Exit-suunnitelma

Anonyymi

https://www.jatkoaika.com/Kolumni/Pitsiturnaus-saa-täydet-katsomot-mutta-nuoret-kiekkoilijat-odottavat-pihalla-−-hallitus-pettää-lupauksensa-nuorille-urheilijoille/229833

Jos tämä pitää paikkansa, että ravintolat aukeaa jo toukokuussa, ja nuoret pääsee halleihin vasta elokuussa, niin nyt läikkyy yli.
Kaikkeen tässä on venytty, mutta tähän ei, ei.

7

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä todella toivon,että tässä taas kyse vain hallituksen erittäin epäselvästä ulosajosta ja lapset pääsevät jäälle toukokuussa!

• Anonyymi

Ei sitä jäätä enää toukokuussa tarvi, kesäreeniä ja fysiikkaa paremmaksi seuraavaa kautta varten.

• Anonyymi

Fysiikkaa treenattu pari kuukautta,kun ei jäitä..
        Kyllä se jää tulee tarpeeseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fysiikkaa treenattu pari kuukautta,kun ei jäitä..
        Kyllä se jää tulee tarpeeseen

Eikä lisää tee yhtään haittaa. Iso osa jääkiekkoilijoista on todella huonokuntoisia. Ei tarvi olla niin kovassa kunnossa kun on joukkue ympärillä. Mitä olen tällekin kaudelle kuullut SM tason U16 ja U18 reeneistä niin paljon on parannettavaa.

• Anonyymi

tässä näkee ,että tämä kommunisti hallitus on lapsi ja nuoriso vastainen.

• Anonyymi

Jäähallit auki kesäksi, jos baaritkin auki.

• Anonyymi

Nimenomaan! Kyllä se ettei ole jäälle päässyt tulee näkymään tietyillä alueilla. Tämä epätasa-arvoisuus on säälittävää! Katsooko korona missä se tarttuu? Alue,ikä tai se onko halli yksityinen vai kunnan?
        Nyt nuoret jäälle,jotta ensi kausi edes lähes normaali,Fyysiikka lieneen kaikilla halukkailla treenajilla jo kunnossa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      3140
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      13
      1906
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      423
      1407
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      122
      1366
    5. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      215
      1345
    6. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      108
      1200
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      504
      1193
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      112
      1192
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46