Asiakas on tehnyt porukan, miten tämä tehdään onko sama kui netissä, koskaan ei ole ollut edes puhetta.
Lottoporukan voi tehdä asiakas kassalla?
6
318
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut lottovoitosta!
- Anonyymi
Asiakas on voinut sopia vaikkapa työmaaporukan kanssa tekevänsä pelikimpan kioskille. Tällöin kimpan tekijä pyytää myyjää jakamaan pelin 2, 5 tai 10 osaan. Porukkaan lupautuneet ostaa sitten osuuslappunsa kyseiseltä kioskilta ja ohjaa halutessaan mahdolliset voitot Veikkauskortilla suoraan pankkitililleen.
- Anonyymi
Tietysti voi olla niinkin että kimpantekijä lunastaa koko pelin (= kaikki osuudet) kioskilta ensin itse ja jakaa sitten osuuslaput porukkansa jäsenille ja perii osuusmaksut omalla tavallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti voi olla niinkin että kimpantekijä lunastaa koko pelin (= kaikki osuudet) kioskilta ensin itse ja jakaa sitten osuuslaput porukkansa jäsenille ja perii osuusmaksut omalla tavallaan.
Onnittelut lottovoitosta! Jatkatko vielä töissä?
Jos olet eläkkeellä niin mene töihin, että voit lopettaa työssä käymisen.
- Anonyymi
Oisko ison konttorin juoksupoika matkustanut Savon pääkaupungin kaikista syrjäisempään, kaukaisempaan, lopettavaan pikkuputiikkiin korven keskelle ja laittanut lume porukkaloton 'vetämään' voitokkain tuloksin.
Voittajat eivät ole kaupan omien porukkalottoihin kuuluvia, Tuollaiseen tuppukylään ei kukaan kylän ulkopuolinen hakeudu lottoa laittamaan kun ehkä juuri 'oman konttorin 'mies'.
Onnittelut Helsinkiinkö?- Anonyymi
Paljon mahdollista, hyvin on Suomen lottovoittajat pitäneet matalaa profiilia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485127Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.672915Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2731377Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721123Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1281048
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok741044- 1621010
- 49914