kutsuen ulos ulkoiluun. Aamu alkoi kivasti uuden hammasharjan käyttöönotolla. Pienistäkin asioista voi tulla hyvä mieli.
Aurinko paistaa
7
61
Vastaukset
Just sillo, ku aurinko niiku paistaa, kyöpelit ei juur ulkoile. Mut ku kuu paistaa kelmeimmillään tai on pilkkosen pimeetä, sillon me rynnitään kalmismaalle kamaloittaan lurjuksii.
Itse olen siirtänyt iltalenkit aikaisemmaksi, niin että ehdin valoisaan aikaan sisälle takaisin. silloin ei vielä ole kummituksia liikkeellä eikä kyöpeleitä.
lounas.ajatus kirjoitti:
Itse olen siirtänyt iltalenkit aikaisemmaksi, niin että ehdin valoisaan aikaan sisälle takaisin. silloin ei vielä ole kummituksia liikkeellä eikä kyöpeleitä.
Me kyöpelit ja kummitukset ollaan niiku sama asia. Muita meist käytettyjä nimii on myös aave ja henki. Entiseen aikaan käytettiin enämpi kyöpeli-nimee. Se on laina saksan sanasta Kobold ja edelleen ruotsin köbel.
Koska me sillon asuttiin niiku vuoren sisällä, sen nimeks tuli Kyöpelivuori. Soon vielä käytös, vaik noidat sit pakeni vainoo Kyöpelivuoreen, ja meilän piti muuttaa pois.
Me nykysi asutaan parkkihalleis, kirkontorneis ja autiotalois ja tehlään duunii kalmismaal ja Tokmalin Kahedorgil Päivil.nettikyöpeli kirjoitti:
Me kyöpelit ja kummitukset ollaan niiku sama asia. Muita meist käytettyjä nimii on myös aave ja henki. Entiseen aikaan käytettiin enämpi kyöpeli-nimee. Se on laina saksan sanasta Kobold ja edelleen ruotsin köbel.
Koska me sillon asuttiin niiku vuoren sisällä, sen nimeks tuli Kyöpelivuori. Soon vielä käytös, vaik noidat sit pakeni vainoo Kyöpelivuoreen, ja meilän piti muuttaa pois.
Me nykysi asutaan parkkihalleis, kirkontorneis ja autiotalois ja tehlään duunii kalmismaal ja Tokmalin Kahedorgil Päivil.No ilmankos mun autosta oli akku tyhjentynyt parkkihallissa. Joku kyöpeli käristänyt siellä yöllä rottia yöpalakseen!
lounas.ajatus kirjoitti:
No ilmankos mun autosta oli akku tyhjentynyt parkkihallissa. Joku kyöpeli käristänyt siellä yöllä rottia yöpalakseen!
Jotat on hirveen heettasii, semmosii lutusii siimahäntii. Ne on meitin niiku vrentii. Ei tulis mieleen, et me niitä lounastettais. Sen sijaan me skruudataan jottien kans palvigryynimakkaroi ja savupekolii pottumuussin kans, ja jälkiruuaks jätskii hillon kera. Noon kyl hyvii. Siit se sähköhävikki johtuu.
- Anonyymi
Pienet asiat arjessa ovat parhaita. Pitäisi muistaa keskittyä niihin enemmän.
Niin, pienet asiat ja vielä se "hyvä ruoka, parempi mieli". Juuri mietin, että hakisko vielä jotakin namia kaupasta, vaikka peruspöperöt hain eilen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
