Kiusaallaanko ateistit eivät käänny krsitinuskoon?

Anonyymi

Ymmärrättekö te ateistit ollenkaan kunka surulliselle se tuntuu, kun te ette tee parannusta ja kääntymystä? Ajatelkaapa kuinka moni sukulaisennekin tulisi iloiseksi kun ryhtyisitte uskomaan.

Ajatelkaa joskus muitakin älkääkä aina vain itseänne!

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😅😅😅😅😅😅trollitrulli. Saatana on saapunut helsinkiin, muksnaan kaksi käskykoiraa. Jeesus ja Jumala

    • Anonyymi

      << Ymmärrättekö te ateistit ollenkaan kunka surulliselle se tuntuu, kun te ette tee parannusta ja kääntymystä? Ajatelkaapa kuinka moni sukulaisennekin tulisi iloiseksi kun ryhtyisitte uskomaan. >>

      Mutta mietipäs, miten moni tulisi iloiseksi, jopa nauravaiseksi, jos alkaisit uskoa joulupukkiin. Miksi siis et antaisi tuota ilon aihetta muille ja ryhdyt nyt uskomaan joulupukkiin.

      Vai olisiko niin, ettet pysty uskomaan kun kyseessä on satuolento ?

      Niinpä.

      Juuri siksi minäkään en pysty alkamaan uskoa jumalaasi. En vaikka Sinä kuinka lujasti uskoisit satuolentoosi.

      • Anonyymi

        Olen minä uskonutkin joulupukkiin eikä se tuntunut ollenkaan pahalle. Joulupukkikin käski minun olla kiltisti ja olin myös. Jeesuskin haluaa minun olevan kiltti ja olen myös. Minusta on kiva olla kiltti, enkä halua polttaa kannabista, koska siitä voi saada harhoja ja uskoa olemattomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä uskonutkin joulupukkiin eikä se tuntunut ollenkaan pahalle. Joulupukkikin käski minun olla kiltisti ja olin myös. Jeesuskin haluaa minun olevan kiltti ja olen myös. Minusta on kiva olla kiltti, enkä halua polttaa kannabista, koska siitä voi saada harhoja ja uskoa olemattomiin.

        << Olen minä uskonutkin joulupukkiin eikä se tuntunut ollenkaan pahalle. >>

        Olet uskonut vaikka nyt tiedät (melkoisen varmaksi), että joulupukki on satuolento ?

        Miten tämä eroaa jumalasta ? Ai niin, ehkä sen verran, ettet ole vielä tajunnut, että sekin on satuolento.

        << Joulupukkikin käski minun olla kiltisti ja olin myös. Jeesuskin haluaa minun olevan kiltti ja olen myös. >>

        Heh, olisitko tuhma poika, jos satuolento ei käskisi olla kiltisti ?

        << enkä halua polttaa kannabista, koska siitä voi saada harhoja ja uskoa olemattomiin. >>

        Ei se satuolentoihin uskominen mitään kannabista tarvitse: ethän silloinkaan polttanut kun uskoit joulupukkiin - etkä nyt kun uskot siihen toiseen satuolentoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä uskonutkin joulupukkiin eikä se tuntunut ollenkaan pahalle. Joulupukkikin käski minun olla kiltisti ja olin myös. Jeesuskin haluaa minun olevan kiltti ja olen myös. Minusta on kiva olla kiltti, enkä halua polttaa kannabista, koska siitä voi saada harhoja ja uskoa olemattomiin.

        Miksi uskovat ovat naiiveja ja lapsellisia ihmisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uskovat ovat naiiveja ja lapsellisia ihmisiä?

        Ateismi ei ole vuosien saatossa muuttunut. Jumalaan rinnastetaan ja verrataan edelleen joulupukkiin. Siis>>Bakteerit maalasivat MonaLisan ja saunatonttu rakensi Space X:n.
        Kuvitteellisesti eletään rinnakkaistodellisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi ei ole vuosien saatossa muuttunut. Jumalaan rinnastetaan ja verrataan edelleen joulupukkiin. Siis>>Bakteerit maalasivat MonaLisan ja saunatonttu rakensi Space X:n.
        Kuvitteellisesti eletään rinnakkaistodellisuudessa.

        ^^^Siis kaikki tuo Luterilaisuuden uskossa. lisään edelliseenil


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uskovat ovat naiiveja ja lapsellisia ihmisiä?

        Lastenkaltaisten on Jumalan valtakunta, sanoo Raamattu. Sielultaan hyvien ja yksinkertaisten ihmisten on Jumalan valtakunta.

        Eikö heidänkin tule saada palkintonsa, ilman heitä maailmaamme ei olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi ei ole vuosien saatossa muuttunut. Jumalaan rinnastetaan ja verrataan edelleen joulupukkiin. Siis>>Bakteerit maalasivat MonaLisan ja saunatonttu rakensi Space X:n.
        Kuvitteellisesti eletään rinnakkaistodellisuudessa.

        kaikki ateistin uskomuksen vastaiset tiedot hylätään.. ne ovat aina valhetta. tervettä menoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi ei ole vuosien saatossa muuttunut. Jumalaan rinnastetaan ja verrataan edelleen joulupukkiin. Siis>>Bakteerit maalasivat MonaLisan ja saunatonttu rakensi Space X:n.
        Kuvitteellisesti eletään rinnakkaistodellisuudessa.

        << Ateismi ei ole vuosien saatossa muuttunut. Jumalaan rinnastetaan ja verrataan edelleen joulupukkiin. >>

        Tai oikeammin tilanne jumalien suhteen ei ole muuttunut: vieläkään yhdestäkään jumalasta ei ole yhtään sen enempää todisteita kuin vaikkapa saunatontusta. Siksi ne ovat vieläkin vertailukelpoisia: molemmat ovat vain kansantaruissa olevia satuhahmoja. Se ei, katsos, mutta tilannetta, satutko uskomaan jompaan kumpaan tai molempiin.

        << Siis>>Bakteerit maalasivat MonaLisan ja saunatonttu rakensi Space X:n. >>

        Nyt menee sekoiluksi taas. Eiköhän sentään Mona Lisan maalaajasta ole todisteet - samoin kuin Space X:n rakentajista. Vai kuvitteletko, että Jeessus oli sitä nikkaroimassa ?

        << Kuvitteellisesti eletään rinnakkaistodellisuudessa. >>

        No, tule sieltä rinnakkaistodellisuuden harhamaailmastasi pois. Sillä siitä pääset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi ei ole vuosien saatossa muuttunut. Jumalaan rinnastetaan ja verrataan edelleen joulupukkiin. Siis>>Bakteerit maalasivat MonaLisan ja saunatonttu rakensi Space X:n.
        Kuvitteellisesti eletään rinnakkaistodellisuudessa.

        Miksi mielikuvitusolennon vertaaminen toiseen mielikuvitusolentoon edes pitäisi jotenkin muuttua. Kaikki keksityt mielikuvitusolennot ovat täsmälleen samalla viivalla, täysin riippumatta siitä millaisia ominaisuuksia niille satuhahmoille kuvittelee. Kuvitteellisesti eletään todellisuuden ulkopuolella, omassa mielikuvitustodellisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lastenkaltaisten on Jumalan valtakunta, sanoo Raamattu. Sielultaan hyvien ja yksinkertaisten ihmisten on Jumalan valtakunta.

        Eikö heidänkin tule saada palkintonsa, ilman heitä maailmaamme ei olisi?

        Miksi heidän pitäisi saada palkinto? Eikös raamatussakin sanota, että kun kasvoin, hylkäsin sen, mikä on lapsen ja kasvoin mieheksi tai jotakin siihen suuntaan. Ilman uskoviakin maailma pyörii ihan hyvin. Uskovathan pitävät kiinni kaikesta vanhasta kun 2000 vuotta vanhasta uskonnostaan.


      • Anonyymi

        Kyllä me ymmärrämme.


    • Anonyymi

      Ryhdyn muslimiksi heti huomenna.

    • Anonyymi

      Kunhan et usko olevasi hani ,TeuvoSuni
      kas kun tätä ei saa sanoa ääneen täälllä

      t. avaaja

    • Anonyymi

      No, mä ajattelen....
      mmm, joo, ei yksikään sukulainen

    • Anonyymi

      Avaaja lisää: "Teistit älkää mainostako omaa jumalaanne
      vaan sallikaa uskomisen/uskon vapaus muille."

      Lopettakaa netissä kääntynyt ja hien noselijat menkää välillä ulos
      tai punttisalille. Tai syömään lähiravintolaan
      älkää välittäkö pikkuateisteista ja koronanperkeleestä kun molempaahankaan
      Raamattu EI kiellä olevan olemassa / teille sanavaltaa olevan

      Amen

    • Anonyymi

      Ymmärrättekö te teistit ollenkaan kunka surulliselle se tuntuu, kun te ette tee parannusta ja lopeta valehtelua? Ajatelkaapa kuinka moni sukulaisennekin tulisi iloiseksi kun jättäisitte nuo houreet.

      Ajatelkaa joskus muitakin älkääkä aina vain itseänne!

    • Anonyymi

      Yksikään ystävistäni ei usko minkäänlaisen jumalan olemassaoloon. Muutama entinen ystävä uskoo.
      Ymmärrättekö te teistit, että olette surkea vähemmistö suomalaisista? Olisiko aika siirtyä enemmistön puolelle, ateistiksi?

    • Anonyymi

      skeptiset ovat aina negatiivisia jopa pilkkaavia. vasen aivopuoliko hallitsee-maskuliinisuus. vision puoli on oikealla. ne pitäisi saada tasapainoon

      • Anonyymi

        Unohda se, mitä sinulle tuputetaan. Ota itse selvää siitä, miten maailma toimii. Ota omat aivosi käyttöön. Maailmankaikkeus on ihmeellinen, aloitat tutustumisen sitten atomeista tai galaksijoukoista.
        Uskallatko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohda se, mitä sinulle tuputetaan. Ota itse selvää siitä, miten maailma toimii. Ota omat aivosi käyttöön. Maailmankaikkeus on ihmeellinen, aloitat tutustumisen sitten atomeista tai galaksijoukoista.
        Uskallatko?

        Herraan luottava ei pelkää mitään. Alkuräjähdysteoriakin on kristityn, katolilaisen jesuiitan kehittämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohda se, mitä sinulle tuputetaan. Ota itse selvää siitä, miten maailma toimii. Ota omat aivosi käyttöön. Maailmankaikkeus on ihmeellinen, aloitat tutustumisen sitten atomeista tai galaksijoukoista.
        Uskallatko?

        << Unohda se, mitä sinulle tuputetaan. Ota itse selvää siitä, miten maailma toimii. Ota omat aivosi käyttöön. Maailmankaikkeus on ihmeellinen, aloitat tutustumisen sitten atomeista tai galaksijoukoista. >>

        Ehkäpä se omien aivojen sulkutila lähtee liikkeelle juuri tuollaisesta typerehtimisestä. Kuvittelet, ettei tieteellinen tieto ole ollenkaan lähelläkään oikeaa. Jokaisen pitäisi mukamas keksiä oma sönkötys, miten maailma muka toimisi - ihan kuin tieteessä ei pystyttäisi asiaa selvittämään (ainakin luotettavammin kuin jonkun yksittäisen ihmisen epäloogiset sepitelmät).

        Mutta mutta, lähdetäänpäs vaikka niistä atomeista. Miten itse selvää ottamalla voisi edes teoreettisella tasolla saada selville, miten atomit toimivat ? Eihän yksittäisillä ihmisillä ole atomien tutkimiseksi tarvittavia laitteistoja - eikä yksittäinen ihminen osaa ihan noin vaan esim. laskemalla todistaa joitain lainalaisuuksia (tyhjältä pöydältä lähtien), joita atomeista havaitaan kokeellisessa työssä. Kuitenkin tieteentekijöillä on noiden selville saamiseksi kulunut aikaa aika helvetin monta tutkimustyövuotta eksperimentaatioineen päivineen. Luuletko todella, että joku amatööri saisi ilman eksperimentaatiota ja laskutaitoa (ja ilman tietoa asioista, joita tähän mennessä on saatu selville) saisi jotenkin oikeamman kuvan atomin toiminnasta kuin koko tieteellinen yhteisö on saanut miljoonien tutkimustyövuosien aikana ?

        Jep, tuollaisen kuvitteleminen ei sitten takuulla ole mitään "omien aivojen käyttöön ottamista" vaan terveen järjen hylkäämistä.

        Otit toiseksi esimerkiksi galaksit. Osaatko siis tehdä itse paremmat päätelmät niiden toiminnasta ilman spektroskooppisesti eroteltua havaintodataa ja esim. ratalaskuja ? Eikö tuollaisen uskotteleminen itsellesi ole aivan silkkaa idiotismia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herraan luottava ei pelkää mitään. Alkuräjähdysteoriakin on kristityn, katolilaisen jesuiitan kehittämä.

        << Alkuräjähdysteoriakin on kristityn, katolilaisen jesuiitan kehittämä. >>

        Niin no, voidaanko alkuräjähdysteorialle sinänsä edes nimetä keksijää. Kuitenkin perusteet sille tulee jo Einsteinin suhteellisuusteoriasta. Mutta mutta, eiköhän jokainen tuossa tieteellisen tiedon kehityksen polulla ollut ole ollut myös tieteentekijä - vaikka olisikin ollut vaikka sitten jesuiitta. Sehän ei kuitenkaan muuta sitä, mitä luonnosta havaitaan ja mitä siitä rationaalisesti päätellään.

        Keskityt tekijään etkä itse asiaan.

        << Herraan luottava ei pelkää mitään. >>

        Paitsi ainakin sitä, että koko "herra" onkin pelkkä mielikuvitusolento. Siksi "herraan luottavat" ovat niin innokkaita kieltämään tieteellisen tiedon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        << Unohda se, mitä sinulle tuputetaan. Ota itse selvää siitä, miten maailma toimii. Ota omat aivosi käyttöön. Maailmankaikkeus on ihmeellinen, aloitat tutustumisen sitten atomeista tai galaksijoukoista. >>

        Ehkäpä se omien aivojen sulkutila lähtee liikkeelle juuri tuollaisesta typerehtimisestä. Kuvittelet, ettei tieteellinen tieto ole ollenkaan lähelläkään oikeaa. Jokaisen pitäisi mukamas keksiä oma sönkötys, miten maailma muka toimisi - ihan kuin tieteessä ei pystyttäisi asiaa selvittämään (ainakin luotettavammin kuin jonkun yksittäisen ihmisen epäloogiset sepitelmät).

        Mutta mutta, lähdetäänpäs vaikka niistä atomeista. Miten itse selvää ottamalla voisi edes teoreettisella tasolla saada selville, miten atomit toimivat ? Eihän yksittäisillä ihmisillä ole atomien tutkimiseksi tarvittavia laitteistoja - eikä yksittäinen ihminen osaa ihan noin vaan esim. laskemalla todistaa joitain lainalaisuuksia (tyhjältä pöydältä lähtien), joita atomeista havaitaan kokeellisessa työssä. Kuitenkin tieteentekijöillä on noiden selville saamiseksi kulunut aikaa aika helvetin monta tutkimustyövuotta eksperimentaatioineen päivineen. Luuletko todella, että joku amatööri saisi ilman eksperimentaatiota ja laskutaitoa (ja ilman tietoa asioista, joita tähän mennessä on saatu selville) saisi jotenkin oikeamman kuvan atomin toiminnasta kuin koko tieteellinen yhteisö on saanut miljoonien tutkimustyövuosien aikana ?

        Jep, tuollaisen kuvitteleminen ei sitten takuulla ole mitään "omien aivojen käyttöön ottamista" vaan terveen järjen hylkäämistä.

        Otit toiseksi esimerkiksi galaksit. Osaatko siis tehdä itse paremmat päätelmät niiden toiminnasta ilman spektroskooppisesti eroteltua havaintodataa ja esim. ratalaskuja ? Eikö tuollaisen uskotteleminen itsellesi ole aivan silkkaa idiotismia ?

        Kehoitin opiskelemaan maailmankaikkeutta. Opiskelemaan, sen sijaan että Jumala teki.
        Hassua, että kaltaisesi mitätön runkkari aina hakee sen vastakkaisen mielipiteen, vaikka sitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehoitin opiskelemaan maailmankaikkeutta. Opiskelemaan, sen sijaan että Jumala teki.
        Hassua, että kaltaisesi mitätön runkkari aina hakee sen vastakkaisen mielipiteen, vaikka sitä ei ole.

        << Kehoitin opiskelemaan maailmankaikkeutta. Opiskelemaan, sen sijaan että Jumala teki. >>

        Jos tarkoitat sellaista, mikset sitten kirjoita niin ?

        << Hassua, että kaltaisesi mitätön runkkari >>

        Mistäköhän tietäisit minun mitättömyyteni tason tai vaikka runkkaamiseni. Niin, kirjoituksesi perustuu omiin kuvitelmiisi. Uskomuksiin. Juuri niistä pitäisi pyrkiä eroon eikä esiintyä tuollaisena hölmönä, joka ei oikein tiedä, mitä kirjoittaa ja mihin.


    • Anonyymi

      Pahoja yrittäjiksi vaikuttavat olevan. Vallankin himo on yhtä sikiönpäästäjien kanssa, joten siinäkin on ateisti palkkansa ansainnut sielunsa vahingoksi. Voi voi voi

    • Anonyymi

      Otahan kiltitsti lääkkeesi. Kyllä se helpottaa.

    • Anonyymi

      Mikäs mittari suku on ? Enhän ole islamilainen jolle suku määrää kaiken .

    • Anonyymi

      Miksi vaihtaisin vapauttavan ateismin ahdistavaan uskontoon?

      • Anonyymi

        Kahta en vaihda: ateismia ja ateismia.


    • Anonyymi

      Kuinka helposti aloittaja voisi alkaa taas uskomaan Joulupukkiin? Sellaiseen johon uskoit kun olit jauhesammuttimen kokoinen.

      Ateismin hieno puoli on se, että ei tarvitse pakottaa itseään uskomaan typeriin asioihin vaan näkee maailman sellaisena kuin se on.

      • Anonyymi

        Kuka haluaa nähdä maailman sellaisena kuin se on? Hirveää masokismia nähdä kaikki evoluutio, köyhyys, sairaus, voimattomuus, kerta toisensa jälkeen toistuvat typeryydet, sodat, vanheneminen, vammaisuudet, onnettomuudet...

        Ettekö te ateistit koskaan kaipaa mitään hyvää ja iloista elämäänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka haluaa nähdä maailman sellaisena kuin se on? Hirveää masokismia nähdä kaikki evoluutio, köyhyys, sairaus, voimattomuus, kerta toisensa jälkeen toistuvat typeryydet, sodat, vanheneminen, vammaisuudet, onnettomuudet...

        Ettekö te ateistit koskaan kaipaa mitään hyvää ja iloista elämäänne?

        Minulla on elämässäni suunnattomasti hyviä ja iloisia asioita, joista ilomielin nautin päivittän. Se että sinä näet maailman vain tuollaisena kertoo vain sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka haluaa nähdä maailman sellaisena kuin se on? Hirveää masokismia nähdä kaikki evoluutio, köyhyys, sairaus, voimattomuus, kerta toisensa jälkeen toistuvat typeryydet, sodat, vanheneminen, vammaisuudet, onnettomuudet...

        Ettekö te ateistit koskaan kaipaa mitään hyvää ja iloista elämäänne?

        Todellinen maailma ei ole sellainen, millainen sinä haluat sen olevan. Eihän kukaan voi olla niin tyhmä, että kuvittelee niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka haluaa nähdä maailman sellaisena kuin se on? Hirveää masokismia nähdä kaikki evoluutio, köyhyys, sairaus, voimattomuus, kerta toisensa jälkeen toistuvat typeryydet, sodat, vanheneminen, vammaisuudet, onnettomuudet...

        Ettekö te ateistit koskaan kaipaa mitään hyvää ja iloista elämäänne?

        << Kuka haluaa nähdä maailman sellaisena kuin se on? Hirveää masokismia nähdä kaikki evoluutio, köyhyys, sairaus, voimattomuus, kerta toisensa jälkeen toistuvat typeryydet, sodat, vanheneminen, vammaisuudet, onnettomuudet. >>

        Valitettavasti se paha ei katoa mihinkään vaikka kuinka haluaisit katsella maailmaa sellaisena kuin se ei ole. Faktat vaan pysyy vaikka uskottelisit itsellesi mitä tahansa.

        << Ettekö te ateistit koskaan kaipaa mitään hyvää ja iloista elämäänne? >>

        Totta kai. Ja tietenkin hyvää ja iloa on paljon ainakin minun elämässäni. Eiköhän ne ateistit ole tyypillisesti tyytyväisempiä omaan elämäänsä kuin uskovat.

        Jo se fakta jää niin monesti tajuamatta, että maailmassa on enemmän hyvinvointia kuin koskaan ennen (no, ehkä korona-aikaan tähän on voinut tulla pieni notkahdus). Ei tämä maailma niin synkältä näytä, jos ei halua keskittyä siihen, mitkä kaikki asiat on pielessä.


    • Anonyymi

      Aloitukselle.
      Eihän ateisti liity takaisin kristinuskoon, koska on eronnut siitä sen epätieteellisen sisällön vuoksi. Ateisti myös erottaa eronsa mukana lapsetkin uskonnon jäsenyydestä.
      Lapset saavat aikuisena itse päättää uskovatko humpuukisatuihin vai ei.

      Oikeampi kysymys on, miksi ihmiset maksavat uskontojärjestöille jäsenmaksua vaikka tietävät sen perusajatusten olevan hölynpölyä.

    • Anonyymi

      "Kiusaallaanko ateistit eivät käänny krsitinuskoon?"

      krsitinusko :O Mihin siinä uskotaan?
      Naulataanko siinäkin ukkoja hauskasti krsitiin?

    • Anonyymi

      Suurin osa kirkkokansastahan on ateisteisteja juuri yhteisöpaineen vuoksi.

      • Anonyymi

        Eipä näy kirkossa olevan ketään nykyään pappi puhuu yksin

        saisikohan niistä tehtyä esim. parkkihalleja tai paskahuusseja
        siis kirkoista, ei papeista

        t. avaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näy kirkossa olevan ketään nykyään pappi puhuu yksin

        saisikohan niistä tehtyä esim. parkkihalleja tai paskahuusseja
        siis kirkoista, ei papeista

        t. avaaja

        Jumala siis jo etukäteen valmisti oman Kirkkonsa eli evankelisöuterilaisen valmiiksi tulevaa koettelemuksta varten niin, että kirkko saattoi toimia esikuvana muille koronarajoitusten toteuttamisessa.

        Paatuneelle ateistille tuokaan ei tietysti kelpaa todisteeksi. Vaikuttaa, että ateisteilla on joku ennakkoasenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala siis jo etukäteen valmisti oman Kirkkonsa eli evankelisöuterilaisen valmiiksi tulevaa koettelemuksta varten niin, että kirkko saattoi toimia esikuvana muille koronarajoitusten toteuttamisessa.

        Paatuneelle ateistille tuokaan ei tietysti kelpaa todisteeksi. Vaikuttaa, että ateisteilla on joku ennakkoasenne.

        Jumala valmisti ihan vain hyväntahdon eleenä koronaviruksen.
        Jumala tappaa talossa ja puutarhassa. Jumala on myrkky.
        Sellaista hihhulit kauppaavat ihan piruuttaan.


    • Anonyymi

      Krsitiin en usko, mutta Kirstiin kyllä. Kirstillä on hyvä beba.

    • Anonyymi

      Luterilaisia on maailmassa paljon vähemmän, kuin homoseksuaaleja. Kumpaankaan moiseen vähemmistöön en halua kuulua.
      Eroa sinäkin kirkosta.

    • Anonyymi

      Paras usko ateisteille olisi Bahai -usko, mutta se on niin korkeaa uskonnollisuutta, että se muuttuu eläväksi uskoksi, missä kaikki uskonnot ovat yhtä Jumalan alla. T.S Bahai ihmiset ovat läpikäyneet kaikki uskonnot ja päätyneet uskontojen yhteisiin ja merkittäviin todistuksiin Jumalasta. Tästä ateismi on kaikkein kauimpana, mutta samalla se voisi olla kaikkein lähimpänä kun sisäinen kello alkaa herättämään

      • Anonyymi

        Kuolema korjaa sinutkin. Ei pal herätyskellot auta.


    • Miten vaikea se on ymmärtää ettei tämä ole mikään tahdonalainen asia? Kun ei voi noin vain ruveta uskomaan sellaiseen jota ei itse pidä uskottavana. Vai pystyisitkö itse nyt vain päättämään että rupeat uskomaan Joulupukkiin vaikka tiedät ettei sellaista ole olemassa? Sitäpaitsi omat ainakin vanhempani varmaan repisivät minut kappaleiksi siitä hyvästä jos sortuisin moiseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe