Tukholma profetia toteutuu

Anonyymi

Tukholma profetia toteutuu pian

14

1726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin?

      • ALKOI TOTEUTUA . . . seuraavasti . . . ;)

        . . .

        ""Kuka antaa Tukholman profetian jatkon?""
        --------------------------------------------------------

        ASIAN --- SELVENNYKSEKSI --- TÄSSÄ HIEMAN . . .

        Copy & Pastetta - ja - massapostitusta . . . ;)

        ps.
        Viestiä on - myös - hieman lyhennetty (jotta helpompi selata).

        . . .

        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS
        1.5.2018 12:55

        Jatko tuli vuosituhannen vaihteen alussa, vuonna 2001, mutta sitä EI USKOTTU.

        Tukholman profetian lupaama profeetta LAITTOI TUON jatkon täytäntöön vuonna 2016, jonka vain PIENI OSA ---- Jumalan Lapsista --- USKOI - ja - TOTEUTTI --- TÄÄLLÄ Profetiat PALSTALLA, mutta - SE - riitti Jumalalle, joten . . .

        Jumala on TOTEUTTANUT LUPAUKSENSA . . .

        . . . Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta . . . !
        . . . ............................................................................................... . . .

        Kaikkivaltias Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen - JO - Syksyllä 2016 . . .

        . . .

        Tehdäänkö - SE - itse . . . se PARANNUS . . . ?
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14306510/tehdaanko---se---itse-------se-parannus-------

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        18.2.2017 17:14

        ""Jumala on TOTEUTTANUT LUPAUKSENSA . . .

        . . . Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta . . . !
        . . . ............................................................................................... . . .

        Kaikkivaltias Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen - JO - Syksyllä 2016 . . .

        Seuraavaksi . . .

        Miksi ja milloin - Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen ? ""

        . . . Seurakunnan sihteerinä sanon --- ehdottomasti seurakunta asiaa . . .

        Jumalan_nimissä
        21.11.2020 21:21

        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:
        Jumalan MÄÄRÄÄMÄT --- ASIAT --- EIVÄT MUUTU . . .

        . . .

        Rakkaat UUDESTISYNTYNEET Jumalan Lapset !

        Seurakunnan sihteerinä sanon --- ehdottomasti seurakunta asiaa . . .

        . . . TULEE - siis - käsittelyyn --- sitten kun . . .

        . . . Johannes Kastaja Toinen - ja - seurakunta --- TOIMINNASSA . . . !

        . . . Odottaminen vaatii kärsivällisyyttä ja luottamusta . . .

        . . .

        Jumalan seurakunnassa - eli - Kristuksen ruumiissa . . .
        .
        . . .
        . . . . . . . . Jeesus Kristus - ELÄÄ - ja - TOIMII . . . Uudestisyntyneiden KAUTTA . . . !
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
        . . .
        .
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • EI_TROLLI_vaan_TOTUUS
        28.01.2020 02:12

        ""Jumala ON --- VAPAUTTANUT Suomen --- Venäjän SOTATOIMILTA . . . ;)

        TÄHÄN ASIAAN ON TULOSSA --- SIIS --- TARKEMPI SELVITYS . . .
        (Miksi ja milloin - Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen ? )

        . . . ODOTAMME - YHÄ --- Jumalan VASTAUSTA . . . :)""
        ------------------------------- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

        . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . TULEE - siis - käsittelyyn --- sitten kun . . .

        . . . Johannes Kastaja Toinen - ja - seurakunta --- TOIMINNASSA . . . !

        . . . Odottaminen vaatii kärsivällisyyttä ja luottamusta . . .


      • Jumala SANOO . . .

        . . . Jumalan TAHTO --- on TOTEUTUNUT . . .

        . . . Jumalan armosta - SE - on TÄYTETTY . . . se - Tukholman profetia . . . ;)

        . . .

        JumalanArmo40
        09.09.2021 09:09

        KUN - Jumala - ILMOITTI - että . . .

        . . . Jumala, Jeesus, Johannes Kastaja Toinen ja Pyhä Henki . . .

        . . . sekä uudestisyntyneet Jumalan Lapset . . .

        . . . saapuvat Profetiat PALSTALLE . . .

        . . . niin --- puolet TAPUTTI - ja - puolet VITUTTI . . . !
        . . . ………………………………………………………… . . .



      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        ALKOI TOTEUTUA . . . seuraavasti . . . ;)

        . . .

        ""Kuka antaa Tukholman profetian jatkon?""
        --------------------------------------------------------

        ASIAN --- SELVENNYKSEKSI --- TÄSSÄ HIEMAN . . .

        Copy & Pastetta - ja - massapostitusta . . . ;)

        ps.
        Viestiä on - myös - hieman lyhennetty (jotta helpompi selata).

        . . .

        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS
        1.5.2018 12:55

        Jatko tuli vuosituhannen vaihteen alussa, vuonna 2001, mutta sitä EI USKOTTU.

        Tukholman profetian lupaama profeetta LAITTOI TUON jatkon täytäntöön vuonna 2016, jonka vain PIENI OSA ---- Jumalan Lapsista --- USKOI - ja - TOTEUTTI --- TÄÄLLÄ Profetiat PALSTALLA, mutta - SE - riitti Jumalalle, joten . . .

        Jumala on TOTEUTTANUT LUPAUKSENSA . . .

        . . . Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta . . . !
        . . . ............................................................................................... . . .

        Kaikkivaltias Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen - JO - Syksyllä 2016 . . .

        . . .

        Tehdäänkö - SE - itse . . . se PARANNUS . . . ?
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14306510/tehdaanko---se---itse-------se-parannus-------

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        18.2.2017 17:14

        ""Jumala on TOTEUTTANUT LUPAUKSENSA . . .

        . . . Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta . . . !
        . . . ............................................................................................... . . .

        Kaikkivaltias Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen - JO - Syksyllä 2016 . . .

        Seuraavaksi . . .

        Miksi ja milloin - Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen ? ""

        . . . Seurakunnan sihteerinä sanon --- ehdottomasti seurakunta asiaa . . .

        Jumalan_nimissä
        21.11.2020 21:21

        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:
        Jumalan MÄÄRÄÄMÄT --- ASIAT --- EIVÄT MUUTU . . .

        . . .

        Rakkaat UUDESTISYNTYNEET Jumalan Lapset !

        Seurakunnan sihteerinä sanon --- ehdottomasti seurakunta asiaa . . .

        . . . TULEE - siis - käsittelyyn --- sitten kun . . .

        . . . Johannes Kastaja Toinen - ja - seurakunta --- TOIMINNASSA . . . !

        . . . Odottaminen vaatii kärsivällisyyttä ja luottamusta . . .

        . . .

        Jumalan seurakunnassa - eli - Kristuksen ruumiissa . . .
        .
        . . .
        . . . . . . . . Jeesus Kristus - ELÄÄ - ja - TOIMII . . . Uudestisyntyneiden KAUTTA . . . !
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
        . . .
        .
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        ""ASIAN --- SELVENNYKSEKSI --- TÄSSÄ HIEMAN . . .
        Copy & Pastetta - ja - massapostitusta . . . ;)""
        -------------------------------- - - -

        Vielä vähän aikaa - joutuu nostelemaan keskusteluja ja sitten pääsemme seurakunta asiaa käsittelemään . . .

        . . . siis --- NETTI-seurakunta aloittaa . . . AKTIIVISEN TOIMINTANSA . . . ;)



    • Anonyymi

      Syyskuussa Venäjän armeija suorittaa sotaharjoitukset koko Suomen itäisen rajan alueella.

      • Rakkaat Jumalan Lapset ! --- (11.06.2017 07:40)

        VENÄJÄN suunnalta uhkaava vaara on pelkästään PELOTTELUA . . .

        . . . SIIS --- Jumalan JOHDATUS PARANNUKSEN TEKOON . . . !
        . . . ................................................................................................. . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        18.2.2017 17:14

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        Tämä on - SE - virallinen . . . pelottelu NÄKY . . . !

        » . . . Jukka Rokka: Järkyttävä näky aamulla 16.03.2001 . . . »
        . . . . .......................................................................................... . . . .

        Järkyttävä näky . . . Tehkää parannus synneistänne . . . !
        https://suomiprofetiassa.wordpress.com/jukka-rokka-jarkyttava-naky-aamulla-16-03-2001/

        AJANKOHTAINEN - LAINAUS - tekstistä . . .

        ”Varoita kansaasi, sillä apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan. Ellei Suomen kansa tee totista parannusta, se joutuu jälleen kokemaan kuoleman kauhut. Apua ei tule Idästä eikä Lännestä, vaan yksin Minulta, sanoo Herra. Kääntykää kansana Minun puoleeni… Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta…! Tehkää parannus synneistänne. Minä annan anteeksi, Minä pelastan, Minä parannan haavat, Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella. Katso, minä tulen pian – pikemmin kuin luulettekaan – sanoo Herra.”
        . . . . .

        NÄKY ja Jumalan SANOMA --- jakautuu VIITEEN OSAAN sisältäen myös lupauksen ARMOSTA sekä Pyhän Hengen VOIMASTA.
        Raamatussa NUMERO 5 on ARMON luku !

        ◾ NÄKY KUVAUS --- Järkyttävä näky Venäjän hyökkäyksestä.

        ◾ VAROITUS --- ...apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan.

        ◾ VAATIMUS PARANNUKSEEN --- Tehkää parannus synneistänne.

        ◾ LUPAUS ARMOSTA --- Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta…!

        ◾ LUPAUS --- Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella.
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jumala on TOTEUTTANUT LUPAUKSENSA . . .

        . . . Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta . . . !
        . . . ............................................................................................... . . .

        Kaikkivaltias Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen - JO - Syksyllä 2016 . . .

        Seuraavaksi . . .

        Miksi ja milloin - Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen ?
        .
        . . .
        . . . . .
        PSALMI 19:8-12 ---> Herran PELKO on puhdas - SE - pysyy iäti
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        »Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan.
        Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.

        Herran pelko on puhdas, se pysyy iäti. Herran oikeudet ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat.

        Ne ovat kalliimmat kultaa, puhtaan kullan paljoutta, makeammat hunajaa ja mehiläisen mettä.
        Myös sinun palvelijasi ottaa niistä vaarin, niiden noudattamisesta on suuri palkka. »
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . JOS --- Herran PELKO on puhdas - SE - VAPAUTTAA kaikesta PELOSTA . . . ;)

        . . . PELKO on - SIIS - rangaistus siitä, että . . .

        . . . Jumalan RAKKAUS ei ole vielä TÄYDELLISTÄ . . . !

        --------------------------------------------------------------------------------
        PYRKIKÄÄ TÄYDELLISEEN RAKKAUTEEN - niin - ette PELKÄÄ Venäjää --- vaan olette VAPAAT - ja - PUHTAAT kaikesta PELOSTA !!!
        --------------------------------------------------------------------------------

        Jumala on rakkaus . . .

        . . . Rakkaus tekee kaiken täydelliseksi . . . !

        . . . Se, joka pysyy rakkaudessa, pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä. . . . !
        .
        . . .
        . . . . . »Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.»
        . . . . . . ........................................................................................................................... . . .
        . . .
        .
        Ensimmäinen Johanneksen kirje, 1. Joh. 4:17-18 ---> Rakkaudessa ei ole pelkoa

        » Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin. Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa. »
        . . . . . . . .

        Evankeliumi Luukkaan mukaan 12
        Luuk. 12: 4-5 ---> Peloton tunnustautuminen Kristuksen omaksi

        » Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä.

        Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää. »
        . . . . . . .
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Rakkaat Jumalan Lapset ! --- (11.06.2017 07:40)

        VENÄJÄN suunnalta uhkaava vaara on pelkästään PELOTTELUA . . .

        . . . SIIS --- Jumalan JOHDATUS PARANNUKSEN TEKOON . . . !
        . . . ................................................................................................. . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        18.2.2017 17:14

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        Tämä on - SE - virallinen . . . pelottelu NÄKY . . . !

        » . . . Jukka Rokka: Järkyttävä näky aamulla 16.03.2001 . . . »
        . . . . .......................................................................................... . . . .

        Järkyttävä näky . . . Tehkää parannus synneistänne . . . !
        https://suomiprofetiassa.wordpress.com/jukka-rokka-jarkyttava-naky-aamulla-16-03-2001/

        AJANKOHTAINEN - LAINAUS - tekstistä . . .

        ”Varoita kansaasi, sillä apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan. Ellei Suomen kansa tee totista parannusta, se joutuu jälleen kokemaan kuoleman kauhut. Apua ei tule Idästä eikä Lännestä, vaan yksin Minulta, sanoo Herra. Kääntykää kansana Minun puoleeni… Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta…! Tehkää parannus synneistänne. Minä annan anteeksi, Minä pelastan, Minä parannan haavat, Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella. Katso, minä tulen pian – pikemmin kuin luulettekaan – sanoo Herra.”
        . . . . .

        NÄKY ja Jumalan SANOMA --- jakautuu VIITEEN OSAAN sisältäen myös lupauksen ARMOSTA sekä Pyhän Hengen VOIMASTA.
        Raamatussa NUMERO 5 on ARMON luku !

        ◾ NÄKY KUVAUS --- Järkyttävä näky Venäjän hyökkäyksestä.

        ◾ VAROITUS --- ...apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan.

        ◾ VAATIMUS PARANNUKSEEN --- Tehkää parannus synneistänne.

        ◾ LUPAUS ARMOSTA --- Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta…!

        ◾ LUPAUS --- Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella.
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jumala on TOTEUTTANUT LUPAUKSENSA . . .

        . . . Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta . . . !
        . . . ............................................................................................... . . .

        Kaikkivaltias Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen - JO - Syksyllä 2016 . . .

        Seuraavaksi . . .

        Miksi ja milloin - Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen ?
        .
        . . .
        . . . . .
        PSALMI 19:8-12 ---> Herran PELKO on puhdas - SE - pysyy iäti
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        »Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan.
        Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.

        Herran pelko on puhdas, se pysyy iäti. Herran oikeudet ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat.

        Ne ovat kalliimmat kultaa, puhtaan kullan paljoutta, makeammat hunajaa ja mehiläisen mettä.
        Myös sinun palvelijasi ottaa niistä vaarin, niiden noudattamisesta on suuri palkka. »
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . JOS --- Herran PELKO on puhdas - SE - VAPAUTTAA kaikesta PELOSTA . . . ;)

        . . . PELKO on - SIIS - rangaistus siitä, että . . .

        . . . Jumalan RAKKAUS ei ole vielä TÄYDELLISTÄ . . . !

        --------------------------------------------------------------------------------
        PYRKIKÄÄ TÄYDELLISEEN RAKKAUTEEN - niin - ette PELKÄÄ Venäjää --- vaan olette VAPAAT - ja - PUHTAAT kaikesta PELOSTA !!!
        --------------------------------------------------------------------------------

        Jumala on rakkaus . . .

        . . . Rakkaus tekee kaiken täydelliseksi . . . !

        . . . Se, joka pysyy rakkaudessa, pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä. . . . !
        .
        . . .
        . . . . . »Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.»
        . . . . . . ........................................................................................................................... . . .
        . . .
        .
        Ensimmäinen Johanneksen kirje, 1. Joh. 4:17-18 ---> Rakkaudessa ei ole pelkoa

        » Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin. Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa. »
        . . . . . . . .

        Evankeliumi Luukkaan mukaan 12
        Luuk. 12: 4-5 ---> Peloton tunnustautuminen Kristuksen omaksi

        » Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä.

        Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää. »
        . . . . . . .
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        ""Kuka antaa Tukholman profetian jatkon?""
        --------------------------------------------------------

        » . . . Jukka Rokka: Järkyttävä näky aamulla 16.03.2001 . . . »
        . . . . .......................................................................................... . . . .

        Suomeen tuleva sota
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14827016/suomeen-tuleva-sota#comment-110609718


    • Anonyymi

      Pietarin röllitehtaan iskurityöläiset ovat näemmä saaneet kaalikeittoa ja mahorkkaa, ja nyt passaa taas "profetoida", eli valehdella ; P

    • Anonyymi

      Voiko olla jo tänä kesänä vai vasta myöhemmin..?

    • Anonyymi

      Voi hyvinkin olla jo tämä kesä saa nähdä kuinka asiat kehittyvät

      • Anonyymi

        Parannuksen tekoa ei Suomessa ole suuremmin näkynyt,pikemminkin päinvastoin.Puhdistumisen pitäisi alkaa uskovista ja seurakunnista,enpä ole huomannut.Oma parannuksen tekokin ollut heikon puoleista.Onneksi pelastus on yksin armosta,Jeesuksen Kristuksen ristillä suorittaman sovitustyön tähden.Niin venäläisille,ukrainalaisille kuin meille suomalaisillekkin.Raamatun ja maailman tapahtumien valossa elämme jo pitkällä lopun ajan illassa,yö on lähellä.Lähdön hetkeä ei tiedä kukaan.Valvokaa ja rukoilkaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe