Laitetaanhan pystyyn perinteinen ketju positiivisia asiakaspalautteita yms varten!
Itse sain superhyvää palvelua Kempeleen kyläkaupalta/pyörämaailmalta lapselle pyörää ostaessa, kiitokset sinne!
Positiivisten palautteiden ketju!
6
123
Vastaukset
- Anonyymi
Oulu on naapurissa, joten ei tällä seudulla voi antaa, kuin negatiivista palautetta. Lessuja ties mitä :)
- Anonyymi
Ei voi antaa positiivista palautetta, kun kaikki yhdistää Sipilän Kempeleeseen ja se on paha asia.
- Anonyymi
Ihme itkentää. Kempeleessä kaikki toimii, varsinkin terveydenhuolto ja muu vastaava. Ei valittamista.
T n. 20v/34 vuodesta Kempeleessä asunut. Huonompaa palvelua saanut isoissa kaupungeissa(yli 100 000 asukkaan)
- Anonyymi
suuret kiitokset elinalle ihanasta viikonlopusta. olet ihana. rakastan sinua elämäni loppuun saakka.
- Anonyymi
ootko jyystäny samaa pimua kuin mä ???
En ole teiltä päin mutta. Taksi oli hemmetin kiva ja laittoi mittarin päälle vasta kun istuttiin autoon. Kyse vain parista egestä mutta kuitenkin.
Huonona kokemuksena taas tilatut kebabit. Kebab/taco kastikkeet puuttuivat joukosta. Ähläm lupasi tupla soosit seuraavalla kerralla. Siis mitä vvittua. Kuka haluaa tupla soosin?! Ois pitänyt valitella tapahtunutta ja antaa korvauksena jotakin konkreettista. Mun mielipide.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614228KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1202843Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452272Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291983- 241853
- 281566
- 801511
- 181445
- 1461334
- 311188