Kokoomus ajaa rokotepasseja kaikille.

Eihän tämä toki mitään salaliittoa ole vaan raakaa faktaa.
Eräs heidän edustajistaan puheessaan eduskunnassa perusteli tätä sillä että koiriltakin vaaditaan rokotepasseja. Hän siis vertasi näppärästi kansalaisiamme eläimiin.
Tuollaisen sian jotkut ovat äänestäneet itseään edustamaan...:-)

Eliittimme märkä toiveuni rokotepassi toki on. Sillä saadaan erotettua pässit lampaista.
Tässä tulikin jo mainittua koira, sika, pässi ja lammas.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Noissa karsinoissa ne onkin hyvä pitää määkimässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noissa karsinoissa ne onkin hyvä pitää määkimässä.

        Te ette taida olla kauhea älykkäitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te ette taida olla kauhea älykkäitä?

        Sanoin tuosta rokotepassista( yhteiskunta-avain) jo viime vuoden puolella. Silloin ilkuttiin foliohatuksi, entäs nyt?


    • Suomi pyrkii ensimmäisenä maana maailmassa ottamaan rokotepassit käyttöön jo 5/21.
      Meille kerrotaan että se olisi jo Tanskassa käytössä mikä on vale.

      Maailman eliitti suunnitteli passia jo 2017 eli ennen kuin koronahuijausta edes päästettiin liikkeelle. Lähdettä tälle väitteelle en nyt tähän hätään löytänyt mutta kyllä se tuolla syövereissä on.

      • Anonyymi

        "Maailman eliitti suunnitteli passia jo 2017 ..."

        Jos et tiedä niin passit ovat olleet olemassa jo kauan.

        "koronahuijausta"

        Ja mistä huijauksesta puhut? Vai oletko jo näin pihalla todellisuudesta että et näe mitä täällä tapahtuu?


      • Anonyymi

        On.
        Se ei ole ihan täysipäinen.


      • Anonyymi

        Amerikan Ihmevallat jo julisti ettei tuollainen tule siellä koskaan käyttöön.

        Australia, jossa on tällä hetkellä yksi maailman tiukimmista rajasuluista, avaa rajansa rajoittamattomasti naapurimaalle Uudelle Seelannille, jossa sielläkin on tiukka rajasulku.

        Matkustus ilman karanteeneja maiden välillä ei vaadi rokotepassia, tai todistetta mistään rokotteesta, sitä onko rokotettu ei edes kysytä.

        Mainittakoon että kummassakin on tällä hetkellä ainoastaan pieni osa kansasta rokotettuna; ja sen ottaminen on vapaaehtoista.

        Sinä et toki saa matkustaa vielä kumpaankaan pitkään aikaan, emme halua tautisia.


    • Anonyymi

      Me alamaiset saamme valtiolta ilmaisen älykännykän koronapassin verukkeella. Sitten sillä kännykällä valtio pääsee vakoilemaan meidän jokaista liiketta kuten Kiinassa on jo tapahtunut. Ovela salajuoni tämä koronavirus.

      • Anonyymi

        Jollei oo älykännyä niin etpäs pääse Kanarialle pölhö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollei oo älykännyä niin etpäs pääse Kanarialle pölhö.

        Minä olen ollut eläkkeellä jo 15 vee ja mulla on vieläkin käytössä pari ikivanhaa Nokiaa.
        Akut kestävät viikon koska tytär ei soita kuin 2 x kuussa. Tarkastaa että vieläkö hengitän että pääsisi ryöstämään pesää.

        Ei tuohon Nokiapuhelimeen mitään rokotepassia saa. En tosin sellaista piikkiä otakkaan.
        Työntäkööt mölöt ne piikit omiin perseisiinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ollut eläkkeellä jo 15 vee ja mulla on vieläkin käytössä pari ikivanhaa Nokiaa.
        Akut kestävät viikon koska tytär ei soita kuin 2 x kuussa. Tarkastaa että vieläkö hengitän että pääsisi ryöstämään pesää.

        Ei tuohon Nokiapuhelimeen mitään rokotepassia saa. En tosin sellaista piikkiä otakkaan.
        Työntäkööt mölöt ne piikit omiin perseisiinsä.

        Mitäs helvettiä, vieläks Suomessa on 2G verkko olemassa?

        Täältä se vetäistiin alas pari vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Ajatelkaa, että näitä ehdottelevat henkilöt suunnittelevat Sotea, sosiaaliturvan uudistamista eli Sotua ja sosiaaliturvatunnuksen muuttamista. Petteri Orpo on siis puolueensa puheenjohtajana sitä mieltä että lääkeannos, jota korona-rokote on, on ehtona kansalaisen oikeuksille liikkua tai saada yhteiskunnan tuottamia palveuja. Vuosien kansanedustajatyö Eduskunnassa ei ole opettanut yhtään mitään.

      Kyse lienee jonkinlaisesta putkiajattelusta, jossa jonkun hölmö ehdotus alkaa elää mediassa ja polittikassa. Aikasemmin todeksi ovat tulleet aktiivimalli ja muut työllisyyskeinot. Viimeisimpiä on oppivelvollisuuden jatkaminen oletuksella että koulutus antaa lopulta ammatin kaikille ja ettei ihminen ole muuten kykenevä mihinkään. Rokote on uusin "pelastussanoma". Metodi on tuttu kristinuskosta.

    • Anonyymi

      Sanna Marin on vastustanut rokotepassia, koska hänen mukaansa olisi kohtuutonta rajoittaa kirjastossa käyntiä nuorilta jotka ovat rokotusten häntäpäässä.

    • Anonyymi

      Anna Putin Martalle Venäjän passi.

      • Niin..., Venäjä onkin luopunut aivan kaikista koronarajoitteista.

        Muistatteko kun Neuvostoliitto oli kommunistinen ja länsimaat vihasivat sitä suuresti.
        Nyt länsimaat ovat kommunistisia ja Venäjä kapitalistinen mutta taasen sitä vihataan suuresti, :-)


    • Anonyymi

      Suomalaisille tuo maski sopii kuin nenä päähän.

    • Anonyymi

      Hallituskiimaisen sekoomuksen toilailuja T:hiihtäjä 47 härmästä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1915
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1700
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      78
      1573
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1432
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      311
      1369
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1202
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1019
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      1007
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      906
    Aihe