkamiehiä koskevaa lakia. Puomit tuonne pitäisi laittaa, varoituskellot ja punaisena palava valo kun raitovaunu lähestyy.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1909
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      277
      1733
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1540
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1425
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1028
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      997
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      958
    9. 67
      934
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      931
    Aihe