Käykö ihmisen etunimi koiralle?

Anonyymi

Minä vierastan ajatusta, että lemmikkieläimelle anetaan sama etunimi kuin on käytössä ihmisillä. Mitä mieltä sinä olet, mikä seuraavista sopisi koiralle:

Aisha, Ali, Bulbul, Butras, Dibi, Easau, Fatima, Firman, Gul, Hassan, Hinaa, Imaam, Jahan, Jihad?

Minusta ei mikään noista.

49

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muhammed olisi hyvä koiran nimi! 🤣

      • Anonyymi

        Älä vaan helekkarissa semmosta, etkö tiedä minkä riivattujen kurkuleikkaajien häslingin se on saanu aikaan, ja pahenee vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vaan helekkarissa semmosta, etkö tiedä minkä riivattujen kurkuleikkaajien häslingin se on saanu aikaan, ja pahenee vaan.

        Jos Muhammad variaatioineen on yleisin nimi raiskaajilla, niin haluaisiko sitä kukaan edes antaa koiralleen? Vaikka raiskaahan ne koiratkin...


      • Anonyymi

        Musta puskaraiskaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vaan helekkarissa semmosta, etkö tiedä minkä riivattujen kurkuleikkaajien häslingin se on saanu aikaan, ja pahenee vaan.

        Meillä oli 10 vuotta sitten sekarotuinen rescue koira jolle annettiin nimeksi islam.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli 10 vuotta sitten sekarotuinen rescue koira jolle annettiin nimeksi islam.

        En tiedä sitä mutta minun miehelleni kävisi oikeasti etunimeksi Sika. Hänen etunimensä on Mikko . On ihan oikeasti Suomessa eikä Malorcalla kun matkarahat tuli juotua ennen aikojaan.


    • Anonyymi

      Ano ei sovi koiralle. Koiraa hävettäisi.

      • Anonyymi

        Entäs Pekka ?
        Saisiko syytteen eläinsuojelurikoksesta ?


    • Anonyymi

      Miksei kävis? Ja eks monilla rotukoirilla varsinkin o paljon upeemmat nimet kuin ihmisillä? :P
      Ton yhen tutun koiran rekisterinimi oli vallan Wilhelm! :P Ja monia muitakin aatelisen kuulosia nimiä oon kuullu. Hmmmm ... mitenhän menis läpi koiralle joku jo olemassaoleva nimi, kuten ”Kaarle XVI Kustaa”? :D

    • Anonyymi

      Marin, tse tse! Täällä on luu, tule hakemaan Marin!

    • Anonyymi

      Mummoni kauhisteli, kun sukulaispojan nimi oli Sami : "Se on koiran nimi."

    • Anonyymi

      Koirat ovat aitoja, uskollisia ja rakastavia. Ei niille siksi pitäisikään antaa ihmisten nimiä.

      • Anonyymi

        Ei ainakaan pressanvaalikampanjan aikana saa häpäistä koiraa antamalla sille nimeksi "Pekka"


    • Anonyymi

      Meillä on sekarotuinen hurtta ja kutsumme sitä Vanhaseksi.....vänkää vai mitä?

      • Anonyymi

        .. tykkääkö lymyillä lautakasoissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .. tykkääkö lymyillä lautakasoissa?

        Tykkää ja könkkääkin kuin ihminen...


    • Anonyymi

      Minä annoin koiralleni nimeksi Valontuoja, kun se osasi iltaisin hämärän tullen sytyttää valot, enkä opettanu sitä sille. Keksi se muutakin hämmästyttävää.

      • Anonyymi

        Mä törmäsin kerran Youtubissa sellaseen bordellikollieen joka osas tuoda isännälleen jääkaapista KALJAN! :P Sellai olis hyödyllinen? :D


    • Anonyymi

      Tiedän koiria millä on ihmisen nimi, kuten Anu, Simo
      Ihan hyvin sopii.

    • Anonyymi

      Koiran nimi Marin toinen Maria

    • Anonyymi

      Koiran nimiä ovat Jussi, Raimo, Ville.

      • Anonyymi

        Sanna ja Tytti myös


    • Anonyymi

      Jaa, minä 5 vuotiaana ihmettelin, miten eräällä pojalla oli hevosen nimi, Timo??? (meillä oli sen niminen hevonen).
      Jotenkin hauskin koiran nimi mihin olen törmännyt, oli Pentti, kutsumanimeltään Pena.

    • Anonyymi

      Minulla on kaksi mäyräkoiraa, joiden nimet ovat Rin Tin Tin ja Karjala. Karjala kun joskus lähtee vapaana menemään, niin huudan sille. Karjala takaisin!

    • Anonyymi

      Minä nimesin kaikki 10 sikaani Itämaisilla nimillä Ahmetista alkaen .

    • Anonyymi

      Joku on voinut antaa aloittajankin nimen koiralleen...

      • Anonyymi

        Juu, ei ole mitenkään harvinainen etunimi minulla ikäluokassani, että voi olla. En kuitenkaan ole törmännyt koirakaimaani. En eriyisesti harmittele.


    • Anonyymi

      Joku antaa koiralleen nimen ihmiseltä, mistä ei pidä ja halveksii sitä.

    • Anonyymi

      Yhdellä Vasemmistonaisella on koira, minkä nimi on raimo
      eli sama kuin minulla.
      Vasemmistofeministi käskee: raimo, tänne tse tse !

    • Anonyymi

      Voi näitä pienipäisten ongelmia.

    • Anonyymi

      Mites toistepäin, koiran nimi ihmiselle? Wuffe hei, kuis haukkuu?

    • Anonyymi

      Koiralle Peni ja kissalle joku muu nimi (jota se ei tottele kumminkaan). Eiköhän noilla pärjää.

    • Anonyymi

      Itellä on dobberi jonka nimi on Debbie

    • Anonyymi

      Minipossu on Ahmed, ahmatti ahmetti.

    • Anonyymi

      Ihmisen etunimi sopii koiralle.

    • Anonyymi

      Voihan sitä antaa ihmisen nimen. Lemmikki on hyvin rakas tapaus.
      Martti.

    • Anonyymi

      Omien koirien nimet Ahmed ja Mohammed

      • Anonyymi

        Toivottavasti koirat eivät kärsi nimistään.


    • Anonyymi

      Koiralle sopii ihmisen nimi hyvin.

    • Anonyymi

      Fatiman nimi sopii hyvin naaraspuoliselle mustalle koiralle.

    • Anonyymi

      Just itsekin ajatteln että Fatima sopii hyvin. Tytti Fatima voisi olla yhden nimi, toinen vaikka Jutta aisha.
      Poikakoirat ehdottomasti Mohammed, Ahmed tai jopa Allahiini.

    • Anonyymi

      Veljelläni oli NATSI-niminen seefferi.

    • Anonyymi

      Meillä on 2 koiraa, Allahu ja Akbar. Kissamme nimi on Mekka.

    • Anonyymi

      hyvä hyvä

    • Anonyymi

      Karjala on hyvä koiran nimi. Kun se lähtee menemään niin sille voi hutaa. Karjala takaisin!!

    • Anonyymi

      Li, Jutta, Sanna....siinä hyviä nimiä eläimille, mutta ei koiralle. Jollekin torakalle tai kenties, ehkä käärmeelle.
      Jutta kyllä taitaa olla aika yleinen lehmän nimi.
      Mutta kyllä se nimi silti pilkkaisi niitäkin. Olisi suoranaista herjausta mutta kun ne eivät sitä ymmärtäisi.

    • Anonyymi

      Vassu voisi antaa koiralleen nimeksi Älykääpiö.
      Tse tse älykääpiö, tänne!
      Se olisi samalla harjoitusta vaalikampanjaan jossa vassu houkuttelee äänestäjiä.

      • Anonyymi

        Persu voisi nyt antaa vaalien lähestyessä koirallensa nimeksi koulutodistuksessaan eniten olevan numeron Vitonen.


    • Anonyymi

      Mulla on Mohammed niminen kesysika ja se on todella cool elukka.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe