Oletko tyhmä?

Anonyymi

”Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.”
Matt 7:26

13

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä laitoin sementtiä ja vettä joukkoon, tuukko rikkoon 🤣

      • Anonyymi

        mutta unohdit harjateräs raudoitukset ja tärytykset joten betoni valu murenee.
        Jumalan Pojan Sanojen varaan elämänsä rakentanut ei pelkää:
        KR 1933/-38, Ps. 91:1-16
        Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
        se sanoo:
        "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."
        Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
        Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla;
        hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
        Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
        et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
        Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi,
        kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
        Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä,
        kuinka jumalattomille kostetaan. -
        Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani."
        - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
        Ei kohtaa sinua onnettomuus,
        eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
        Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
        He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
        Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse,
        sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
        "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet,
        koska hän tuntee minun nimeni.
        Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle,
        minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus,
        minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
        Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."


    • Anonyymi

      Ef.2:19-20 Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeetan perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä. Ilm.21:14 Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdettoista apostolin kaksitoista nimeä.

    • Anonyymi

      Näinhän se on. Jumalattomat haukkuvat uskovia sivistymättömiksi, suvaitsemattomiksi, sovinistisiksi, vanhoihin taruihin uskoviksi hulluiksi. Onneksi he itse suuressa viisaudessaan katsovat helvetin sopivaksi paikaksi itselleen. Eihän tämän maailman viisaan kannata määränpäätään selvittää. Voi joku epäillä vielä tyhmäksi.

      • Anonyymi

        No jos satuihin uskoo niin kyllä saatana on lempeämpi kuin raamatun jumala. Helvetti inhimillisempi kun siellä ei ole uskoon hurahtaneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos satuihin uskoo niin kyllä saatana on lempeämpi kuin raamatun jumala. Helvetti inhimillisempi kun siellä ei ole uskoon hurahtaneita.

        Olet tainnut "ymmärtää" väärin. Jumala on hyvä, haluaa ihmiskunnalle vain hyvää ja taivaassa niin tulee tapahtumaankin.

        Helvetti on paikka, jossa joudut äsken kertomasi kaltaisten aivopierujesi kanssa olemaan ahdistuksessa.

        Ei saatana mitään ikuisuudessa tarjoile vaan joutuu tulimereen hänkin. Hän on vain luotu olento eikä voi tehdä mitään, mitä hänelle ei ole sallittu.

        Sun olis kannattanu sivistää itseäs enemmän edes jenkkileffoilla. Ei tässä ole mitään kummempaa kuin niissä eli, että lopussa paha saa kunnolla pataansa.

        Ja kun vaikutat jo "tietävän" asiat eli olet tosiasiassa tyhmä kuin saapas, niin perkeleen hovin korkea-arvoisena hännysmiehenä pääset mukaan.

        Itse sen sijaan olen varannut jo eturivin paikat samoihin aikoihin pidettävistä Jumalan Karitsan suurista grillijuhlista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tainnut "ymmärtää" väärin. Jumala on hyvä, haluaa ihmiskunnalle vain hyvää ja taivaassa niin tulee tapahtumaankin.

        Helvetti on paikka, jossa joudut äsken kertomasi kaltaisten aivopierujesi kanssa olemaan ahdistuksessa.

        Ei saatana mitään ikuisuudessa tarjoile vaan joutuu tulimereen hänkin. Hän on vain luotu olento eikä voi tehdä mitään, mitä hänelle ei ole sallittu.

        Sun olis kannattanu sivistää itseäs enemmän edes jenkkileffoilla. Ei tässä ole mitään kummempaa kuin niissä eli, että lopussa paha saa kunnolla pataansa.

        Ja kun vaikutat jo "tietävän" asiat eli olet tosiasiassa tyhmä kuin saapas, niin perkeleen hovin korkea-arvoisena hännysmiehenä pääset mukaan.

        Itse sen sijaan olen varannut jo eturivin paikat samoihin aikoihin pidettävistä Jumalan Karitsan suurista grillijuhlista.

        "Olet tainnut "ymmärtää" väärin. Jumala on hyvä, haluaa ihmiskunnalle vain hyvää ja taivaassa niin tulee tapahtumaankin."


        Taikauskoinen typerys .
        Hukkasit elämäsi huijareille ja kansantaruille siksi että uskoit niitä lipeviä saarnamiehiä jotka keräsivät kaltasillasi hölmöillä miljardien omaisuuden kirkoille jotka tekivät taikauskosi varjolla valtavia kansanmurhia ym...todellakin pahaa .

        "Helvetti on paikka, jossa joudut äsken kertomasi kaltaisten aivopierujesi kanssa olemaan ahdistuksessa."

        Taikauskoinen hölmö on peloteltu saduilla ja taruilla ja nyt ihan oikeasti luulet harhoissasi että joku normaali ihminen pitäisi sinun satujasi hölmöyttä kummempana sairautena juttusi ovat yhtä olemattomia kuin sinä itsekin saduissasi olet vain uskomuksiesi uhri

        "Ei saatana mitään ikuisuudessa tarjoile vaan joutuu tulimereen hänkin. Hän on vain luotu olento eikä voi tehdä mitään, mitä hänelle ei ole sallittu."

        Saatnasi on sinun uskomuksesi kuin jumalharhasikin .
        Tulimeri ? voi vittu etkö säälittävämpään enään pysty mielikuvitustarinoidesi kanssa joskus ihmetyttää elättekö pää perseessänne kun ette pääse irti noista peloistanne .

        "Sun olis kannattanu sivistää itseäs enemmän edes jenkkileffoilla. Ei tässä ole mitään kummempaa kuin niissä eli, että lopussa paha saa kunnolla pataansa."

        Just näin elokuvat ovat elokuvia sadut satuja ja tarut taruja kannattaisiko sinunkin koittaa edes hetki elää todellisuudessa totuus saattaa tuollaiselle taikauskoiselle hölmölle olla monta kertaa tarua ja elukuvia ihmeellisempää

        "Ja kun vaikutat jo "tietävän" asiat eli olet tosiasiassa tyhmä kuin saapas, niin perkeleen hovin korkea-arvoisena hännysmiehenä pääset mukaan."

        Taikauskoinen hölmö 5 vuotialla lapsellakin on älykkäämmät jutut kuin sinulla satumaailmassasi juttujasi kun lukee ei tiedä itkeä vai nauraa en vain voi käsittää miten helvetissä noin yksinkertaisia taikauskoisia ihmisiä vielä sikiääsivistyneeseen maailmaan.

        "Itse sen sijaan olen varannut jo eturivin paikat samoihin aikoihin pidettävistä Jumalan Karitsan suurista grillijuhlista."

        Aivan niin jeesus vartaaseen taas kerran ja mielikuvitusbileet pystyyn .
        Voi olla että olet trolli noin älyttömän tyhmiä ei varmasti normaali ihminen kehtaisi kirjoittaa mut vastasin silläkin uhalla että trollaat vain ja pilailet esiintymällä idioottina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olet tainnut "ymmärtää" väärin. Jumala on hyvä, haluaa ihmiskunnalle vain hyvää ja taivaassa niin tulee tapahtumaankin."


        Taikauskoinen typerys .
        Hukkasit elämäsi huijareille ja kansantaruille siksi että uskoit niitä lipeviä saarnamiehiä jotka keräsivät kaltasillasi hölmöillä miljardien omaisuuden kirkoille jotka tekivät taikauskosi varjolla valtavia kansanmurhia ym...todellakin pahaa .

        "Helvetti on paikka, jossa joudut äsken kertomasi kaltaisten aivopierujesi kanssa olemaan ahdistuksessa."

        Taikauskoinen hölmö on peloteltu saduilla ja taruilla ja nyt ihan oikeasti luulet harhoissasi että joku normaali ihminen pitäisi sinun satujasi hölmöyttä kummempana sairautena juttusi ovat yhtä olemattomia kuin sinä itsekin saduissasi olet vain uskomuksiesi uhri

        "Ei saatana mitään ikuisuudessa tarjoile vaan joutuu tulimereen hänkin. Hän on vain luotu olento eikä voi tehdä mitään, mitä hänelle ei ole sallittu."

        Saatnasi on sinun uskomuksesi kuin jumalharhasikin .
        Tulimeri ? voi vittu etkö säälittävämpään enään pysty mielikuvitustarinoidesi kanssa joskus ihmetyttää elättekö pää perseessänne kun ette pääse irti noista peloistanne .

        "Sun olis kannattanu sivistää itseäs enemmän edes jenkkileffoilla. Ei tässä ole mitään kummempaa kuin niissä eli, että lopussa paha saa kunnolla pataansa."

        Just näin elokuvat ovat elokuvia sadut satuja ja tarut taruja kannattaisiko sinunkin koittaa edes hetki elää todellisuudessa totuus saattaa tuollaiselle taikauskoiselle hölmölle olla monta kertaa tarua ja elukuvia ihmeellisempää

        "Ja kun vaikutat jo "tietävän" asiat eli olet tosiasiassa tyhmä kuin saapas, niin perkeleen hovin korkea-arvoisena hännysmiehenä pääset mukaan."

        Taikauskoinen hölmö 5 vuotialla lapsellakin on älykkäämmät jutut kuin sinulla satumaailmassasi juttujasi kun lukee ei tiedä itkeä vai nauraa en vain voi käsittää miten helvetissä noin yksinkertaisia taikauskoisia ihmisiä vielä sikiääsivistyneeseen maailmaan.

        "Itse sen sijaan olen varannut jo eturivin paikat samoihin aikoihin pidettävistä Jumalan Karitsan suurista grillijuhlista."

        Aivan niin jeesus vartaaseen taas kerran ja mielikuvitusbileet pystyyn .
        Voi olla että olet trolli noin älyttömän tyhmiä ei varmasti normaali ihminen kehtaisi kirjoittaa mut vastasin silläkin uhalla että trollaat vain ja pilailet esiintymällä idioottina

        Joka elämänsä kadottaa, löytää sen. Kannattais lukee sanasta. Uskon siihen eli Jumalaan.

        Lähinnä tunnen erään joka sekoitti lapsena päänsä Tolkienilla ja scifi ym. saduilla. Aikuisena luulee, että napsimalla hormoneita naisesta tulee mies. Olis varmaan halunnu pippelinkin itelleen, mutku niitä ei kasva puussa. Kannattais lukee sanasta.

        Kumma kun juttusi ovat suoraan perkeleestä, muttet silti usko hyvän olemassoloon. Olet siis joko tyhmä tai valehtelija. Itse veikkaan että painotus noiden suhteen on sulla noin 60/40. Kannattais lukee sanaa, miten voit vaikuttaa tohon painotukseen.

        Niin siis typerin asia maailmassa olis jättää ottamatta selvää, onko Jumala tai helvetti oikeasti olemassa. Jätä vaikka aamumurot ja perjantaipullo vaihteeks väliin ja käytä hetki kaikkein tärkeimmän asian pohdintaan. Mutta taitaa olla turha sulle saarnata, kun sulla on tollasta umpityhmyyttä, missä piuhat palaa lähtöpaikkaansa. Se ei ole totta, koska se ei ole totta, eikä se voi olla totta, eikö niin? Kannattais lukee sanasta.

        Jeesusta ei enää laiteta vartaaseen, vaan hän on juhlissa kuninkaana paikalla. Sinut grillataan, jos et tee parannusta synneistäsi. Kato sanasta.


    • Anonyymi

      Jeesus oli surkea rakennusmies, maanviljelijä, hetero, lääkäri, psykologi, karjankasvattaja jne.
      Mistähän lie ainekset legendaan oikein keräilty.

      • Anonyymi

        (KR 1933/-38), Kol. 2:2-3
        yhteenliittyneinä rakkaudessa,
        saisivat kehoitusta omistamaan täyden ymmärtämyksen koko rikkauden
        ja pääsisivät tuntemaan Jumalan salaisuuden,
        Kristuksen,
        jossa kaikki viisauden ja tiedon aarteet ovat kätkettyinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (KR 1933/-38), Kol. 2:2-3
        yhteenliittyneinä rakkaudessa,
        saisivat kehoitusta omistamaan täyden ymmärtämyksen koko rikkauden
        ja pääsisivät tuntemaan Jumalan salaisuuden,
        Kristuksen,
        jossa kaikki viisauden ja tiedon aarteet ovat kätkettyinä.

        Joo. Samaa mieltä.
        Erittäin hyvin Jeesus kätki tiedon ja viisauden. Ei ole häivähdystäkään niistä vieläkään paljastunut.
        Missä luuhaa vaikkapa leptokvarkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Samaa mieltä.
        Erittäin hyvin Jeesus kätki tiedon ja viisauden. Ei ole häivähdystäkään niistä vieläkään paljastunut.
        Missä luuhaa vaikkapa leptokvarkki.

        Tyhmyydessäsi erehdyt siitä, mikä on tärkeään ja tiedon luonteesta. Ei sen tietäminen, miten pysyn koossa tai maassa, vaan Luojan ja Hänen rakkautensa. Eli kandee miettii toi tärkeysjärjestys, vaikka tiedän, että sulle puhuminen on turhaa.

        Jätä aamukvarkit väliin ja lue Sanaa.


    • Anonyymi

      Juurikin noin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe