KOKOOMUKSEN mielestä käyttöön pitäisi saada myös rokotepassi, jonka avulla voitaisiin mahdollistaa e

Anonyymi

KOKOOMUKSEN mielestä käyttöön pitäisi saada myös rokotepassi, jonka avulla voitaisiin mahdollistaa esimerkiksi museoissa ja kirjastoissa vierailu rokotetuille.


Mitä niillä passwila twhdään kun ei rokotukis ole saatu

Ensin rokotukset sitten passit ja ravintolana

Hallo urpot

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauhee kiire saada ravun t olat auki

      Ravin y olathan ne koronalinkoja o n.

    • Anonyymi

      Rokotettu voi myös tartuttaa toisia ihmisiä. Hän voi kantaa virusta mukanaan.
      Rokotus estää vain sairastumisen tai vakavan sairastumisen. Tai rokotus ei ole edes tuottanut immuniteettia. Lisäksi on ihmisiä, jotka eivät voi ottaa rokotusta.
      Siinä ne vaihtoehdot ovat.
      Niin, mikä hyöty olisi siitä rokotepassista? Baarit auki?

      • Anonyymi

        Keneen se rokotettu virusta kantava tartuttaa sen viruksen jos tilaisuudessa on vain rokotettuja osallistujia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneen se rokotettu virusta kantava tartuttaa sen viruksen jos tilaisuudessa on vain rokotettuja osallistujia?

        Siksi helsinkläiset vaativat rokotteita helsinkiläisten asiantuntijoiden johdolla itselleen, että saavat mennä vapaasti rientoihinsa. Muut suomalaiset joutavat odottamaan. Rokotepassi on oikeasti eriarvoistava ja syrijivä, jos sitä aletaan käyttää kirjastoihin, museoihin, konsertteihin ja, mikä joillekin kauhistus, ravintoloihin ja urheilutapahtumiin pääsemiseen ehtona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneen se rokotettu virusta kantava tartuttaa sen viruksen jos tilaisuudessa on vain rokotettuja osallistujia?

        Se tartuttaa viruksen tilaisuudessa toiseen rokotettuun, joka tartuttaa sen bussissa, perheessä tai työpaikalla olevaan rokottamattomaan ihmiseen. Jos virus tarttuu rokotettuun voi se tilaisuudessa tarttua muihinkin rokotettuihin ja heistä edelleen rokottamattomiin. Oireita saavat sitten ne rokottamattomat. Ja taas korona levisi rokotuspassista huolimatta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi helsinkläiset vaativat rokotteita helsinkiläisten asiantuntijoiden johdolla itselleen, että saavat mennä vapaasti rientoihinsa. Muut suomalaiset joutavat odottamaan. Rokotepassi on oikeasti eriarvoistava ja syrijivä, jos sitä aletaan käyttää kirjastoihin, museoihin, konsertteihin ja, mikä joillekin kauhistus, ravintoloihin ja urheilutapahtumiin pääsemiseen ehtona.

        Helsinkiläiset pääsivät hiihtolomalla Lappiin. Muulle Suomelle kehoitus ja vaatimus pysyä kotiseudulla.
        Siellä eletään minä, minä maailmassa. Mikään ei ole yhtä tärkeää kuin minä ja minun oikeuteni. Velvollisuuksista viis veisataan.


    • Anonyymi

      Kokkareille Sputnik rokote niin pysyy lätty kiinni.

    • Anonyymi

      Opettele kirjoittamaan.

    • Anonyymi

      1. Kuka hyötyy eniten covid-19 rokotus bisneksestä rahallisesti = Bill Gates
      2. Kuka on suurin WHO:n yksityinen rahoittaja = Bill Gates
      3. Kuka istuu WHO:n SAGE- ryhmässä = Hanna Nohynek
      4. Kuka intohimoisesti ajaa Suomessa covid-19 rokotus agendaa = Hanna Nohynek

      Tämän on vain yksi esimerkki THL:n sidonnaisuuksista rokote teollisuuden kanssa. On paljon muitakin, seuratkaa rahaa niin totuus kaiken tämän järjettömyyden taustalla alkaa selviämään.

      Normaalissa oikeusvaltio yhteiskunnassa poliisi jo tutkisi näitä jääviys ja sidonnaisuus kytköksiä.

    • Anonyymi

      Eihän rokotepassi tai varsinkaan rokotteiden suuntaanminen esin Helsinkiin auta mitään Helsinkiläisiä muuten kuin voisivat sitten kaupungin sisällä liikkua vapaamminb ei muualle maata ollenkaan koska jos aluetta ei olisi rokotettu ei rokotttu saisi matkustaa sinne tietenkään kun levittää tautia silti. Siksi ensin tehtävä liikkumisrajoitus pykälät kuntoon ja suljettava alueita ja sitten voisi kohdentaa rokotteet sinne missä eniten ja kaikki kuntarajat kiinni kunnes on kaikki rokotettu.

    • Anonyymi

      Onko se Rokotus passi kuinka arvokas?
      Voiko sen helposti väärentää ja käydä sillä kauppaa? Voiko se meren ylityksesdä kadota aaltoihin? Passeja ja muita todistuksia on Välimeressä varmaan hirveät määrät roskaamassa.
      Aattelin vaan kun suomen passi on menettänyt merkityksensä.
      Sitä jaetaan täysin holtittomasti kenelle tahansa joka älyää pyytää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe