Kun ovat tyhmät päättäjät, "herrat" päättäneet kaikkea tyhmää, ja on tullut rahatalous ja globalisaatiota ja kaikkea, niin on myös puhuttu olevan maiden ja kansojen keskinäisriippuvuutta toisistaan.
Siis haloo! Jos ei olisi yhteiskuntia eikä valtioita, niin silloin tuollaisetkin asiat kuin keskinäisriippuvuus, tai ainakin "maiden ja kansojen välinen keskinäisriippuvuus" olisivat täysin turhaa ja järjenvastaista. Hyvään elämään riittäisi että oltaisiin vaan kunnolla omalla alueella ja nautittaisiin oman alueen ja maan herkuista ja resursseista välittämättä naapurien ja muiden alueiden asioista ja resursseista, mutta kun päättäjät ja "herrat" ovat niin tyhmiä, niin ovat menneet olemaan riippuvaisia toisista maista ja kansoista, ja siksi myös menneet edistämään globalisaatiota.
Hyvä että sentään suomessa vielä edes jonkunlaiset jokamiehen oikeudet jäljellä, ettei sentään valtio ja yksittäiset ihmisetkään ole varastaneet itselleen koko ympäristöä ja luontoa ihan täysin ja kaikin tavoin.
Ilman yhteiskuntaa globalisaatio ja keskinäisriippuvuus voitaisiin jättää järjenvastaiseksi asiaksi
Anonyymi
1
95
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisit siis, että ” kaikki olisivat omilla alueillaan”?
Eli et hyväksy maamme mamutusta. Rajat vain kiinni matuilta.
Kerrankin olen anarkistin kanssa samaa mieltä jostakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595