Se on niin vaikeaa kun pitäisi olla vakava

Anonyymi

Ja saat kuitenkin hymyn esiin, ja tiedät sen itsekin. Vaikkakin yritän peittää. Pitäisi jatkaa elämää, minun osaltahan tämä on tässä. Ja tänne tulee silti kurkisteltua kesken kiireiden. Niin ne unet kertoi, tuntematon koreudesta pitämätön tekee sinut onnelliseksi. En olisi uskonut että ihan näin kuitenkaan 😊 mutta nyt taas tiukka ja vakava asenne.... Pysy kaukana, tarvitsen ajatukseni muuhun 😍

24

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnisteita, kiitos?

      • Anonyymi

        Palstasekopää, joka esittää naista. Kirjoittaa monta kymmentä viestiä päivässä jollekin ukolle. Keksinyt koko juonen päänsä sisällä. Varmaan vankilassa asuu tai psykiatrisella osastolla, kun jatkuvasti aikaa olla tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstasekopää, joka esittää naista. Kirjoittaa monta kymmentä viestiä päivässä jollekin ukolle. Keksinyt koko juonen päänsä sisällä. Varmaan vankilassa asuu tai psykiatrisella osastolla, kun jatkuvasti aikaa olla tällä palstalla.

        Tässä on totuus, tiedoksi kaikista hitaimmille ja pahantahtoisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on totuus, tiedoksi kaikista hitaimmille ja pahantahtoisille.

        Kuin omasta kynästäni, ilahduttavaa❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin omasta kynästäni, ilahduttavaa❤️

        Ai niin, mutta ainakin se yksi aktiivisin mustamaalaajamaikku ei millään tunnista troloolooukon yksinpuhelua ja feikkidialogeja muka (hah hah), mutta sen sijaan hänen mielestään meidän tapasn kommentointi on sitä yksinpuhelua. Pahansuopuus tekee ihmisestä kovin moraalittoman toimijan.


    • Anonyymi

      Pitäiskö ottaa lääkkeet. Miksi esität naista täällä mies?

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi olla vakavana, lupa rentoutua ja hymyillä.

      • Anonyymi

        Älä ota enää lääkkeitä kulta

        Nyt mulla on parempi mieli. Olin taas allapäin


    • Anonyymi

      Tämä on tässä?
      Kokonaan ja kaikkineen?
      Jos niin on, voin laulaa:
      ”Tässäkö tää oli”
      Elämä oli sitten siinä mun osalta.

      • Anonyymi

        Siltä minustakin tuntuu, kun hän sanoo lähtevänsä.


      • Anonyymi

        Ei muuten ollut!


    • Anonyymi

      Rakastunut olet aloittaja. Tuosta ei voi erehtyä. Välillä kiehnäät ja välillä pusket häntä pois. Kumpaa oikeasti haluat?

      • Anonyymi

        Lähinnä vaan sekstailla.


      • Anonyymi

        Siltä minusta tuntuu. Haluan sinut iholleni sellaisenaan. Hyväksytkö minut tässä tilanteessa. Ei valmiina, riittämättömänä, epätäydellisenä? Sekin mitä minulla on antaa ei ole paljon, mutta se on rakkautta, se on varmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä minusta tuntuu. Haluan sinut iholleni sellaisenaan. Hyväksytkö minut tässä tilanteessa. Ei valmiina, riittämättömänä, epätäydellisenä? Sekin mitä minulla on antaa ei ole paljon, mutta se on rakkautta, se on varmaa.

        Rakkaus on paljon!


    • Anonyymi

      Ai siksikö sä et hymyile ikinä? Edes omille vitseillesi. Pelkäsin että olet kyllästynyt muhun.

    • Anonyymi

      Vaatimattomuus voi toki kaunistaa, mutta jos ei mitään vaadi, ei mitään saa.

      • Anonyymi

        Näin ajattelen.


    • Anonyymi

      Sekopiä😁

      • Anonyymi

        Uuh, mustamaalaajamaija, sulle saattaa olla tos ylempänä jotain. Ny ommeinaa ajoitus kohdillaan👍


    • Anonyymi

      Moro horo

      • Anonyymi

        Huomenta sullekin itsesi totaalinolannut tättähäärä. Sivustaa.


    • Anonyymi

      kohta tuun oikeen lähelle. oota vaaan

      • Anonyymi

        Tuu vaan mutta en mitä tuota aloitusta ole kirjoittanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe