JEESUS KRISTUS JÄTTI TAIVAAN LOISTON

Anonyymi

ja tuli tänne maan päälle, meidän tähtemme, kärsimään meidän puolestamme ristille, jotta meillä olisi mahdollisuus pelastua.

Jesaja 53: 4,5
” Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.”

23

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen: 'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

      Sen pituinen se.

    • Anonyymi

      Jeesus tuli tähän maailmaan supistusten pakottamana, niin kuin me kaikki. Sitä ennen tietysti joku/jotkut kävivät panemassa Marian paksuksi.

      • Anonyymi

        Joosef näytti lampulla valoa.


    • Anonyymi

      ”Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."
      Ap t 10:43

      • Anonyymi

        Kovi ol huonoi profetoi siel päi.
        Paree vaa ant itte ittels synnit anteks. Vermemp ni ko huhupuheihe perustelj jolle konsultil.


      • Anonyymi

        Hänestä kaikki prophetat todistavat, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, pitää hänen nimensä kautta synnit anteeksi saaman.


      • Anonyymi

        Valtava sanoma!


      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus! Hän pelastaa syntisiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänestä kaikki prophetat todistavat, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, pitää hänen nimensä kautta synnit anteeksi saaman.

        ”Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jeesus! Hän pelastaa syntisiä!

        Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänestä kaikki prophetat todistavat, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, pitää hänen nimensä kautta synnit anteeksi saaman.

        Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut;


      • Anonyymi

        että niinkuin synti on hallinnut kuolemassa, samoin armokin hallitsisi vanhurskauden kautta iankaikkiseksi elämäksi Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtava sanoma!

        Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.


      • Anonyymi

        Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."


      • Anonyymi

        Me kuollaan tänne kaikki, tasapuolisesti ja lopullisesti.
        Säälittävää tuollainen rimpuilu. Miten sinäkään olisit ikuista elämää ansainnut kun ei kerran leppäkerttukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.”

        Aamen kiitos Jeesus!


    • Anonyymi

      Jeesus teki sen meidän takia!

    • Anonyymi

      Profeetta Jesaja profetoi 53:1-8
      Kuka uskoo meidän saarnamme,
      kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?
      Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa,
      niinkuin juuri kuivasta maasta.
      Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta;
      me näimme hänet,
      mutta ei ollut hänellä muotoa,
      johon me olisimme mielistyneet.
      Hän
      oli
      ylenkatsottu,
      ihmisten hylkäämä,
      kipujen mies
      ja sairauden tuttava,
      jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät,
      halveksittu,
      jota emme minäkään pitäneet.
      Mutta totisesti,
      meidän sairautemme hän kantoi,
      meidän kipumme hän sälytti päällensä.
      Me pidimme häntä rangaistuna,
      Jumalan lyömänä
      ja vaivaamana,
      mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden,
      runneltu meidän pahain tekojemme tähden.
      Rangaistus oli hänen päällänsä,
      että meillä rauha olisi,
      ja hänen
      haavainsa
      kautta
      me
      olemme
      paratut.
      Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat,
      kukin meistä poikkesi omalle tielleen.
      Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.
      Häntä piinattiin,
      ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut;
      niinkuin karitsa,
      joka teuraaksi viedään,
      niinkuin lammas,
      joka on ääneti keritsijäinsä edessä,
      niin ei hän suutansa avannut.
      Ahdistettuna
      ja tuomittuna hänet otettiin pois,
      mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli?
      Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta;
      minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.
      Jes 53:11 Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa.

    • Anonyymi

      Siitä olen Jeesukselle ikuisesti kiitollinen. 😁

    • Anonyymi

      Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

    • Anonyymi

      Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"

      • Anonyymi

        Taisi iso pyörä heittää pahemman kerran?


    • Anonyymi

      Taivas onkin kurja ja tylsä paikka. Vai onko Jeesuksella sielläkin lapsihaaremi?

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      23
      3294
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      17
      2244
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      130
      1869
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1276
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1137
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1022
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      39
      910
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      54
      788
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      731
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      725
    Aihe