Tsernobyl ja meirään äire

Anonyymi

Tiedättekö mitä nuo luvut ovat ehdokkaiden jäljessä? Kannatuslukuja ei ole!

Esko Aho (s. 20. toukokuuta 1954 Veteli) 46-14=32 76
Olli Rehn (s. 31. maaliskuuta 1962 Mikkeli) 38-14=24 68
Paavo Väyrynen (s. 2. syyskuuta 1946 Kemin mlk) 54-14=40 88
Matti Vanhanen (s. 4. marraskuuta 1955 Jyväskylä) 45-14=31 75
Kai Mykkänen (s. 31. heinäkuuta 1979 Espoo) 21-14=7 51
Alexander Stubb (s. 1. huhtikuuta 1968 Helsinki) 32-14=18 62
Jan Vapaavuori (s. 3. huhtikuuta 1965 Helsinki) 35-14=21 65
Jyrki Katainen (s. 14. lokakuuta 1971 Siilinjärvi) 29-14=15 59
Paula Risikko (s. 4. kesäkuuta 1960 Ylihärmä) 40-14=26 70
Jussi Halla-aho (s. 27. huhtikuuta 1971 Tampere) 29-14=15 59
Laura Huhtasaari (s. 30. maaliskuuta 1979 Vilppula) 21-14=7 51
Ville Tavio (s. 25. kesäkuuta 1984 Lappeenranta) 16-14=2 46
Eero Heinäluoma (s. 4. heinäkuuta 1955 Kokkola) 45-14=31 75
Sanna Marin (s. 16. marraskuuta 1985 Helsinki) 15-14=1 45
Jutta Urpilainen (s. 4. elokuuta 1975 Lapua) 25-14=11 55
Li Andersson (s. 13. toukokuuta 1987 Turku) 13-14=0 53
Hanna Sarkkinen (s. 18. huhtikuuta 1988 Oulunsalo) 12-14=0 52
Pekka Haavisto (s. 23. maaliskuuta 1958 Helsinki) 42-14=28 72
Ville Niinistö (s. 30. heinäkuuta 1976 Turku) 24-14=10 54
Bjarne Kallis (s. 21. maaliskuuta 1945 Kokkola) 55-14=41 85
Sari Essayah (s. 21. helmikuuta 1967 Haukivuori) 33-14=19 63
Hjallis Harkimo (s. 2. marraskuuta 1953 Helsinki) 47-14=33 77

Sauli Väinämö Niinistö (s. 24. elokuuta 1948 Salo) eli jos Väinämöinen valittais uudelleen poikkeuslailla kuudeksi vuodeksi eteenpäin vuonna 2024 niin hän olisi vuonna 2030 kun lopettaisi 82 vuotias, mutta kolme vuotta nuorempi kuin Bjarne Kallis joka ilmeisesti on ruotsalaisen kansan puolueen ehdokas (en tiedä) Hjallis 'Kamala Hjarris' Harkkimo taas olisi vain 77 vuotias mikä on myös onnenluku. Eläköön Kamala Hjallis!

Tuossa = merkin jälkeen on luku minkä ikäisiä ehdokkaat oli vuonna 1986 kun Tsernobyl räjähti eli mitä saattoivat ajatella tuolloin. Jotkut eivät olleet edes sybtyneitä silloin ja Marinkin vain yksi vuotias, joten tuskin hän mitään muistaa tai olisi tajunnut kuinka meitä kusetti valtamedia tuolloin ja jatkaa kusettamista. Eli Tsernobyt tuhottiin samalla aseella jolla saatiin WTC tornit tuhottua paitsi n:o 7 joka oli normaali räjähdepurku (controlled demolition) ja sama ase sai aikaan Fukusiman tsunamin ja satamapaloja Kiinassa ja viimeksi Libanonissa. Te ette vaan muista. Virallinen selitys on tietty toista.

Mutta se siitä. Ajaako media meille kaupan kassaneidin presidentiksi vai onko hänen tähtensä jo laskussa, jolloin media ottaa jonkun toisen jonka se nostaa suosikiksi ja kansa uskoo mediaa kuin lampaat lammaskoiraa. Huijaus tapahtuu galluppi-huijauksena ja sen takana on ns konformismi, jolloin ihmiset ovat enemmistön kanssa samaa mieltä. Helppo huijaus keino.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Konformisuus

martta98
02.01.2021 17:18

Kun epäilin Arton mielenterveyttä näitä väitteitä koskien hän vastasi siihen bannaamalla minut......

Minun juttuni saattavat joskus kuullostaa Arto Laurin jutuilta, mutta en minä tota Hjallista tosissani pressaksi sponsoroinut vaan, ja ajattelen nykyään Sari Essayah'a, sillä hän puhuu järkevästi elvytyspaketista, joka junnaa jossain missä lie, sillä siitähän piti jo äänestää ja katsoa mitä valtapuolueet on mieltä Suomen velkaannuttamisesta, eikä vaan siitä vaan siitä, kuinka Suomi laitetaan maksumieheksi vaikka Viron talouden nousuun. Virostahan ei koskaan saada nettomaksajaa niin kuin ei enää Italiastakaan saatika Espanjasta ja me maksamme. Ja katsokaa kuinka kansa siellä syö ja juo ja maksaa puolta vähemmän veroja vaikka alvin mudossa. Puolta halvemmalla syö ja juo ja syö hyvää ja maukasta suokaa ja juo viiniä ja meille saa kelvata päivästä päivään meirään äireen laittama paskalle maistuva perunalihasose-loora ja lasi piimää. EI JUMALAUTA!!!!!!!!!!! Me olemme nettomaksajia lopun elämämme ja siksi kun kansa maksaa niin saatanan isoja veroja ja Alv:ja. Mutta tätä menoa kansalta loppuu rahat ja olemme sossu jonossa muiden mamujen kanssa ja sieltä meidät ohjataan leipäjonoon, josta saa ilmaiseksi meirään äireen laittamaa mautonta paskaa. Vaalit siirretään syksyyn ettei kansa heräisi liian aikaisin. MIKÄ HELVETIN JÄRKI ON ANTAA ILMAISTA RAHAA MEITÄ RIKKAIMMILLE KANSOILLE: MEILLÄ ON KANSASTA JO TIES KUINKA ISO OSA KÖYHYYS RAJAN ALAPUOLELLA JA SE PIDETÄÄN SIELLÄ VÄKISIN. Otetaan ulkomailta (EU:n ulkopuolelta) 'terveitä' töyntekijöitä, jotka jaksavat (niin kauan kuin jaksavat) ja sitten hekin leipäjonoon.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tais tulla kahteen kertaan tää aloitus. Kone tekee sen kun se ensin ilmoittaa "bad gateway! ja sä klikkaat sen uudestaan niin se olikin jo mennyt eli täytyy vaan odottaa eikä klikata uudestaan, että se menee vaikka herjaakin. Miksi se muuten herjaa ton "bad gatewayn". Anttako se aikaa ylläpidolle lukea ja hyväksyä sen.

Ainoo minkä ajattelin olevan ton hylkäämisen syyksi kun nimitin pääministeriä kassaneidiksi tai kaupan kassaksi. Onhan tollanen ihmisryhmää syrjivä sanonta mutta ei naisia tai kassoja vaan pääministereitä. Ihmisryhmä sekin niin kuin presidentitkin. Heistähän aina pitäisi puhua kunnioittavasti tekivät he mitä tahansa. En nyt sano että kassaneidiksi tai kaupan kassaksi nimittely olisi jonkin loukkaava sanonta vaan tarkoitin ylipäätään. Ymmärrättekö vai hyökkäättekö kimppuuni. SAATNAN SALALIITTO USKOVAISTEOREETIKOT!!!!

• Anonyymi

Onhan tossa sun jeremiaadissasi paljonkin "herjaavaa" tekstiä kuten "meirään äireen" joka viittaa sekä Siiri Rantaseen, joka tekee erittäin maukkaita lihapullia ja "Saarioiseen", missä äireet on liukuhihnalla töissä ja tekevät aika hyvää pikaruokaa (ei sikaruokaa). Sitten on sana "mamu" jotka jotkut katsovat loukkaavaksi ja sana mauton paska, joka loukkaa leipäjonon työntekijöitä, jotka jakavat maailman parasta ruokaa maailman onnellisimmille ihmisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tossa sun jeremiaadissasi paljonkin "herjaavaa" tekstiä kuten "meirään äireen" joka viittaa sekä Siiri Rantaseen, joka tekee erittäin maukkaita lihapullia ja "Saarioiseen", missä äireet on liukuhihnalla töissä ja tekevät aika hyvää pikaruokaa (ei sikaruokaa). Sitten on sana "mamu" jotka jotkut katsovat loukkaavaksi ja sana mauton paska, joka loukkaa leipäjonon työntekijöitä, jotka jakavat maailman parasta ruokaa maailman onnellisimmille ihmisille.

LAINAUS TOISESTA KETJUSTA MIKÄ SOPII TÄHÄN JATKOKSI.

Jos tällainen Palme-teatteri esitys esitetään niin silloin uhrin lisäksi mukana olijoita on satoja jatkamaan valheen ylläpitämistä. En sotke tähän nyt muita juttuja millä ei ole tekoa tämän asian kanssa, mutta ruotsalaiset ovat itse vetäneet tähän mukaan muitakin asioita.

Anonyymi
        12.04.2021 15:08
        UUSI

Anonyymi kirjoitti:
        Eli ei edelleenkään mitään näyttöä useammasta kuin yhdestä ampujasta.

https://www.bing.com/videos/search?q=javk ruby didn&&view=detail&mid=E20A7C3D92E2060B85F4E20A7C3D92E2060B85F4&&FORM=VRDGAR&ru=/videos/search?q=javk ruby didn

Eikö suurempi salaliitto ole siinä kun näemme aivan selvästi ettei Jack Ruby ammu Lee Harvey Oswaldia ja kaikki nuo ihmiset jotka ottivat ampujan kiinni tietävät sen aivan hyvin, mutta kukaan heistä ei ole sitä paljastanut. Kuinka monta ihmistä tässäkin salaliitossa on. Salaliitossa siinä mielessä että he pitävät totuuden salassa. Sama monessa muussa asiassa. Salaisuudet pysyvät salassa kun ihmiset pitävät ne salassa jostain syystä. Joutuvatko muiden salassa pitäjien vainoamisiksi vai ovatko vannoneet jonkun valan vai mikä heitä estää puhumasta totta. Täällä pari rohkeaa kirjoittajaa ovat kirjottanut asioista joista muuten vaiettaisiin. Yksi heistä on Viljo 76 joka on puhunut niin 9/11:stä kuin nyt koronasta jotka ovat tällä hetkellä vakavin uhka maailman elossa pysymiselle. Ei siten että korona tappaisi meidät vaan valheellisen tiedon levittäjät tuhoavat meidät jotka pelottelevat koronalla ja valmistelevat jo seuraavaa iskua josta tämä on vasta esileikkiä. Olemme menossa kohti totalitääristä kontrollivaltioita ja maailmaa.

Anonyymi
        12.04.2021 15:37
        UUSI

Miksi Palmen murhaa verrataan JKF:n murhaan. Siksikö että asiasta alettiin kirjoittamaan salaliittoteorioita melkein heti murhan jälkeen.
        Jos minä näkisin jotain samaa Palmen murhan ja Kennedyn ampumisen välillä on tuo kun Oswald lavastetaan ammutuksi. Niinhän Palmekin lavastettiin ammutuksi. Nallipyssy tai muutoin käytettiin paukkupatruunoita ja koko homma oli yhtä teatteria ninkos L. Harvey Oswaldinkin tapaus. Sen täytyi tapahtua suorassa tv-lähetyksessä, jotta kansa uskoisi.

Oikeastaan Oswaldia jopa tuossa vaiheessa syytettiin vain poliisi Tippitin ampumisesta. Siinä on samankaltaisuutta myös Palmen jutun kanssa kun silminnäkijät todistavat Lee Harvey Oswaldia vastaan (jälkeen päin tosin sillä Oswald oli jo lavastettu kuolleeksi).

Miksi näitä juttuja ei valtiot ja niiden elimet paljasta johtunee kai siitä että ne on valtio-salaisuuksia ja ihmisten mielipiteet on sellaisia vaikka heille todistaisi asian kuinka, tai niille joille joku asia ei mene päähän, niin he eivät voi luopua mielipiteistään. Katsokaa Oswaldin ampujan niskaa ja Jack Rubyn niskaa. Tukan raja on täysin erilainen ja silti ei uskota ettei ampuja ole sama mies joka ampui ja joka pidätetiin. Nyt Palmen murhasta on tavallaan tuomittu mies joka kuolleena ei voi sanoa mitään puolustuksekseen ja syy miksi häntä pidetään syyllisenä on aivan naurettava, Mutta ei siitä voi muutakaan sanoa, sillä murha oli pelkkää teatteria ja tämä syytös on vain osa näytelmää.

• Anonyymi

Artolauri on sekaisin kuin seinäkello vaikkei kuitenkaan ole lättäpää vaan pallopää.

• Anonyymi

Moni ei menetä malttiaan, vaikka heitä haukuttaisi vaikka miksi. Onhan minuakin haukuttu, mutta vihjaus on jotenkin pahempaa kuin haukkuminen. Se, että kirjoittaa sellaisista asioista jotka näköjään on jossain mielessä luokiteltu ellei ihan kielletyiksi niin niistä ne itsesensuurin takia ovat tulleet tabuiksi niin kuin meillä on Palme ja m/s Estonia. Saahan niistä puhua mutta vain määrätyllä lailla. Otan tähän otteen päättämästäni ketjusta Estonia 2 ja sillee, jossa käyn läpi sellaisia vaihtoehtoja noille molemmille tapauksille, mikä ei moniakaan "berrerwisseriä" miellytä, sillä niistä saattaa paljastua totuus joka ei ole mieleen, mutta koettakaa kestää. Minä en ole mielisairas vaan ajattelen järjellä ja jos näitä kahta väitettä ei oteta vakavasti niin voi olla että hukka teidät perii. Palmea ei ammuttu ja Estonia ei uponnut. Mutta se on tietenkin jokaisen oma asia jos ei välitä mitä näille tapahtui. Nyt meille menee kaikenlaiset valheet läpi kun meitä on siihen valmisteltu. Sammakko kiehuvassa vedessä kun ei osannut hypätä ajoissa pois. Meillä on vieläkin aikaa muuttaa asenteitamme. Seuraava "korona" kun meille syötetään pandemiana, niin silloin maskit ja kotiarestit on uutta normaalia ja ne jotka eivät tottele tuomitaan.

Anonyymi
        11.04.2021 23:45
        UUSI

David Ickea hän ei ole lukenut muuta kuin täällä Suomi kakkos nelosessa. Ainoat kannanotot mitä noihin väitteisiini olen saanut ovat sellaisia että "mene hoitoon"

Eniten mua koskettaa se että mun mielestä mielisairaita pitäisi auttaa, vaikka pakolla.
        Ei tuollainen ole pidemmän päälle kivaa elämää.
        Ja ajatelkaa läheisiänne, ei ole helppoa elää tuollaisen seurassa.

Niin kai toi on vihjaus minuun, että olisin mielisairas ja minua pitäisi auttaa ilmeisesti luopumaan ajatuksesta ettei Palmea kukaan tappanut sinne kadun kulmaan vaan se oli teatteria.
        En minä ole kirjoittanut oikeastaan mitään järjenvastaista niin kuin moni muu vaikka itse salaliittojen kuningas David Icke. En minä väitä että olisi joitain liskoihmisiä jossain jotka tekevät eriskummallisia tekoja vaan minä olen kirjoittanut mitä tiedän ja olen hieman erimieltä siitä kuinka Palme ehkä pakeni maasta ja kuinka lavastus teatraalisesti järjestettiin.

Miksi olen viettänyt aikaani täällä teidän seurassanne johtuu siitä että kirjoitan asioita ylös ja jossain vaiheessa aion kirjoittaa varsinaisen kirjan. Olen kysynyt mielipiteitänne siitä kuinka murha olisi tapahtunut ellei se olisikaan teatteria vaan Palme ihan oikeasti ammuttiin sine kadulle ja verta ryöppysi mistä ryöppysi ja mies kuoli välittömästi. Näinhän oikeasti olisikin voinut tapahtua, mutta kaikki muuhan onkin sitten jotain aivan selittämätöntä ja todellisuuden vastaista. Jos tällainen teatteri esitys esitetään niin silloin uhrin lisäksi mukana olijoita on satoja jatkamaan valheen ylläpitämistä. En sotke tähän nyt muita juttuja millä ei ole tekoa tämän asian kanssa, mutta ruotsalaiset ovat itse vetäneet tähän mukaan muitakin asioita.

Kysyin kirjoitustani leikillisesti kommentoineelta mieheltä että eikö sua liikuta mitkään tapahtumat maailmalla, niin hän heitti tuollaisen herjan että mielisairaita pitäisi auttaa.

Minä en ole sarkastinen tai ironinen ketään kohtaan jos sanon ettei Olof Palmea kukaan ampunut ainakaan silloin kun meille valtamedia kurkku suorana siitä toitotti.

Herran sana on nyt vähän samaa kuin virallinen totuus, mutta kun en tiedä ihan tarkkaan mikä Palmen tai Estoniankaan tapauksessa on sitä virallista totuutta johon meidän kaikkien olisi uskottava. Niin eihän se kenenkään elämää loppujen lopuksi muuttaisi suuntaan tai toiseen jos vaikka jäisimmekin siihen uskoon että Skandia mies ampui Palmen ja Estonia upposi kun aallokko ja liian luja vauhti repi keulavisiirin auki ja laiva upposi alle tunnissa. . En tiedä" Mulla tais vähän palaa pinna ja mennä suotta herne nenään, joten oliskohan meikän aika pyytää anteeksi. Loppujen lopuksi tuo vitsi minkä ainut lukijani heitti on aika vitsikäs.

"Itse olen sitä mieltä ettei nakki-kioskilta pitäisi saada ostaa jäätelöä. Mutta koska Palme upotti Estonian tämäkin on mahdollista." HAHAHAHA

Luin jostain että Olofilla oli tapana iltaisin karata nakkikioskille syömään prinssi nakkeja perunamuusilla, mikä onkin erittäin maukasta,

https://www.youtube.com/watch?v=rSFfMMwqDpI

Oikeastaan vain kahta näistä levitettiin mediassa. Numero yks oli pitkään epäilty ja sitten tuli se n:o 12 Varjo (Skuggan) jonka tekijä (chileläinen taiteilija) myönsi huijanneensa poliisia. Numero ykkösen tekijä (taideopiskelija Sanna Törneman) ei ole myöntänyt vaan kuvan väitetään esittävän murhapaikan liepeillä asunutta kylähullua, vaikka miehellä oli alibi siihen paikkaan missä todistaja hänet näki eli ei hän silloin voi olla tuo Haamumies. Ainoa kuva joka on tollanen hämyisä on juuri tuo Haamumiehen kuva. Siksi sai nimen haamukuva ja Haamumies.

Ihmisillä on ihmeellisen hyvä kasvomuisti kun kaikki kuvat on tehty saksalaisten ohjelmalla teitokoneella muistikuvien mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni ei menetä malttiaan, vaikka heitä haukuttaisi vaikka miksi. Onhan minuakin haukuttu, mutta vihjaus on jotenkin pahempaa kuin haukkuminen. Se, että kirjoittaa sellaisista asioista jotka näköjään on jossain mielessä luokiteltu ellei ihan kielletyiksi niin niistä ne itsesensuurin takia ovat tulleet tabuiksi niin kuin meillä on Palme ja m/s Estonia. Saahan niistä puhua mutta vain määrätyllä lailla. Otan tähän otteen päättämästäni ketjusta Estonia 2 ja sillee, jossa käyn läpi sellaisia vaihtoehtoja noille molemmille tapauksille, mikä ei moniakaan "berrerwisseriä" miellytä, sillä niistä saattaa paljastua totuus joka ei ole mieleen, mutta koettakaa kestää. Minä en ole mielisairas vaan ajattelen järjellä ja jos näitä kahta väitettä ei oteta vakavasti niin voi olla että hukka teidät perii. Palmea ei ammuttu ja Estonia ei uponnut. Mutta se on tietenkin jokaisen oma asia jos ei välitä mitä näille tapahtui. Nyt meille menee kaikenlaiset valheet läpi kun meitä on siihen valmisteltu. Sammakko kiehuvassa vedessä kun ei osannut hypätä ajoissa pois. Meillä on vieläkin aikaa muuttaa asenteitamme. Seuraava "korona" kun meille syötetään pandemiana, niin silloin maskit ja kotiarestit on uutta normaalia ja ne jotka eivät tottele tuomitaan.

Anonyymi
        11.04.2021 23:45
        UUSI

David Ickea hän ei ole lukenut muuta kuin täällä Suomi kakkos nelosessa. Ainoat kannanotot mitä noihin väitteisiini olen saanut ovat sellaisia että "mene hoitoon"

Eniten mua koskettaa se että mun mielestä mielisairaita pitäisi auttaa, vaikka pakolla.
        Ei tuollainen ole pidemmän päälle kivaa elämää.
        Ja ajatelkaa läheisiänne, ei ole helppoa elää tuollaisen seurassa.

Niin kai toi on vihjaus minuun, että olisin mielisairas ja minua pitäisi auttaa ilmeisesti luopumaan ajatuksesta ettei Palmea kukaan tappanut sinne kadun kulmaan vaan se oli teatteria.
        En minä ole kirjoittanut oikeastaan mitään järjenvastaista niin kuin moni muu vaikka itse salaliittojen kuningas David Icke. En minä väitä että olisi joitain liskoihmisiä jossain jotka tekevät eriskummallisia tekoja vaan minä olen kirjoittanut mitä tiedän ja olen hieman erimieltä siitä kuinka Palme ehkä pakeni maasta ja kuinka lavastus teatraalisesti järjestettiin.

Miksi olen viettänyt aikaani täällä teidän seurassanne johtuu siitä että kirjoitan asioita ylös ja jossain vaiheessa aion kirjoittaa varsinaisen kirjan. Olen kysynyt mielipiteitänne siitä kuinka murha olisi tapahtunut ellei se olisikaan teatteria vaan Palme ihan oikeasti ammuttiin sine kadulle ja verta ryöppysi mistä ryöppysi ja mies kuoli välittömästi. Näinhän oikeasti olisikin voinut tapahtua, mutta kaikki muuhan onkin sitten jotain aivan selittämätöntä ja todellisuuden vastaista. Jos tällainen teatteri esitys esitetään niin silloin uhrin lisäksi mukana olijoita on satoja jatkamaan valheen ylläpitämistä. En sotke tähän nyt muita juttuja millä ei ole tekoa tämän asian kanssa, mutta ruotsalaiset ovat itse vetäneet tähän mukaan muitakin asioita.

Kysyin kirjoitustani leikillisesti kommentoineelta mieheltä että eikö sua liikuta mitkään tapahtumat maailmalla, niin hän heitti tuollaisen herjan että mielisairaita pitäisi auttaa.

Minä en ole sarkastinen tai ironinen ketään kohtaan jos sanon ettei Olof Palmea kukaan ampunut ainakaan silloin kun meille valtamedia kurkku suorana siitä toitotti.

Herran sana on nyt vähän samaa kuin virallinen totuus, mutta kun en tiedä ihan tarkkaan mikä Palmen tai Estoniankaan tapauksessa on sitä virallista totuutta johon meidän kaikkien olisi uskottava. Niin eihän se kenenkään elämää loppujen lopuksi muuttaisi suuntaan tai toiseen jos vaikka jäisimmekin siihen uskoon että Skandia mies ampui Palmen ja Estonia upposi kun aallokko ja liian luja vauhti repi keulavisiirin auki ja laiva upposi alle tunnissa. . En tiedä" Mulla tais vähän palaa pinna ja mennä suotta herne nenään, joten oliskohan meikän aika pyytää anteeksi. Loppujen lopuksi tuo vitsi minkä ainut lukijani heitti on aika vitsikäs.

"Itse olen sitä mieltä ettei nakki-kioskilta pitäisi saada ostaa jäätelöä. Mutta koska Palme upotti Estonian tämäkin on mahdollista." HAHAHAHA

Luin jostain että Olofilla oli tapana iltaisin karata nakkikioskille syömään prinssi nakkeja perunamuusilla, mikä onkin erittäin maukasta,

https://www.youtube.com/watch?v=rSFfMMwqDpI

Oikeastaan vain kahta näistä levitettiin mediassa. Numero yks oli pitkään epäilty ja sitten tuli se n:o 12 Varjo (Skuggan) jonka tekijä (chileläinen taiteilija) myönsi huijanneensa poliisia. Numero ykkösen tekijä (taideopiskelija Sanna Törneman) ei ole myöntänyt vaan kuvan väitetään esittävän murhapaikan liepeillä asunutta kylähullua, vaikka miehellä oli alibi siihen paikkaan missä todistaja hänet näki eli ei hän silloin voi olla tuo Haamumies. Ainoa kuva joka on tollanen hämyisä on juuri tuo Haamumiehen kuva. Siksi sai nimen haamukuva ja Haamumies.

Ihmisillä on ihmeellisen hyvä kasvomuisti kun kaikki kuvat on tehty saksalaisten ohjelmalla teitokoneella muistikuvien mukaan.

Nämä kaks alinta pitkää viestiä olis ollu tarkotus lukea toinen ensin, mutta ihan sama.

Niin...

Ruotslaisethan sotkee JFK:n jatkuvasti Palme juttuun ja Estoniakin sotkettiin siihen ja Anna Lindhin puukotus ja sman tein voisimme sotkea kaikki muukin siihen kuten siviili-tiedustelulaki, joka nyt sallii meidän tarkkailumme missä vaan liikummekin ja olemme. Et voi olla ettet kuvittelisi että sua seurataan jollain ihmelaitteella yläilmoista edes vessassa. Sut on hypno- tai mani-tisoitu/puloitu ja kuvittelet koko aika että ne paskiaiset kyttää sua vaikka juuri nyt kun kirjoitat vastauksen takaisin tähän viestii, Sä sillä tavoin saat provosoitua Supon sun perääsi. Jostain luin että haluaisitkin että Supo lähtis sun perään. Voisit kusettaa niitä. Ne salalkuuntelee ja -katselee. Nyt en siis tarkoita suppoa mikä on aivan eri asia niikös tiärät.
        https://www.mostphotos.com/fi-fi/220243/suppository

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe