Olenko jumala?

Anonyymi

Olen alkanut epäilemään, että voisin olla jumala. Kaikki ympärilläni tapahtuva näyttää teatterilta, johon voin vaikuttaa ajatuksillani.

Esimerkki: puhuin erään henkilön kanssa matkailusta. Hän oli Menossa Leville laskettelemaan ja ajattelin, että liikenneonnettomuus voisi ehkä kohdata häntämatkalla sinne. Niin myös kävi muutama kuukausi sen jälkeen.

Olenko jumala? Jos en ole, voitko todistaa jollakin tavalla, etten ole jumala?

15

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole jumala, koska hän jäi henkiin.

• Anonyymi

> Olenko jumala? Jos en ole, voitko todistaa jollakin tavalla, etten ole jumala?

No, et ainakaan ole Raamatn Jumala mm. koska et ole luonnut kaikkea.

• Anonyymi

Mistä tiedät ettei ole luonut kaikkea sehän lukee täällä niin kuin raamatussasi.
        Onko raamattusi kirjoitus puhdasta totuutta ja miten eroaa näihin kirjoituksiin täällä ?

• Anonyymi

Se nyt vielä voi tuntua sinusta siltä, mutta se menee ohi. En kuitenkaan antanut sinulle niin paljon valtaa, ainoastaan tunteen siitä.

• Anonyymi

> Olenko jumala?

Jos olisit, tietäisit sen. :D

• Anonyymi

jeesuskin ristillä huusi jumalani miksi minut hylkäsit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jeesuskin ristillä huusi jumalani miksi minut hylkäsit.

> jeesuskin ristillä huusi jumalani miksi minut hylkäsit.

Jeesus ei kuvitellut olevansa Jumala. ja toisaalta, jos tarkkoja ollaan, hän huusi "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" ja paikalla olevat luulivat hänen huutavan Eliasta.

"Sen kuullessaan sanoivat muutamat niistä, jotka siinä seisoivat: "Hän huutaa Eliasta"."
        matt. 27:47

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei kuvitellut olevansa Jumala. ja toisaalta, jos tarkkoja ollaan, hän huusi "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" ja paikalla olevat luulivat hänen huutavan Eliasta.

"Sen kuullessaan sanoivat muutamat niistä, jotka siinä seisoivat: "Hän huutaa Eliasta"."

Ristillä on vaikea huutaa, kun lopputulos on tukehtuminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ristillä on vaikea huutaa, kun lopputulos on tukehtuminen.

Eräs fentanyyli floyd huusi en saa happea, sellaista on se huumeiden kätkeminen nielemällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oliko elias jumala?
        kun niin monia tarinoita on, niin silti jääny epäselväksi nuo erilaiset jumalat ja niiden jutut.

• Anonyymi

Olen uskonut korkeampaan voimaan koko ikäni. Silti välillä tulee todella vastenmielisiä ajatuksia jumalasta. Itselläni ollut pitkä masennusjakso ja ajoittaisia itsetuhoajatuksia. Jos haluan tappaa itseni , ei siihen tule mikään eikä kukaan väliin. Ja tämä paskaläjäjumala sitten rakastaa ihmiskuntaa , minua ? En tiedä.tästä,masennuksesta , mistä se tulee. Ulkoisesti asiat ovat hyvin . Olen terve , paitsi mieleltäni. Olen miettinyt , pilaako tämä koko jumala minun elämäni . Tekee minulle kaikenlaisia estoja ja syyllisyyksiä . Olen alkanut ajatella , että jos olisin ateisti , elämäni olisi parempaa. Ilman kaikenlaista jumalahevonvitunpaskaa. Tämä,aamu ollut todella rankka näjne hevonvitunjumala ajatuksineen .

• Anonyymi

Olen ateisti enkä tuollaisia ikinä ole ajatellut tämänkin aamun ainoat huolta tulevat ajatukset oli onko kaapissa kahvimaitoa ja olihan sitä muuten kaikki ok.

• Anonyymi

Jatkan vielä . Olen ajatellut onko jumala ja piru samaa persoonaa ... ja monesti ajattelen , että jumalassa on liikaa sadistia . Että tämä hevonvitun jumala , että se nauttii ihmisten / ihmisen piinaamisesta. Ja että onko olemassa , vai onko kaikki tyhjää ... Väinö Linna sanoi kirjassaan jotenkin , että : " jos ei ole toisella puolella mitään , niin tällä puolella on yks ja sama miten on , tyhjää täynnä " , ei se sanatarkasti mennyt noin läheskään , mutta ajatus oli,tuo. On kyllä ollut parempia aikoja ja aamuja , kuin tämä , voi vittu sentään ...

• Anonyymi

Kyllä voit ihan hyvin olla jumala, muttet Jumala.

• Anonyymi

Niin, paha rasti olla Jumala, koska sellaista ei ole, eikä ole koskaan ollut muualla kuin satukirjan sivuilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe