HYLÄTKÄÄ PAAVALIN KIRJEET

Niissä on 75% valhetta ja vääryyttä. Paavalin oman ilmoituksen mukaan:

Ensin yksin:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

Mutta sitten kun sai mukaansa Pietarin, ja muut opetuslapset, paitsi ei Johannesta. Sitten monikossa:

"Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?
Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"

Vain 25% totuutta, eli se 4 vuotta, jonka ajan Saul oli Pyhän Hengen opetettavana. Kunnes Saatan teki hänestä Paavalin.

Ne totuudet löytyvät evankeliumeista, apostoli Johanneksen kirjeistä ja Ilmestyskirjasta.

71

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi Pietarista tuli Paavalille rakas veli?

      "Ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut; niin kuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niin kuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen."

      Miksi hän eri paljastunut mitä nuo vaikeatajuiset asiat Paavalilla olivat, joilla koko ihmiskunta oli johdatettu Saatanan hallintaan jo vuonna 90?

      Kuten Johannes todisti:
      "Me olemme Jumalasta, mutta koko maailma on pahan vallassa."
      Pietari oli pelkuri, joka tässä pelkäsi Paavalia, joka oli aikaisemmin häntä nuhdellut:
      "Kun Keefas sitten tuli Antiokiaan, nousin vastustamaan häntä julkisesti, koska hän oli menetellyt väärin.
      Aikaisemmin hän oli ottanut osaa yhteisiin aterioihin pakanuudesta kääntyneiden kanssa. Mutta kun sinne oli tullut Jaakobin luota muutamia miehiä, hän jäi pois ja eristäytyi kääntyneistä, koska pelkäsi niitä, jotka vaativat ympärileikkausta.
      Samalla tavoin alkoivat teeskennellä myös muut juutalaiset, ja jopa Barnabas seurasi heidän esimerkkiään.

      Mutta kun minä näin heidän poikkeavan evankeliumin totuuden tieltä, sanoin Keefakselle kaikkien kuullen:
      "Jos sinä juutalaisena voit luopua juutalaisten tavoista ja elää pakanoiden lailla, miksi pakotat pakanoita elämään niin kuin juutalaiset?"
      Tässä Jeesuksen vangitsemisen jälkeisessä tilanteessa iski pelkuruus Pietariin:

      "Pietari istui ulkona pihalla. Hänen luokseen tuli palvelustyttö ja sanoi: "Sinäkin olit tuon galilealaisen Jeesuksen seurassa."
      Mutta hän kielsi sen kaikkien kuullen ja sanoi: "En ymmärrä mistä puhut."

      Hän siirtyi sieltä portille päin, mutta muuan toinen tyttö näki hänet ja sanoi paikalla oleville: "Tämä mies oli nasaretilaisen Jeesuksen seurassa."
      Taas hän kielsi sen valalla vannoen ja vakuutti: "Minä en tunne sitä miestä."

      Mutta hetken kuluttua hänen luokseen tuli muita, jotka siellä seisoskelivat, ja he sanoivat: "Sinä olet varmasti samaa joukkoa, senhän kuulee jo puheestasi."
      Silloin Pietari alkoi sadatella ja vannoi: "Minä en tunne sitä miestä." Samassa kukko lauloi.
      Pietari muisti, mitä Jeesus oli sanonut: "Ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut." Hän meni ulos ja puhkesi katkeraan itkuun."

      Koska muisti, mitä oli vain muutama hetki aikaisemmin vannonut:
      Laulettuaan kiitosvirren he lähtivät Öljymäelle.
      Silloin Jeesus sanoi heille: "Tänä yönä te kaikki luovutte minusta, sillä on kirjoitettu: 'Minä lyön paimenen maahan, ja lauman lampaat joutuvat hajalle.'
      Mutta kuolleista noustuani menen teidän edellänne Galileaan."
      Pietari keskeytti hänet ja sanoi: "Vaikka kaikki muut luopuisivat sinusta, minä en koskaan luovu."
      Jeesus vastasi: "Totisesti: tänä yönä, ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut."

      Varmasti Pietari muisti myös tämän Jeesuksen opetuksen:

      "Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa."

      Pietarin uskollisuudesta Paavalille, Saatana rakennutti maailmaan suurimpaan Rosvojen luolaansa - Vatikaaniin - Pietarin muistoksi hänen nimelleen myöskin ikioman Suuren Rosvojen luolan, jota Pietarin kirkoksi kutsutaan.

      Ja listasi Pietarin Vatikaanin ensimmäiseksi paaviksi.

    • Anonyymi

      Emme tietenkään hylkää Paavalin kirjeitä.Niissähän Paavali opettaa Pyhän Hengen johtamana elämän tien.Sensijaan hylkäämme Teuvo Sunin selkeän harhaopin.

      • Anonyymi

        Olet Teuvo pahasti eksynyt,muuta nyt kurssia ja palaa Jumalan sanan tielle,jos et ole jo niin pahasti paatunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet Teuvo pahasti eksynyt,muuta nyt kurssia ja palaa Jumalan sanan tielle,jos et ole jo niin pahasti paatunut.

        Sinun jumalasi tiellä en pysty tienaamaan palkkaa taivastililleni.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinun jumalasi tiellä en pysty tienaamaan palkkaa taivastililleni.

        Olipa taas Saatanalle heitetty Paakkosen poika ahkeroinut, kun tämäkin aloitus oli yön aikana kuljetettu sijalle 66.

        Siellä ovat myös kaikki mutkin eiliset keskustelut


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinun jumalasi tiellä en pysty tienaamaan palkkaa taivastililleni.

        Tiedät hyvin että taivaassa ei sinulle makseta palkkaa siitä herjaamisesta, jota koko ajan maan päällä teet. Sinä saat 5,90€. Se on kovin vähän. Ei sillä saisi mitään, jos taivaassa olisi jotain myytävää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät hyvin että taivaassa ei sinulle makseta palkkaa siitä herjaamisesta, jota koko ajan maan päällä teet. Sinä saat 5,90€. Se on kovin vähän. Ei sillä saisi mitään, jos taivaassa olisi jotain myytävää.

        5.60€ otan iloiten vastaan, koska se revitään sinun lihastasi.

        Sotilaseläkkeellä Pyhä Henki varmisti minulle turvatun toimeen tulon maallista elämää varten, joten ei tarvitse kolehtihaavia olallaan kantaa.

        Ja kaltaistesi herjaukset, menevät suoraan taivaaseen:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


      • Anonyymi

        Hunksin? Hompppelin? Sinähän sen ne tunnet!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hunksin? Hompppelin? Sinähän sen ne tunnet!

        Tunnen sen Pyhän Hengen kiitoksesta, kun tomppelit repivät lihastaan maallista mammonaa taivastililleni.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tunnen sen Pyhän Hengen kiitoksesta, kun tomppelit repivät lihastaan maallista mammonaa taivastililleni.

        Taivastilisi on pahasti miinuksella, toisisanoen ylitetty, kun olet kavaltanut omalta tilitäsi kaiken siellä olleen. En menisi hyppimään riemusta kavallussyyte niskassani. Siis sinun niskassasi, jottet pääse vääristelemään sanojani.


      • Anonyymi

        Nostit kaikki tilille kertyneet 5,90 € ja yritit käyttää ne irstailuun, muttei kukaan myynyt mitään niin halvalla.


    • Anonyymi

      Ei hyvä,ootko paskonut housuihisi.sattuuhan niitä vahinkoja,ruikkupaska kun tulee,toppaile sitä sitten

      • Oletko ottanut vahinkovakuutuksen.

        Pitääkö ottaa myös liikennevakuutus, jos se sattuu kun olet liikenteessä:


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Oletko ottanut vahinkovakuutuksen.

        Pitääkö ottaa myös liikennevakuutus, jos se sattuu kun olet liikenteessä:

        https://m.youtube.com/watch?v=6_xlSPKo_QM

        Jos käypikin näin siellä liikenteessä?


    • Anonyymi

      Vihan viiniä juo lähes kaikki ja tulevat ennemmin tai myöhemmin vihastumaan veljiinsäkin. Menettäen ikuisen pysyvän elämän. Yksin Johanneksen tietämä Karitsa on arvollinen. Mistä vihastus johtuu? Itselläni Paavalista kun koitin olla ateisteille ateisti. Vihastuin. Ei olisi pitänyt seurata Paavalin esikuvaa, vaan ymmärtää olla laittamatta kättä väkivaltaisten, haureiden , veren syöjien pään päälle. Olisi pitänyt ostaa Herralta tulessa puhdistettua kultaa. Jne....

      • Eikö Pyhä Henki ole tuota antanut sinulle anteeksi, kun edelleen olet Anonyymi, etkä Kristuksen todistaja?

        Vai onko sinulle menossa tuo pakollinen kolmen vuoden koetteluaika?


    • Anonyymi

      Hylätkää Teuvon kirjoitukset. Niissä on 75 % vääryyttä.

      • Kiitos Pyhän Hengen herjauksestasi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitos Pyhän Hengen herjauksestasi.

        Jaa poistappa taas avauksasi, hyvin ovatkin poistuneet


    • Anonyymi

      > Niissä on 75% valhetta ja vääryyttä.

      Kerrotko yhden esimerkin, mikä Paavalin sanoma on valhe?

      • On helpompi kertoa, mikä ei ole valhetta, vaan totta:
        Ensin Paavali julisti yksin:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Sitten monikossa, kun oli saanut mukaansa Pietarin ja Johannesta lukuun ottamatta kaikki muut Jeesuksen opetuslapset, sitten monikossa:

        "Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?
        Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä? :

        Jumalan viha kohtasi Paavalin ja Pietarin Roomassa, jossa heidät naulittiin ristille.

        Tässä vielä se ihmiskunnan rakkain vääryys, joka sinullekin on totta:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
         -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        On helpompi kertoa, mikä ei ole valhetta, vaan totta:
        Ensin Paavali julisti yksin:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Sitten monikossa, kun oli saanut mukaansa Pietarin ja Johannesta lukuun ottamatta kaikki muut Jeesuksen opetuslapset, sitten monikossa:

        "Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?
        Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä? :

        Jumalan viha kohtasi Paavalin ja Pietarin Roomassa, jossa heidät naulittiin ristille.

        Tässä vielä se ihmiskunnan rakkain vääryys, joka sinullekin on totta:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
         -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Tarkemman harkinnan perusteella totean, että Teuvon kirjoituksessa on 95 % valheita, vääryyksiä ja kirouksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkemman harkinnan perusteella totean, että Teuvon kirjoituksessa on 95 % valheita, vääryyksiä ja kirouksia.

        Miksi et kertonut, että totta on vain se, miksi hänen uskollinen ystävänsä heitettiin Saatanalle?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        On helpompi kertoa, mikä ei ole valhetta, vaan totta:
        Ensin Paavali julisti yksin:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Sitten monikossa, kun oli saanut mukaansa Pietarin ja Johannesta lukuun ottamatta kaikki muut Jeesuksen opetuslapset, sitten monikossa:

        "Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?
        Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä? :

        Jumalan viha kohtasi Paavalin ja Pietarin Roomassa, jossa heidät naulittiin ristille.

        Tässä vielä se ihmiskunnan rakkain vääryys, joka sinullekin on totta:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
         -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        > Ensin Paavali julisti yksin:

        > "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Näyttää siltä, että ongelma on siinä, ettet ymmärrä mit Paavali sanoo. Eihän tuo esim. ole julistamista, vaan hypoteettinen kysymys, joka olisi järkevä lukea asiayhteydessä, jolloin voisi ymmärtää mistä oli kysymys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        > Ensin Paavali julisti yksin:

        > "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Näyttää siltä, että ongelma on siinä, ettet ymmärrä mit Paavali sanoo. Eihän tuo esim. ole julistamista, vaan hypoteettinen kysymys, joka olisi järkevä lukea asiayhteydessä, jolloin voisi ymmärtää mistä oli kysymys.

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.

        > Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.

        Mielestäni ei ole yhtään hyvää syytä kutsua noita saatanan opeiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        > Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.

        Mielestäni ei ole yhtään hyvää syytä kutsua noita saatanan opeiksi.

        Yksikään, Saatanan Paavalille uskomillaan valheilla tekopyhitetty ei voi millään uskoa, että Paavali oli se väärä profeettaa, joka opeilla koko ihmiskunta oli jo vuonna 90 Saatettu Saatanan hallintavallan alle.

        Tämä on sitä Rajua Eksytystä, joka alkoi Golgatalta, kun Jumala heitti kelvottomat papit Saatanalle.


    • Tämä oli ulkoistettu jo takapihalle.

      • Löytyi sijalta 77.


    • Anonyymi

      Vääräoppisuutesi, herjauksesi ja kirouksesi joutavatkin pimentoon.

    • Kaikki eilen vielä esillä olleet aloittamani keskustelut, löytyvät sadan raamattulausekotelomiehen veristen mantrojen jälkeen.

      • Paakkosen poika Paavolasta on Paavalin verinen perillinen.

        Se huomaatte hänen raamatunlauseistaan, jotka lähes kaikki ovat Saatanan opetuksia Paavalille, ja edelleen Paavalin opetuksia seurakunnilleen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vääräoppisuutesi, herjauksesi ja kirouksesi saavat sinut humalaan ja syytät vääriä henkilöitä. Tyypillistä sinulta.

      • Vääryys on väärienihmisten paras tuntomerkki.

        Jeesus ei jätä ketään omaansa Saatanan anonyymi seurakuntaan:

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.
        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."


    • Löytyi osastolta 135.

    • 1. Valtavan erinomainen Pyhän Hengen herjaus

      Pyhä Henki päivitti tämän Paavalin Saatanalta saaman eriomaisen ilmestyksen sanoman ensimmäiseksi rajun eksytyksen johtotähdeksi:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

      Tämä on todella tehokas, koska se kertaheitolla mitätöi kaikki Jeesuksen opetukset ihmisen pelastumisesta.

      Eikä tälle löydy pohjaa myöskään Vanhan liiton pelastusohjeista. Vaan se on noudattaa
      Vanhan liiton väärien profeettojen sanomaa:
      "Totisesti, tämä on kapinallinen kansa! He ovat vilpillisiä lapsia,he eivät tahdo kuulla Herran lakia. He sanovat näkijöille:

      "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia. Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

      "Jos joku syöttäisi teille tuulta ja tyhjää ja sanoisi:
      "Saatte nähdä, tulee aika, jolloin teillä on virtanaan
      viiniä ja olutta", niin te ihastelisitte: "Tässäpä on oikea profeetta!"

      Ja juuri tuollaisella Saatanan antamalla einomaisella katteettomalla lupauksella Paavalille, hän teki tästä miehestä kaikille totuuden tien hylänneille sen ainoan oikean profeetan. Ja sai kaikki ihmiseen, Paavaliin, uskovat heti alusta lähtien Jumalan vihan alle:

      "Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies (ja nainenkin), jonka sydän luopuu Herrasta.

      Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."

      Toisenlainen tie avautuu niille, jotka panevat turvansa Jeesuksn Kristuksen opetuksiin:

      "Siunattu on se mies (ja nainenkin), joka luottaa Herraa ja panee turvansa häneen! Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.

      Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee? Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."

      Eivät opetuslapset helluntaina Pyhä Hengen saatuaan alkaneet hyppiä ilosta tasajalkaa, ja hokea armosta pelastumistaan, vaan kertoivat heti totuuden:

      "Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."

      Tätä Uutta liittoa hallitsevat Jeesuksen Kristuksen käskyt, joista kaksi tärkeintä todellisen armon omistajaksi pääsemiseksi ovat tässä:

      "Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

      "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se kadotukseen.

      Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

      Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

      Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

      Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.' Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."

    • 2. Valtavan erinomainen Pyhän Hengen herjaus



      "Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
      Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

      En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.

      Huomaan siis, että minua hallitsee tällainen laki: haluan tehdä hyvää, mutta en pääse irti pahasta."

      Tämä on yhtä erinomainen rajun eksytyksen perusta kuin mitä on tuo armo-oppikin.
      Hän ei todellakaan päässyt irti synnistä, eli pahasta, koska Jeesus Kristus ei edes neljän vuoden aikana löytänyt hänestä totuutta.

      Ja niin hän koko loppuelämänsä sai nautiskella näistä Saatanan erinomaisista ilmestyksistä. Kuten tästäkin, minkä hän tietäjähengen vaikutuksesta profetoi efesolaisille omasta itsestään:

      "Minä tiedän, että lähtöni jälkeen teidän joukkoonne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä. Teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka julistavat totuuden vastaisia oppeja vetääkseen opetuslapset mukaansa."

      Ja kun tämä eksytys lähtee opetuslasten joukosta, niin siksi sen kaikki perustukset ovat Raamattuun kirjoitettu, kuten olen monta kertaa todistanut. Niin kuin tämäkin synnissä elämisen hyväksyminen:

      "Kun kerran pyhä Paavalikaan ei päässyt irti synnistä, niin eihän Jumala niin julma ole, että meidän suomalaisten uskovien pitäisi siitä irti päästä."

      Ja siinä se on - Saatanan vahva vastaisku Jeesuksen totuudelle:

      "Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun."

      "Te olette lähtöisin alhaalta, minä ylhäältä. Te kuulutte tähän maailmaan, mutta minä en tähän maailmaan kuulu.

      Siksi sanoin teille, että te kuolette synteihinne. Ellette usko, että minä olen se joka olen, te kuolette synteihinne."

      "Jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta Poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."

      "Joka tietää, mitä on tehtävä, mutta ei tee, se luetaan hänelle synniksi."

      Joten ei se mikään ihme ole, että Paavali joutui koko loppuelämäkseen Saatanan kuritettavaksi.

    • 3.4.5 Valtavan erinomainen Pyhän Hengen herjaus


      "Hän antoi seurakunnalle sekä apostolit että profeetat ja evankeliumin julistajat, sekä paimenet että opettajat, varustaakseen kaikki seurakunnan jäsenet palvelutyöhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen."
      4.
      "Hän antaa Hengen ilmetä kussakin erityisellä tavalla, yhteiseksi hyödyksi. Yhden ja saman Hengen voimasta toinen saa kyvyn jakaa viisautta, toinen kyvyn jakaa tietoa, toiselle sama Henki suo uskon voiman, toiselle parantamisen lahjan, joku saa voiman tehdä ihmeitä, joku profetoimisen lahjan, joku kyvyn erottaa henget toisistaan, joku kielillä puhumisen lahjan, joku taas kyvyn tulkita tällaista puhetta. Kaiken tämän saa aikaan yksi ja sama Henki, joka jakaa kullekin omat lahjansa niin kuin tahtoo."
      5.
      "Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.
      Ensinhän luotiin Aadam ja sitten Eeva, eikä petetyksi joutunut Aadam, vaan nainen antoi pettää itsensä ja rikkoi käskyn. Lasten synnyttäjänä hän on kuitenkin pelastuva, jos vain pysyy uskossa ja rakkaudessa ja viettää hillittyä, Jumalalle pyhitettyä elämää." Sen neljän vuoden aikana, jonka Saul Pyhän Hengen koulutettavana oli, hän sai varmasti tietää, ettei Jumalalla enää tässä lopun ajassa tule olemaan maan päällä ainuttakaan pappien johdossa olevaa seurakuntaa, kun Jeesuksen kuolinhetkellä temppelin esirippu repesi kahtia, päättyi siihen pappien osuus Jumalan palvelijoina.

      Hän tiesi myös varmasti tämän Hesekielin ennustuksen: "Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan. Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa ja etsi niitä. Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

      Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimenet eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet. Sen tähden paimenet, kuulkaa Herran sana.
      Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenina, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

      Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minäkin huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."
      Mutta sitten kun Saa-tana erinomaisten ilmestysten kautta antoi Paavalille omat näkynsä hänen haltuunsa tulevista kirkkojen ja temppelien loistosta - kuten antoi Jeesuksellekin - Paavali rakensi vahvan perustuksen Saatanan haltuun tuleville jumalanhuoneille, vaikka tiesi nämäkin:

      "Kristus ei mennytkään ihmiskäsin tehtyyn pyhäkköön, joka on vain todellisen pyhäkön kuva, vaan itse taivaaseen ollakseen nyt Jumalan edessä puhumassa meidän puolestamme." "Ensimmäisellä liitolla oli siis jumalanpalvelusta koskevat säädöksensä ja pyhäkkö maan päällä."

      Mutta ei enää Uudella liitolla. "Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä." Siksi papit tänäkin päivänä rakentavat Kristuksen kuollutta ruumista, eivätkä eläväksi tekevää Henkeä.

      Malakia, joka oli viimeinen Jumalan lähettämä profeetta, antoi pappien tulevasta kohtalosta näin erinomaisen lausunnon: "Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon."

    • 6. ERINOMAINEN PYHÄN HENGEN HERJAUS

      Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, häneltä ovat vallankäyttäjät saaneet valtuutensa."
      Jeesuksen maallisen elämän aikana esivaltaa Israelissa edusti Rooman keisari Augustus. Jeesuksen ainut opetus esivallalle ja Jumalalle kuuluvista tehtävistä selviää tästä hänen ja fariseusten välisestä keskustelusta:
      "Silloin fariseukset menivät neuvottelemaan keskenään, miten saisivat Jeesuksen sanoistaan ansaan. He lähettivät hänen luokseen opetuslapsiaan yhdessä Herodeksen kannattajien kanssa. Nämä sanoivat:
      "Opettaja, me tiedämme, että sinä puhut totta ja opetat Jumalan tietä totuuden mukaisesti. Sinä olet ihmisistä riippumaton etkä tee eroa heidän välillään. Sano siis meille, mitä mieltä olet: onko oikein maksaa keisarille veroa vai ei?"
      Mutta Jeesus huomasi heidän kieroutensa ja sanoi:
      "Te teeskentelijät! Miksi te yritätte saada minut ansaan? Näyttäkää sitä rahaa, jolla maksatte veronne."
      He ottivat esiin denaarin. Jeesus kysyi heiltä: "Kenen kuva ja nimi siinä on?"
      Silloin Jeesus sanoi heille: "Antakaa siis keisarille mikä keisarille kuuluu ja Jumalalle, mikä Jumalalle kuuluu."
      Kuullessaan tämän he hämmästyivät. He jättivät Jeesuksen rauhaan ja lähtivät pois."
      Tällä ilmoituksella Jeesus teki selväksi maallisen esivallan ja Jumalan valtakunnan vallan väliset tehtävät.
      Esivalta hoitakoon oikeuslaitoksen, puolustuslaitoksen, pelastuslaitoksen, sairaanhoitolaitoksen, ja monet muut laitokset, ilmailulaitos mukaan lukien, mutta ei enää kirkkolaitosta. Sillä Jumala itse hoitaa oman pelastuslaitoksen, taivasten taivaiden henkilökunnan kutsunnat, koulutuksen ja tehtävät:
      "Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan. Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa ja etsi niitä.
      Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimenet eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.
      Sen tähden paimenet, kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenina, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan.
      Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.
      Näin sanoo Herra Jumala: MINÄ ETSIN ITSE lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minäkin huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."
      Mutta Saatanapa teki ovelan tempun antaessaan Paavalille tuon eriomaisen ilmestyksen, jonka johdosta se sai osan esivallalle kuuluvista rahoista oman pohjattoman kirstunsa ja temppeliensä loiston ylläpitoon. Ja säätämään lakeja yli Jumalan ilmoitusten. Kaiken huippuna laki uskonrauhan rikkomisesta.
      Tämä saatanallinen oppi paljastuu - kenelle paljastuu - tästä Johanneksen saamasta ilmoituksesta, jossa Pyhä Henki kutsuu kaikki omansa pois näistä Paavalin junailemista opeista:
      "Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.
      Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
      Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."
      - - -

    • 7. Erinomainen Pyhän Hengen herjaus

      "Veljet, jotta ette olisi oman viisautenne varassa, teidän tulee tuntea tämä salaisuus: paatumus, joka on kohdannut osaa Israelin kansasta, kestää siihen asti kun muista kansoista koottava määrä on tullut täyteen. Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva."

      Tämäkin Paavalin saama Saatanan antama erinomainen ilmestys on mainio esimerkki siitä, miten helposti Paavali heitti totuuden roskiin, kun pääsi oikein sydämensä innolla mielistelemään juutalaisia veljiään.

      Hän tiesi kyllä sen saman, minkä Pyhä Henki ilmoitti Johannekselle Patmos-saaren vankeudessa:

      "Vaikka Israelin kansa olisi lukuisa kuin merenrannan hiekka, siitä pelastuu vain rippeet. Äkkiä ja lopullisesti on Herra toteuttava sanansa maan päällä. Jesaja on myös ennustanut:

      Ellei Herra Sebaot olisi säästänyt meistä siementä, meidän olisi käynyt kuin Sodoman, me olisimme Gomoran kaltaiset."

      Ja nuo rippeet ovat ne 144 000. Ei yhtään enempää eikä yhtään vähempää.

      Paavali tiesi myös Jumalan Hoosealle antaman ennustuksen siitä, että lopun ajan Jumalan pelastamat israelilaiset, eivät enää olekaan alkuperäisiä israelilaisia:

      "Sellaisiksi hän on kutsunut meidät, olimmepa juutalaisia tai emme. Hoosean kirjassa hän sanoo: - Minä olen sanova kansakseni sitä, joka ei kansaani ollut, ja rakastetukseni sitä, jota en rakastanut. Ja samassa paikassa, jossa heille sanottiin: " Te ette ole minun kansaani", heitä tullaan sanomaan elävän jumalan lapsiksi."

      Hän tiesi myös sen, että Jumala oli lopullisesti tuon kansansa paaduttanut. Ja silti meni Saatanan ansaan joka sai tuon perusteella kaikki maailman tekopyhittämänsä kristityt astumaan Jumalan varpaille ja tukemaan tuota Saatanan tahtoa noudattavaa kansaa. Kuten Jeesus sanoi:

      "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

      Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
      Saa-tana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

      "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse ette mene sisälle, että päästä niitäkään, jotka menisivät.

      Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi! Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
      Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"

      "Ettekö ole koskaan kirjoituksista lukeneet: - Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on nyt kulmakivi. Herralta se on tullut, ja se on ihmeellinen meidän silmissämme.

      Tämän takia sanon teille, että Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.

      Joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja jonka päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa."

      Tämän vertauksen kuultuaan ylipapit ja fariseukset ymmärsivät, että Jeesus puhui heistä.
      He olisivat halunneet ottaa hänet kiinni mutta pelkäsivät kansaa, koska se piti häntä profeettana."

      Niin on tänä päivänä koko ihmiskunta ajautunut tuohon samaan paatumuksen tilaan, jonka merkkeinä ovat nuo Saatanan heille rakennuttamansa jumalanhuoneet, joissa he hengettöminä uskovat palvelevansa Jumalaa, vaikka todellisuudessa palvelevat lihansa voimalla Saatanaa ja hänen poikaansa Antikristusta.

      Kuten aikaisemmin olen jo ilmoittanut:

      "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

    • 8. Erinomainen Pyhän Hengen herjaus

      "Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."

      Tällä ilmestyksellään Saatana sai uskoteltua Paavalille, että Jeesuksen uhraus oli samanlainen toimenpide Jumalan tahdon noudattamiseksi, kuin mitä olivat Vanhan liiton eläinuhritkin: "Tuokaa kaksi nuorta sonni, yksi pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä, ja antakaa ne tuoksuvaksi polttouhriksi, joka on Herralle mieluisa."

      "Uhratkaa Herralle mieluisaksi, tuoksuvaksi polttouhriksi nuori sonni, pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä. Kaikkien eläinten tulee olla virheettömiä."

      "Juhlan ensimmäisenä päivänä teidän tulee tuoda polttouhriksi, tuoksuvaksi tuliuhriksi, joka on Herralle mieluisa, kolmetoista nuorta sonnia, kaksi pässiä ja neljätoista vuodenikäistä karitsaa. Kaikkien eläinten on oltava virheettömiä."

      Koska kaikkien uhrattavien eläinten piti olla virheettömiä, junaili Paavali Jeesuksesta eläinten kaltaisen virheettömän uhrin Jumalalle: "

      Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri?

      Ikuisen henkensä voimalla hän on antanut itsensä virheettömänä uhrina Jumalalle, ja hänen verensä puhdistaa meidän omatuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa."

      Tällä erinomaisella ilmestyksellä Paavalille, Saatana uskoi pystyneensä hävittämään ikiajoiksi kaikki jäljet siitä, että hänen palvelijansa Jeesuksen hänelle uhrasivat, eivätkä suinkaan Jumalalle.

      Sillä jos hänet olisi Jumalalle uhrattu, se olisi tehty Jerusalemin temppelissä, eikä rikollisten mestauspaikalla. Pitkään on Jumalakin pitänyt tätä uhrausta salassa, mutta nyt se on tälle kansalle ja tämän sukupolven keskellä paljastettu.

      Jumala olisi tietenkin voinut tämän estää, mutta ei estänyt, koska oli tämän jo profeettojensa kautta ennalta ennustanut. Sillä verellä, jonka Saatana sai Golgatalla vuotamaan, Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin vankilasta vapaaksi ostamaan. Juuri niin kuin hän minutkin, ahtaan portin tuskan jälkeen, tuli vapaaksi ostamaan, ja silloinkin taivaassa laulettiin:

      "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

      Mutta kaikki ne, jotka eivät Jeesuksen tahtoa noudattaen, ole ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi päässeet. Ne tänäkin päivänä kaikkialla maailmassa -Saatanan heille rakennuttamissaan jumalan huoneissa - palvovat Saatanan tunnustuksia: kuoleman ristiä, Jeesusta ristillä; kuvissa ja patsaissa. Ja se on Saatanan vankilaan jääneille ihana valhe, että Jumala olisi todella nauttinut taivaassa Jeesuksen veren hyvästä tuoksusta, hänen kärsimyksistään ja tuskanhuudostaan:

      "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit!" Toistan vielä: Jeesuksen veri oli lunastusmaksu Saatanalle, ei Jumalalle. Sillä ei Jumala ole ketään synnin vankilan kahleisiin johdattanut.
      Eikä tämä Jeesuksen vuodattama veri tule perimään taivasten valtakuntaa, vaikka kaikki tekopyhitetyt, Jumalan paaduttamat, niin uskovat ja laulavat: "Golgatan veressä voima on."

      Vaikka Paavalikaan ei siihen uskonut: "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

      "Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

    • 9. Erinomainen Pyhän Hengen herjaus

      "Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini,
      joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."

      Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

      Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

      Tämän ensimmäinen kappale on saatu Pyhän Hengen kautta Herralta Jeesukselta Kristukselta, mutta nämä kaksi tämän maailman herralta, Saatanalta:

      Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

      Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

      Matteuksen mukaan tuon aterian päätti Jeesus näihin sanoihin:

      "Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

      Markuksen mukaan:

      "Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."

      Luukkaan mukaan:

      "Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne.

      Mutta tälle samalle pöydälle ojentaa yhdessä minun kanssani kätensä myös minun kavaltajani. Ihmisen Poika lähtee täältä juuri niin kuin hänen on määrä lähteä, mutta voi sitä, josta tulee hänen kavaltajana!"

      Erittäin tärkeää on huomata, että Jeesuksen rakkain opetuslapsi kertoo tuosta ateriasta vain tämän:

      "He olivat kokoontuneet aterialle, ja Paholainen oli jo pannut Juudaksen, Simon Iskariotin pojan, sydämeen ajatuksen, että tämä kavaltaisi Jeesuksen."

      Johannes tiesi ja uskoi, että tuo ateria oli vain Jeesuksen ja heidän kahdentoista yhteinen ateria, josta ei tarvinnut jälkipolville jäädä tämän tarkempaa tietoa.

      Mutta Saatanapa oli ovela antaessaan Paavalille tuon erinomaisen ilmestyksensä, jolla se sinetöi oman vihan viininsä ääreen ihmiskunnan tuhoon saakka kaikki totuudesta luopuneet. Eikä heitä hetkahduta pätkääkään tämä Jeesuksen ilmoitus Johannekselle, vuonna 96.

      Siis vain 32 vuotta Paavalin kuoleman jälkeen, oli tuon Saatanan erinomaisen ehtoollisilmestyksen Jeesus muuttanut taivaasta käsin porton viiniksi:

      "Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

      Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
      pahoja tekojaan."

      Ja näihin porttopaimenten ihaniin valheen sanoihin, ei Saatana tarvinnut kaveriksi Paavalia eikä Raamattua, koska pystyi itse ilmoittamaan ne jokaiselle porttopaimenelleen:

      "Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään. Menkää Herran rauhaan!"

      Eikä yksikään Jumalan paaduttama tiedä minkä herran rauhaan he ovat matkalla, ennen kuin vasta sitten, kun matka on jo päättynyt, ja viimeinen tuomio alkaa. Eikä paluuta totuuteen enää ole.

      Muistutan vielä, että tämäkin rituaali on täydellistä Pyhän Hengen pilkkaa.

    • 10. Erinomainen Pyhän Hengen herjaus

      "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Tässä Paavali taas palasi Vanhan liiton käytäntöön, jolloin Jumala antoi jopa omiensa verenkin vuotaa, kun he olivat hänelle tottelemattomia

      Ja tähän vedoten on minua jo 30 vuotta yritetty ajaa täältä pois, jopa tappouhkauksien kera.

      Tämä on todella kaukana Jeesuksen opetuksesta:

      "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

      Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin. Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?

      Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

      Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."

      Joka ainut totuuden hylännyt ja Saatanalta tekopyhityksen saanut on täällä vaatimassa yhden ainoan hyvän siemenen synnyttämän taimenen irtirepimistä, eikä kukaan halua lähteä kitkemään pois rikkaviljaa, vaan huutavat aamenia ja siunauksia niiden kasvattajien perään.

      Sillä sen pahempaa ei Saatanan maailmassa voi olla, kuin mitä on Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut ihminen. Kuten oli itse Jeesuskin Jumalan paaduttamille juutalaisille:

      "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi ( Pahojen henkien päämieheksi), kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!

      Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi. Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta.

      Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä. joka voi sekä ruumiin, että sielun hukuttaa helvettiin."

      Saatana hallitsee ihmisten tappamisen ja heidän sielunsa hoitamisen ihanilla Saatanan Paavalille sanelemilla valheilla.

    • 11. ERINOMAINEN PYHÄN HENGEN HERJAUS

      "Tämä Jumalan vanhurskaus tulee uskosta Jeesukseen Kristukseen, ja sen saavat omakseen kaikki, jotka uskovat. Kaikki ovat samassa asemassa, sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat vailla Jumalan kirkkautta, mutta saavat hänen armostaan lahjaksi vanhurskauden, koska Jeesus Kristus on lunastanut heidät vapaaksi."

      Tästä Paavalin ja Silaksen Filippin vankilan pelastusopista, aloitti Saatana Jeesuksen ulkoistamisen:

      "Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut, sinä ja sinun perhekuntasi."
      Lieneekö maailmassa yhtään Saatanan rakennuttamaa jumalanhuonetta, jossa ei komeilisi patsaita ja kuvia Paavalinkin rakkauden kohteesta: ristillä riippuvasta Jeesuksesta Kristuksesta:
      "Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle."

      Tuskin enää edes muisti, mitä Pyhä Henki Saulille ilmoitti:
      "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

      Tämä on suoraa jatkoa Saatanan Paavalille antamaan armo-oppiinsa. Tällä se on erinomaisella tavalla pystynyt estämään ihmisten pääsyn Jeesuksen luokse, hänen määräämänsä kilvoittelun, ja Jumalan tahdon noudattamisen kanssa:

      "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen
      Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."
      "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
      Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
      Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
      Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."
      "Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."
      - - -
      Näitä Saatanan erinomaisia ilmestyksiä Paavali piti Jumalan ihmetekoina, ja siksi uskoi olevansa oikea apostoli."
      "Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen."
      Niin uskoo koko ihmiskunta:
      "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

    • 13. Erinomainen Pyhän Hengen herjaus

      "Jumala teki ennennäkemättömiä voimatekoja Paavalin kätten kautta.
      Jopa pääliinoja ja muita Paavalin käyttämiä vaatekappaleita vietiin sairaiden päälle, ja taudit kaikkosivat ja pahat henget lähtivät pois.
      Myös jotkut kiertelevät juutalaiset henkienmanaajat alkoivat loitsiessaan lausua Herran Jeesuksen nimeä. Karkottaessaan sairaista pahoja henkiä he sanoivat: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen nimessä, jota Paavali julistaa."

      Näin tekivät myös juutalaisen ylipapin Skeuaksen seitsemän poikaa, mutta paha henki vastasi heille: "Jeesuksen minä tunnen ja Paavalinkin tiedän, mutta keitä te olette?"

      Ja mies, jossa paha henki oli, ryntäsi heidän kimppuunsa, nujersi heidät kaikki ja runteli heitä niin, että heidän oli alasti ja verissä päin paettava talosta. Tämä tuli Efesoksessa sekä juutalaisten että kreikkalaisten tietoon, ja pelko valtasi kaikki ja Herran Jeesuksen nimeä ylistettiin suuresti."

      Tämä on siitä poikkeuksellinen Saatanan hengessä tehty teko, ettei se ainakaan luterilaisen kirkon piirissä ole suosioon päässyt.

      Sen viiden vuoden (1987-1992) aikana, jonka luterilaisessa kirkossa toimin, ei kertaakaan tapahtunut sitä, että kirkkoherran tai kappalaisen vaatteita olisi siunattu ja kiikutettu niitä vanhusten ja sairaiden päälle.

      Saatanan hurmahenkien vallassa olevat on kyllä hikisillä vaatteillaan yrittäneet sairaita parantaa. Onpa paras heistä - tässäkin maassa - mennyt ruumishuoneellekin herättämään kuollutta henkiin. Jostakin syystä ei vainaja herännyt.

    • 14. Erinomainen Pyhän Hengen herjaus

      "Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, Pyhä Henki tuli heihin ja he puhuivat kielillä ja profetoivat."

      "Joku saa voiman tehdä ihmeitä, joku profetoimisen lahjan, joku kyvyn erottaa eri henget toisistaan, joku kielillä puhumisen lahjan, joku taas tulkita tällaista puhetta."

      "Jumala on seurakunnassaan asettanut ensinnäkin jotkut apostoleiksi, toiseksi jotkut profeetoiksi ja vielä jotkut opettajiksi. Muutamilla on voima tehdä ihmeistä, toisilla parantamisen lahja, toisilla kyky auttaa muita, toimia johtajana tai puhua kielillä."

      "Eihän kaikilla ole parantamisen lahjaa? Eiväthän kaikki puhu kielillä tai tulkitse tällaista puhetta?

      "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vai kumiseva vaski tai helisevä symbaali."

      "Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi."

      "Kielillä puhuva ei näet puhu ihmisille vaan Jumalalle; kukaan ei ymmärrä häntä, Hengen valtaamana hän puhuu salaisuuksia."

      "Kielillä puhuva rakentaa itseään, profetoiva rakentaa seurakuntaa."

      "Toivoisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin toivoisin teidän profetoivan.
      Profetoiva on arvokkaampi kuin kielillä puhuva, ellei tämä sitten osaa myös tulkita puhettaan, niin että se koituu seurakunnan parhaaksi."

      "Mitä hyötyä minusta on, veljet, jos tulen luoksenne ja vain puhun kielillä enkä välitä mitään ilmestystä tai anna teille tietoa, profetiaa tai opetusta?"

      "Sen joka puhuu kielillä, on siksi rukoiltava itselleen myös tulkitsemisen kykyä."

      "Jos näet rukoilen kielillä, minun henkeni rukoilee, mutta ymmärrykseni jää hyödyttämättömäksi."

      "Minä puhun kielillä enemmän kuin kukaan teistä, ja siitä kiitän Jumalaa."

      "Lain kirjassa sanotaan: -- Oudoilla kielillä ja vieraiden huulilla olen puhuva tälle kansalle, eikä se sittenkään kuuntele minua, sanoo Herra."

      "Jos seurakunnan yhteisessä kokouksessa kaikki puhuisivat kielillä ja sinne tulisi ulkopuolisia tai epäuskoisia, he varmasti sanoisivat, että te olette järjiltänne."

      "Mitä tämä sitten tarkoittaa, veljet? Kun kokoonnumme yhteen, jokaisella on jotakin sanottavaa: laulu, opetus tai ilmestys, puhe kielillä tai sen tulkinta. Kaiken on tapahduttava yhteiseksi parhaaksi.

      "Jos puhutaan kielillä, vain kaksi tai enintään kolme saa puhua, kukin vuorollaan, ja jonkun on tulkittava puhetta."

      "Veljet, tavoitelkaa profetoimisen lahjaa älkääkä estäkö kielillä puhumista:"

      Tällaisen tietopaketin oli Paavali Saatanalta saanut yhdeksi omien seurakuntiensa rituaaliksi. Eikä Paavali, totuudesta luopuneena, edes näin selvää Saatanan puhetta pystynyt enää Saatanan enkelin suojeluksessa tajuamaan Saatanan puheeksi. Vaan piti sitä Pyhän Hengen ilmoituksena.

      Kaikki nämäkin täydellistä Kristuksen Totuuden Hengen herjausta. Eli syntiä, jota ei kukaan koskaan anteeksi saa.

    • 15. Erinomainen Pyhän Hengen herjaus

      "Jumalalta saamani armon mukaan olen taitavan rakentajan tavoin laskenut perustuksen, jolle joku toinen rakentaa. Mutta katsokoon, miten rakentaa. Perustus on jo laskettu, ja se on Jeesus Kristus. Muuta perustusta ei kukaan voi laskea.

      Rakennetaanpa tälle perustukselle kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, aikanaan tulee ilmi, mitä kukin on saanut aikaan.

      Tuomiopäivä sen paljastaa: se päivä ilmestyy tulenliekeissä, ja koettelee, millainen itse kunkin aikaansaannos on. Se, jonka rakennus kestää, saa palkan. Se taas, jonka rakennus palaa, kärsii vahingon. Itse hän tosin pelastuu, mutta kuin tulen läpi."

      Tämä Saatanan Paavalille antama erinomainen ilmestys on ensiksikin suuressa ristiriidassa armosta pelastumisen kanssa. Sillä mitä armoa siinä on, kun ihmisen on kuitenkin omilla teoilla itselleen uskonsa rakennettava?

      Kun perustuksen on tehnyt Jeesus Kristus, miksi Paavali kuitenkin kerskaa, että hän on sen laskenut, jolle jokaisen on hyvä rakentaa.

      Ja vaikka hän rakentaisi sen puusta, heinistä tai oljista, jotka varmasti syttyvät palamaan, ei se mitään merkitse, koska Saatana tässä lupaa pelastuksen kaikille.

      Olitpa siis rakentanut uskosi minkä tahansa porttolahkon uskon opeilla, Saatana lupaa jokaiselle pelastuksen, joka tulee tulen läpi. Kun tämä suuri väärämielisten joukko sitten joutuu helvetin lieskojen keskelle, he varmasti uskovat sen heille luvatun pelastuksen tuleksi.

      Joten ei ole ihme, että Saatanan pelastusohje Paavalin kautta on hakannut mennen tullen Jeesuksen ilmoituksen harvojen pelastumisesta.

      Ja tähän Saatanan lupaukseen luottaen Paavali lupasi taata pelastuksen Jumalan paaduttamalle Israelillekin. Lue: 7. Erinomainen ilmestys.
      - - -

      Valittujen kohtalo on toisenlainen. Sillä Jeesus Kristus itse, ahtaan oven takana, pukee heidät taivaan hääpukuun rakentamalla Pyhän Hengen temppelin heidän sydämeensä.

      "Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä? "

      Tiesihän Paavalikin tämän, mutta silti tuo Saatanan erinomainen ilmestys sai hänet toisenlaisiin rakennuspuuhiin.

      Tämäkin Jeesuksen ilmoitus on suurelle eksytyksen joukolle vain valhetta:

      "Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
      Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

      "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
      Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

      Minut hän haki turvaansa luterilaisen porton penkistä 11.8.1985.

      Kun kaltaisesi väärämieliset joutuvat näihin helvetin liekkeihin, he ulvovat ilosta, koska uskovat pelastus tulee tulen läpi.

    • 17. ERINOMAINEN PYHÄN HENGEN HERJAUS

      Mikä siis on palkkani? Se, että julistan evankeliumia ilman korvaus, käyttämättä hyväkseni niitä oikeuksia, joita minulla julistajana on.
      Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.
      Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen ollut näille kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.
      Voittaakseni ilman lakia eläviä olen ollut näille kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla - onhan minulla Kristuksen laki.
      Voittaakseni heikkoja olen ollut näille heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jota pelastaisin edes muutamia."
      Tämäkin Saatanalta saama erinomainen ilmestys, kaikkien ihmisten miellyttämisestä sai Paavalin unohtamaan Kristuksen Hengeltä saamansa totuuden, vaikka sitä näin mahtipontisesti julisti:
      "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.
      Teen teille selväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen mukainen. Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, vaan sain sen, kun Kristus ilmestyi minulle.
      Olettehan kuulleet, kuinka minä aikoinani, kun elin juutalaisena, vainosin kiihkeästi Jumalan seurakuntaa ja yritin tuhota sen."
      Tässäkin paljastuu se totuus, ettei Paavali koskaan päässyt irti Jumalan paaduttamasta juutalaisuudesta ja sen mukana tuomasta synnistä, vaikka Jeesuksen opetuksen mukaan kyllä tiesi, miten siitä irti päästään:
      "Oikea juutalainen ei ole se, joka on juutalainen ulkonaisesti, eikä oikea ympärileikkaus ole se, joka on ulkonaisesti näkyvänä ruumiissa.
      Oikea juutalainen on se, joka on juutalainen sisimmässään, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus, jota ei saa aikaan laki, vaan henki. Tällainen juutalainen saa kiitoksen Jumalalta, ei ihmisiltä."
      Ja kun Paavalikin oli loppuun asti oikea juutalainen sisimmässään, hän ei päässytkään kokemaan tätä:
      "Häneen teidät on liittänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."
      Ja sitä ei Paavalilta koskaan riisuttu:
      "Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
      Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
      En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
      Tässä on tämän lopun ajan rajun eksytyksen syvin ihanuus:
      Kun kerran Pyhä Paavalikaan ei päässyt irti synnistä, miten
      Jumala voi sitä muiltakaan vaatia.
      Tekopyhitetyt korvat eivät enää kuule totuutta:
      "Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
      Syntiä ei tee kukaan, joka hänessä pysyy. Ei kukaan, joka tekee syntiä, ole häntä nähnyt eikä tunne häntä.
      Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti. Juuri sitä varten Jumalan Poika tuli maailmaan, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot.
      Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta."
      Jokainen Jumalan valittu joutuu käymään uuden syntymisen synnytystuskan ahtaassa portissa, joka ei suinkaan ole hautausmaan portti.
      Eikä ahdas ovi ole kirkon ovi, vaikka pari kirkon eri lahkon pappia niitä tarjosivat, kun heiltä tuota asiaa kysyn. En kummaltakaan saanut vastaus kun kysyin:
      Miten tuo portti voi olla ahdas arkussa makaavalle vainajalle, kun siitä pystyy menemään kaivinkone, traktori ja ruumisautokin?
      Miten kirkon ovi voi olla ahdas arkussa makaavalle vainajalle, kun siitä pystyy menemään sisään ja ulos myös arkun kantajat?

    • 18. ERINOMAINEN PYHÄN HENGEN HERJAUS

      "Sitten sanon vielä, en Herran sanana vaan omanani:
      Jos jollakin veljellä on vaimo, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, miehen ei pidä jättää häntä.
      Ja jos uskovalla naisella on aviomies, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, vaimon ei pidä jättää miestään.
      Mies, joka ei usko, on uskovan vaimonsa pyhittämä, ja vaimo, joka ei usko, on uskovan miehensä pyhittämä.
      Muutenhan teidän lapsenne olisivat epäpuhtaita; nyt he kuitenkin ovat pyhiä."
      Kohdat 1 ja 2, ovat Jumalan tahdon mukaisia, joten on mahdotonta ymmärtää, miksi Paavali, juutalaisuuden erinomaisena esikuvana, halusi ottaa tästä Jumalan ilmoituksesta kunnian itselleen:
      "Minä vihaan eroa, sanoo Herra, Israelin Jumala. Joka eroaa, tekee yhtä väärin kuin se, joka tahraa kätensä veriteolla, sanoo Herra Sebaot. Varokaa hylkäämästä vaimoanne!"
      Mutta nuo kaksi viimeistä lausetta ovat Paavalin lihassa asuneen Saatanan enkelin vaikutuksesta kirjoitettu. Tarkoituksena vain ihmisten mielistely.
      Kun mies voi pyhittää vaimonsa ja vaimo miehensä ja samalla tulevat heidän lapsensa pyhiksi. Ei kukaan ihminen tule pyhäksi eli Jumalalle kelpaavaksi, jonkun toisen ihmisen siivellä eläen. Ei puoliso eikä lapset.
      Tällä opetuksella Saatana sai Paavalin herjaamaan tätä Jeesuksen ilmoitusta:
      "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."
      Eivätkä myöskään naiset pelastu tällä Paavalin pelastusopilla, vaikka luterilaisella kirkolla on suuri kunnia pitää siipiensä suojassa tällaistakin harhaoppista uskonlahkoa, jossa miehet tekevät vaimostaan pyhiä lasten synnyttämisellä.
      "Naisen tulee kuunnella opetusta, hiljaa ja kuuliaisena.
      Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti. Ensinhän luotiin Aadam ja sitten Eeva, eikä petetyksi joutunut Aadam, vaan nainen antoi pettää itsensä ja rikkoi käskyn.
      Lasten synnyttäjänä hän on kuitenkin pelastuva, jos vain pysyy uskossa ja rakkaudessa ja viettää hillittyä, Jumalalle pyhitettyä elämää."
      - - -
      Saatanalla on usko ja rakkaus.
      Jumalalla Pyhä Henki ja totuus.

    • 19. Erinomainen Pyhän Hengen herjaus

      Lopuksi: vahvistukaa Herrassa, ottakaa voimaksenne hänen väkevyytensä.

      Pukekaa yllenne Jumalan taisteluvarustus, jotta voisitte pitää puolianne Paholaisen juonia vastaan.
      Emmehän me taistele ihmisiä vastaan, vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan."

      Tässä ilmestyksessään Saatana sai Paavalin erinomaisella tavalla uskomaan todeksi omat valheensa ja Jumalan totuuden.
      Sillä ei yksikään ihminen voi noin vain mennä Jumalan varusvarastoon, ja kaikessa rauhassa pukea siellä yllensä koko Jumalan taisteluvarustuksen.
      Koska tuo varusvarasto sijaitsee suljetulla alueella: ensiksi on edessä ahdas portti, ja sen takana vielä ahdas varusvaraston ovi, josta vain harvat sisälle pääsevät.

      Porttopapit kyllä julistavat, ettei "Jumala enää tässä ajassa voi puhua yhdellekään ihmiselle", mutta kyllä hän voi ja samalla tavalla kuin ennenkin:

      "Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni."

      Jumalan käskystähän Saatana sai luvan Paavalia koetella, ja siksi tuo Saatanan avaruuden henkivaltojen näky lienee ollut samankaltainen, jolla Jumala antoi Saatanan minuakin koetella lauantaina 14. tammikuuta 1995.

    • 20. Erinomainen Pyhän hengen herjaus

      "Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Sen elämän, jota tässä ruumiissani vielä elän, elän uskoen Jumalan Poikaan, joka rakasti minua ja antoi henkensä puolestani."

      Tämän olisi voinut yhtä hyvin kirjata niihin totuuksiin, jotka Paavali Pyhän Hengen 3-4 vuoden koulutusjakson aikana tietoonsa sai. Mutta kun hän ei tuona aikana päässyt irti juutalaisuudestaan, isiensä perinnöstä, hän ei omassa elämässään päässyt tähän hetkeen jossa olisi Kristuksen
      Hengen sydämensä asukkaaksi saanut:

      "Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

      Paavalin hokemana tästäkin tuli Saatanan tekopyhittämille helppo tie taivaaseen, kun Paavalin tavoin uskovat sinne Jeesuksen tähden, täynnä syntiä, pääsevänsä. Vaikka tässä Paavalin ilmoituksessa ei Jeesuksen tahto millään tavalla toteudu:

      "Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
      Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

      En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

      Eikä hän tuosta synnistä eroon päässyt, kun sai lihaansa Saatanan enkelin pitämään hänet turvallisesti omana apostolinaan. Ja ainoastaan siitä syystä, että alkoi tuoda Saatanan erinomaisia ilmestyksiä julki Jumalalta saatuina, ja siksi uskoi, että siitä syystä hän Saatanan enkelin kaverikseen sai.

      "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

      Vaikka varmasti tiesi, kun itsekin siitä kirjoitti, etei Jumalan ilmestyksistä kertominen ketään Jumalan silmissä ylpeäksi tee. Eikä Jumala siitä ketään rankaise, kun siihen itsekin kehottaa:

      "Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.

      Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.

      Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.

      Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."

      Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."

      Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

      "Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."

      Jumalan käskystä Saa-tanan enkeli piti huolen siitä, ettei Paavalista koskaan riisuttu syntistä luontoa pois.

    • 21. Erinomainen Pyhän Hengen herjaus

      "Tämä sana on varma ja vastaanottamisen arvoinen: Kristus Jeesus on tullut maailmaanpelastamaan syntisiä, joista minä olen suurin.

      Mutta minut armahdettiin, jotta Kristus Jeesus juuri minussa osoittaisi, kuinka suuri hänen kärsivällisyytensä on. Näin olisin myös vastedes esimerkkinä niille, jotka uskovat häneen ja saavat ikuisen elämän."

      Jos Paavali olisi todella saanut kokea Jeesuksen Kristuksen armahduksen, hän olisi varmasti päässyt vapaaksi synnin siteistä, eikä olisi loppu elämäkseen saanut Saatanan enkeliä pitämänään hänet synnin siteissä.

      Tämän Saatanan Paavalille antaman "armahduksen" mukaisesti kaikki Saatanan palvelijat tänäkin päivänä tekopyhittävät ja valevanhurskauttavat joka ainoan porttoseurakuntansa jäsenen siihen samaan synnin orjuuteen, johon Paavalikin jäi:

      "Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

      En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

      Ja kun Jumalan paadutus on tällaiset ihmiset kohdannut, he eivät enää millään pysty uskomaan todeksi tätäkään Jeesuksen ilmoitusta, jolla hän välittunsa Saatanan synnin kahleista vapauttaa:

      "Niille juutalaisille, jotka nyt uskoivat häneen, Jeesus sanoi: "Jos te pysytte uskolisina minun sanalleni, te olette todella opetuslapsiani. Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."

      He vastasivat hänelle: "Me oleme Abrahamin jälkeläisiä, emme me ole koskaan olleetkenenkään orjia. Kuinka voit sanoa, että meistä tulee vapaita?"

      Jeesus vastasi:

      "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta Poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."

      Saatanan orjuuteen jääneiden esikuvaksi on tietenkin noussut Paavali, kuin myös edesmennyt suosittu lahkojohtaja Voitto Ramu synnin ylistyksellään:

      "Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa. Mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."

      Synnissä eletään, kun uskotaan, että Jeesuksen nimeä hokemalla silti pelastutaan. Tämäkin on täydellistä Kristuksen Hengen herjausta. Ja siksi tällaiset ihmiset turhaan viimeisellä tuomiolla hänen nimeensä vetoavat:

      "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

      Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

      Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

    • 22. Erinomainen PYHÄN HENGEN herjaus

      "Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan."

      Tällä ilmoituksella Paavalille Saatana sai varmistettua ikiajoiksi, ettei yksikään sen synnin orjuuteen jäänyt häntä jätä vaan pysyy uskollisena viimeiselle tuomiolle saakka.

      Eivätkä he millään usko, että tuokin Paavalin kehotus on tähdätty tämän Pyhän Hengen ilmoituksen herjaamiseen:

      "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

      Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

      Tämän todistuksen Pyhä Henki antoi apostoli Johannekselle Patmoksen vankeudessa vuonna 96, jolloin koko maailma oli ollut näillä Paavalin saatanallisilla opetuksilla rajun eksytyksen vallassa jo 6 vuotta.

    • 22. Erinomainen PYHÄN HENGEN herjaus

      "Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan."

      Tällä ilmoituksella Paavalille Saatana sai varmistettua ikiajoiksi, ettei yksikään sen synnin orjuuteen jäänyt häntä jätä vaan pysyy uskollisena viimeiselle tuomiolle saakka.

      Eivätkä he millään usko, että tuokin Paavalin kehotus on tähdätty tämän Pyhän Hengen ilmoituksen herjaamiseen:

      "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

      Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

      Tämän todistuksen Pyhä Henki antoi apostoli Johannekselle Patmoksen vankeudessa vuonna 96, jolloin koko maailma oli ollut näillä Paavalin saatanallisilla opetuksilla rajun eksytyksen vallassa jo 6 vuotta.

    • 23. Erinomainen PYHÄN HENGEN herjaus

      Tämä Paavalin rakkauslaulu Saatanalle onkin varsinainen "kruunun jalokivi" suuressa eksytyksessä, koska tässä pilkataan Jeesuksen Kristuksen todellista olemusta:

      Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

      Paavali jatkaa, ei suinkaan näin: Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulta puuttuisi totuus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali. Vaan tapansa mukaan valheella ihmisiä miellyttääkseen:

      "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

      Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

      Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

      Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.

      Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

      Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.

      Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.

      (Tässäkin on selvä todistus sille, että yhä vain odotti sitä täydelliseksi tekevää: Totuuden Henkeä)

      Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.

      Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.

      Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."

      Saatanalle suurin on RAKKAUS.

      Jeesukselle suurin on TOTUUS.

      Eikä kukaan synnin orja usko, että ainut mikä ei koskaan katoa eikä tuhoudu on TOTUUS: "Minä olen tie. totuus ja elämä..."

    • 24. ERINOMAINEN PYHÄN HENGEN HERJAUS

      Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.
      Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä. Mutta hän on vastannut minulle:
      "Minun armoni tulee täydelliseksi heikkoudessa."
      Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima. Siksi iloitsen heikkoudesta, loukkauksista, vaikeuksista, vainoista ja ahdingoista, joihin joudun Kristuksen tähden. Juuri heikkona olen voimakas."
      Tässä Saatanan erinomainen selitys Paavalille siitä, miksi hän ei saanut Kristukselta Pyhää eli Totuuden Henkeä.
      Paavali kertoo tässä valtavista ilmestyksistä monikossa, vaikka Raamattuun on tallennettu häneltä vain se ensimmäinen ilmestys, kun Jeesus Kristus keskeytti Saulin saatanallisen matkan Damaskokseen, pidättämään hänen valittujaan ja toimittamaan heidät Jerusalemiin tapettaviksi.
      Ja tuon yhden ainoan ilmestyksen hän on kertonut eri yhteyksissä neljä kertaa. Joten tässä on tarpeen,
      kysyä, kuka nuo erinomaiset ilmestykset Paavalille antoi, kun hän niiden takia sai Saatanan piikin ruumiiseensa kurittajaksi?
      Sillä ei Jumala omien ilmestysten perään lähetä Saatanaa rusikoimaan, kun niistä todistuksena ihmisille kertoo, sillä sanoohan Jeesuskin:
      "Palaa kotiisi ja kerro tästä suuresta teosta, jonka Jumala on sinulle tehnyt."
      " Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."
      Kun tiedetään Jeesuksen koulutusjakson kestävän korkeintaan neljä vuotta, on heti perään kysyttävä:
      Miksi tuo jakso kesti Paavalilla peräti 14 vuotta? Kolmen vuoden kuluttua hän tosin kävi Jerusalemissa, ja viipyi Pietarin luona kaksi viikkoa. Ja on valitettavaa, ettei hän eikä edes Pietari kerro tuon jakson keskusteluista yhtä ainoaa asiaa.
      Kun Paavali ei vielä yhden ylimääräisen vuodenkaan aikana saanut sydämeensä Kristuksen totuutta, hän jäikin Saatanan koulutettavaksi. Joka noiden erinomaisten ilmestysten kautta sai Paavalin kehittämään Kristuksen totuudesta täysin poikkeavan uskonopin: ottamalla siihen mukaan jopa Vanhan liiton uhrirituaaleja, vaikka Jumala niistä kaikista Poikansa maailmaan lähettämisen myötä luopui.
      Suurena apuna Saatanan tietäjähenki.
      Pyhä Henki on yhtä kuin Totuuden Henki, jota Paavali ei vielä opetuslapsi Ananiaksen kodissa saanut.
      Sillä tuossa kastetilaisuudessa hänestä vasta tehtiin Jeesuksen opetuslapsi. jolloin tämä jakso hänen elämässään käynnistyi:
      "Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan: ja hän tuli etsimään hedelmää siitä, mutta ei löytänyt. Niin hän sanoi viinitarhurille:
      'Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Hakkaa se pois:mitä varten se vielä maata laihduttaa?`'
      Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä vuosi; sillä aikaa minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. Ehkä se ensi vuonna tekee hedelmää: mutta jos ei, niin hakkaa se pois'."
      Ei tehnyt Paavalin valheen puu koskaan totuuden hedelmää, koska Jeesus Kristus oli valinnut hänet lopun ajan vääräksi profeetaksi:
      "Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
      Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
      Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

    • Löytyi hyvin kaukaa pimeyden puskiin heitettynä,

      • Anonyymi

        Teukka suoltaa ulos suuret määrät tekstiä kuin riivattu, ikäänkuin piru olisi kintereillä ja patistaisi sanomaan viimeisetkin sanat ennen kuolonkorinaa. Nythän on kuitenkin niin, ettei niitä kukaan jaksa lukea ja toisaalta, arviolta 99 % teksteistä on valetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teukka suoltaa ulos suuret määrät tekstiä kuin riivattu, ikäänkuin piru olisi kintereillä ja patistaisi sanomaan viimeisetkin sanat ennen kuolonkorinaa. Nythän on kuitenkin niin, ettei niitä kukaan jaksa lukea ja toisaalta, arviolta 99 % teksteistä on valetta.

        Tarkkaan on Saatana sinullakin näitä riivatun tekstejä luettanut.

        Kerro nyt minullekin, mikä on se 1%, jonka Saatan hyväksyy?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tarkkaan on Saatana sinullakin näitä riivatun tekstejä luettanut.

        Kerro nyt minullekin, mikä on se 1%, jonka Saatan hyväksyy?

        Sinäpä sen sanot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäpä sen sanot.

        Sitä en sano, koska 33 vuotta olen saanut elää puhtain käsin ja vaattein, joita en ole tahrinnut Saatanan tarjoamassa veripesussa.


    • Anonyymi

      Hylätkää Teuvo !

      • Anonyymi

        Erinomainen neuvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erinomainen neuvo.

        Vielä parempi neuvo
        t . . . . . . . Teuvo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vielä parempi neuvo
        t . . . . . . . Teuvo

        Sillä on kymmenet ihmiset uhkaillut. Ensimmäisen kerran tammikuussa 2006.

        Silti vieläkin elän:

        "Vielä vähän aikaa, eikä maailma enää näe minua, mutta te näette, sillä minä elän ja tekin tulette elämään."


    • Kohta alkaa yö.

    • Taas oli - ENOLEJARI - raamatunlauseilla kuljetettu tämä kauas pimeyden puskiin.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      367
      3258
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1282
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      139
      1030
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe