Sodit Jumalaa vastaan!

Anonyymi

Kun herjaat Jumalan apostoleja ja Jeesuksen omia ja kun pilkkaat Jeesuksen sovitustyötä, sodit itseasiassa Jumalaa vastaan!
Sen sodan häviät, pieni ihminen!

110

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinnä sitä olis kaksi kovaa vastakkain.
      Mutta eiköhän se auttamatta hävinnyt ole se joka ei ilikeä edes naamaansa näyttää.

      • Anonyymi

        Laitto lapsen asialle, eikä edes mennyt itse perästä.


      • Anonyymi

        Missä sinun naamasi näkyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sinun naamasi näkyy

        Minun naama näkyy, olen todellinen. Toisin kuin Teräsmies tai jumala.


    • Anonyymi

      Huuhaa.

    • Anonyymi

      Näinhän se on nähtävä!

      • Anonyymi

        Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.


      • Anonyymi

        Todellakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.

        Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.

        Niinpä! Raamattu ON totta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.

        Kiitos!


      • Anonyymi

        ”Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.”


    • Anonyymi

      Jumala hävisi kaiken jo ja kuoli kirottuna ristiin naulittuna. Häntä ei enää ole. Puuhamiehiksi alkoivat jumalan pojat ja saatana, jotka antikristuksen avulla höynäyttää kaikkia. Apostoli sanan puolestaan voi korvata millä tahansa sanalla niin kuin kaikki raamatun sanat. Tämän maailman jumaluus jäi saatanalle Luojan kuoltua. On ihmiskunta ainoa joka ei ole saatanan omaa ja se on käynyt harvaksi.
      Sokea usko on ihan kiva asia sillä uskon arvo on mittaamaton. Totuus kuitenkin on eri kuin se miten uskotaan. Mä uskon nykyisin itseeni. Muut on saatanan omia.

      • Anonyymi

        Otan osaa.


      • Anonyymi

        Häntä ei enää ole. Nousi kuolleista ja elää ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntä ei enää ole. Nousi kuolleista ja elää ikuisesti.

        Ei noussut kuolleista vaan on ikuisesti kuollut. Jo 2000 vuotta todistaa siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntä ei enää ole. Nousi kuolleista ja elää ikuisesti.

        Miten niin ei ole? Kyllä hän on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntä ei enää ole. Nousi kuolleista ja elää ikuisesti.

        Jeesus nousi korkeintaan riu'ulta.
        Mutta olipahan kerrankin asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei ole? Kyllä hän on!

        Missä? Äläkä sano "taivaassa", se ei kelpaa. Jos hän on, tulkoon näkyville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä? Äläkä sano "taivaassa", se ei kelpaa. Jos hän on, tulkoon näkyville.

        Kyllä hän tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän tulee.

        Taisi junansa mennä jo.


    • Anonyymi

      ”Ja he sotivat sinua vastaan, mutta eivät voita sinua, sillä minä olen sinun kanssasi, sanoo Herra, ja pelastan sinut."
      Jer 1:19

      • Anonyymi

        Turha luulo, Joku olematon ei kykene mihinkään tässä reaalimaailmassa. Sori vaan.


      • Anonyymi

        Jeesus nousi kuolleista . Uskotko häneen vai kiroatko .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus nousi kuolleista . Uskotko häneen vai kiroatko .

        Jeesus on hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus nousi kuolleista . Uskotko häneen vai kiroatko .

        Jossain satukirjassa voidaan väittää niin, mutta todellisuudessa kukaan ei noussut kuolleista. Se on mahdottomuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus nousi kuolleista . Uskotko häneen vai kiroatko .

        Etkö Antsu anna muuta vaihtoehtoja? Nuo ovat aika Helvetin jyrkät.

        Miksi minä Jeesuksen kiroaisin, ellen häneen usko? Silloinhan uskoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on hyvä!

        Jo vain!


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Etkö Antsu anna muuta vaihtoehtoja? Nuo ovat aika Helvetin jyrkät.

        Miksi minä Jeesuksen kiroaisin, ellen häneen usko? Silloinhan uskoisin.

        Moni kiroaa ja herjaa, vaikka ei usko. Kysy niiltä, joille se näyttää olevan mahdollista. 😊
        Samaa olen itsekin ihmetellyt. En ole saanut vastausta. Jonkin sortin älyllistä akrobatiaa siihen varmaankin tarvitaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni kiroaa ja herjaa, vaikka ei usko. Kysy niiltä, joille se näyttää olevan mahdollista. 😊
        Samaa olen itsekin ihmetellyt. En ole saanut vastausta. Jonkin sortin älyllistä akrobatiaa siihen varmaankin tarvitaan.

        En valitettavasti tunne tarkoittamiasi ihmisiä, joten kysyn teiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on hyvä!

        Riippuu varmaan kastikkeesta.
        Mutta arvatenkin jumala on syönyt karitsansa pois pilaantumasta.


    • Anonyymi

      ”He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
      Ilm 17:14

      • Anonyymi

        Joku "karitsa" juoksee varjoaankin karkuun ja sanoo bää-ää, älkää tappako, eikä voita ketään tai mitään. Lauseet jotain satukirjasta eivät todista mitään, viekää pois.

        Herrain herra ja kuningasten kuningas on raha. cash. Money. Geld. Pengar. Soldi. Argent. Dollar.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku "karitsa" juoksee varjoaankin karkuun ja sanoo bää-ää, älkää tappako, eikä voita ketään tai mitään. Lauseet jotain satukirjasta eivät todista mitään, viekää pois.

        Herrain herra ja kuningasten kuningas on raha. cash. Money. Geld. Pengar. Soldi. Argent. Dollar.

        Rahat jää tänne kun kuolet vai ajattelitko ottaa mukaan jotain ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahat jää tänne kun kuolet vai ajattelitko ottaa mukaan jotain ???

        No voinko ottaa karitsan mukaani? Mieluummin kyllä väännän siltä niskat nurin ja pistän poskeeni.


      • Johanneksella ei ollut kalpeinta aavistustakaan 2000-luvun asetekniikasta. Kyllä Karitsan olisi kannattanut hyökätä jo miekkojen ja kilpien aikaan, jos pärjätä meinaa.


    • Anonyymi

      Jeesus väänsi suuren köntin

      • Anonyymi

        Sen takia temppeli tuhottiin ja siellä on moskeija. Tuli iso paska.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No. Jos haluaa rökäletappion kokea, niin siittä vaan!

      • Anonyymi

        Eipä sitä tosiaan kannata jumalan puolesta mennä vetoa lyömään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä tosiaan kannata jumalan puolesta mennä vetoa lyömään

        Pilkkaajat ei pelastu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkkaajat ei pelastu.

        Pilkkaajat ovat jo pelastuneet, uskomuksilta ainakin.


    • Anonyymi

      Niinpä! Ihminen on tosi tyhmä, jos kuvittelee pärjäävänsä Jumalaa vastaan!

      • Toistaiseksi tilanne on kuitenkin se, että Jumala ei ole tehnyt yhtään mitään. On siis parasta olettaa, että ei tee vastakaan.


    • Anonyymi

      Ei olemattomia vastaa voi sotia .

      • Anonyymi

        Eikä olemattomista tarvitse välittää pennin vertaa.


      • Anonyymi

        Silti sodit päivittäin. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti sodit päivittäin. 😁

        Vain sinä itse olet vastuussa mielikuvituksestasi, etkä ehkä sinäkään olisi enää mielentilatutkimuksen jälkeen.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Vain sinä itse olet vastuussa mielikuvituksestasi, etkä ehkä sinäkään olisi enää mielentilatutkimuksen jälkeen.

        Juurikin niin!


    • Anonyymi

      Missäs sitä jumalaa tapaa, että päästään vetämään äijää pataan?

      • Anonyymi

        Viimeisellä tuomiolla pääset tapaamaan häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisellä tuomiolla pääset tapaamaan häntä.

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisellä tuomiolla pääset tapaamaan häntä.

        Juurikin niin! Vielä tulee aika, jolloin per-seet tervataan.😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisellä tuomiolla pääset tapaamaan häntä.

        Onko siis Karitsan hyökkäys kuitenkin peruutettu? Ei teistä ota sokea Reettakaan selvää. 🤔


    • Anonyymi

      "Kun herjaat Jumalan apostoleja ja Jeesuksen omia ja kun pilkkaat Jeesuksen sovitustyötä, sodit itseasiassa Jumalaa vastaan!
      Sen sodan häviät, pieni ihminen!"


      Heh kuka satuja pilkkaa hölmö.

      Jos täällä jotain pilkatataan on se kaltaisesi taikauskoinen hölmö jonka naivistinen typeryys tietämättömyys ja naurettava narsistinen itserakkaus tekee sinusta yleisen naurun aiheen .

      Opettele uusi lähestymistapa unohda itsesi jumalasi kaltaisena kostajana jolle ei voi sanoa eriävää mielipidettä jos sinulla on asiaa keskity siihen unohtaen itsesi sillä sinä et ole kenellekkään mikään muu kuin anonyymi teksti joka suoltaa päivittäin kasamäärin paskaa.

    • Jari Paakkonen.

      Kirjoitan tämän sinulle rakkaudesta totuuteen ja toivon, että sinä vielä viimeisenä oljenkortena pystyisit tähän:

      "Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon."

      Tarkoitan, että tulet pois pimeyden puskista, omalla nimelläsi kertomaan elämäsi tarinan, vaikka vuodesta 1984 lähtien, mitään salaamatta.

      Miksi hylkäsit Pyhältä Hengeltä saamasi tehtävän?

      Miksi halusit liittyä ystäväkseni?

      Miksi 14 vuoden jälkeen tulit hoitomies Heikki Saaren ennustuksen mukaisesti heitetyksi Saatanalle.

      Mitä pelkäsit ahtaan portin edessä?

      Ja miksi halusit palata takaisin vl-isäsi uskoon, ja tahrata kätesi ja vaatteesi Jeesuksen verellä.

      Mikä oli suurin syy siihen, että aloit sydämesi pohjasta saakka vihata ja herjata minua?

      • Anonyymi

        Noi saatanalle laittamiset 2000 vuotta sitten ei koskenut kyllä meitä .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noi saatanalle laittamiset 2000 vuotta sitten ei koskenut kyllä meitä .

        Tuokin on Saatanan ilosanomaa sinulle:

        "Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"


      • Anonyymi

        Hoh hoijaa...
        Soita sille Jarille, jos mies olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hoh hoijaa...
        Soita sille Jarille, jos mies olet.

        Kyllä hänkin oli mies, kun 14 vuotta rinnallani kulki totuuden tiellä.

        Mutt kun tuli heitetyksi Saatanalle, niin puhelinnumerokin muuttui salaiseksi.

        Minun numero on julkinen ja sama kuin oli silloinkin.


      • Anonyymi

        Et sinä oikeasti TOTUUTTA rakasta, sillä sinä herjaat Jeesukseen uskovia ja apostoleja ja karmeimmaksi kauheudeksi SINÄ RIENAAT Jeesuksen sovitustyötä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä oikeasti TOTUUTTA rakasta, sillä sinä herjaat Jeesukseen uskovia ja apostoleja ja karmeimmaksi kauheudeksi SINÄ RIENAAT Jeesuksen sovitustyötä!

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        Tätä ei laatinut Jeesus Kristus, vaan Saatanalle heitetty Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari:

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle."

        "Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.

        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        Tätä ei laatinut Jeesus Kristus, vaan Saatanalle heitetty Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari:

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle."

        "Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.

        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Johannes kirjoitti mm. näin:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        1 Joh 2:2

        ja näin:

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”
        Ilm 7:14

        ”Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.”
        1 Joh 1:7

        Ovatko nämä Kirjoitukset kirjoitettu Puhässä Hengessä ja ovatko ne totuutta?

        Vastaa ainoastaan a) ovat tai b) eivät ole
        Kiitos!


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        Tätä ei laatinut Jeesus Kristus, vaan Saatanalle heitetty Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari:

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle."

        "Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.

        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Korjaan: kirjoitettuPyhässä Hengessä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johannes kirjoitti mm. näin:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        1 Joh 2:2

        ja näin:

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”
        Ilm 7:14

        ”Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.”
        1 Joh 1:7

        Ovatko nämä Kirjoitukset kirjoitettu Puhässä Hengessä ja ovatko ne totuutta?

        Vastaa ainoastaan a) ovat tai b) eivät ole
        Kiitos!

        Syntien sovitus tapahtuu ahtaa oven takana Sovituksen merkiksi Hän lahjoittaa Pyhän Henkensä, merkiksi että sydän on puhdistettu, koska hän ennakkomaksun Saatanalle jo maksanut.

        Ja siksi taivaassa laulettiin myös 31.1.1988, kun ahtaan portin tuskan jälkeen sain sydämeeni Pyhän Hengen, ja kaltaistesi vihan, koska en tahrinut käsiä enkä vaatteita Karitsan veressä.

        "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

        Veri on valuutta vain Jeesuksen ja Saatanan kauppasopimuksessa.

        Saatana teki siitä valuutan omiensa omistamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoh hoijaa...
        Soita sille Jarille, jos mies olet.

        Ei uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei uskalla.

        Miten sille kukaan mitään soittaa? Mulla olis kerran ollut asiallista asiaa ( uskonnon ulkopuolelta), mutta mistään ei saanut numeroa. Piileskelee ilmeisesti mökissään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sille kukaan mitään soittaa? Mulla olis kerran ollut asiallista asiaa ( uskonnon ulkopuolelta), mutta mistään ei saanut numeroa. Piileskelee ilmeisesti mökissään.

        Kun 14 vuotinen ystävyytemme 2006 päättyi, kun hän pelästyi ahdasta porttia, ja tuli seuraavana vuonna heitetyksi Saatanalle, hän muutti puhelinnumeronsa salaiseksi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kun 14 vuotinen ystävyytemme 2006 päättyi, kun hän pelästyi ahdasta porttia, ja tuli seuraavana vuonna heitetyksi Saatanalle, hän muutti puhelinnumeronsa salaiseksi.

        Sen ymmärtää jos jollain julkkiksella on salainen numero. Luulisin kuitenkin, että tälle kyseiselle tyypille ei ihailija soittoja tulisi haitalle asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi saatanalle laittamiset 2000 vuotta sitten ei koskenut kyllä meitä .

        Teuvo mielellään kiusaa entistä ystäväänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo mielellään kiusaa entistä ystäväänsä.

        Voiko joku väittää, ettei kyseinen lainaus ole Devoitin omaa tekstiä?
        https://aijaa.com/6dVAML


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiko joku väittää, ettei kyseinen lainaus ole Devoitin omaa tekstiä?
        https://aijaa.com/6dVAML

        Kiitos, kun olet hyvän todistuksen tallentanut.

        Voisin lähettää sinulle palkkioksi pienen puulippaan, jos ilmoitat sähköpostiini nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, sillä senkin nykyinen posti pakettiin haluaa, jotta voi puhelimeen lähettää viestin paketin saapumisesta.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitos, kun olet hyvän todistuksen tallentanut.

        Voisin lähettää sinulle palkkioksi pienen puulippaan, jos ilmoitat sähköpostiini nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, sillä senkin nykyinen posti pakettiin haluaa, jotta voi puhelimeen lähettää viestin paketin saapumisesta.

        Kiitos tarjouksesta, mutta en ansaitse mitään palkkiota. Asiahan on kenen hyvänsä tarkistettavissa vl:n palstalta. Haluan myös pysytellä anonyyminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tarjouksesta, mutta en ansaitse mitään palkkiota. Asiahan on kenen hyvänsä tarkistettavissa vl:n palstalta. Haluan myös pysytellä anonyyminä.

        Sinusta on varmaan sitten kiva olla kiusaajan ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta on varmaan sitten kiva olla kiusaajan ystävä.

        Enpä minä ole kenenkään ystävä näillä palstoilla, kunhan joskus oikaisen pahimpia valheita ja väitteitä. Ymmärrän toki, että se ei ole muutamien mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä minä ole kenenkään ystävä näillä palstoilla, kunhan joskus oikaisen pahimpia valheita ja väitteitä. Ymmärrän toki, että se ei ole muutamien mieleen.

        Et näköjään kuitenkaan uskalla puuttua siihen herjaamiseen, jota Teuvo systemaattisesti näillä palstoilla harjoittaa, kun hän herjaa kristittyjä, apostoleja ( Paavalia ja Pietaria ), sekä varsinkin Jeesuksen sovitustyötä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään kuitenkaan uskalla puuttua siihen herjaamiseen, jota Teuvo systemaattisesti näillä palstoilla harjoittaa, kun hän herjaa kristittyjä, apostoleja ( Paavalia ja Pietaria ), sekä varsinkin Jeesuksen sovitustyötä?

        Olen sanonut sata kertaa, että KOKO raamattu on hiekkakansan sepittämä satukirja.
        Eikö se mene jakeluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sanonut sata kertaa, että KOKO raamattu on hiekkakansan sepittämä satukirja.
        Eikö se mene jakeluun?

        Lisään vielä, että ns. sovitustarina on älyttömistä tarinoista kaikkein älyttömin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sanonut sata kertaa, että KOKO raamattu on hiekkakansan sepittämä satukirja.
        Eikö se mene jakeluun?

        Se on sinun uskomuksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että ns. sovitustarina on älyttömistä tarinoista kaikkein älyttömin.

        Niinhän Raamattu sanookin teidän sanovan, hullutusta. 😁


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä hänkin oli mies, kun 14 vuotta rinnallani kulki totuuden tiellä.

        Mutt kun tuli heitetyksi Saatanalle, niin puhelinnumerokin muuttui salaiseksi.

        Minun numero on julkinen ja sama kuin oli silloinkin.

        Oliko se homo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johannes kirjoitti mm. näin:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        1 Joh 2:2

        ja näin:

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”
        Ilm 7:14

        ”Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.”
        1 Joh 1:7

        Ovatko nämä Kirjoitukset kirjoitettu Puhässä Hengessä ja ovatko ne totuutta?

        Vastaa ainoastaan a) ovat tai b) eivät ole
        Kiitos!

        Ei se vastaa, kun ei tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei uskalla.

        Siltä näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sanonut sata kertaa, että KOKO raamattu on hiekkakansan sepittämä satukirja.
        Eikö se mene jakeluun?

        Otan osaa.


    • Anonyymi

      Ihminen on TYHMÄ, jos luulee voivansa jotain Jumalaa vastaan!

      • Anonyymi

        "Ihminen on TYHMÄ, jos luulee voivansa jotain Jumalaa vastaan!"

        Olet kyllä niin oikeassa ihmisen täytyy olla todella tyhmä jos alkaa satu ja taruolentojen kanssa sotiin tai riitoihin .

        Ajattele kuinka tyhmältä kuulostaa jos minä vaikka alkaisin sätiin väinämöistä tai sanoisin prinsessa ruususta horoksi tai jahvea homoksi .

        Mielestäni nuo satu ja taruolennot eivät ole muuta kuin kirjoittajiensa luomia hahmoja ja tällaisten hahmojen kanssa riitely näyttäisi vain ihmisessä hulluuden merkit.

        Uskovaiset nuo olevaiset taikauskoiset fanaatikot ovatkin sitten täysin eri asia heitä on hyvä opettaa ja kertoa heille mielikuvitusmaailman ja oikean maailman eroista ja vähän sättiäkkin välillä kun he naiviudessaan eivät osaa kunnioittaa ihmisiä ja ihmisryhmiä.


      • Paavali ja Paakkosen poika eivät ole jumalia. Eivätkä edes Jumalan poikia.


      • Anonyymi

        Tai tuulimyllyjä.
        Tuulimyllyjä tosin on olemassa, ja rakentajat noudattaa pääosin lakeja ja lupia.


      • Anonyymi

        Ihminen on TYHMÄ, jos luulee jumalan voivan jotain ihmistä vastaan, tai puolesta!
        Suggestiona ja toteemieläimenä tavallaan toimiihan se kyllä.
        Case closed.


    • Anonyymi

      Sellainen on enemmän kuin Don Quioten tappelu! 😁

    • Anonyymi

      Kävikö Jeesus paskalla? Jos vastaus on kyllä, hän oli vain kuolevainen ihminen eikä mikään jumalan poika. Ja kuoli myös eikä koskaan herännyt.

      Mutta kun nyt tiedämme, että koko Jeesus-jutska on vain satua, niin toteamme, että asian vatvominen on turhaa.

      • Anonyymi

        Oikein.


      • Anonyymi

        Et ymmärrä. Jeesus syntyi ihmisestä, neitsyt Mariasta, MUTTA Pyhä Henki vaikutti hänessä, Mariassa, joten hän oli sekä ihminen, että Jumala.


    • Anonyymi

      Uskiksilla on tapana uhkailla kaikenlaisilla kadotuksilla ja helveteillä. Uskoo ken uskoo, mutta minä en.

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, 1Tim. 1:19
        säilyttäen uskon
        ja hyvän omantunnon,
        jonka eräät ovat hyljänneet
        ja uskossaan haaksirikkoon joutuneet.
        Niitä ovat Hymeneus
        ja Aleksander,
        jotka minä olen antanut saatanan haltuun,
        kuritettaviksi,
        etteivät enää pilkkaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KR 1933/-38, 1Tim. 1:19
        säilyttäen uskon
        ja hyvän omantunnon,
        jonka eräät ovat hyljänneet
        ja uskossaan haaksirikkoon joutuneet.
        Niitä ovat Hymeneus
        ja Aleksander,
        jotka minä olen antanut saatanan haltuun,
        kuritettaviksi,
        etteivät enää pilkkaisi.

        1 Timoteus kirje jatkuu näin: 2:1-7
        Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan,
        rukoilemaan,
        pitämään esirukouksia
        ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,
        kuningasten
        ja kaiken esivallan puolesta,
        että saisimme viettää rauhallista
        ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa
        ja kunniallisuudessa.
        Sillä se on hyvää
        ja otollista Jumalalle,
        meidän vapahtajallemme,
        joka tahtoo,
        että kaikki ihmiset pelastuisivat
        ja tulisivat tuntemaan totuuden.
        Sillä yksi on Jumala,
        yksi myös välimies Jumalan
        ja ihmisten välillä,
        ihminen Kristus Jeesus,
        joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä,
        josta todistus oli annettava aikanansa,
        ja sitä varten minä olen saarnaajaksi
        ja apostoliksi asetettu - minä puhun totta,
        en valhettele - pakanain opettajaksi uskossa
        ja totuudessa.


      • Mittän muutahan heillä ei ole. Ei ainuttakaan todistetta eikä järkiperustetta, mutta uhkailuja ja kostofantasioita loputon valikoima.


    • Anonyymi

      "Sota on järjestäytyneiden yhteisöjen välinen aseellinen konflikti. Sodan vastakohta on rauha, jota pidetään sodan poissaolona (ns. negatiivinen rauha) tai mahdollisesti sotaan johtavien rakenteellisten tekijöiden puuttumisena (ns. positiivinen rauha). Sodankäynti on sodan toteuttamista käytännössä. Nykyisin sitä säätelevät sekä kansainväliset sopimukset (ks. Geneven sopimukset) että kansainvälinen humanitaarinen tapaoikeus. Sodan etiikkaa käsittelee moraalifilosofian osa-alue (ks. sodan etiikka)."


      Kuten aloittaja huomaa hän on aloituksessaan täysin harhassa mikään järjestäynyt yhteisö ei ole täällä aseellisessa konfliktissa hänen mielikuvitusolentojen kanssa ja se olisikn mahdottomuus koska olemattomia vastaan ei voi käydä asellista konfliktia .

      Joten järkeä seuraavaan aloitukseen.

      • Anonyymi

        "Joten järkeä seuraavaan aloitukseen."
        Tyhjästä on huono nyhjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joten järkeä seuraavaan aloitukseen."
        Tyhjästä on huono nyhjästä.

        Hatustahan näitä vedetään.


    • Raju Eksytys:

      Apostolien teot ja Paavalin kirjeet.

      Se on siinä!

    • Anonyymi

      Ei kande Jumalaa vastaan yrittää ees.

      • Anonyymi

        Minulla on raudoitetut sotavaunut niille jumalasi ei voi mitään jos tämä alkaa sotimaan minua vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on raudoitetut sotavaunut niille jumalasi ei voi mitään jos tämä alkaa sotimaan minua vastaan.

        Tuom. 1:19 "Ja Herra oli Juudan kanssa, niin että hän sai haltuunsa vuoriston; sillä hän ei kyennyt karkoittamaan niitä, jotka asuivat tasangolla, koska heillä oli raudoitettuja sotavaunuja."


      • Anonyymi

        Jumala lähti muille planeetoille kauan sitten eikä sitä täkäläiset asiat kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala lähti muille planeetoille kauan sitten eikä sitä täkäläiset asiat kiinnosta.

        Muita planeettoja, joissa on elämän kehittymiselle sopivat olosuhteet, saattaa olla miljoonia. Jos Jumala kiertää niitä yksi kerrallaan, niin saattaa kestää todella kauan kunnes hän palaa tänne, jos se ylipäänsä Jumalaa sattuu kiinnostamaan. Itse en aio jäädä odottamaan vaan elän niin normaalia elämää kuin suinkin.


    • Ai ai sitä narsismia! Koeta nyt vain kestää valintasi, jeesuksenmorsian. Voit toki koska vain valita toisinkin.

    • Anonyymi

      Niinpä. Mutta pahan puhujat ovat hengellisesti sokeita.

    • Anonyymi

      Aloittaja ehkä valaistuu kun tajuaa, että kaikelle on vastakohtansa, ja se on luonnon laki.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe