Mikä huume kiinnostaisi eniten?

Clean and Beautiful

Hei huumevastaiset. Mikäs aine teille olisi se jonka valitsisitte jos jotain pitäisi / voisi valita?

Tokihan tiedetään että huumeita on monenlaisia. Mutta joku niistä varmaan on ominaisuuksiltaan kaikkein kiinnostavin? Mikä kiinnostaisi eniten ja miksi?

Ajatusleikki. Ei muuta.

17

1836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t: ex narkki

entisenä narkkarina en haluaisi käyttää mitään vaikka vieläkin mieli tekee tahtomattaan.no mutta heroiini on parasta mutta päivääkään en ilman piriäkään ollut että että nämä kaksi yhdessä taitaa kuintenkin olla parasta.en silti suosittele kenellekään mitään huumeita nimittäin aika nopeesti elämä pilalla ja lopettamisen jälkeiset vaivat on jopa pahempia kuin käytön aikana olleet linnareissut ja myyt pikkujutut.

• ....................

Luuletko että kaikki etsivät vain nautintoa eivätkä välitä muista mahdollisista vaikutustavoista?

• aivo-orja
        .................... kirjoitti:

Luuletko että kaikki etsivät vain nautintoa eivätkä välitä muista mahdollisista vaikutustavoista?

Psilocybiini kiinnostaa. Mahdollisesti sitten kun tunnen olevani valmis.

• oopiumi?

unikko, onko kokemuksia?

• hanski
        oopiumi? kirjoitti:

unikko, onko kokemuksia?

Olen syöny aikoinaan melko runsaasti oopiumpillereitä, ihan jees, mietona versiona. Vei tehokkaasti pois silloset kovat kivut, en enää muista oloja, eli ei jättäny voimakasta muistijälkee munhun. Paitsi tietyn kaipuun.

Jos kaikki huumeet ois mahdollisimman epäpuhtauksista vapaita ja sopivasti laimennettuja, polttaisin sillon tällön maria, ottasin ehkä joskus pollee, ehkä en, joskus piriä, ja lisäks tarpeen vaatiessa bentsot.
        Toisaalta, on ihan mahdollista et päätysin kuiteski jättämään ihan totaalisesti kaikki maria kovemmat. Viina ei tulis edes harkintaan.

• Clean and Beautiful

Ihmettelen miksi vastaajia on näin hemmetin vähän?

Onko huumevastaisuus todellakin sitä ettei osata mieltää huonoista vaihtoehdoista kaikkein parasta tai omata mieltymyksiä asioiden suhteen joista ei ole kokemusta tai aio sellaista hankkia - onko huumevastaisuus myös oman mielipiteen ja ajattelunvapauden menettämistä, kieltäytymistä pohdiskeluista?

Vain kuoliaaksipelotellut ihmiset eivät uskalla kertoa mielipidettään jostain asiasta vaikkeivät pidä lähtökohtaisesti asiata alkuunkaan. Tästä näkee mielestäni että monilla huumevastaisilla ei ole loppujen lopuksi tarpeeksi tietoa tai tahtoa ajatella asiaa; heille kyse on vain ulkoaopitusta yksiulotteisesta suhtautumistavasta?

Itselleni aine joka viehättää ajatuksen tasolla on kannabis. Kaiketi vähähaittainen ja vaikutukseltaan ilmeisen miellyttävä. Ammattini muuten on päihdepsykologi ja tämä kysymys tuli mieleeni kun törmään työssäni aivan liian usein vanhempiin jotka eivät osaa lainkaan asettua empaattisesti pohtimaan nuoren huumeidenkäytön syitä vaan menevät lukkoon.

• teinipentu

Ekstaasi ihan sen takia, että olen jo humalassa niiiiiiin empaattinen ja niiiiiin iloinen halinalle, että haluan nähdä millainen olen essoissa.

Heroiini sen takia, että se on pelottavan vahvaa nautintoa tuottavaa. Pakkohan sellainen on kerran kokea.

Ja LSD ihan sen takia, että kuulostaa niin pirun jännältä :)

• hanski

Heroiinista tulee monelle ekalla kerralla yrjö, henkilölle joka ei sitä oo ennen käyttäny. Joillekki kiihtymystila joka on kaikkee muuta ku nautinnollinen. Ja jos huono tsäkä sattuu, saatkin huomattavasti vahvempaa ainetta, eli se on sit bai bai....

• Vice 1%
        hanski kirjoitti:

Heroiinista tulee monelle ekalla kerralla yrjö, henkilölle joka ei sitä oo ennen käyttäny. Joillekki kiihtymystila joka on kaikkee muuta ku nautinnollinen. Ja jos huono tsäkä sattuu, saatkin huomattavasti vahvempaa ainetta, eli se on sit bai bai....

Tyhmimmät eivät testaa aineen vahvuutta pienillä aloitusannoksilla.

Tyhmimmät kuolevat aina ensin.

• Vice 1%

...ole huumevastainen, mutta astaanpa nyt kuitenkin.

Fentanyyli (Morfiini x 100).

Olen kuullut tuosta aineesta niin paljon kauhutarinoita, että en pystyisi vastustamaan kiusausta =)

• hanski

Mite sä annostelisit sitä? Jos meinaan ostasit (tai saisit) vaikkapa gramman fentanyyliä? Paljonko ottasit kerralla? Hi hi hi hih hi....

• Vice 1%
        hanski kirjoitti:

Mite sä annostelisit sitä? Jos meinaan ostasit (tai saisit) vaikkapa gramman fentanyyliä? Paljonko ottasit kerralla? Hi hi hi hih hi....

...edes koskaan miettinyt tuollaista, koska olen nähnyt fentanyyliä vain laastarin moudossa. Tosin jos laastarista haluaisi saada optimaalisen hyödyn irti, tulisi se liuottaa vesi/alkoholi -seokseen ja injektoida... Siltikin annoksen mittaaminen tulisi erittäin vaikeaksi (ongelmina mm. epätasainen liukeneminen ym.)

En suosittele kenellekään...

• Anonyymi

• Anonyymi

Onnekseni mikään huume ei kiinnosta ainakaan itseäni.
      En ottaisi, vaikka pitäisi tai saisi valita. En koe tarvetta saada itseäni huumatuksi, selvin päin on paras olotila, tietää missä menee ja mitä tekee. Välttyy monilta ongelmilta tulevaisuudessa, kun ei sekaannu huumetouhuihin. Ja pysyy järki mukana menossa.

• Anonyymi

Valehtelet, kyllä sinua huumeet kiinnostaa helvetisti, et sinä tällä palstalla muuten olisi. Turha väittää vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet, kyllä sinua huumeet kiinnostaa helvetisti, et sinä tällä palstalla muuten olisi. Turha väittää vastaan.

Luule mitä luulet, sillehän minä en voi mitään.

• Anonyymi

Olen huumevastainen, enkä ole koskaan käyttänyt huumeita. Ainut huume, johon voisin kuvitella koskevani, on puhdas kokaiini. Ei mitään leikattua roskaa, vaan niin puhdasta kuin voi olla. Priimaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      104
      4661
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      392
      1397
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1072
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      970
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      902
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      887
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    Aihe