Jeesus ei opettanut mitään synnistä - syntioppi on farisealaista Jahve-Jumalan uhrikulttia, jossa uhrataan syntiuhrilahjoja Jumalalle ja fariseus Paavalin tekemässä kristinuskossa jo itse tosi Jumala teurastettuna lampaana! Jeesus vastusti tätä kulttia, ja joutui itse sen uhriksi jumalanpilkkasyytteellä kuolemaan tuomituksi.
On hämmentävää seurata kirjoittajia, että miten vaikeaa heidän on mieltää Jumalaa ilman syntiä.
Jumala ilman syntiä
5
65
Vastaukset
Annikki sanan sanovi, tinarinta riuvahutti:
"Tuuli sulle purtehesi, ahava venosehesi!
Käännä purtesi kumohon, alas keulan keikahutan,
jos en saa tosia kuulla, kunne lähteä käkesit,
kuulla tarkkoja tosia, valehia viimeisiä."- Anonyymi
Meinaatko rikkoa tänään ennätykseksi 500 postausta klo 3:00 mennessä?
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko rikkoa tänään ennätykseksi 500 postausta klo 3:00 mennessä?
Lasketko niin tarkkaan argumenttini?
Mikä niissä niin viehättää?- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Lasketko niin tarkkaan argumenttini?
Mikä niissä niin viehättää?Postaus # argumentti.
Jeesus opetti ja varoitti paljon synnistä:
Matt. 18:15:"Jos veljesi tekee syntiä, ota asia puheeksi kahden kesken. Jos hän kuulee sinua, olet voittanut hänet takaisin."
Joh. 5:14 :"Myöhemmin Jeesus tapasi miehen temppelissä ja sanoi hänelle: "Sinä olet nyt terve. Älä enää tee syntiä, ettei sinulle kävisi entistä pahemmin."
Joh. 8:7 :"Kun he tiukkasivat häneltä vastausta, hän suoristautui ja sanoi: "Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven."
Joh. 8:11 :"Ei, herra", nainen vastasi. Jeesus sanoi: "En tuomitse minäkään. Mene, äläkä enää tee syntiä."
Joh. 8:34:"Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja."
Tässä joitakin esimerkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12710488
- 525070
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422261Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052078- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131621Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411432Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291114Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331051Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987