Exit strategia

Anonyymi

Siellä sitä fundeerataan täysillä mahtavine armeijoineen.

Mitä rokotepasseja ja muuta väsäilevätkään.

Nyt kuitenkin juttu on niin, että jos halutaan nopeasti normaaliin, siihen löytyy keinot.
1. rajat kiinni, kaikkialla.
2.Huhtikuussa valmistaudutaan, täytetään ruokavarastot, hamstrataan, sovitaan loma-ajat ja välttämättömät työt ja valmistaudutaan tähän lyhyeen eristykseen.
3. toukokuussa tukahdutetaan korona, siitä tulee lepo-kuu, jokainen on karanteenissa / lomalla.
Toukokuussa levätään, eristäydytään, olemme karanteenissa ja harjoittelemme näin tulevia vastaavia koitoksia varten ja virus ei pääse leviämään, sillä ei kokoonnuta minnekään.
4.Kesäkuussa palaamme normaaliin, virus ei ole levinnyt.

Vain siellä missä on virusta siellä sitä on eikä se leviä.

Tällainen suuri koko kansaa koskeva harjoitus ja valmistautuminen olisi tarpeen.
Ja parempi olla muutenkin sisätiloissa jo valmiina, kun olkiluoto3 ladataan ja koe startataan.

5

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmisillä, yrityksillä, kunnilla ym. olisi tämä kuu aikaa valmistautua koko maan laajuiseen karanteenikuukauteen.

    • Anonyymi

      Perheet voisivat olla kuukauden yhdessä ja harrastaa omiaan.
      Voi käydä ostamassa valmiiksi maalia, tapettia, paneelia tms. ja kuukausi aikaa pienelle remontille.
      Voi ostaa siemeniä ja multaa ja vaikka uudistaa puutarhan tai muuten vain istuttaa kasveja ruukkuihin.
      Voi opetella kokkaamaan kaikkea uutta, leipomaan leipää ym.
      Voi pelailla, kirjoitella, katsella elokuvia, mennä retkelle vaeltelemaan ym.

      Saattaa tulla jopa uusia ideoita ja innovaatioita kun ihmisillä on aikaa niille.

    • Anonyymi

      Mikä parasta, tähän ei tarvita hallitusta ja lakeja, vain sana kiertämään ja paikallista sopimista kaikkien kesken.
      Yhteinen sopimus ihmisten kesken, ennalta sovittu ja riittävä aika varautua, niin kaikki on nopeasti ohi.

      On meillä jo earth day ja muita päiviä, nyt olisi vuorossa karanteeni kuukausi ja koko maan laajuinen harjoitus valmistautua ja toimia tilanteen edellyttämällä tavalla ja olla valmiina myös tulevaisuudessa vastaavissa tilanteissa.

      • Anonyymi

        Nuo rajat vaan jäisi ongelmaksi, kun ulkomailta ilmeisesti tulee niitä viruksia lisää kokoajan vieläkin.
        Ne pitäisi saada kontrolliin, että oli karanteenit ja testaaminen ylittäjille.
        Tästä veneestä taitaa puuttua pohjatulppa edelleen..


    • Anonyymi

      Kansalla on strategia siinä missä hallituksella on tragedia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe