https://www.jatkoaika.com/Kolumni/Pitsiturnaus-saa-täydet-katsomot-mutta-nuoret-kiekkoilijat-odottavat-pihalla-−-hallitus-pettää-lupauksensa-nuorille-urheilijoille/229833
Jos tämä pitää paikkansa, että ravintolat aukeaa jo toukokuussa, ja nuoret pääsee halleihin vasta elokuussa, niin nyt läikkyy yli.
Kaikkeen tässä on venytty, mutta tähän ei, ei.
Exit-suunnitelma
7
64
Vastaukset
- Anonyymi
Mä todella toivon,että tässä taas kyse vain hallituksen erittäin epäselvästä ulosajosta ja lapset pääsevät jäälle toukokuussa!
- Anonyymi
Ei sitä jäätä enää toukokuussa tarvi, kesäreeniä ja fysiikkaa paremmaksi seuraavaa kautta varten.
- Anonyymi
Fysiikkaa treenattu pari kuukautta,kun ei jäitä..
Kyllä se jää tulee tarpeeseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fysiikkaa treenattu pari kuukautta,kun ei jäitä..
Kyllä se jää tulee tarpeeseenEikä lisää tee yhtään haittaa. Iso osa jääkiekkoilijoista on todella huonokuntoisia. Ei tarvi olla niin kovassa kunnossa kun on joukkue ympärillä. Mitä olen tällekin kaudelle kuullut SM tason U16 ja U18 reeneistä niin paljon on parannettavaa.
- Anonyymi
tässä näkee ,että tämä kommunisti hallitus on lapsi ja nuoriso vastainen.
- Anonyymi
Jäähallit auki kesäksi, jos baaritkin auki.
- Anonyymi
Nimenomaan! Kyllä se ettei ole jäälle päässyt tulee näkymään tietyillä alueilla. Tämä epätasa-arvoisuus on säälittävää! Katsooko korona missä se tarttuu? Alue,ikä tai se onko halli yksityinen vai kunnan?
Nyt nuoret jäälle,jotta ensi kausi edes lähes normaali,Fyysiikka lieneen kaikilla halukkailla treenajilla jo kunnossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2253140Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa131906Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4231407Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221366Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2151345- 1081200
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5041193- 1121192
- 46954
- 66944