Aurinko paistaa

kutsuen ulos ulkoiluun. Aamu alkoi kivasti uuden hammasharjan käyttöönotolla. Pienistäkin asioista voi tulla hyvä mieli.

7

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just sillo, ku aurinko niiku paistaa, kyöpelit ei juur ulkoile. Mut ku kuu paistaa kelmeimmillään tai on pilkkosen pimeetä, sillon me rynnitään kalmismaalle kamaloittaan lurjuksii.

      • Itse olen siirtänyt iltalenkit aikaisemmaksi, niin että ehdin valoisaan aikaan sisälle takaisin. silloin ei vielä ole kummituksia liikkeellä eikä kyöpeleitä.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Itse olen siirtänyt iltalenkit aikaisemmaksi, niin että ehdin valoisaan aikaan sisälle takaisin. silloin ei vielä ole kummituksia liikkeellä eikä kyöpeleitä.

        Me kyöpelit ja kummitukset ollaan niiku sama asia. Muita meist käytettyjä nimii on myös aave ja henki. Entiseen aikaan käytettiin enämpi kyöpeli-nimee. Se on laina saksan sanasta Kobold ja edelleen ruotsin köbel.

        Koska me sillon asuttiin niiku vuoren sisällä, sen nimeks tuli Kyöpelivuori. Soon vielä käytös, vaik noidat sit pakeni vainoo Kyöpelivuoreen, ja meilän piti muuttaa pois.

        Me nykysi asutaan parkkihalleis, kirkontorneis ja autiotalois ja tehlään duunii kalmismaal ja Tokmalin Kahedorgil Päivil.


      • nettikyöpeli kirjoitti:

        Me kyöpelit ja kummitukset ollaan niiku sama asia. Muita meist käytettyjä nimii on myös aave ja henki. Entiseen aikaan käytettiin enämpi kyöpeli-nimee. Se on laina saksan sanasta Kobold ja edelleen ruotsin köbel.

        Koska me sillon asuttiin niiku vuoren sisällä, sen nimeks tuli Kyöpelivuori. Soon vielä käytös, vaik noidat sit pakeni vainoo Kyöpelivuoreen, ja meilän piti muuttaa pois.

        Me nykysi asutaan parkkihalleis, kirkontorneis ja autiotalois ja tehlään duunii kalmismaal ja Tokmalin Kahedorgil Päivil.

        No ilmankos mun autosta oli akku tyhjentynyt parkkihallissa. Joku kyöpeli käristänyt siellä yöllä rottia yöpalakseen!


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        No ilmankos mun autosta oli akku tyhjentynyt parkkihallissa. Joku kyöpeli käristänyt siellä yöllä rottia yöpalakseen!

        Jotat on hirveen heettasii, semmosii lutusii siimahäntii. Ne on meitin niiku vrentii. Ei tulis mieleen, et me niitä lounastettais. Sen sijaan me skruudataan jottien kans palvigryynimakkaroi ja savupekolii pottumuussin kans, ja jälkiruuaks jätskii hillon kera. Noon kyl hyvii. Siit se sähköhävikki johtuu.


    • Anonyymi

      Pienet asiat arjessa ovat parhaita. Pitäisi muistaa keskittyä niihin enemmän.

      • Niin, pienet asiat ja vielä se "hyvä ruoka, parempi mieli". Juuri mietin, että hakisko vielä jotakin namia kaupasta, vaikka peruspöperöt hain eilen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe