JVP OY AUTOHUOLTO

Anonyymi

Varoitus. JVP OY AUTOHUOLTO suosittelen välttämään kyseistä korjaamoa amatööripaja. Paskaa palvelua.

18

2114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

JVP on Ikaalisten paras korjaamo, suosittelen lämpimästi <3

• Anonyymi

Menin auton akunvaihtoon. Sen jälkeen edelleen akku reistaili. Toisella korjaamolla selvisi, että oli vaihdettu joku vanha käyttöakku.

• Anonyymi

Aloittajan kanssa samaa mieltä huonoja kokemuksia välttäkää tätä korjaamoa. Tämänhän puljun mokailuista tietää koko Pirkanmaa ainakin Ikaalisissa muut huoltamot naureskelivat tämän puljun toiminnasta. Yleinen vitsi nykyään. Välissä on vaihdettu väärän auton rengasta, välissä asennettu väärään auton iskaria ja välillä ollaan protestilistalla. Välttäkää!!!

• Anonyymi

Kirjoituksesi on mielikuvituksen tuotetta.

• Anonyymi

Ketä haittaa jos vaihdetaan väärä rengas tai iskari. Ei yhtään ketään.

• Anonyymi

Onko Ikaalisissa edes yhtä ainoata merkkikorjaamoa?

• Anonyymi

läykkäläntien poikakoti

• Anonyymi

jossa jampe rassaili

• Anonyymi

todella huono korjaamo vaihtoi ihan eri auton ikkunat mitkä autossa oli ja vaihtoi etupuskurin ja velotti siitä ihan saatanasti huom kannattaa välttää

• Anonyymi

Erääseen bemariin oli vaihtanut moottorin .ei ollut koskaan kulkenut pemari niin lujaa .bemarikuski oli mielenkiinnosta kysynyt että minkä moottorin asensit.niin jvp :ltä vastattiin rellun pyyhkijän moottori on nyt koneena.

• Anonyymi

Todella hyvä korjaamo ja edullisimmat hinnat. Kaikki onnistui sovitusti ja hoikkalakin oli tyytyväinen.

• Anonyymi

voi hellanlettas kun hän

• Anonyymi

Vein skootterin huoltoon .tuntui kuin skootterissani olisi enempi maavaraa .kysyin ihan mielkiinnosta "oletteko vaihtaneet pidemät jouset ?" Huollosta vastattiin ei olla koskettukkaan ,mutta laitoimme siihen valmetin takarenkaat.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe