Exit strategia

Anonyymi

Siellä sitä fundeerataan täysillä mahtavine armeijoineen.

Mitä rokotepasseja ja muuta väsäilevätkään.

Nyt kuitenkin juttu on niin, että jos halutaan nopeasti normaaliin, siihen löytyy keinot.
1. rajat kiinni, kaikkialla.
2.Huhtikuussa valmistaudutaan, täytetään ruokavarastot, hamstrataan, sovitaan loma-ajat ja välttämättömät työt ja valmistaudutaan tähän lyhyeen eristykseen.
3. toukokuussa tukahdutetaan korona, siitä tulee lepo-kuu, jokainen on karanteenissa / lomalla.
Toukokuussa levätään, eristäydytään, olemme karanteenissa ja harjoittelemme näin tulevia vastaavia koitoksia varten ja virus ei pääse leviämään, sillä ei kokoonnuta minnekään.
4.Kesäkuussa palaamme normaaliin, virus ei ole levinnyt.

Vain siellä missä on virusta siellä sitä on eikä se leviä.

Tällainen suuri koko kansaa koskeva harjoitus ja valmistautuminen olisi tarpeen.
Ja parempi olla muutenkin sisätiloissa jo valmiina, kun olkiluoto3 ladataan ja koe startataan.

5

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmisillä, yrityksillä, kunnilla ym. olisi tämä kuu aikaa valmistautua koko maan laajuiseen karanteenikuukauteen.

    • Anonyymi

      Perheet voisivat olla kuukauden yhdessä ja harrastaa omiaan.
      Voi käydä ostamassa valmiiksi maalia, tapettia, paneelia tms. ja kuukausi aikaa pienelle remontille.
      Voi ostaa siemeniä ja multaa ja vaikka uudistaa puutarhan tai muuten vain istuttaa kasveja ruukkuihin.
      Voi opetella kokkaamaan kaikkea uutta, leipomaan leipää ym.
      Voi pelailla, kirjoitella, katsella elokuvia, mennä retkelle vaeltelemaan ym.

      Saattaa tulla jopa uusia ideoita ja innovaatioita kun ihmisillä on aikaa niille.

    • Anonyymi

      Mikä parasta, tähän ei tarvita hallitusta ja lakeja, vain sana kiertämään ja paikallista sopimista kaikkien kesken.
      Yhteinen sopimus ihmisten kesken, ennalta sovittu ja riittävä aika varautua, niin kaikki on nopeasti ohi.

      On meillä jo earth day ja muita päiviä, nyt olisi vuorossa karanteeni kuukausi ja koko maan laajuinen harjoitus valmistautua ja toimia tilanteen edellyttämällä tavalla ja olla valmiina myös tulevaisuudessa vastaavissa tilanteissa.

      • Anonyymi

        Nuo rajat vaan jäisi ongelmaksi, kun ulkomailta ilmeisesti tulee niitä viruksia lisää kokoajan vieläkin.
        Ne pitäisi saada kontrolliin, että oli karanteenit ja testaaminen ylittäjille.
        Tästä veneestä taitaa puuttua pohjatulppa edelleen..


    • Anonyymi

      Kansalla on strategia siinä missä hallituksella on tragedia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe