Minulle tuli mormoneilta postin mukana roskapostia. Oli englanninkielinen ja heti huomasin sen olevan mormonien roskapostia en lukenut enempää. Menin sen kanssa ulos ja otin sytkärin taskusta ja laitoin palamaan. Näin pääsi siitä kätevästi eroon eikä joutunut vääriin käsiin. Antoiko Olli minun osoitteeni mormoneille? Oliko Ollilta ansa, kun hän pyysi osoitetta, jotta mukamas lähettäisi mormonien kirjan minulle? Onko lisää tulossa? Maailmaan kyllä savua mahtuu.
Roskapostia
11
331
Vastaukset
- Anonyymi
Toimit oikein loppuun asti, loput mitä jäi, maatuu!
Tuosta näkee kuinka suuri tarve on mormoneilla saada uusia kymmenysten maksajia. Heille ei riitä mikään, vaikka rahasäiliöt jo pullistelevat pahasti.
- Anonyymi
Tietääkseni Mormonit ei jakele mainoksia postilaatikoihin, tulevat juttusille, mitä minä tiedän.
Olisitkohan saanut jonkun muun tuomana, joka on kohdannut mormonin kadulla ja saanut heiltä jonkun mainoksen ja sitten tiputtanut sen sinun laatikkoon, kun ei ole kiinnostanut, eikä ole viitsinyt heittää sitä maahan!- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Ei se tuli oikein postin lähettämänä
Kun Helsingin temppeli avattiin, sinne oli mahdollisuus jättää yhteystietonsa Mormonin kirjan saamiseksi. Pyytämättä ja yllättäen mormonien edustajat tulivat käymään niiden luona, joiden yhteystiedot heillä oli. Mistään tällaisesta ei puhuttu silloin kun tietoja kerättiin.
Anonyymi kirjoitti:
Kun Helsingin temppeli avattiin, sinne oli mahdollisuus jättää yhteystietonsa Mormonin kirjan saamiseksi. Pyytämättä ja yllättäen mormonien edustajat tulivat käymään niiden luona, joiden yhteystiedot heillä oli. Mistään tällaisesta ei puhuttu silloin kun tietoja kerättiin.
Meidän seurakunnan jäsenet eivät häiritse toisten kotirauhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi omia tietojaan antaa mihinkään.Eivät he sinua pakotaneet tietojasi antamaan,eihän? Itselläni riesana oli Jehovantodistajat ,ovella tietysti kerrostalossa vuokralla Heka-Kontula.00940. Kun täällä ei ovikoodeja,asukaat sai sen päättää.Muualla kyllä on,väärin ettei täällä,tuo turvaakin ihmisille!Jehovat,kaupustelijat,ties mitä myyjiä tai kerjäläisiä on aina Joulukuu ovilla.Kesä eri jengit.Jehovat oli isoin riesa,vaikka ne tyrmäsi!.Tein niiden valtakunnan saliin ilmotus,ei asiaa ovelleni. Loppu.Mutta lapusia löytynyt kotiin palatessa ,postiluukusta tiputettuna.Kävivätkö sit myös soitaa ovikelloa? En tie!Jokainen ihan itse osaa uskontonsa valita,ei tarvii oville tulla.Sama ostoksensa tehdä kaupoissa tai netissä.Turha huonekaluja tulla myymään ymm ovelle,Tai kerjäläiset ylensäkkin.Onneksi korona aika ,pysyneet kadulla!
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Ei se tuli oikein postin lähettämänä
Oho!
Mormonit ovat melkein iskeneet kyntensä sinuun! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi omia tietojaan antaa mihinkään.Eivät he sinua pakotaneet tietojasi antamaan,eihän? Itselläni riesana oli Jehovantodistajat ,ovella tietysti kerrostalossa vuokralla Heka-Kontula.00940. Kun täällä ei ovikoodeja,asukaat sai sen päättää.Muualla kyllä on,väärin ettei täällä,tuo turvaakin ihmisille!Jehovat,kaupustelijat,ties mitä myyjiä tai kerjäläisiä on aina Joulukuu ovilla.Kesä eri jengit.Jehovat oli isoin riesa,vaikka ne tyrmäsi!.Tein niiden valtakunnan saliin ilmotus,ei asiaa ovelleni. Loppu.Mutta lapusia löytynyt kotiin palatessa ,postiluukusta tiputettuna.Kävivätkö sit myös soitaa ovikelloa? En tie!Jokainen ihan itse osaa uskontonsa valita,ei tarvii oville tulla.Sama ostoksensa tehdä kaupoissa tai netissä.Turha huonekaluja tulla myymään ymm ovelle,Tai kerjäläiset ylensäkkin.Onneksi korona aika ,pysyneet kadulla!
Ihmettelin jo temppelissä käydessäni, että Mormonin kirjaa ei ollut vapaasti saatavissa.
- Anonyymi
Ensimmäinen kerta kun kuulet että Suomessa olisi lähetetty englanninkielistä postia MAP-kirkosta. Oletkohan aivan varma keneltä tuli kun et lukenut,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5810407Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174361Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323646Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht1073054Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4362176Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142160Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2501587FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01381Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu771220Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101145