TAAS MINUN MIELENI PAHOITTUI

Kun paikallinen pappi paikallisessa lehdessä julisti paikallisille syntisille heidän rakastamaansa ilosanomaa:

"Kaikki on anteeksiannettu, tulkaa syntisten pöytään juhla-aterialle."

Sen valmisti heille tämän maailman jumala, joka 1988 vuotta sitten tappoi Jumalan Pojan, joka tuli haukkumaan hänelle uskottua kansaa Saatanan halujen tyydyttäjiksi, heidän pappejaan valehtelijoiksi, heidän temppeleitään rosvojen luoliksi ja heitä käärmeen sikiöiksi.

"Heidän kurkkunsa on avoin hauta, heidän kielensä puhuu petollisesti, huultensa takana heillä on kyykäärmeen myrkkyä, heidän suunsa on täynnä katkeria kirouksia.

Siksi on syytä jatkuvasti kutsua kaikki syntiset juhla-aterialle, Jumalan Pojan peijaisiin.

Ruokana pala Jeesuksen ruumista ja juomana hänen ristillä vuodattamaa sovitusverta.

Niin usein kuin te tätä nautitte, te muistatte, kuka tämän teille lahjoitti.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9. Valtavan erinomainen Pyhän Hengen herjaus



      "Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini,
      joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."

      Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

      Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

      Tämän ensimmäinen kappale on saatu Pyhän Hengen kautta Herralta Jeesukselta Kristukselta, mutta nämä kaksi tämän maailman herralta, Saatanalta:

      Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

      Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

      Matteuksen mukaan tuon aterian päätti Jeesus näihin sanoihin:

      "Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

      Markuksen mukaan:

      "Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."

      Luukkaan mukaan:

      "Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne.

      Mutta tälle samalle pöydälle ojentaa yhdessä minun kanssani kätensä myös minun kavaltajani. Ihmisen Poika lähtee täältä juuri niin kuin hänen on määrä lähteä, mutta voi sitä, josta tulee hänen kavaltajana!"

      Erittäin tärkeää on huomata, että Jeesuksen rakkain opetuslapsi kertoo tuosta ateriasta vain tämän:

      "He olivat kokoontuneet aterialle, ja Paholainen oli jo pannut Juudaksen, Simon Iskariotin pojan, sydämeen ajatuksen, että tämä kavaltaisi Jeesuksen."

      Johannes tiesi ja uskoi, että tuo ateria oli vain Jeesuksen ja heidän kahdentoista yhteinen ateria, josta ei tarvinnut jälkipolville jäädä tämän tarkempaa tietoa.

      Mutta Saatanapa oli ovela antaessaan Paavalille tuon erinomaisen ilmestyksensä, jolla se sinetöi oman vihan viininsä ääreen ihmiskunnan tuhoon saakka kaikki totuudesta luopuneet. Eikä heitä hetkahduta pätkääkään tämä Jeesuksen ilmoitus Johannekselle, vuonna 96.

      Siis vain 32 vuotta Paavalin kuoleman jälkeen, oli tuon Saatanan erinomaisen ehtoollisilmestyksen Jeesus muuttanut taivaasta käsin porton viiniksi:

      "Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

      Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
      pahoja tekojaan."

      Ja näihin porttopaimenten ihaniin valheen sanoihin, ei Saatana tarvinnut kaveriksi Paavalia eikä Raamattua, koska pystyi itse ilmoittamaan ne jokaiselle porttopaimenelleen:

      "Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään. Menkää Herran rauhaan!"

      Eikä yksikään Jumalan paaduttama tiedä minkä herran rauhaan he ovat matkalla, ennen kuin vasta sitten, kun matka on jo päättynyt, ja viimeinen tuomio alkaa. Eikä paluuta totuuteen enää ole.

      Muistutan vielä, että tämäkin rituaali on täydellistä Pyhän Hengen pilkkaa.

    • Anonyymi

      Miksi sinä pahoitat mielesi, jos pappi saarnaa syntisille ilosanomaa? Eihän se sinua koske. Ethän sinä ole syntinen. Puhdas kuin pulmunen.

      • Pahoitin mieleni tämänkin papin Pyhän Hengen herjauksesta.

        Ja kansasta, joka pappiensa perässä kulkee kohti kadotusta.

        En voi olla hiljaa, vaikka se näyttää olevan sinunkin suuri toive:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä. Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Siksi yksikään Jumalan lähettämä profeetta ei ole koskaan vaiennut.

        Ei Jesaja, joka sahatiin elävänä kappaleiksi, ei Jeremia, joka kivitettiin kuoliaaksi, eikä Jeesus, joka naulattiin ristille.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Pahoitin mieleni tämänkin papin Pyhän Hengen herjauksesta.

        Ja kansasta, joka pappiensa perässä kulkee kohti kadotusta.

        En voi olla hiljaa, vaikka se näyttää olevan sinunkin suuri toive:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä. Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Siksi yksikään Jumalan lähettämä profeetta ei ole koskaan vaiennut.

        Ei Jesaja, joka sahatiin elävänä kappaleiksi, ei Jeremia, joka kivitettiin kuoliaaksi, eikä Jeesus, joka naulattiin ristille.

        Minun suurin toiveeni ei ole se, että sinä olisit hiljaa vaan se, ettet sinä pahoittaisi suotta mieltäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun suurin toiveeni ei ole se, että sinä olisit hiljaa vaan se, ettet sinä pahoittaisi suotta mieltäsi.

        Minullakin on toiveeni sinulle, että kuulisit, etkä hylkäisi.

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Toinen toiveeni on, että tietäisit, kuka tämän on ilmoittanut.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minullakin on toiveeni sinulle, että kuulisit, etkä hylkäisi.

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Toinen toiveeni on, että tietäisit, kuka tämän on ilmoittanut.

        Minä lupaan olla korvat höröllään, ja jos se ei auta, niin minä hankin kuulolaitteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä lupaan olla korvat höröllään, ja jos se ei auta, niin minä hankin kuulolaitteen.

        Jään odottamaan kuvaa hörökorvistasi ja sinun Väestörekisterissä olevaa nimeäs.i


    • Anonyymi

      Ihana Jeesus se ristiin naulittu. Love forever. Pilkkaajat ei pelastu sanoo Ilmestyskirja.

      • Itsellesi tuomion julistit.


    • Anonyymi

      Sana rististä on hulluus niille jotka kadotukseen menevät . Mutta meille jotka pelastumme se on Jumalan voima.

      • Muistele sanojasi viimeisellä tuomiolla.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Muistele sanojasi viimeisellä tuomiolla.

        Jatkan vielä:
        Viimeisellä tuomiolla tapat myös rakkaan Paavalisi, hänkin on siellä vasemmalla puolella.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Jatkan vielä:
        Viimeisellä tuomiolla tapat myös rakkaan Paavalisi, hänkin on siellä vasemmalla puolella.

        Jos Pyhän Hengen herjaukset laitettaisiin paremmuusjärjestykseen, olisi tämä Jeesuksen tappamiseen liittyvä rituaali ensimmäisellä sijalla.

        Verrattavissa hirven tappaneiden hirvipeijaisiin. Koskahan papit keksivät huutokaupata
        Jeesuksen ruumista ja verta vaikkapa kokovuoden paketeissa syntien sovittamiseen:

        500 euroa ensimmäinen . . .

        Näillä annoksilla voisivat saada koronan menetykset paikatuksi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Muistele sanojasi viimeisellä tuomiolla.

        No ei siitä saa ku 2 min., jäähyn,jos snaijjaat.


    • Anonyymi

      1. Rakkaus
      2. Toivo
      3. Usko
      4. Oikeudenmukaisuus
      5. Armo
      6. Totuus
      7. Rauha
      8. Kärsivällisyys

      Niin totuus on arvossa kuudentena ja ennen sitä tulee armo. Te taidatte ajaa oikeudenmukaisuuden asiaa kun niin rohkeasti tölvitte armoa.

      Mä oon väsyksiin asti yrittänyt totuutta läpi, mutta ei se mene. Kansa kaihtaa valoa ja totuutta.

      • T OTUUS ON IANKAIKKISEN ELÄMÄN AINUT VAIHTOEHTO:

        "Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

        Se alkoi Golgatalta, kun Jumala heitti kelvottomat papit Saatanalle.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        T OTUUS ON IANKAIKKISEN ELÄMÄN AINUT VAIHTOEHTO:

        "Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

        Se alkoi Golgatalta, kun Jumala heitti kelvottomat papit Saatanalle.

        Kuka sinä muka olet totuudesta puhumaan? Olet jäänyt niin monta kertaa kiinni suorasta valehtelusta ettei sinulla ole mitään toivoa päästä mihinkään taivaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinä muka olet totuudesta puhumaan? Olet jäänyt niin monta kertaa kiinni suorasta valehtelusta ettei sinulla ole mitään toivoa päästä mihinkään taivaaseen.

        Älä huolehdi, ei oo taivaaseen halu, Malmi sitten aikoinaan kutsuu.


    • Anonyymi

      Minä uskon Uuden testamentin siten, kuin Jeesus on sen täysin selvästi inspiroinut kirjoittajilleen. Jeesus ei olisi sallinut heidän kirjoittaa puppua, Hänen kristallin kirkkaasta rakkaudellisesta sanomasta. Hän siis tuli tarkoituksella tähän maailmaan,opetti ja omalla suullaan toi tarkoituksensa esille, monessa paikassa. Hän antautui ainoana soveliaana uhrina sovittamaan, Aatamin ja Eevan tuoman kuoleman rangaistuksen, joka oli elämän puun luota karkoitus. Siis silloin ihminen menetti ikuisen elämänsä ja muuttui kuolevaiseksi. Jeesus tuli synnittömänä ihmisenä sovittamaan synnit ja tekemään ihmisestä, Jumalan rakkaasta lapsesta, kelvollisen jälleen ikuiseen elämään Jumalan kanssa ikiuisesti, paratiisimaisessa Uudessa Jerusalemissa. Kuolleista noustessaan, Hän antoi esimerkin kasteen sakramenttiin, jolloin ihminen kelpuutetaan kasteessa symbolisesti, heti Jumalan valtakunnan jäseneksi. Näin väite, ettei Jeesus nauti viinipuun antia, ennenkuin Jumalan valtakunnassa kumoutuu, koska me kaikki, jotka vilpittömästi uskomme Jeesuksen opetukset, pääsemme jo elävinä Jumalan valtakunnan jäseniksi. Jos epäilette, niin unohtakaa menneet ja kysykää Jeesukselta rehellisesti neuvoa. Hän kuulee ja neuvoo ylimaallisen selkeästi ehdottoma totuuden.

      • Anonyymi

        Siis, kuka tää Jeesus on? Ei oo näkyny, mut saduissa kait?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, kuka tää Jeesus on? Ei oo näkyny, mut saduissa kait?

        Onhan Hän satua, kun koronan sallii levitä
        Vastaan sinulle, anteeksi ylemp pitkä viestini


    • Anonyymi

      KINK!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      85
      3617
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      572
      3397
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3229
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2132
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2031
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1908
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      149
      1574
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1331
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe