Laittelin tuossa kaverini autoa ja huomasin että takajarrut todella huonossa kunnossa, joten päätin ottaa ne auki ja soitin kaverilleni että takajarrut huonossa hapessa, levyt syöpyneet ja ruostuneet, liukutapit jumissa ja palat eivät liikkuneet ollenkaan, niin kaverini sanoi että puoli vuotta sitten uusittu kaikki jarrut taakse Karkare auto huollossa Vilppulassa. Löysin myös kuitin kyseiseen remonttiin, 490e levyt ja palat töineen taakse. Liukutapeissa ei mitään rasvaa, palat hakattu väkisin paikoilleen ja tästä johtuen takalevyt täysin käyttökelvottomat. Ei tuo jarrujen laittaminen mitään rakettitiedettä ole, eli nyt täytyy kysyä millaisia asentajia kyseisessä puljussa on töissä? Onko muilla kyseisestä korjaamosta kokemusta? Lasku on osattu kyllä tehdä isoksi, mutta työnlaatu ja onnistuminen lasten kengissä🤦♂️
Karkare autohuolto
31
5146
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei eka kerta kun sieltä firmasta saa vaan ison laskun
- Anonyymi
Samanlainen kiskuriliike ja työnlaatu kuin Mäntässä Maunuahon korjaamossa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyyhän sen kiskoa hintaa, kun noin kolme eläkeläistä käyttää 90- luvun loppupuolen ruosteenraiskaamia datsuneita kuukaudessa huollossa🤣🤣🤣🤣 Niitä kun päivän "hitsaa" niin kyllä siitä voi jo eläkeläistä mätkästä kunnon hinnalla, vaikka laatu onkin mitä on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo mulla ollu koskaan valittamista Maunuahon työn laadusta tai hinnoittelusta. Joskus on kyllä joissain töissä kehoittanut kääntymään merkkispesialistin puoleen, jos ei ole ollut sopivaa työkalua. Mutta kai tuo kommentti onkin jonkun persaukisen marinaa ku kaikki pitäs saada ilmaiseksi. Ei muuta ku työkalut omiin pikku kätösiin, jos ei huvita maksaa korjaamolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo mulla ollu koskaan valittamista Maunuahon työn laadusta tai hinnoittelusta. Joskus on kyllä joissain töissä kehoittanut kääntymään merkkispesialistin puoleen, jos ei ole ollut sopivaa työkalua. Mutta kai tuo kommentti onkin jonkun persaukisen marinaa ku kaikki pitäs saada ilmaiseksi. Ei muuta ku työkalut omiin pikku kätösiin, jos ei huvita maksaa korjaamolle.
Kai nyt kun työkalut - 70 luvulta, vois päivittää ne nykypäiväsiin, eikä noi autot niin "erikoisia" työkaluja tartte 🤦♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maunuaho tekee kohtuuhintaan toimivaa jälkeä. Paras huoltomies kohtuuhintaan. Mennään huviksenne teettämään samat työt isoon ja kiiltävään merkkiliikkeeseen jossain isommassa kaupungissa. Saatte muuten maksaa puolet enemmän. Itse olen ollut tyytyväinen Maunuahoon. Ei Karkare ainakaan parempi ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salmivirta yhtiössä kans tehdään huonoa jälkeä.Autohuollon hinta on iso ja se salmivirta ottaa rahat omiin liiveihin.Eli kyseessä on verovilppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salmivirta yhtiöt Mänttä työnlaatu on surkeaa .Minulla oli auto huollettavana kytkimen takia niin reilun viikon päästä kytkin petti
Jumalauta!! Sen salmivirta sumopojan olisi täytynyt pysyä fillari myyjänä.
Eli salmivirta yhtiötä en suosittele!! - Anonyymi
Salmivirta yhtiöt Mäntässä myös saa ison laskun ja työnlaatu on kyllä surkeaa.
Ja käteinen on yleinen maksutapa siellä .Se itse salmivirta ottaa rahat omiin tarkoituksiin.Eli kyllä on rohkea jätkä.Ihme ettei kukaan ole vielä käräyttänyt sitä.
- Anonyymi
Niissähän on kai takuu vielä voimassa jos aika ikkuna pitää paikkansa. Ei kannata omia sormia sotkea.
- Anonyymi
Siellä mitää osata. Nelipyörä suuntauski toisella kerralla onnistu
- Anonyymi
Vanhan omistajan aikana huolto oli hyvää ja hinnoittelu kohdallaan on tainnut Keuruun poikien hinnoittelu tulla taloon ja maalaisjärki hukkua.Joka työstä eri lasku.Tarvikevaraosat on myös kalliista päästä.
- Anonyymi
Onko se ainut paikka.
- Anonyymi
Kertokaapa sitten paras paikka huollattaa/korjauttaa autoa mänttä vilppulassa? Perustelujen kera luonnollisesti.
- Anonyymi
Vilppulan autohuoltoa suosittelen, käyttänyt ilmastointihuollossa ja nelipyöräsuuntauksissa siellä ja käytän jatkossakin, muut hommat hoituukin itseltä kotona.
- Anonyymi
Näitä ylilyöntejä joskus tapahtuu, kun kaiken maailman törpötkin ne luulee olevansa vaikka mitä mut ei ne oo ku hemmetinmoisia sössöjä vaan.
- Anonyymi
ruoveden autopaja teki mulle saman homman avensikseen 260 e
- Anonyymi
Tein ite ja maksoin vaan osat, kato kun jotkut osaa 🤷♂️
- Anonyymi
Ammamiehet korjaa ite, ei tarvi maksaa hunajaa ja tulee varmasti hyvää jälkee, eikä tarvi täällä vinkua 🤷♂️
- Anonyymi
Kallista tuo autoilu,reklamoikaa liikkeeseen,tällä palstalla itku ei auta..
- Anonyymi
Vilppulan autohuollolle suositus täältäkin
- Anonyymi
Sen sanon että salmivirta ei ole jobbarinakaan edes keskinkertainen ainoa mikä pyörii sillä jotenkuten on tuo hinauspalvelu.Muuten siitä jätkästä ei ole kuin polkupyöräkauppiaaksi.
- Anonyymi
Neste huolto mänttä on erittäin loistava paikka viedä auto! Loistava asiakaspalvelu ja työn laatu on ykkösluokkaa. Suosittelen.
- Anonyymi
Mikä siellä loistaa? Joku loisteputki vai?
- Anonyymi
Opetelkaa ite korjaa autojanne
- Anonyymi
Laitoin oman kattilani seisontaa kun polttoaine niin kallista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin oman kattilani seisontaa kun polttoaine niin kallista
Mulla menee satanen viikossa bensaan kun käyn töissä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla menee satanen viikossa bensaan kun käyn töissä...
Köyhäähän se vaan vituttais🤷♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhäähän se vaan vituttais🤷♂️
Selviätkö vielä satasella? Näillä hinnoilla itellä menee jo melkein 200. Joutuu jo oikeasti miettii onko tässä enää mitään järkeä kulkea töissä. Pakko olla kova palkkainen työ jos meinaa vähänkään pidemmällä kulkea töissä. Mutta täytyy tietty muistaa se palkkamaltti tavan duunarin.
- Anonyymi
On kyllä vihonviimeinen paikka ainakin se Keuruun toimipiste, ja samaa laatua taitaa olla Karkarekin nykyään. Mainoksissa luvataan, että kaikki merkit hoidetaan ja kaikki hommat onnistuu, ja kyselyyn vastataan, kuinka heillä on erittäin taitava vikadiagnosoija. Että ei tarvi viedä autoa merkkihuoltoon isoon kaupunkiin, kyllä täällä saadaan vika selville ja auto kuntoon.
Sitten autoa tutkitaan kaksi tuntia ja lyödään kouraan kolmensadan euron lasku, ja lopputuloksena paljon epämääräisempi tieto kuin mitä itse olin jo saanut selville kympin vikakoodinlukulaitteella. "Jotain saastelaitteisiin liittyvää vikaa". Ei auttanut muu kuin viedä merkkihuoltoon, että sai selville, mitä kaikkia osia pitää uusia, että tulee kuntoon. Kyllä meni rahat täysin hukkaan.
Hinnoittelu on merkkiliikkeen tasoa, osaaminen hikipajan tasoa, tai alle. En todellakaan voi suositella. - Anonyymi
miks hitossa suositte paikallisia puoskareita.menkää jämsään niin saatte laina auton tilalle kun oma huolletaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389