Olinko rasisti?

Anonyymi

Siskolla mustaihoinen poikakaveri jonka toi ensimmäistä kertaa näytille mökille jonka mä omistan 51% ja porukat yhdessä 49%
Siskon saapuessa mökille poikakaverinsa kanssa minä käyn autollani myös, kävelen siskon ja miehensä ohi haukotellen väsymyksen takia, sillä olen tehnyt pitkän päivän töitä jonka jälkeen tulin mökille töihin vielä.

Siskon mielestä tämä oli rasismia, ihan kuin en pelkäisi mustaa miestä ja haukottelemalla esitän että uskallan näyttää olevani "haavoittuvainen" :D

Sisko on poliittisesti vihervassari ja itse persu, joten aina pientä sanaharkkaa ollut ihan 16v lähtien, olen oppinut olemaan välittämättä siskon aivopieruista mutta toi meni jo vähän yli :D

Mökillä oli tarkoitus laittaa paikkoja kuntoon talkoo meiningissä, ne jotka auttaa saa käyttää mökkiä sitten myös.

Neuvoin siskon uutta miestä ettei tee hommia väärin, sillä ei tiedä miten ne halutaan tehtävän koska ei ole täällä ennestään ollut.
Sisko taas näkee tämän rasismina kun pitää kädestä pitäen neuvoa, ihan kuin musta mies ei tajuaisi jos minäkin tajuan.
Olen tyytyväinen kunhan saavat hommat tehtyä, joten jätän ne sitten rauhaan ja teen omia hommia.

Vähän ajan päästä tulen tarkastamaan ja hommat on tehty väärin, en käy siitä valittamaan mutta mun pitää ne yksin korjata kuitenkin.

Sitten kahvitellessa sovittiin kuka saa koskakin mökillä käydä, sisko ja sen mies haluisi juuri mun kalastuslomia pölliä.
Te että saaneet aikaan mitään, mun piti korjata teidän jälkiä tuolla yksin, niin että varmasti vie parhaita kesäpäiviä. t:minä
Sisko haukkuu rasistiksi ja hänen miehensä myös ärähtää ensimmäisen kerran :D
Isä ottaa rautalapion käteen siltä varalta että alkaa tappelu.
Tääkin rasismia vaikka selitin aika kädestä pitäen mikä homma? Mansplaining?

Käskytin siskon ja sen miehen ulos, eikä niillä ole mitään asiaa tänne ellei osaa käyttäytyä kuin aikuiset.

Kerron tämän ihan puolueettomasti ja kysyn olenko rasisti tämän perusteella muka?

18

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et mielestäni ole rasisti vaan normaalisti toimiva suomalainen mies. Mikä tosin riittää rasismi- syytteisiin kiihkosuvakkien taholta!

      Käytä vain omistusoikeutta mökkiisi ja sanele muille, koska sinä haluat olla mökillä. Ei kannata olla vieraskorea. Varsinkin jos vieraiden asenne on väärä.

      • Anonyymi

        Tosiaan on parempi jos siskoa tai sen miestä ei täällä näkyisi, mökillä haluisin rentoutua ja unohtaa huolet ja ne vaan stressaa enemmän.
        Porttikielto tollasille kylmän viileesti


    • Anonyymi

      Koska sinulla ja siskollasi on noin pitkä poliittinen tausta, niin on hyvin mahdollista, että siskosi hankki mustan poikaystävän sinua ärsyyttääksesi.

      • Anonyymi

        Ei haittaa minua kenen kanssa seurustelee


    • Anonyymi

      Oikein!

      Sinä olet yksinvaltias teidän yhteisellä mökillänne, koska omistat siitä 51 prosenttia.

      • Anonyymi

        Siis mielikuvitusmäkillä.


      • Anonyymi

        Sitä muuten kutsutaan DEMOKRATIAKSI. Sehän on enemmistödiktatuuria.

        Ja yrityselämässä pieninkin enemmistö riittää täyteen hallintaan yrityksessä.

        Joten mikä oli pointtisi, kun yritit olla kovin sarkastinen? Että vähemmistön kuuluu päättää asioista, vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä muuten kutsutaan DEMOKRATIAKSI. Sehän on enemmistödiktatuuria.

        Ja yrityselämässä pieninkin enemmistö riittää täyteen hallintaan yrityksessä.

        Joten mikä oli pointtisi, kun yritit olla kovin sarkastinen? Että vähemmistön kuuluu päättää asioista, vai?

        Varmaan joku kommari


    • Anonyymi

      Ihmeen kärsivällinen olit kun kaikki väärin tehty ja joka käänteessä vielä haukutaan. Enemmistöomistajana saat päättää mökkisi käytöstä ja millaisia ihmisiä sinne haluat. Ei siinä tarvitse mitään käsitteitä eikä ideologioita vatvoa.

    • Anonyymi

      Ei ole rasismia. Nautit vain oleilusta ja mökkipuuhista.

    • Anonyymi

      Perikunta ei ole osakeyhtiö. Jokaisella päätösvalta, ei mene prosenttien mukaan.

    • Anonyymi

      "Suomalaiset ja askenaasijuutalaiset ovat erityisryhmiä"

      Lääketieteensäätiö

      ”Meillä on muihin maihin verrattuna tiettyjä etuja, joita tutkijat ovat osanneet hyödyntää. Yksi asia on väestön geneettinen ainutlaatuisuus. Suomalaiset ovat askenaasijuutalaisten tavoin oma pieni väestöryhmänsä, jolla on oma luokka kansainvälisissä geneettisissä tietokannoissa”, Palotie selittää.

      Geneettisissä tietokannoissa maailman väestö on jaettu kahdeksaan luokkaan: afrikkalaiset, latinot, eurooppalaiset poissulkien suomalaiset, askenaasijuutalaiset, itä-aasialaiset, suomalaiset, etelä-aasialaiset ja muut.



      Geenitieto avaa uuden ulottuvuuden – suomalaisilla on erityisasema alan tutkimuksessa

      Helsingin Sanomat
      16.11.2020

      • Anonyymi

        Ehkä enemmän kertoo sisäsiittoisuudesta:-) Jotenkin sen huomaakin joskus itsessäänkin. Harvaan asuttu maa, puoliso otetaan läheltä ja saadaan genettisiä sairauksia, harvinaisia.


    • Anonyymi

      Jos olisin sun sisko ja sulla on 51% omistus ja porukoilla (äiti ja isä??) 49%, en viitsisi vaivautua viettämään vapaa-aikaani köyhänä vihervassarina, mitään omistamatta, mitään oikeuksia omaamatta rikkaitten sukulaisten kanssa. Äidin ja isän voisin kutsua kylään omaan kotiini.

    • Anonyymi

      Et sinä mikään rasisti ollut etkä ole, mutta mainio satusetä sinä kyllä olet.

    • Anonyymi

      Lähinnä siskonne kuulostaa rasistilta.

    • Anonyymi

      Itselläni oli ulkomaalistaustainen mies ystävä.Kyllä valtaväestö ja suku heti osoitivat paikkani.Paras kun pysyt miehes jengissä meihin ei tarvii pitää kontakti.Mies ei juo,ei tupakoi ei kapakoi ja on työ.Olisiko parempi otta juoppo suomi mies,joka tupakoi kapakoi ja käytää henkistä väkivaltaa?

    • Anonyymi

      "Kerron tämän ihan puolueettomasti ja kysyn olenko rasisti tämän perusteella muka?"

      Ainoa rasisti on sisko tyyliin "mustamies ei kykene puolustamaan itseään eikö tekemään omia päätöksiään".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe