Persu ei tähän pysty

Anonyymi

Maajussi-Mustafa kertoo haluavansa seksiä vähintään 5–6 kertaa päivässä – epäilee morsianehdokkaansa kuntoa makuuhuoneen puolella

32

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persun voimat menee töissä kun pitää raapia verorahat mustafoiden tukiin että mustafat voi keskittyä kutemiseen.

      • Anonyymi

        Onko joku persu töissä? Taidat valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku persu töissä? Taidat valehdella.

        Olen persu ja maajussi. Töissä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen persu ja maajussi. Töissä olen.

        Huomaa, en ole kepulit vaan persu. Siinä ainoa puolue joka puolustaa omaa kansaa vaikka Tytti sanoo että oman kansan etu-ajattelu olisi muka haitallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa, en ole kepulit vaan persu. Siinä ainoa puolue joka puolustaa omaa kansaa vaikka Tytti sanoo että oman kansan etu-ajattelu olisi muka haitallista.

        Korjaan kepuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa, en ole kepulit vaan persu. Siinä ainoa puolue joka puolustaa omaa kansaa vaikka Tytti sanoo että oman kansan etu-ajattelu olisi muka haitallista.

        Ennen muinoin kun kepu oli vielä isänmaallinen, saatoin äänestää sitä puoluetta. Tästä on vierähtänyt aikaa jo kolme-neljäkymmentä vuotta. Koti uskonto ja isänmaa-arvot ovat siinäkin puolueessa jo haudattu aikoja aikoja sitten. Kokkarit niistä olivat kuuluisia. Nämä kaksi puoluetta oli ennen isänmaallisiakin, ei enää. Ainoastaan persut ja kd edustaa enää näitä arvoja joilla maa on rakennettu.

        Nyt vihervassut tuhoaa maan kun näitä arvoja ei enää sallita. Niistä on tullut jopa rikos suorastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen muinoin kun kepu oli vielä isänmaallinen, saatoin äänestää sitä puoluetta. Tästä on vierähtänyt aikaa jo kolme-neljäkymmentä vuotta. Koti uskonto ja isänmaa-arvot ovat siinäkin puolueessa jo haudattu aikoja aikoja sitten. Kokkarit niistä olivat kuuluisia. Nämä kaksi puoluetta oli ennen isänmaallisiakin, ei enää. Ainoastaan persut ja kd edustaa enää näitä arvoja joilla maa on rakennettu.

        Nyt vihervassut tuhoaa maan kun näitä arvoja ei enää sallita. Niistä on tullut jopa rikos suorastaan.

        Ainoa järjen ääni kepuleissa näyttäisi olevan tämä Hoskonen. Tosin, vaikka hänellä on hyvää asiaa Suomen tuhosta eli tästä Euroopan vakautuspaketista, en oikein luota häneenkään. Kepulaiset ovat jo vuosikymmeniä osoittautuneet hilloa janoaviksi yhdessä vihervassujen kanssa, eikä se epäluulo hävinne minulta koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen muinoin kun kepu oli vielä isänmaallinen, saatoin äänestää sitä puoluetta. Tästä on vierähtänyt aikaa jo kolme-neljäkymmentä vuotta. Koti uskonto ja isänmaa-arvot ovat siinäkin puolueessa jo haudattu aikoja aikoja sitten. Kokkarit niistä olivat kuuluisia. Nämä kaksi puoluetta oli ennen isänmaallisiakin, ei enää. Ainoastaan persut ja kd edustaa enää näitä arvoja joilla maa on rakennettu.

        Nyt vihervassut tuhoaa maan kun näitä arvoja ei enää sallita. Niistä on tullut jopa rikos suorastaan.

        Näillä arvoilla on koko Eurooppa rakennettu. Nyt ne arvot tuhotaan ja tilalle otetaan eräs uskonnollispoliittinen systeemi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen muinoin kun kepu oli vielä isänmaallinen, saatoin äänestää sitä puoluetta. Tästä on vierähtänyt aikaa jo kolme-neljäkymmentä vuotta. Koti uskonto ja isänmaa-arvot ovat siinäkin puolueessa jo haudattu aikoja aikoja sitten. Kokkarit niistä olivat kuuluisia. Nämä kaksi puoluetta oli ennen isänmaallisiakin, ei enää. Ainoastaan persut ja kd edustaa enää näitä arvoja joilla maa on rakennettu.

        Nyt vihervassut tuhoaa maan kun näitä arvoja ei enää sallita. Niistä on tullut jopa rikos suorastaan.

        Mikä helkkari näitä puolueita oikein riivaa kun pitää kallistua vasemmistoaatteen arvoihin?


    • Anonyymi

      onko kyseessä Jussuf Halla-aho?

      • Anonyymi

        EU:ssa Jussi oli ainakin muslimin johtamassa ruhmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU:ssa Jussi oli ainakin muslimin johtamassa ruhmässä.

        Tuo ei kuitenkaan tarkoita sitä että Jussi kannattaisi islamia.


    • Anonyymi

      Eiköhän se pieni hutera keppi kulu olemattomiin viikossa😂

      • Anonyymi

        Niin uskon. Turhaa uhoa ettei huomata hoirrkso norsun alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin uskon. Turhaa uhoa ettei huomata hoirrkso norsun alla.

        Piti piti olla "hiireksi.


    • Anonyymi

      Ai se kääpiö.

    • Anonyymi

      Naurettavaa leuhkimishalua

      • Anonyymi

        Kuusi kertaa 15 sekuntia eli puolitoista minuuttia päivässä. On siinä naisella kestämistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuusi kertaa 15 sekuntia eli puolitoista minuuttia päivässä. On siinä naisella kestämistä!

        Kuusikertaa nyrkillä akkaa leukaan päivässä, kulttuuri velvoittaa. Pitäisi tuo tietää ketjun avanneen femakonkin, tämä on kertonut aiemmin syyrialaisen pakolaismiehensä, siis matun hakkaavan tätä säännöllisesti.


    • Anonyymi

      Näyttäkää mulle rehellinen muslimi, niin minä näytän ihka aidon joulupukin! 😂

    • Anonyymi

      Entäpä jos Mustafa onkin persu?

      • Anonyymi

        Ei oo. Sen veli Valkofa kylläkin on. Heillä on myös tosi kuuma sisko nimeltä Antifa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo. Sen veli Valkofa kylläkin on. Heillä on myös tosi kuuma sisko nimeltä Antifa.

        Tää on hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo. Sen veli Valkofa kylläkin on. Heillä on myös tosi kuuma sisko nimeltä Antifa.

        ... ja salarakas Ohisalofa?


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen tarve kaikenmaailman mustafoilla ja morsmaikuillaan on julistaa seksisessioitaan kaiken kansan pällisteltäväksi?

      Tuo tyyppi on...noh, ei ainakaan ihqu.

    • Anonyymi

      No mä nokitan ja sanon että mä haluun seksiä 5-6 kertaa TUNNISSA!

      ”Talk is cheap”

    • Anonyymi

      Jälleen kerran "mustafa" todistaa itse ja ihan oma-alotteisesti, ettei muslimikiima-apinasta ole muuhun kuin vastikkeettomaan, yhteiskuntaa kuppaavaan apinanraivoiseen, niin primitiiviseen lisääntymiseen isänsä kaltaisten vajakkiapinoiden myötä.

    • Anonyymi

      Mustafan juttuja nyt ei ota tosisssaan kuin vihervasemmistolaiset hörhöt. Tuskin kovin monia naisia kiinnostaa tuollainen meininki.

    • Anonyymi

      Olen nykässyt 9kertaa päivässä aikoinaan...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe