Karkare autohuolto

Anonyymi

Laittelin tuossa kaverini autoa ja huomasin että takajarrut todella huonossa kunnossa, joten päätin ottaa ne auki ja soitin kaverilleni että takajarrut huonossa hapessa, levyt syöpyneet ja ruostuneet, liukutapit jumissa ja palat eivät liikkuneet ollenkaan, niin kaverini sanoi että puoli vuotta sitten uusittu kaikki jarrut taakse Karkare auto huollossa Vilppulassa. Löysin myös kuitin kyseiseen remonttiin, 490e levyt ja palat töineen taakse. Liukutapeissa ei mitään rasvaa, palat hakattu väkisin paikoilleen ja tästä johtuen takalevyt täysin käyttökelvottomat. Ei tuo jarrujen laittaminen mitään rakettitiedettä ole, eli nyt täytyy kysyä millaisia asentajia kyseisessä puljussa on töissä? Onko muilla kyseisestä korjaamosta kokemusta? Lasku on osattu kyllä tehdä isoksi, mutta työnlaatu ja onnistuminen lasten kengissä🤦‍♂️

31

4705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo ei eka kerta kun sieltä firmasta saa vaan ison laskun

      • Anonyymi

        Samanlainen kiskuriliike ja työnlaatu kuin Mäntässä Maunuahon korjaamossa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen kiskuriliike ja työnlaatu kuin Mäntässä Maunuahon korjaamossa!!

        Täytyyhän sen kiskoa hintaa, kun noin kolme eläkeläistä käyttää 90- luvun loppupuolen ruosteenraiskaamia datsuneita kuukaudessa huollossa🤣🤣🤣🤣 Niitä kun päivän "hitsaa" niin kyllä siitä voi jo eläkeläistä mätkästä kunnon hinnalla, vaikka laatu onkin mitä on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen kiskuriliike ja työnlaatu kuin Mäntässä Maunuahon korjaamossa!!

        Ei oo mulla ollu koskaan valittamista Maunuahon työn laadusta tai hinnoittelusta. Joskus on kyllä joissain töissä kehoittanut kääntymään merkkispesialistin puoleen, jos ei ole ollut sopivaa työkalua. Mutta kai tuo kommentti onkin jonkun persaukisen marinaa ku kaikki pitäs saada ilmaiseksi. Ei muuta ku työkalut omiin pikku kätösiin, jos ei huvita maksaa korjaamolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo mulla ollu koskaan valittamista Maunuahon työn laadusta tai hinnoittelusta. Joskus on kyllä joissain töissä kehoittanut kääntymään merkkispesialistin puoleen, jos ei ole ollut sopivaa työkalua. Mutta kai tuo kommentti onkin jonkun persaukisen marinaa ku kaikki pitäs saada ilmaiseksi. Ei muuta ku työkalut omiin pikku kätösiin, jos ei huvita maksaa korjaamolle.

        Kai nyt kun työkalut - 70 luvulta, vois päivittää ne nykypäiväsiin, eikä noi autot niin "erikoisia" työkaluja tartte 🤦‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo mulla ollu koskaan valittamista Maunuahon työn laadusta tai hinnoittelusta. Joskus on kyllä joissain töissä kehoittanut kääntymään merkkispesialistin puoleen, jos ei ole ollut sopivaa työkalua. Mutta kai tuo kommentti onkin jonkun persaukisen marinaa ku kaikki pitäs saada ilmaiseksi. Ei muuta ku työkalut omiin pikku kätösiin, jos ei huvita maksaa korjaamolle.

        Maunuaho tekee kohtuuhintaan toimivaa jälkeä. Paras huoltomies kohtuuhintaan. Mennään huviksenne teettämään samat työt isoon ja kiiltävään merkkiliikkeeseen jossain isommassa kaupungissa. Saatte muuten maksaa puolet enemmän. Itse olen ollut tyytyväinen Maunuahoon. Ei Karkare ainakaan parempi ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen kiskuriliike ja työnlaatu kuin Mäntässä Maunuahon korjaamossa!!

        Salmivirta yhtiössä kans tehdään huonoa jälkeä.Autohuollon hinta on iso ja se salmivirta ottaa rahat omiin liiveihin.Eli kyseessä on verovilppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen kiskuriliike ja työnlaatu kuin Mäntässä Maunuahon korjaamossa!!

        Salmivirta yhtiöt Mänttä työnlaatu on surkeaa .Minulla oli auto huollettavana kytkimen takia niin reilun viikon päästä kytkin petti
        Jumalauta!! Sen salmivirta sumopojan olisi täytynyt pysyä fillari myyjänä.
        Eli salmivirta yhtiötä en suosittele!!


      • Anonyymi

        Salmivirta yhtiöt Mäntässä myös saa ison laskun ja työnlaatu on kyllä surkeaa.
        Ja käteinen on yleinen maksutapa siellä .Se itse salmivirta ottaa rahat omiin tarkoituksiin.Eli kyllä on rohkea jätkä.Ihme ettei kukaan ole vielä käräyttänyt sitä.


    • Anonyymi

      Niissähän on kai takuu vielä voimassa jos aika ikkuna pitää paikkansa. Ei kannata omia sormia sotkea.

    • Anonyymi

      Siellä mitää osata. Nelipyörä suuntauski toisella kerralla onnistu

    • Anonyymi

      Vanhan omistajan aikana huolto oli hyvää ja hinnoittelu kohdallaan on tainnut Keuruun poikien hinnoittelu tulla taloon ja maalaisjärki hukkua.Joka työstä eri lasku.Tarvikevaraosat on myös kalliista päästä.

    • Anonyymi

      Onko se ainut paikka.

    • Anonyymi

      Kertokaapa sitten paras paikka huollattaa/korjauttaa autoa mänttä vilppulassa? Perustelujen kera luonnollisesti.

      • Anonyymi

        Vilppulan autohuoltoa suosittelen, käyttänyt ilmastointihuollossa ja nelipyöräsuuntauksissa siellä ja käytän jatkossakin, muut hommat hoituukin itseltä kotona.


    • Anonyymi

      Näitä ylilyöntejä joskus tapahtuu, kun kaiken maailman törpötkin ne luulee olevansa vaikka mitä mut ei ne oo ku hemmetinmoisia sössöjä vaan.

    • Anonyymi

      ruoveden autopaja teki mulle saman homman avensikseen 260 e

      • Anonyymi

        Tein ite ja maksoin vaan osat, kato kun jotkut osaa 🤷‍♂️


    • Anonyymi

      Ammamiehet korjaa ite, ei tarvi maksaa hunajaa ja tulee varmasti hyvää jälkee, eikä tarvi täällä vinkua 🤷‍♂️

      • Anonyymi

        Kallista tuo autoilu,reklamoikaa liikkeeseen,tällä palstalla itku ei auta..


    • Anonyymi

      Vilppulan autohuollolle suositus täältäkin

    • Anonyymi

      Sen sanon että salmivirta ei ole jobbarinakaan edes keskinkertainen ainoa mikä pyörii sillä jotenkuten on tuo hinauspalvelu.Muuten siitä jätkästä ei ole kuin polkupyöräkauppiaaksi.

    • Anonyymi

      Neste huolto mänttä on erittäin loistava paikka viedä auto! Loistava asiakaspalvelu ja työn laatu on ykkösluokkaa. Suosittelen.

      • Anonyymi

        Mikä siellä loistaa? Joku loisteputki vai?


    • Anonyymi

      Opetelkaa ite korjaa autojanne

      • Anonyymi

        Laitoin oman kattilani seisontaa kun polttoaine niin kallista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin oman kattilani seisontaa kun polttoaine niin kallista

        Mulla menee satanen viikossa bensaan kun käyn töissä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla menee satanen viikossa bensaan kun käyn töissä...

        Köyhäähän se vaan vituttais🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhäähän se vaan vituttais🤷‍♂️

        Selviätkö vielä satasella? Näillä hinnoilla itellä menee jo melkein 200. Joutuu jo oikeasti miettii onko tässä enää mitään järkeä kulkea töissä. Pakko olla kova palkkainen työ jos meinaa vähänkään pidemmällä kulkea töissä. Mutta täytyy tietty muistaa se palkkamaltti tavan duunarin.


    • Anonyymi

      On kyllä vihonviimeinen paikka ainakin se Keuruun toimipiste, ja samaa laatua taitaa olla Karkarekin nykyään. Mainoksissa luvataan, että kaikki merkit hoidetaan ja kaikki hommat onnistuu, ja kyselyyn vastataan, kuinka heillä on erittäin taitava vikadiagnosoija. Että ei tarvi viedä autoa merkkihuoltoon isoon kaupunkiin, kyllä täällä saadaan vika selville ja auto kuntoon.

      Sitten autoa tutkitaan kaksi tuntia ja lyödään kouraan kolmensadan euron lasku, ja lopputuloksena paljon epämääräisempi tieto kuin mitä itse olin jo saanut selville kympin vikakoodinlukulaitteella. "Jotain saastelaitteisiin liittyvää vikaa". Ei auttanut muu kuin viedä merkkihuoltoon, että sai selville, mitä kaikkia osia pitää uusia, että tulee kuntoon. Kyllä meni rahat täysin hukkaan.

      Hinnoittelu on merkkiliikkeen tasoa, osaaminen hikipajan tasoa, tai alle. En todellakaan voi suositella.

    • Anonyymi

      miks hitossa suositte paikallisia puoskareita.menkää jämsään niin saatte laina auton tilalle kun oma huolletaan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe