Helprintin painotalo ja tontti,kuka omistaa?

Anonyymi

Omistavatko virolaiset Helprintin yhä? Omistaako Mikkelin kaupunki kuitenkin tontin? Helprintin rakennus ja tontti seisovat tyhjänpanttina,kun kukaan ei selvitä omistuksia. Kaupunkijohtaja huutaa 2000,vai oliko peräti 2500 uutta työpaikkaa,kuin kukko tunkiolla,mutta ei tee itse elettäkään,että niitä työpaikkoja oikeesti tulis Mikkeliin.

12

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi voi, ei Mikkeliin tule mittään isoa toimintaa enää, sellaista ainakaan mihin tehdasta tarvitaan. Suomessa ei kannata tehdä teollisia tuotteita, koska Kiinassa ne tehdään orjatyönä 10c / kpl.

      • Anonyymi

        2e tarjottu mulle koko paskaa? Urmas Vilunki.


    • Anonyymi

      Miten helprint liittyy asiaan? työllistymiseen, tontin omistus?

      • Anonyymi

        No jos osaa järjellä ajatella. Iso halli tyhjillään,No ensinnäkin,Helprint tuli silloin 70-luvulla Mikkeliin,niin rakennettiinko se painotalo a)vuokratontille vaiko b)ostiko helppari sen tontin itelleen? Ja kun Helppari myyntiin,niin mitä myytiin? Myytiinkö koko vitun helahoito rakennuksineen ja tontteineen,vai myyntiinkö vaan liiketoiminta virolaisille?
        Jotainhan sinne olisi saatava tilalle,vai pidetäänkö helpparia seuraavat 10v tyhjän panttina ja sitten nurin. Vai laitetaanko sinne vaikka Suomen suurin herkkusieni farmi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos osaa järjellä ajatella. Iso halli tyhjillään,No ensinnäkin,Helprint tuli silloin 70-luvulla Mikkeliin,niin rakennettiinko se painotalo a)vuokratontille vaiko b)ostiko helppari sen tontin itelleen? Ja kun Helppari myyntiin,niin mitä myytiin? Myytiinkö koko vitun helahoito rakennuksineen ja tontteineen,vai myyntiinkö vaan liiketoiminta virolaisille?
        Jotainhan sinne olisi saatava tilalle,vai pidetäänkö helpparia seuraavat 10v tyhjän panttina ja sitten nurin. Vai laitetaanko sinne vaikka Suomen suurin herkkusieni farmi?

        Sinne mahtussii vaikka mitä! Vua eiköhä tehä kerrostaloja tontti täytee!! Mahtuu kerrostalova! Sata kaks sattaa kerrostalova!! Ei ole vielä kylä kerrostalova täynä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne mahtussii vaikka mitä! Vua eiköhä tehä kerrostaloja tontti täytee!! Mahtuu kerrostalova! Sata kaks sattaa kerrostalova!! Ei ole vielä kylä kerrostalova täynä!!

        Ai kamala!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kamala!

        Mulla on tarjous vetämässä! Money makers


    • Anonyymi

      Kyla tontin omistaa yksii Urmas.

      • Anonyymi

        Eikö Urmas voisi myydä tonttia takaisin Mikkelin kaupungille? Urmas sais siitä rahaa.
        Tää on just tätä kun kaupungin johtoa ei kiinnosta. 10 vuoden päästä tontin omistaa yhä joku "Urmas" ja itse painotalo siinä kunnossa että tarvii vaan katepillarilla tönästä j kasaan kuin korttitalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Urmas voisi myydä tonttia takaisin Mikkelin kaupungille? Urmas sais siitä rahaa.
        Tää on just tätä kun kaupungin johtoa ei kiinnosta. 10 vuoden päästä tontin omistaa yhä joku "Urmas" ja itse painotalo siinä kunnossa että tarvii vaan katepillarilla tönästä j kasaan kuin korttitalo.

        Sitten joku ........hiihtohullu kehtaa ehdottaa,että johonkin*****ensilumenlatuun pitäsi laittaa 300 000 euroa tosta vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Urmas voisi myydä tonttia takaisin Mikkelin kaupungille? Urmas sais siitä rahaa.
        Tää on just tätä kun kaupungin johtoa ei kiinnosta. 10 vuoden päästä tontin omistaa yhä joku "Urmas" ja itse painotalo siinä kunnossa että tarvii vaan katepillarilla tönästä j kasaan kuin korttitalo.

        Ei öle pikkurahan puutetta Vilunkilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei öle pikkurahan puutetta Vilunkilla.

        voihan ne "pikkurahat" säilöä sinne painohalliin. äkkiäkös täyttyy muutamasta senntisestä.
        Vilunkia ei kiinnosta laittaa halli tuottamaan vuokratuloa,eikö kaupunkia kiinnosta saada Vilunkia vastuuseen. Olkoot,ei oo multa pois,mutta välillä ottaa päähän tuo kaupunginjohdon kädettömyys,ei muuten,mutta kun joka kevät alkaa se sama mankuminen vetovoiman,työpaikkojen tsm saamiseksi Mikkeliin,kuitenkaan mitään ei osata tehdä,mitään ei saada aikaiseksi. Mun puolesta saa Helppari olla tyhjillään vaikka maailman tappiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe