Vain yksi todistaja Dealey Plazalla väitti nähneensä osuman (Bennett SS:stä), mutta Parklandissa kukaan ei havainnut selän haavaa.
Kaiken lisäksi Bennett katseli "osumahetkellä" aivan muualle, kuin JFK:n suuntaan.
JFK:ta ei ammuttu lainkaan selkään!
4
60
Vastaukset
Näin taitaa olla. Kyllä "kurkkulaukaus" tuli etuvasemmalta . Peruutuspeilin ja Greerin välissä on se luodinreikä tuulilasissa. Näkyy useammassa kuvassa. JFK nostaa kädet kaulansa eteen tämän laukauksen osuttua.
- Anonyymi
Ammuttiin mahdollisesti eteläiseltä Grassy Knollilta, parkkipaikalta tai aivan rautatiesillan sivusta. Tuohon johtopäätökseen tuli eräs kokenut rikospaikka/murhatutkija USA:ssa. Täydellinen paikka ampua.
- Anonyymi
Kennedyä ei myöskään ammuttu polveen.
- Anonyymi
Connallya ammuttiin kyllä melko lähelle polvea. Mutta häneen osui myös ainakin yksi luoti lisää.
Mutta mikään luoti ei ollut todellakaan Magic bullet.
Lisäksi: Vain täydellinen idiootti luulee, että Oswald ampui Kennedyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706