Olenko jumala?

Anonyymi

Olen alkanut epäilemään, että voisin olla jumala. Kaikki ympärilläni tapahtuva näyttää teatterilta, johon voin vaikuttaa ajatuksillani.

Esimerkki: puhuin erään henkilön kanssa matkailusta. Hän oli Menossa Leville laskettelemaan ja ajattelin, että liikenneonnettomuus voisi ehkä kohdata häntämatkalla sinne. Niin myös kävi muutama kuukausi sen jälkeen.

Olenko jumala? Jos en ole, voitko todistaa jollakin tavalla, etten ole jumala?

15

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole jumala, koska hän jäi henkiin.

    • Anonyymi

      > Olenko jumala? Jos en ole, voitko todistaa jollakin tavalla, etten ole jumala?

      No, et ainakaan ole Raamatn Jumala mm. koska et ole luonnut kaikkea.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät ettei ole luonut kaikkea sehän lukee täällä niin kuin raamatussasi.
        Onko raamattusi kirjoitus puhdasta totuutta ja miten eroaa näihin kirjoituksiin täällä ?


    • Anonyymi

      Se nyt vielä voi tuntua sinusta siltä, mutta se menee ohi. En kuitenkaan antanut sinulle niin paljon valtaa, ainoastaan tunteen siitä.

    • Anonyymi

      > Olenko jumala?

      Jos olisit, tietäisit sen. :D

      • Anonyymi

        jeesuskin ristillä huusi jumalani miksi minut hylkäsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jeesuskin ristillä huusi jumalani miksi minut hylkäsit.

        > jeesuskin ristillä huusi jumalani miksi minut hylkäsit.

        Jeesus ei kuvitellut olevansa Jumala. ja toisaalta, jos tarkkoja ollaan, hän huusi "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" ja paikalla olevat luulivat hänen huutavan Eliasta.

        "Sen kuullessaan sanoivat muutamat niistä, jotka siinä seisoivat: "Hän huutaa Eliasta"."
        matt. 27:47


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > jeesuskin ristillä huusi jumalani miksi minut hylkäsit.

        Jeesus ei kuvitellut olevansa Jumala. ja toisaalta, jos tarkkoja ollaan, hän huusi "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" ja paikalla olevat luulivat hänen huutavan Eliasta.

        "Sen kuullessaan sanoivat muutamat niistä, jotka siinä seisoivat: "Hän huutaa Eliasta"."
        matt. 27:47

        Ristillä on vaikea huutaa, kun lopputulos on tukehtuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ristillä on vaikea huutaa, kun lopputulos on tukehtuminen.

        Eräs fentanyyli floyd huusi en saa happea, sellaista on se huumeiden kätkeminen nielemällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > jeesuskin ristillä huusi jumalani miksi minut hylkäsit.

        Jeesus ei kuvitellut olevansa Jumala. ja toisaalta, jos tarkkoja ollaan, hän huusi "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" ja paikalla olevat luulivat hänen huutavan Eliasta.

        "Sen kuullessaan sanoivat muutamat niistä, jotka siinä seisoivat: "Hän huutaa Eliasta"."
        matt. 27:47

        oliko elias jumala?
        kun niin monia tarinoita on, niin silti jääny epäselväksi nuo erilaiset jumalat ja niiden jutut.


    • Anonyymi

      Olen uskonut korkeampaan voimaan koko ikäni. Silti välillä tulee todella vastenmielisiä ajatuksia jumalasta. Itselläni ollut pitkä masennusjakso ja ajoittaisia itsetuhoajatuksia. Jos haluan tappaa itseni , ei siihen tule mikään eikä kukaan väliin. Ja tämä paskaläjäjumala sitten rakastaa ihmiskuntaa , minua ? En tiedä.tästä,masennuksesta , mistä se tulee. Ulkoisesti asiat ovat hyvin . Olen terve , paitsi mieleltäni. Olen miettinyt , pilaako tämä koko jumala minun elämäni . Tekee minulle kaikenlaisia estoja ja syyllisyyksiä . Olen alkanut ajatella , että jos olisin ateisti , elämäni olisi parempaa. Ilman kaikenlaista jumalahevonvitunpaskaa. Tämä,aamu ollut todella rankka näjne hevonvitunjumala ajatuksineen .

      • Anonyymi

        Olen ateisti enkä tuollaisia ikinä ole ajatellut tämänkin aamun ainoat huolta tulevat ajatukset oli onko kaapissa kahvimaitoa ja olihan sitä muuten kaikki ok.


      • Anonyymi

        Jatkan vielä . Olen ajatellut onko jumala ja piru samaa persoonaa ... ja monesti ajattelen , että jumalassa on liikaa sadistia . Että tämä hevonvitun jumala , että se nauttii ihmisten / ihmisen piinaamisesta. Ja että onko olemassa , vai onko kaikki tyhjää ... Väinö Linna sanoi kirjassaan jotenkin , että : " jos ei ole toisella puolella mitään , niin tällä puolella on yks ja sama miten on , tyhjää täynnä " , ei se sanatarkasti mennyt noin läheskään , mutta ajatus oli,tuo. On kyllä ollut parempia aikoja ja aamuja , kuin tämä , voi vittu sentään ...


    • Anonyymi

      Kyllä voit ihan hyvin olla jumala, muttet Jumala.

      • Anonyymi

        Niin, paha rasti olla Jumala, koska sellaista ei ole, eikä ole koskaan ollut muualla kuin satukirjan sivuilla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1226
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1135
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      191
      915
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      868
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    7. 68
      757
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      34
      690
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe